aurinko mollottaa,jäistä ruvetaan puhumaan,sulaavat pikku hiljaa,jäillä voi kävellä vielä mutta moottorikelkat ja autot.Minä aamulla huomasin että ihmiset hyvällä päällä vaikka pakkanen mutta kevät,ja kohta vaihdetaan aika kesäaikaan ja sitten on aprillipilojen vuoro.Mikähän on apririllipilojen paras huippu tänä vuonna??hyvää päivän jatkoa
KEVÄT tekee tuloaan
27
417
Vastaukset
- mikhaildenisov
sammakot kurnuttaa lammikoissa!=)
- mikhaildenisov
sammakko17 kirjoitti:
sammakkot kurnuttaa ja käki kukkuu
pätkä sulle;"käki ku***i kuusikossa,
pikkulinnut na***t,sitte laulaa lurittelee
ku tarpeeksensa saivat"! mikhaildenisov kirjoitti:
pätkä sulle;"käki ku***i kuusikossa,
pikkulinnut na***t,sitte laulaa lurittelee
ku tarpeeksensa saivat"!joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa( hehe
- mikhaildenisov
sammakko17 kirjoitti:
joka kuuseen kurkottaa se katajaan kapsahtaa( hehe
ei pääse korkeelle ellei oo vanhoja katajia.
Tyttäreni talon pihalla on ainaki 100-vuotisia
katajia ja nissä on miittaaki 6-7 metriä! mikhaildenisov kirjoitti:
ei pääse korkeelle ellei oo vanhoja katajia.
Tyttäreni talon pihalla on ainaki 100-vuotisia
katajia ja nissä on miittaaki 6-7 metriä!Isot katajat,nyt täytyy mennä,näkyillään))))
Aprillipäivä.Mun täytyykin olla sitten tarkkana koska mä uskon niin helposti ihmisten juttuja...
mun isällä on silloin synttärit,jotenkin tulee mieleen mutta kerro mikä tulee sulle mieleen hyvä aprillipila??
sammakko17 kirjoitti:
mun isällä on silloin synttärit,jotenkin tulee mieleen mutta kerro mikä tulee sulle mieleen hyvä aprillipila??
ja lukijoita pyydettiin ottamaan astiat mukaan kun tulevat paikalle.Piti kuulemma saada sammiot tyhjiksi ennen purkutyötä!Ja typerykset uskoivat!Mä itte olin siellä ennen aamuviittä....Kannut mukana...:-)
nooanarkki kirjoitti:
ja lukijoita pyydettiin ottamaan astiat mukaan kun tulevat paikalle.Piti kuulemma saada sammiot tyhjiksi ennen purkutyötä!Ja typerykset uskoivat!Mä itte olin siellä ennen aamuviittä....Kannut mukana...:-)
oli aprillipilaa teillä oli ihan sammiot mukana ,ja ette saaneet oi harmi höh kiusantekkoo ei sais
sammakko17 kirjoitti:
oli aprillipilaa teillä oli ihan sammiot mukana ,ja ette saaneet oi harmi höh kiusantekkoo ei sais
ihmisiä huijata. :-)
nooanarkki kirjoitti:
ihmisiä huijata. :-)
ja arvaa vielä aamulla heränny aikasin niin höh tosi rasittavvaa
sammakko17 kirjoitti:
ja arvaa vielä aamulla heränny aikasin niin höh tosi rasittavvaa
sinne jo illalla kello 9.Ettei toiset vaan kerkiä...
nooanarkki kirjoitti:
sinne jo illalla kello 9.Ettei toiset vaan kerkiä...
varmmaan nukuit ja vekkari soi,höh ja terppa kahvia joka sekin oli jo kylmää)))
sammakko17 kirjoitti:
varmmaan nukuit ja vekkari soi,höh ja terppa kahvia joka sekin oli jo kylmää)))
kyllä termoskannu.Semmonen 4 litran.Mutta tyhjä kun ajattelin että enemmän viinaa...:-)
nooanarkki kirjoitti:
kyllä termoskannu.Semmonen 4 litran.Mutta tyhjä kun ajattelin että enemmän viinaa...:-)
jaaa tyhjä hmm kylläpä olet hyvin jaksanut koko pikän yön))))
- MuisQuuuuu
Tää vastaus on eiliseen..siihen rakkauden jälkeen...
Tää biisi kertoo siitä hyvin:o)..
http://www.youtube.com/watch?v=ClAGYVvzQAM
Juuh kevät tulee..Kuusi joutsenta kävi moikkaamassa meitä .. Iloisen väsyneesti laskeutuivat tuohon vastapäiseen järveen..:o)... - Alien-8
välillä ne lämpötilat vielä ovat ainakin täälläpäin,mutta kyllä se siitä lämpenee:)Aurinko paistaa koko päivän parvekkeelle,mikä ei tosin ole kaikkina kuumimpina kesäpäivinä hyvä.No,täytyy vaan pitää kattotuuletinta päällä aamusta iltaan:)
Niin aurinko paistaa nyt täydellä terällä ja kohta on aprillipilojen aikaa,huhtikuuhun käännytän ja silloin voi jo aah odotan kesää)))kissa on ainakin vallaton olisikohan silläkin kevättä rinnassa)))
- Alien-8
sammakko17 kirjoitti:
Niin aurinko paistaa nyt täydellä terällä ja kohta on aprillipilojen aikaa,huhtikuuhun käännytän ja silloin voi jo aah odotan kesää)))kissa on ainakin vallaton olisikohan silläkin kevättä rinnassa)))
syö silliä,ja juo litra kuravettä päälle:))Näin muistan lapsuudessani sanotun.Täytyykin tässä ruveta miettimään pieniä jäyniä ystäväpiirille:)
Alien-8 kirjoitti:
syö silliä,ja juo litra kuravettä päälle:))Näin muistan lapsuudessani sanotun.Täytyykin tässä ruveta miettimään pieniä jäyniä ystäväpiirille:)
mäkin mietin kujetta isälle joka vuosi ollaan keksitty,hyvin sattuu synttärit six päiväx--mutta huuhaalla pitää jos haluaa aprillailla niin jotain sellasta ettei loukkaa ketään)))
- Alien-8
sammakko17 kirjoitti:
mäkin mietin kujetta isälle joka vuosi ollaan keksitty,hyvin sattuu synttärit six päiväx--mutta huuhaalla pitää jos haluaa aprillailla niin jotain sellasta ettei loukkaa ketään)))
ketään loukkaamatta ja hyvän maun rajoilla ne aprillaukset täytyy mennä.
Ne synttärit..olikos ne 17 päivä;))? Alien-8 kirjoitti:
ketään loukkaamatta ja hyvän maun rajoilla ne aprillaukset täytyy mennä.
Ne synttärit..olikos ne 17 päivä;))?siis jos mua tarkoitat ,kyllä???
- käy kevään korva.
kovaa pakkasta aina yöllä mutta kun muuttuu nekin alkuisiksi niin sitten tuleekin nopeasti kevät.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874088Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822- 11760
Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756