kun toi Marttaliiton numero on koko ajan varattu
ja tuon Ainon kanssa on niin kova riita.
Eli miten sälekaihtimet pitää illalla sulkea:
-sillai niin kun katsojasta vinosti alaspäin tai
sitten niinku päinvastoin. Tästä meillä on eri näkemys. Mä käännän aina niinku itsestäni katsoen
vinosti pois-ja alaspäin.
H.P.J
Mun on pakko kysyä täältä
9
415
Vastaukset
tietää niin kerro mix mun puhelin ei toimi---
- Reino
on se, että luuri on varmaan kastunut.
- Mara*
Erittäin ajankohtainen kymysys. Jos käännät säleet ylöspäin, niin saat huoneeseen enemmän auringonvaloa. Koska valo heijastuu laipiosta joka on yleensä vaalea. Ja voihan olla, että puoliskosi haluaa enemmän katsella lintusia, kuin pulisia kadulla. Mieliala kysymyshän tuo varmaankin on, joten jos haluat elellä sovussa, niin annat periksi ja menet itse toisen ikkunan ääreen, tai ihan kokonaan pihalle.
- Reino
vastauksesta. Kyllä se tästä.
P.S. Miten tohon sun liittoon voi liittyä?
- fakeman
Oletko ajatellut ehdottaa kompromissia tuossa kaihdin ongelmassa? Siis, jos pingotat ne kaihtimet niin, että lamellit ovat pysty suunnassa? Sen jälkeen on enään kysymys ainoastaan, oikeasta ja vasemmasta suunnasta. Heh, se saattaa kylläkin muuttua politikoinniksi koko homma,,,,,,,,,,,,,,,
- Reino
kunnolla. Joo,pystykorvamalli ei oo hassumpi tosin riita siitäkin tulee ?. Mut jos laittais
rullagardiinit.
- hohoo hohoo
blaah tälläiselle toiminnalle! Joku vielä kehtasi kehua hyväksi asiaksi ? Näin se hyppää avaus alkuun. oiva juttu?
- Reino
Mites se tollai pomppasi ?. Ihan itekseen(kö)?.Oliskohan Ainolla sormet pelissä ?
H.I.J.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874128Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella263000No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10909
- 133901
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760