Olen ottanut 10mg Zyprexaa jo pari vuotta. Nyt vasta alan tajuta miten tunteeton olen. En ollenkaan tunne miestäni kohtaan mitään suurempia tunteita, kuten rakkautta. En myöskään tunne mitään surutiloja, vaikka paras kaveri kuolisi yllättäen.
Onko tämä normaalia ja voinko saada tunteeni takaisin lääkkeiden lopettamisen jälkeen?
Voiko Zyprexa vaikuttaa myös seksihaluihin, kun nekin ovat täysin nollilla?
Toivottavasti joku osaa valaista minua tässä asiassa.
Zyprexa ja tunteettomuus
6
421
Vastaukset
- mahdollista,
että tunteesi ja seksihalusi palautuvat kokonaan tai osittain. Siihen voi mennä viikkoja, kuukausia tai vuosia.
On myös mahdollista, että ne eivät palaudu. Tätähän lääkäri$i ei voinut sinulle kertoa...
Jos lopetat lääkkeen, niin tee lopetus vähitellen. Vieroitusoireet voivat olla pahat. - jotta
saavat ihmiset syömään lääkkeitä. Tosi asiassa kaikki haitat pitäisi kertoa ja myöntää ainakin siinä kohden kun niistä sanoo että tällaisesta kärsii.
toivottavasti saat tunteesi takaisin ja voit vaihtaa tai lopettaa lääkkeen.
saitko muita haittoja em. läääkkestä? - Kannusaarinen
Mulla menee Zyprexaa 15 mg iltaisin, jo 3,5 vuoden ajan.
Sivuvaikutuksena oon lihonut kuin possu ja seksi ei kiinnosta, ei sitten pätkääkään.
Toivo, että Sulla hommat muuttuu paremmaksi. - normaali
lääkkeen sivuvaikutus, tunteet kuolee ja millään ei ole merkitystä.
Sitähän lääkärit ei kerro masennuslääkkeitä määrätessään, sillä niiden myynti on suurta bisnestä.
Eikä ne kerro sitäkään, että jos päätät lopettaa käytön, että se on tehtävä vähitellen, muuten on vieroitusoireet edessä.
Itse ajattelin, että en voi jatkaa elämääni tässä tilassa ja lopetin omin päin lääkityksen, josta en kokenut mitään apua saaneeni.
Aikaa oman tunne-elämän palautumiseen meni reilusti puolivuotta lopettamisesta ja se olikin onnen hetki, kun pystyt kokemaan iloa, tai surua.
En minäkään itkenyt isäni kuolemaan, kun ei itku tullut, mutta olen sen joutunut nyt käsittelemään.- minkään sortin
masennuslääke vaan psykoosilääke.
- patologian
minkään sortin kirjoitti:
masennuslääke vaan psykoosilääke.
kirjassa ei ole mitään mainintaa noista sairauksista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134782Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293483No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452410- 501538
- 361473
- 391299
- 141192
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv221154- 271078
- 1651069