reisimestari66

Kyykky on lämmittelyliike

Asiahan on näin: kyykky on hyvä lämmittelyliike. Mutta sen jälkeen siirrytään prässiin tai hack squat -laitteeseen, jossa voi TODELLA laittaa niitä painoja kehiin, ilman että on vaara voimien loppua kesken ja jäädä alas. Sillä laitteissa voi käsillä auttaa hiukan. Ei siis paljon mutta hiukan, jolloin saa itse tehtyä pakkotoistoja ja vedettyä ne viimeisetkin mehut aivan toisella tavalla kuin kyykyssä! Näin on!

21

394

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yritä jotain muuta

Voisit kokeilla jotain muuta, esimerkiksi testotasojen lasku 20 ikävuoden jälkeen tai vaikka että roina ei auta jos ei reenaa kovaa.

Keksi nyt parempi trolli eihän tuota kukaan jaksa.

• hyvin sä tiedät

"Voisit kokeilla jotain muuta, esimerkiksi testotasojen lasku 20 ikävuoden jälkeen tai vaikka että roina ei auta jos ei reenaa kovaa.

Keksi nyt parempi trolli eihän tuota kukaan jaksa. "

Ai siis mitä ?
        Sori nyt vaan pelle, mutta jos sulle testotasot on noin vitun tärkeät, niin voinen kertoa että kyllä ne laskee 20 ikävuoden jälkeen JOKAISELLA JANNULLA halusit tai et. Mitään merkitystä sillä ei kuitenkaan ole kenenkään kehitykseen kuin vasta joskus kuuskymppisenä ukkona, eikä kaikilla silloinkaan.

Ja toinen asia. Mitä vittua sä roinaamisesta hyödyt jos et treenaa kovaa vitun umpiluupää?

Ei todellakaan ole hyötyä mistään vitun roinasta jos ei TREENATA KOVAA JA SYÖDÄ VITUSTI SEN OHELLA!

taidat itse olla trolli tai ainakin vitun tyhmä jos ei muuta.

T: Janne kouvolasta.

• edellinen..
        hyvin sä tiedät kirjoitti:

"Voisit kokeilla jotain muuta, esimerkiksi testotasojen lasku 20 ikävuoden jälkeen tai vaikka että roina ei auta jos ei reenaa kovaa.

Ai siis mitä ?
        Sori nyt vaan pelle, mutta jos sulle testotasot on noin vitun tärkeät, niin voinen kertoa että kyllä ne laskee 20 ikävuoden jälkeen JOKAISELLA JANNULLA halusit tai et. Mitään merkitystä sillä ei kuitenkaan ole kenenkään kehitykseen kuin vasta joskus kuuskymppisenä ukkona, eikä kaikilla silloinkaan.

Ja toinen asia. Mitä vittua sä roinaamisesta hyödyt jos et treenaa kovaa vitun umpiluupää?

Ei todellakaan ole hyötyä mistään vitun roinasta jos ei TREENATA KOVAA JA SYÖDÄ VITUSTI SEN OHELLA!

voithan toki kokeilla ja todeta itse et usko. Heittele muutama nappi päivässä naamariin ja piikitä sutikkaa kankkuun ja löijää sohvalla.
        Mihinkäs se vitun hauis siitä pullistuu?

vittu näitä sunlaisia pellejä kyllä suomessa riittää valitettavasti. Sehän oliskin vitun hienoa jos tehdään neititreeniä ja roinataan kunnolla ja silti kasvetaan vitusti :) kunpa kaikki olisikin noin helppoa!

vedä sinä luuseri vittu päähän ja lue kirjoja enemmän, niin saadaan sinne sun pääkoppaankin ÄLYÄ!!!!

• luuseri itkee
        hyvin sä tiedät kirjoitti:

Ai siis mitä ?

Mikäs roinaava luuseri siellä itkee?

Fakta yksi: roinaaja on luuseri

Fakta kaksi: roinaaja vain luulee treenaavansa kovaa

Sellaisen joka osaa treenata natuna kovaa ei tarvitse ruveta roinaamaan. Roinaaminen on vain seurausta siitä ettei osaa treenata ja pitää käydä lääkekaapilla.

Täällä tuntuvat jotkut luulevan että vain roinaajat osaavat treenata. Kerronpa teille hieman faktaa: te ette osaa treenata kovaa, te osaatte vain roinata ja ilman roinaa teidän tulokset eivät kasva yhtään.

• jaksaa naurattaa
        luuseri itkee kirjoitti:

Sellaisen joka osaa treenata natuna kovaa ei tarvitse ruveta roinaamaan. Roinaaminen on vain seurausta siitä ettei osaa treenata ja pitää käydä lääkekaapilla.

Täällä tuntuvat jotkut luulevan että vain roinaajat osaavat treenata. Kerronpa teille hieman faktaa: te ette osaa treenata kovaa, te osaatte vain roinata ja ilman roinaa teidän tulokset eivät kasva yhtään.

En roinaa itse, mutta kyllä te natufanaatikot sitten olettekin naurettavia. Natu ei koskaan voi kasvaa niin isoksi kuin roinari ja jos tavoittena on oikeasti kehittyä isoksi, niin kyllä siihen horkkaa tarvitaan. Se nyt vaan on fakta eikä mikään winner/loser juttu.

Peukku pystyyn roinaajille koska ovat valmiita tekemään kaikkensa. Itse en halua roinata ja tiedän, etten koskaan voi saavuttaa todellista potentiaaliani. Sulle näyttää olevan tämän rajoituksen hyväksyminen jotenkin vaikeaa kun pitää mollata roinaajia noin.

• edellisiin
        edellinen.. kirjoitti:

voithan toki kokeilla ja todeta itse et usko. Heittele muutama nappi päivässä naamariin ja piikitä sutikkaa kankkuun ja löijää sohvalla.
        Mihinkäs se vitun hauis siitä pullistuu?

vittu näitä sunlaisia pellejä kyllä suomessa riittää valitettavasti. Sehän oliskin vitun hienoa jos tehdään neititreeniä ja roinataan kunnolla ja silti kasvetaan vitusti :) kunpa kaikki olisikin noin helppoa!

vedä sinä luuseri vittu päähän ja lue kirjoja enemmän, niin saadaan sinne sun pääkoppaankin ÄLYÄ!!!!

Mä syön mun kakkaaki, tulee hivenaineita vähän perkeleesti.

Mä oon ehkäs maailman kovin jätkä.

Älkää vittu alkako mulle tai mä kerron mun äitille ja saatte piiskaa.

• ura edessä?
        edellisiin kirjoitti:

Mä syön mun kakkaaki, tulee hivenaineita vähän perkeleesti.

Mä oon ehkäs maailman kovin jätkä.

Älkää vittu alkako mulle tai mä kerron mun äitille ja saatte piiskaa.

ei taida pokkaa olla pojalla kertoa omaa nimeään yleiselle palstalle :)
        " mitä nyt vähän päätin tulla pelleilemään kun en keksinyt parempaa sanottavaa t. pelle-hermanni "

T: Janne

• sinulle.
        luuseri itkee kirjoitti:

"Mikäs roinaava luuseri siellä itkee?
        Fakta kaksi: roinaaja vain luulee treenaavansa kovaa "

- Itkinkö minä? Millä perusteella roinaaja on luuseri? Ja millä perusteella roinaaja vain "Luulee" treenaavansa kovaa?
        Saanen kertoa, että jos haluaa kovia tuloksia, niin roinalla mahdollistetaan se kovempi treeni ja sitä kautta kovemmat tulokset. Eikä tarvitse kilpailla kenenkään muun kanssa, kuin itsen! Moni tekee näin ja sillä ei ole vitun virkaa mitä muut siitä ajattelee, koska se ei ole keltään pois.
        Ja kyllä... Roinaaja TREENAA KOVAA ja jos ei treenaisi, niin vittuako se sillä roinalla sitten tekee? Jos roinataan, niin silloin pitäs olla selvä sen asian, että sinne salille ei menty pelleilemään ja puhumaan paskaa.

"Sellaisen joka osaa treenata natuna kovaa ei tarvitse ruveta roinaamaan. Roinaaminen on vain seurausta siitä ettei osaa treenata ja pitää käydä lääkekaapilla. "

- Ei tietenkään kenenkään tarvitse alkaa roinaamaan, en minä sellaista ole väittänyt, enkä edes suosittele! Se on jokaisen oma asia mitä kropallaan tekee.
        Jos joku haluaa kehittyä nopeammin, niin sitten käydään lääkekaapilla, tämä homma on yksityisasia .

"Täällä tuntuvat jotkut luulevan että vain roinaajat osaavat treenata. Kerronpa teille hieman faktaa: te ette osaa treenata kovaa, te osaatte vain roinata ja ilman roinaa teidän tulokset eivät kasva yhtään. "

- Heheh... luulisi nyt roinaajilla olevan jo jotain tietoa päässä miten treeniä tehdään ja kokemustakin asiasta. Tietotaso vaihtelee. Totta on että pidempään treenannut naturaali varmasti tietääkin enemmän treenaamisesta. Ei sun tarvitse yrittää tehdä roinaajista mitään neropatteja, katsos meitä on moneksi tähän lajiin.

- Janne

• mun äitille
        ura edessä? kirjoitti:

ei taida pokkaa olla pojalla kertoa omaa nimeään yleiselle palstalle :)
        " mitä nyt vähän päätin tulla pelleilemään kun en keksinyt parempaa sanottavaa t. pelle-hermanni "

No niin, nyt mä kerron mun äitille.

Siitäs saitte, nyt tulee risua.

• mitäs nyt?
        sinulle. kirjoitti:

"Mikäs roinaava luuseri siellä itkee?
        Fakta kaksi: roinaaja vain luulee treenaavansa kovaa "

- Itkinkö minä? Millä perusteella roinaaja on luuseri? Ja millä perusteella roinaaja vain "Luulee" treenaavansa kovaa?
        Saanen kertoa, että jos haluaa kovia tuloksia, niin roinalla mahdollistetaan se kovempi treeni ja sitä kautta kovemmat tulokset. Eikä tarvitse kilpailla kenenkään muun kanssa, kuin itsen! Moni tekee näin ja sillä ei ole vitun virkaa mitä muut siitä ajattelee, koska se ei ole keltään pois.
        Ja kyllä... Roinaaja TREENAA KOVAA ja jos ei treenaisi, niin vittuako se sillä roinalla sitten tekee? Jos roinataan, niin silloin pitäs olla selvä sen asian, että sinne salille ei menty pelleilemään ja puhumaan paskaa.

"Sellaisen joka osaa treenata natuna kovaa ei tarvitse ruveta roinaamaan. Roinaaminen on vain seurausta siitä ettei osaa treenata ja pitää käydä lääkekaapilla. "

- Ei tietenkään kenenkään tarvitse alkaa roinaamaan, en minä sellaista ole väittänyt, enkä edes suosittele! Se on jokaisen oma asia mitä kropallaan tekee.
        Jos joku haluaa kehittyä nopeammin, niin sitten käydään lääkekaapilla, tämä homma on yksityisasia .

"Täällä tuntuvat jotkut luulevan että vain roinaajat osaavat treenata. Kerronpa teille hieman faktaa: te ette osaa treenata kovaa, te osaatte vain roinata ja ilman roinaa teidän tulokset eivät kasva yhtään. "

- Heheh... luulisi nyt roinaajilla olevan jo jotain tietoa päässä miten treeniä tehdään ja kokemustakin asiasta. Tietotaso vaihtelee. Totta on että pidempään treenannut naturaali varmasti tietääkin enemmän treenaamisesta. Ei sun tarvitse yrittää tehdä roinaajista mitään neropatteja, katsos meitä on moneksi tähän lajiin.

- Janne

Eikös Janne ollutkaan provo?

Jätkältähän tuli muutama ihan fiksukin kommentti.

Perhana sentään, maailmankuvani murskaantui =)

• olikin..
        mun äitille kirjoitti:

No niin, nyt mä kerron mun äitille.

Siitäs saitte, nyt tulee risua.

lastentarha.. minä kun luulin että täällä osataan väitelläkin.

- J

• kyykystä...

Sen kyykyn voi tehdä kovaa kun pyytää siihen apumiehet varmistamaan sarjaa. Prässi on neitiliike kyykkyyn verrattuna. Vanhan liiton äijätkin sanoo että kyykyllä ne reidet saadaan kasvamaan. Prässi on helppo liike, ei tarvitse kun piereskellä penkkiin ja työntää kelkkaa. Toimiihan sekin toki reisien kasvattajana, mutta sen sanon että kyykkyä ei voita mikään jalkaliike.

• tiedemies 73

Noin puhuu, anteeks nyt vaan, luupäät. Teille on vakiintuneet "äijäliikkeet", jotka on kunkkuja ja kaikki muu on neideille. Asia nyt vaan on niin, että kyykyssä varmistamaan tarvitaan kaksi miestä. Ja laitteissa varmistamaan tarvitaan kaksi kättä. Hiukan eroa? Ja laitteissa jalkojen teko on keskittyneempää, ei tarvitse ajatella tasapainoa tai pelätä alasjäämistä yms...

• joojoojeejee
        tiedemies 73 kirjoitti:

Noin puhuu, anteeks nyt vaan, luupäät. Teille on vakiintuneet "äijäliikkeet", jotka on kunkkuja ja kaikki muu on neideille. Asia nyt vaan on niin, että kyykyssä varmistamaan tarvitaan kaksi miestä. Ja laitteissa varmistamaan tarvitaan kaksi kättä. Hiukan eroa? Ja laitteissa jalkojen teko on keskittyneempää, ei tarvitse ajatella tasapainoa tai pelätä alasjäämistä yms...

Kyykky on äijäliike ja prässi neitiliike.

• 65-v

Teimme huomattavan osa kyykkytreeneistä etukyykkynä ajatellen työntörautojen rinnallevetoa.

Takakyykky tuotiin suunnilleen samalla selän asennolla.
        Ei perse edellä.

Tietysti jos kaveri(t) olivat paikalla niin varmistamaan.

Yksin olen takakyykyssä muutaman kerran joutunut pudottamaan tangon takakautta.
        Selkävoittoisessa se ei onnistu.

Yksikin varmistaja takana riittää jos molemmat osaavat asiansa.
        Kyykkääjä ei luhistu kerralla ja varmistajalla on silmää siihen milloin täytyy keventää.

Tietysti kaksi osaavaa on parempi.

• Arska

Riippumatta voimalajista, mitä treenaat, niin ns. raaka-kyykky on liikkeitten kuningas, ja kaiken jalkatreenin perusta. Se paljastaa armotta ne kohdat kropassa, jotka ovat heikkoja.

Mikäli voimat loppuu kesken, on kyseessä heikko kunto käytettyihin rautoihin nähden. Pitää vähentää painoa, ja treenata kunnon mukaan, ja vielä sitten painottaen heikkoja kohtia.

• rules!

Kyykky on saatanan kova liike ja toimii! Sopii aikuisille miehille joilla on SELKÄRANKAA!!

• tosielämän salikuntoilija 42v

Ei niin kehity, että hifistellään ja pienennetään painoja. Vain niin, että lisätään niitä, väsikinkin. Ja kyykyssä ei pysty väkisin niitä lisäämään, mutta esim hackissä pystyy, sillä käsillä voi hiukan keventää lastia, tarpeen tullen.

• 65-v

Kyllähän prässit joissain tilanteissa ovat hyviä täydentäjiä mutta niiden parhaat puolet pääsevät esiin invalidien ja liikuntarajoitteisten kuntoutuksessa.

Olkaleikkausen jälkeen en muutaman kuukauteen pystynyt tekemään muuta kuin polkemaan selkänojallista fillaria ja pumppaamaan jaloilla hydrauliprässiä.
      Levyjäkään en pystynyt käsittelemään.

Pitkän tauon ja prässikauden jälkeen oli keskikroppa tiukoilla pohjakyykyssä.
      Varsinkin etukyykyssä.

Prässit eivät ole todellisia vaihtoehtoja kyykyille. Voivat vain joissain tilanteissa osittain korvata.
      Liikkumisrajoitteet, invatilaanteet, kuntoutus yms.

Prässit ovat lepopaikkoja jotka antavat mahdollisuuden itsepetokseen (polvikulmat) ja löysään keskivartaloon.

Syvä- ja varsinkin pohjakyykky ovat lahjomattomia!

• 190 cm - ja MIES

Kaikkihan sen tietää, ei oo pitkä matka kyykkyyn ja takaisin. Ei muuta tällä kertaa.

• kyykätä

Sinä pätkänä siis olet oikein hyvä kyykyssä, niinkö?

t. 207 cm ja TOSIMIES

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      102
      6508
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      84
      4954
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      107
      3218
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      30
      3062
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      26
      2265
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1636
    7. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      96
      1231
    8. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      339
      1222
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      131
      1136
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      904
    Aihe