Kun on huomattu ettei Jeesus olekkaan Jumala vaan hän on yksilö ihminen niinkuin sinä ja minä?
Voiko Jeesus ihmisen pojan nimiin ladellut rukoukset toteutua ?
Miten käykää Helluntailiikkeelle
11
252
Vastaukset
Jeesus on Jumala aina ja iankaikksesti, Hän on A ja O, alku ja loppu!
* Helluntaiseurakunta pysyy Jumalan voimasta, sillä sitä ei voita edes helvetin portitkaan, se on totuuden pylväs ja perustus, koska on Jumalan seurakunta.- ei hellari
Ole Jumalan seurakunta ja totuuden pylväs japerustus! Jeesus on Seurakunnan perusta! Heikoilla ollaan jos pidetään jotain lahkoa Jumalan seurakunnan pylväänä ja perustana!
ei hellari kirjoitti:
Ole Jumalan seurakunta ja totuuden pylväs japerustus! Jeesus on Seurakunnan perusta! Heikoilla ollaan jos pidetään jotain lahkoa Jumalan seurakunnan pylväänä ja perustana!
Jumalan seurakunnasta, että se on totuuden pylväs ja perustus? Onhan Jeesus seurakunnan Pää, niin eikö muka seurakunta voi olla näitä mainittuja?* Jeesushan on kallio ja kulmakivi, koko seurakunta ruumiissa, tälle Kailliolle minä rakenna seurakuntani, ja se kallio on Jeesus Kristus.
* Tosin mun pitää korjata tuohon eka kommenttiini sen, että Jeesus on todettu Jumalaksi jo silloin ku Isäkin on ollut, eli aina ja iankaikkisesti.
* Ja mitä "lahakoon" tulee, niin hauku vaan senkun ehdit! Jeesus on kuitenkin tämän lahkon Päämies, niin aivan sama miksi meitä nimittelet?- leahim
Jeesus on Jumalan poika.
Mutta ei helluntailaisuus
varmasti ole se ainoa oikea
Jumalan seurakunta.
Joku voi löytää hengellisen kodin
ihan jostain muualta.
Olla onnellinen
ihan sen sisimmässä olevan
uskonsa kanssa.
Tuntee sen oikeaksi.
Eihän raamatussa ole kirjoitettu
että helluntailaiset ovat
se oikea koti hengellisesti.
Vai mitä mieltä olet? - tuhat ja yksi
ettei enää Helluntailiike pysty vakavissaan ennustamaan Tempausta koska on siinä erehtynyt jo useasti ,eikä muutakaan "Pyhässä Hengessä" koska saarnamiehet on tavattu valheista eikä osuvia ennustuksia ole ollut!
Voitko kertoa yhden ennustuksen joka on osunut oikeaan?
- ei hellari
Jeesus on Jumalan Poika, mutta syntyi Mariasta ihmiseksi, kulkien ihmisten tavalla täällä maan päällä! Sovitti maailman Jumalan kanssa omalla ristinkuolemallaan, sillä ainoastaan Hänen verensä on kelvollinen ja täysin pyhä synitien sovitukseksi! Hän kuoli ja nousi kuolleista ja istuu Jumalan oikealla puolella. Huomatkaa, että Hän on Armonisuimella! Ei ole kadotustuomiota yhdessäkään, jotka ovat Kristuksessa. Lahkot eivät peri Jumaölan valtakunta, mutta uskovat kyllä!
Jeesuksen Kristuksen eläväksi tekevä veri, ei Jeesuksen lihan veri Jumalan seurakuntaa pyhittänyt, sillä lihan veri on sielullista, vaan Jumalan tahto on se hengellisen Kristuksen ruumiin hengellinen veri, jossa me olemme pyhitetyt, [Hepr.10.4-10 | 13:18-21].
Lihan sielun syöminen ja juominen on kiellettyä:
3. Moos. 17:14
"Sillä kaiken lihan sielu on sen veri, jossa sen sielu on; sentähden minä sanon israelilaisille: Älkää syökö minkään lihan verta. Sillä kaiken lihan sielu on sen veri; jokainen, joka sitä syö, hävitettäköön."
Mutta Jumalan tahto on Jeesuksen Kristuksen veri, jonka Herra määräsi meidän juotavaksi:
Johannes 6
53 "Niin Jeesus sanoi heille: »Totisesti, totisesti minä sanon teille: ellette syö Ihmisen Pojan lihaa ja juo hänen vertansa, ei teillä ole elämää itsessänne.
54 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, sillä on iankaikkinen elämä, ja minä herätän hänet viimeisenä päivänä.
55 Sillä minun lihani on totinen ruoka, ja minun vereni on totinen juoma.
56 Joka syö minun lihani ja juo minun vereni, se pysyy minussa, ja minä hänessä.
57 Niinkuin Isä, joka elää, on minut lähettänyt, ja minä elän Isän kautta, niin myös se, joka minua syö, elää minun kauttani.»"
Kuuliaisuus Jumalan sanalle ja sen noudattaminen on leipää sekä rakkauden ja laupeuden osoittaminen lähimmäisillemme on Jeesuksen verta, 'tulista viiniä'.- tuhat ja yksi
Parituhatta vuotta vanhoja uskonkäsitteitä ,joista useat ovat todistettu paikkansapitämättömiksi.
"",,,,mutta syntyi Mariasta ihmiseksi, kulkien ihmisten tavalla täällä maan pääll,,,,"
huomaat itsekki ihminen eikä Jumala!
- kun pysymme
Raamatussa,Jumalan sanassa (mitään tunnustus ja sakramenttikirjoja emme tarvitse) ja Jeesus Kristus on johto TÄHTEMME !
- tuhat ja yksi
Enemmän tai vähemmän Rooman kirkon jälkeläisiä, noita Ameriikan lahkojakaan ei olisi ilman Rooman kirkkoa!
"(mitään tunnustus ja sakramenttikirjoja emme tarvitse)"Sieltä ne oppinne ovat muovautuneet yritätte salata menneisyyden.
- tuhat ja yksi
Raamatun V.T.n kertovan Jeesuksesta aivan kuin punainen lanka läpi Raamatun. En muuten löydä yhtäkään selkeää kohtaa jossa kerrottaisiin Jeesus Nasaretilaisesta Raamatun V.T.n puolella ?
Löydätkö sinä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1245211Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303688No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241594- 501588
- 411560
- 231481
Eipä tunnu se "pedofilia" huuto kiinnostavan
Lähinnä se sekohäirikkö ressukka joutuu itse vastaileen itselleen, mitään näkyvyyttä ei saa, palstalla ylipäätään on hyv311411- 141312
- 291293