Antibiooteista
2
186
Vastaukset
- olen usealle
eri tyypin antibiootille yliherkkä. Ylihérkkyysreaktiostahan tässäkin tapauksessa oli kyse. Ei mistään myrkytyksestä, eli otsikoitu vallan väärin.
Kuka tahansa voi herkistyä lääkkeille vuosien mittaan, itselleni sopi vuosikausia aikoinaan niin sulfa kuin esim. penisilliinikin, nykyisin olen molemmille yliherkkä, mm. niille molemmille ja niiden johdannaisille.
(kannan itse asiassa adrenaliinikynää aina mukanani, reaktion kun voin saada niin monesta muustakin kuin lääkkeestä=.
Muutama anafl.sokki ollut. - selitys
Ei tuo nyt johtunut itse antibiootin myrkyllisyydestä, jollei ollut fluorokinoloni (ei mainittu). Fluorokinolonit ovat tunnetusti vaarallisia.
Muuten oire on selkeästi sekundaariporfyriaan viittaava; niitä voi saada vaikka vitamiineista, jos ottaa niitä reippaammin (ja olen itsekin saanut samantyyppisiä oireita, joskaan en yhtä rajuja). Noita porfyriinejä kertyy verenkiertoon, kun solut paukahtelevat puhki, jos niissä asuu bakteereja. Monet solunsisäiset bakteerit osaavat estää solukuolemaa, mutta antibiootti voi häiritä sen verran bakteerin toimintaa, että se menettää otteensa solusta, jolloin solu tuhoutuu spontaanisti, koska ymmärtää että vauriot ovat liian suuret että se voisi jatkaa elämäänsä. Valitettavasti solun sisältö voi myös olla myrkyllinen, siinä voi olla hemiesiasteita, joita solut käyttävät elääkseen, mutta ne ovat epätäydellisinä yhdisteinä myrkyllisiä (porfyria-oireet).
Tyyppillisin fyysinen oire näistä on tosiaan takykardia. Muistuttaa tosi paljon myös antabus-reaktiota. Jos joku saa moisen reaktion, on syytä epäillä raskasta bakteerikuormaa.
Tuollainen reaktio vaatii hallitumman hoidon, eli vähemmän antibioottia kerrallaan. Oireet myös poistuvat, kun bakteerit tuhoutuvat elimistössä, mutta tämä voi viedä todella pitkän ajan. Muutamien asiantuntijoiden mukaan esim. Stratton/Sriram/Wheldon, arvioivat että tällainen hoito voi viedä 3-5 vuotta. Samaa mieltä ajasta on myös Marshall. Bakteeri jota noita sekundaariporfyrioita aiheuttaa on muuten nimeltään Chlamydia pneumoniae, ja se on tavattoman yleinen solunsisäinen bakteeri.
Koko tämä tapahtumaketju on vielä täysin tuntematon useimmille lääkäreille, joten ihan varovainen kannattaa olla. Ilmiö tunnetaan kuitenkin hyvin antibioottiprotokollilla, joita käytetään esim. täällä:
http://www.cpnhelp.org ja
http://www.marshallprotocol.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16912833
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454780Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392788Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1201955Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1111706Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361471