Miesten tasa-arvo ry:n pj radiossa

Jukka

8

373

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • naisillekin

:) :) :)

• otetaan naisia johtamaan

äitikomplexin riivaamia miehiä,jotka kolmenminuutin ylipuhumisen jälkeen itkevät naisen olkapäätä vasten ja pyytävät anteeksi että ovat miehiä ja kehdanneet arvostella miehiin kohdistuvaa epä tasaarvoa,tai rupeavat sairaaloisesti mielistelemään naisia kuten on lapsesta asti opetettu.Sellaiset miehet tulevat onnellisiksi palautteesta joissa heitä kehutaan herrasmiehiksi naisten taholta ja posket hehkuen nämä naisten kouluttamat tohvelisankarit poistuvat takavasemmalle ettei näkyisi liian selvästi heidän kehuille aikaansaatu tarkoituksellinen vaikutus.Naisilla paljon tilaisuuksia joissa suvaitaan vain naisia.Suomalaisten miesten oloja koskevissa tapahtumissa astuu kuvioihin sukupuoli kiintiö joissa on pakko pyytää naisia mukaan pilamaan asiallinen keskustelu ja saada keskustelua johtamaan joku kiintiö feministi,joka keskusteluissa saa haukkua miehiä miten vaan ,mutta miehen katsoessa naista leuan alle se onkin jo raiskaus.Pitkä on vielä tie miesten tasa arvoon.

• Jukka

Kyllä ohjelma on erittäin suositeltavaa kuunneltavaa kenelle tahansa, joka on kiinnostunut tasa-arvoteemasta ja miesten ja naisten välisistä kuvioista nykysuomalaisessa yhteiskunnassa.

• sukupuoleen
        Jukka kirjoitti:

Kyllä ohjelma on erittäin suositeltavaa kuunneltavaa kenelle tahansa, joka on kiinnostunut tasa-arvoteemasta ja miesten ja naisten välisistä kuvioista nykysuomalaisessa yhteiskunnassa.

katsomatta..
        noita neiti-ihmisiä näkyy olevan siellä ja täällä. onko ne eunukkeja vai hinttejä. normaali-ihmisiä ne eivät ainakaan ole. ehkä luonto keksii taas jonkun konstin tappaa noita pösilöitä..

• Jukka

No niin, radiolähetys pläjähti vähän aikaa sitten ilmoille ja on nyt kuunneltavissa netin kautta. Reilu kahdeksan minuuttia tiivistä latausta.

Käykääpä kuuntelemassa!

• myjuhani

Nainen haluaa lapset eron jälkeen itselleen ja valtio tukee tätä ottamalla mieheltä rahaa ja rahoittamalla naisen elämää. Olen eronnut kaksi kertaa ja olen mies. Eikös olisi ollut minun vuoroni saada lapset perheekseni toisen eroni jälkeen. Olen myös kasvattanut suomen väkilukua 5 hengellä mutta palkakseni olen saanut 5 x 136e/ kk laskun, jossa lukee: saat maksaa siitä, että nainen käyttää näitä rahoja ( myös lapsilisiä) haluamallaan tavalla ei päivä hoitoon, koska se on ilmaista yksin huoltajalle ( toinen ex kertoi niin) vaan ruokaan huom. lapset saavat päivällä ruuan koulussa ja päiväkodissa. Vaatteisiin huom. isommalta siirtyvät vaatteet pienemmälle, Kuljetuksiin, joo autoja ovat exät vaihdelleet ja bensaa ostelleet. Minä olen ottanut lainaa että sain elatusmaksut pois ulosotosta. Aivan hullu valtio, joku nainen on ottanut käyttöönsä sosiaalipuolen kostaakseen tai purkaakseen pahaa oloaan mieheen, kun tämä on eronnut hänestä. Ja tätä systeemiä me äänestäjät kannatamme miehetkin, kun kukaan mies ei ole tehnyt aloitetta miesten vapauttamisesta elatusmaksuista. Sen vielä ymmärtäisin, jos joku lapsiperhe tarvitsee kelalta tai sosiaatoimistosta tukea mutta että minua näin pidetään entisen perheeni yksinhuoltaja äidin maksumiehenä, sitä en ymmärrä. Maksan näitä älyttömiä maksuja. En saa sairastua. Minun pitää tehdä lisätöitä, olen ollut peruspalvelulautakunnassa jäsenenä ja mielestäni elatusapu kuuluisi maksaa kelan rahoista suoraan niin siihen vaikuttaisi vain sen tulot, joka asuu lasten kanssa, se olisi selvempää.

Hyvää päivän jatkoa t. Tarmo

• viisi lasta
        myjuhani kirjoitti:

Nainen haluaa lapset eron jälkeen itselleen ja valtio tukee tätä ottamalla mieheltä rahaa ja rahoittamalla naisen elämää. Olen eronnut kaksi kertaa ja olen mies. Eikös olisi ollut minun vuoroni saada lapset perheekseni toisen eroni jälkeen. Olen myös kasvattanut suomen väkilukua 5 hengellä mutta palkakseni olen saanut 5 x 136e/ kk laskun, jossa lukee: saat maksaa siitä, että nainen käyttää näitä rahoja ( myös lapsilisiä) haluamallaan tavalla ei päivä hoitoon, koska se on ilmaista yksin huoltajalle ( toinen ex kertoi niin) vaan ruokaan huom. lapset saavat päivällä ruuan koulussa ja päiväkodissa. Vaatteisiin huom. isommalta siirtyvät vaatteet pienemmälle, Kuljetuksiin, joo autoja ovat exät vaihdelleet ja bensaa ostelleet. Minä olen ottanut lainaa että sain elatusmaksut pois ulosotosta. Aivan hullu valtio, joku nainen on ottanut käyttöönsä sosiaalipuolen kostaakseen tai purkaakseen pahaa oloaan mieheen, kun tämä on eronnut hänestä. Ja tätä systeemiä me äänestäjät kannatamme miehetkin, kun kukaan mies ei ole tehnyt aloitetta miesten vapauttamisesta elatusmaksuista. Sen vielä ymmärtäisin, jos joku lapsiperhe tarvitsee kelalta tai sosiaatoimistosta tukea mutta että minua näin pidetään entisen perheeni yksinhuoltaja äidin maksumiehenä, sitä en ymmärrä. Maksan näitä älyttömiä maksuja. En saa sairastua. Minun pitää tehdä lisätöitä, olen ollut peruspalvelulautakunnassa jäsenenä ja mielestäni elatusapu kuuluisi maksaa kelan rahoista suoraan niin siihen vaikuttaisi vain sen tulot, joka asuu lasten kanssa, se olisi selvempää.

Hyvää päivän jatkoa t. Tarmo

jos et kykene kustantamaan heidän elatustaan 136 eurolla kuukaudessa? Yhteensä 680 euroa. Raha on pieni, minimimaksun suuruinen. Sillä ei kata läheskään puolta lasten kuluista. Ei varsinkaan kouluikäisten kuluista. Tuolla summalla ei tosiaankaan rahoiteta lasten äidin elämistä.

• OLET TÄYSI PASKA
        viisi lasta kirjoitti:

jos et kykene kustantamaan heidän elatustaan 136 eurolla kuukaudessa? Yhteensä 680 euroa. Raha on pieni, minimimaksun suuruinen. Sillä ei kata läheskään puolta lasten kuluista. Ei varsinkaan kouluikäisten kuluista. Tuolla summalla ei tosiaankaan rahoiteta lasten äidin elämistä.

SANON SINULLE JA SANON PALJON MUUTAKIN KUN KOHDALLE SATUT.

tURPAAN SULLE JA ONNEA

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taisin tehdä virheen

Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle
      Ikävä
      74
      3630
    2. Hyvä että lähdit siitä

Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖
      Ikävä
      47
      2876
    3. Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa

Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt
      Maailman menoa
      164
      2813
    4. Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi

Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle
      Ikävä
      57
      2361
    5. Olisitko mies valmis?

Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me
      Ikävä
      359
      2113
    6. Mitä haluat sanoa kaivatullesi?

Onko ikävä? Milloin näitte viimeksi?
      Ikävä
      160
      1840
    7. Nainen, mulla olisi sulle pari vinkkiä

Kerro vain ongelmasi niin annan siihen vinkin. :/
      Ikävä
      76
      1515
    8. vieläkin sanoa voin...

💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos
      Ikävä
      23
      1368
    9. Nainen onko sulla supervoimmia ?

Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.
      Ikävä
      39
      1332
    10. Miksi mediheli

Mitä on tapahtunut ku poliiseja ja ambulanssi pyöri aamusta keskustassa
      Kiuruvesi
      26
      1299
    Aihe