ne sielä vatvovat jostain kumman syystä viron kohtaloita, kerta toisensa jälkeen, vaikka olen niiltä yhtä usein kysynyt, mitä tekemistä USA:n miehitysjoukoilla on euroopassa. Olen myös kysynyt niiltä, mitä amerikkalaisten miehitysjoukkojen pitäminen euroopassa myös meille suomalaisille maksaa, mutta eivät sielä oikeisto-ylessä tähän kysymykseen vastaa.
Koska tällä viikolla NATO-kenraali vaati amerikkalaisten miehityksen euroopassa jatkamista, tällä kertaa, kas kummaa, venällä peloittella, päätin jälleen oikeisto-YLEltä kysäistä, mitkä ovat amerikkalaisten todelliset tarkoitusperät euroopassa ja paljonko ne meille kustantaa.
TÄMÄN KYSYMYKSEN NIILLE LÄHETIN
""voisitteko samaan hengenvetoon kommentoida nato-kenraalin Venäjä-peloittelua, jonka tavoitteena olisi edelleen pitää amerikkalaiset miehitysjoukot euroopassa.
Lisäksi voisitte sivuta sitä seikkaa, paljonko amerikkalaisten miehitysjoukkojen pitäminen edelleenkin euroopassa, vaikka Neuvostoliitto vetäytyi sieltä ja virostakin jo 90-luvun alussa, meille maksaa?
Ilmaiseksihan ne eivät eurooppaa miehitä, eikö
totta !""
Saas nährä, tuleeko okeisto-ylestä tälläkään kertaa vastausta.
Pulina alkaa kohta, Ylenaikainen 94 Mhz
Hei, kuunteleppa oikeisto-
ylenaikaista nyt
0
77
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872