elämän tarkoitusta..Yksiselitteistä vastausta vaille on edelleenkin tuo..
Jospa kysymys onkin liian laaja...Jospa oikia kysymys onkin..Mikä on minun elämäni tarkoitus...?..
Stop..Ennen ja kun alatte pähkäillä..(tietysti tosi innokkaasti)..minun elämäni tarkoitusta..Korjaan että kyseessä on tietenkin jokikisen ikiomaelämä..Ai Te tajusitte..;o)...
Oman elämäni tarkoitus tietenkin silloin tuoreena ollessa oli se lisääntyminen..Ja nyt, kun se tarkoitus on täytetty vallan mallikkaasti..On tarkoituskin muuttunut...
Eli tähän on tultu...
http://3.bp.blogspot.com/_Gx0S_9SxxFQ/SZldKyFwZGI/AAAAAAAABI4/jMb6kHNytz4/s1600-h/hupi 25.jpg
Reklamaatiot tästä aloituksesta voi osoittaa suoraan Nooalle..Hän antoi minulle henkisen näpsäytyksen, jonka seurauksesta juuri kärsitte...:o/...
Huuhaalla usein näkee pähkäiltävän
56
871
Vastaukset
Kohta mulla on kaikenmaailman ruoskanheiluttajat niskassa.Antakee armoa!!! :-)
- MuisQuuuuu
Nehän saattaa olla vaikkast naisia..;o)...
MuisQuuuuu kirjoitti:
Nehän saattaa olla vaikkast naisia..;o)...
Yrität vain saada mut hyvälle tuulelle...
- MuisQuuuuu
nooanarkki kirjoitti:
Yrität vain saada mut hyvälle tuulelle...
iliman ketunhäntää läällä toimin....;o)...
MuisQuuuuu kirjoitti:
iliman ketunhäntää läällä toimin....;o)...
että pitäiskös mun kirjoittaa joku juttu susta!Ja se olisi ihan tosikertomus....:-)
- MuisQuuuuu
nooanarkki kirjoitti:
että pitäiskös mun kirjoittaa joku juttu susta!Ja se olisi ihan tosikertomus....:-)
Kirjoita pois vain..niin mä saan sit kumota sen tosijutun;o)...
MuisQuuuuu kirjoitti:
Kirjoita pois vain..niin mä saan sit kumota sen tosijutun;o)...
Täytyy pari päivää ajatella. :-)
- MuisQuuuuu
nooanarkki kirjoitti:
Täytyy pari päivää ajatella. :-)
Mitäs..olitkos kuitenkin iloinen..Mä luulin et pilasin sun hyvän pahantuulen;o)....
MuisQuuuuu kirjoitti:
Mitäs..olitkos kuitenkin iloinen..Mä luulin et pilasin sun hyvän pahantuulen;o)....
voi kauaa olla pahalla tuulella.Heti naurattaa kun vilkaisen peiliin...:-)
- Figuuri
nooanarkki kirjoitti:
saman, jos täällä alkaa liikaa naurattaa. Kyllä siinä hymy hyytyy..:(
Figuuri kirjoitti:
saman, jos täällä alkaa liikaa naurattaa. Kyllä siinä hymy hyytyy..:(
vanno.Jokaista ihmistähän oma naamataulu naurattaa.Luulisin...
- Figuuri
nooanarkki kirjoitti:
vanno.Jokaista ihmistähän oma naamataulu naurattaa.Luulisin...
sitten olla jotenkin poikkeava eläin. Tai no, miksei sitä joskus nuorempana...;)
- MuisQuuuuu
nooanarkki kirjoitti:
meinasit mun syyksi laittaa koko jutun...:o/...
MuisQuuuuu kirjoitti:
meinasit mun syyksi laittaa koko jutun...:o/...
tunnusta niin en tunnusta...
Figuuri kirjoitti:
sitten olla jotenkin poikkeava eläin. Tai no, miksei sitä joskus nuorempana...;)
enemmän naura mitä enemmän elämää näkee. :-)
- Figuuri
nooanarkki kirjoitti:
enemmän naura mitä enemmän elämää näkee. :-)
mutta sillä ehdolla, että kiertää peilit kaukaa;)
- MuisQuuuuu
nooanarkki kirjoitti:
tunnusta niin en tunnusta...
Usutan Heljat ja Olgat gimppuusi...Tai sit vaan isse gutguttelen höyhenellä..;o)...
MuisQuuuuu kirjoitti:
Usutan Heljat ja Olgat gimppuusi...Tai sit vaan isse gutguttelen höyhenellä..;o)...
Kidutus on ankarasti kielletty!Mulla kävi taas tuuri...:-)
- MuisQuuuuu
nooanarkki kirjoitti:
Kidutus on ankarasti kielletty!Mulla kävi taas tuuri...:-)
pitihän se arvata..mas...ööh..maskottikin viel..;o)...
MuisQuuuuu kirjoitti:
pitihän se arvata..mas...ööh..maskottikin viel..;o)...
onni suojelee pienimpiään...
- MuisQuuuuu
nooanarkki kirjoitti:
onni suojelee pienimpiään...
toivossa...Odotas vain..;o)...
- Figuuri
vastattavaksi. Ehkäpä elämäni tärkein tarkoitus tällä hetkellä on tukea läheisiäni ja olla heille se ihminen, joka olen saanut jo kauan olla..
- MuisQuuuuu
Upea asenne Sinulla:o)...
- Figuuri
MuisQuuuuu kirjoitti:
Upea asenne Sinulla:o)...
haastetta riittää. Tälläkin hetkellä olen jalkamies, kun lainasin tyttärelleni autoni. Polliisi pirulainen vei hänen autostaan kilvet, kehtasi kaiken lisäksi kysyä "ruuvaatko itse irti vai revinkö minä?" On se vaan kivaa, kun saa olla avuksi, se siitä upeudesta;)
- MuisQuuuuu
Figuuri kirjoitti:
haastetta riittää. Tälläkin hetkellä olen jalkamies, kun lainasin tyttärelleni autoni. Polliisi pirulainen vei hänen autostaan kilvet, kehtasi kaiken lisäksi kysyä "ruuvaatko itse irti vai revinkö minä?" On se vaan kivaa, kun saa olla avuksi, se siitä upeudesta;)
lapsilleen antaa vaik viimoiset siemenperunatkin..ilman et itseään ajattelee:o/...
- Figuuri
MuisQuuuuu kirjoitti:
lapsilleen antaa vaik viimoiset siemenperunatkin..ilman et itseään ajattelee:o/...
potuista puheenollen, onneksi tuli viime vuonna sen verran satoa, ettei tälle keväälle tarvitse sentään siemenperunoista luopua. Ja vaikka joutuiskin, niin ilolla sen kuitenkin tekee..
- MuisQuuuuu
Figuuri kirjoitti:
potuista puheenollen, onneksi tuli viime vuonna sen verran satoa, ettei tälle keväälle tarvitse sentään siemenperunoista luopua. Ja vaikka joutuiskin, niin ilolla sen kuitenkin tekee..
sanoin elämäntarkoituksen olleen lisääntyminen..niin se jatkuu..aina vain..huolenpidolla..RAKKAUDELLA:o)...
- Figuuri
MuisQuuuuu kirjoitti:
sanoin elämäntarkoituksen olleen lisääntyminen..niin se jatkuu..aina vain..huolenpidolla..RAKKAUDELLA:o)...
ja tällä rakkaudella kukin sukupolvi omalla vuorollaan varmistaa elämän jatkuvuuden..
- MuisQuuuuu
Figuuri kirjoitti:
ja tällä rakkaudella kukin sukupolvi omalla vuorollaan varmistaa elämän jatkuvuuden..
jonkinlainen ikiliikkuja..tai moottori, joka varmistaa elämän jatkuvuuden:o)...
- Figuuri
MuisQuuuuu kirjoitti:
jonkinlainen ikiliikkuja..tai moottori, joka varmistaa elämän jatkuvuuden:o)...
tulis, jos rakkauden moottori pysähtyis;)
- MuisQuuuuu
Figuuri kirjoitti:
tulis, jos rakkauden moottori pysähtyis;)
Ajaahan se tikanpojankin puuhun;o)...
- Figuuri
MuisQuuuuu kirjoitti:
Ajaahan se tikanpojankin puuhun;o)...
enää muuhun voi luottaakaan, kyllä luonto pitää aina itsensä tasapainossa. Jos jollakin sattuu olemaan toinen jalka toista pitempi, niin vastaavasti toinen jalka on saman verran lyhyempi:)))
- MuisQuuuuu
Figuuri kirjoitti:
enää muuhun voi luottaakaan, kyllä luonto pitää aina itsensä tasapainossa. Jos jollakin sattuu olemaan toinen jalka toista pitempi, niin vastaavasti toinen jalka on saman verran lyhyempi:)))
en voi muuta sanoa..siis en kykene naurultani...:o)....
- Figuuri
MuisQuuuuu kirjoitti:
en voi muuta sanoa..siis en kykene naurultani...:o)....
ikää sullekin. Vaan nyt pitää alkaa välillä hetkeksi huolehtimaan, nälkäisiä suita alkaa kohta säntäillä ovesta sisälle....
- MuisQuuuuu
Figuuri kirjoitti:
ikää sullekin. Vaan nyt pitää alkaa välillä hetkeksi huolehtimaan, nälkäisiä suita alkaa kohta säntäillä ovesta sisälle....
päästäiseksi ja kissoille;o)...
-Vaikea laaja-alainen kyssäri mutta toivoo että joka päivä herää iloisena terveenä ja toivoo läheisilleen rakkautta ja pystyä olemaan tukena.
- MuisQuuuuu
kuitenkin helpompi määrittää, kuin tämä klopaalin elämän tarkoitus;o)...
- sola
..sepäs se on elämän tarkoitus.
Rakastaa ja saada vastarakkautta..iloa, voimaa, vahvuutta, tukea ..niin hyvinä, kuin pahoina päivinä. Mikään ei oo sen tärkeämpää, kuin tulla täysin hyväksytyksi ja rakastetuksi ihan vaan omana itsenään :)- MuisQuuuuu
..moniselitteinen rakkaus..:o)...
- sola
kalaturk kirjoitti:
Eiku tämä:
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000042773506..toi on mun lempibändin biisi..ja tavallaan ootte oikeessa...katos RAKKAUS karkoittaa murheet.. :P
- kalaturk
Kyll se tää..usko pois :)))
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000042773506- MuisQuuuuu
otsa ryppysessä Sinun tuleman ratkoa emännän tarkoitusta;o)...Niihn..vai viel ikävän..:o)...
- kalaturk
MuisQuuuuu kirjoitti:
otsa ryppysessä Sinun tuleman ratkoa emännän tarkoitusta;o)...Niihn..vai viel ikävän..:o)...
Sillähän se on haihtunut pois kun on paremman puoliskon ittelleen hommannu...ei ainakaan kerkee murehtii ;o))))
- MuisQuuuuu
kalaturk kirjoitti:
Sillähän se on haihtunut pois kun on paremman puoliskon ittelleen hommannu...ei ainakaan kerkee murehtii ;o))))
hyvässä liikkeessä...;o)...
- kalaturk
MuisQuuuuu kirjoitti:
hyvässä liikkeessä...;o)...
Sekä fyysisesti ja henkisesti ;o)))
- MuisQuuuuu
kalaturk kirjoitti:
Sekä fyysisesti ja henkisesti ;o)))
hyvin pedannut petisi...ja laittanut bullatkin uuniin;o)....
- kalaturk
MuisQuuuuu kirjoitti:
hyvin pedannut petisi...ja laittanut bullatkin uuniin;o)....
Kolome kertaa ;)))
- MuisQuuuuu
kalaturk kirjoitti:
Kolome kertaa ;)))
Miul paljoon paljon enemmän..Tosin kolomesti pullapoijat onnistui..ja usein...liian usein jäi raakileeks:o/... Nooh onneksi sentään kaksi tulla tupsahti silleen ikään kuin varkain..jo valmiiks kypsinä...:o)...
Niin et viisi..:o)... - kalaturk
MuisQuuuuu kirjoitti:
Miul paljoon paljon enemmän..Tosin kolomesti pullapoijat onnistui..ja usein...liian usein jäi raakileeks:o/... Nooh onneksi sentään kaksi tulla tupsahti silleen ikään kuin varkain..jo valmiiks kypsinä...:o)...
Niin et viisi..:o)...ne uuuuut :9
- MuisQuuuuu
kalaturk kirjoitti:
ne uuuuut :9
sitten senkin..;o)...
- kalaturk
MuisQuuuuu kirjoitti:
sitten senkin..;o)...
Saant väkertää...Enkä tarkota sitä aivosolujen oikenemista :)
- MuisQuuuuu
kalaturk kirjoitti:
Saant väkertää...Enkä tarkota sitä aivosolujen oikenemista :)
ihan kirurgin avustuksella..;o)...
Mut silti on viisi..:o)... - kalaturk
MuisQuuuuu kirjoitti:
ihan kirurgin avustuksella..;o)...
Mut silti on viisi..:o)...Ei aina käy napista painamall....ett päätettiin ett nyt on aika ;o( ei aluks eikä lopuks.
- MuisQuuuuu
kalaturk kirjoitti:
Ei aina käy napista painamall....ett päätettiin ett nyt on aika ;o( ei aluks eikä lopuks.
silloin, kun se on..Näin se menee..asenteella;o)...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7242421Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3452030Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä261892Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o101703Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581498Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121042Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181019- 55880
- 63865
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?2828