Kuinka olette rahoittaneet silikoninne? Oletteko joutuneet lainaa ottamaan? Erityisesti opiskelijoiden kokemukset kiinnostavat.
Itse olen vakavasti harkinnut opintolainan ottoa.
Silikonien rahoitus
13
2525
Vastaukset
- itsellä
mulla on myös opintolaina, se olisi kyllä muutenkin kun on niin halpaa lainarahaksi ja olen sellaisella alalla että työnsaanti on tulevaisuudessa taattu. Töissä käyn myös kesät ja loma-ajat. Jos olet sellaisessa tilanteessa että voit tehdä jotain tilapäistyötä esim vuokravälitysfirman kautta tai oman alan hommia eikä tulorajat vielä pauku niin aika pian saa ainakin osan kustannettua kun tinkii vielä muistakin menoista esim. kahvilla/leffassa/baarissakäynti :)
- mielenkiintoista
www.hypegirls.fi tuolta löytyisi rahoitus keinoa jos ei ole varaa ostaa leikkausta. tietoa ei vielä lukenut et missä tekeevät mut uskoisin et varmaan ammattilaisella.
- hain--
150€ kuussa ,maksoin takas. Päivääkään en ole katunut. Raha menee turhempaankin ku itseensä sijoittaen.
- issa-
Sivujen mukaan teettävät the Lookissa..
- mielenkiintoista
issa- kirjoitti:
Sivujen mukaan teettävät the Lookissa..
onkos se the look Tiina Jylhän juttuja ?
- Jyri Snellman
...tämänkaltaisen Boob Fund -keräyssivuston: http://www.keboobfund.com
Minä itse ainakin aion tehdä niin, jos joskus leikkautan itseni miehestä naiseksi (onko tosimies Sailor Moon fani, kuten minä?).- =))
on kyllä Jylhän juttuja, mutta mitä se vaikuttaa mihinkään? O.o
- Linnea1234
Mä oon kans nuori opiskelija ja miettinyt silikoneja. :) En ole ennen ottanut opintolainaa, mutta eihän sitä saa kerralla otettua tuhansia euroja? Ootteko siis aatellu ottaa nostoja pikkuhiljaa, ja näistä rahoista sitten säästää rahat silikoneihin?
- Rahat säästänyt
Ellei pysty säästämään vähitellen niin joillakin klinikoilla on rahoitusmahdollisuus. Sitten maksetaan jälkikäteen "osamaksulla" silikoneja ja päälle vielä suolaiset korot.
- ..ja kannatti..
Paiskin yrityksessäni puolivuotta pitkää päivää ja palkitsin itseni silareilla :)
- Tavalla tai toisella
- linneaaaa
Millä klinikoilla on rahoitusmahdollisuus?
Ja onks täällä ketään, joka olis opintolainalla rahoittanut silikonit? Kuinka kauan piti säästää, vai saitko tehtyy kerralla tuhansien eurojen noston? - pupupunasilmä
Hullulta kuulostaa että joku ottais opintolainaa silareita varten, en ymmärrä. Sitten noihin rahoitusmahdollisuuksiin, jotta sen luoton saa niin täytyy olla jonkunlaiset säännölliset tulot. Eli ei sitä kyllä ihan tuosta noin vaan saa. Miksei kannattais yrittää säästää? tai pyytää esim. vanhemmilta sponssausta/lainaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087070
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h945183Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143443Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333342Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352484Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191826Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961461Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391412Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311316- 481084