Tullut muutamien kirjoittajien juupas eipäs palsta,kumoatte toistenne kirjoituksia ja alistatte muiden kirjoitukset kuuluuko tämä karavaanari-vaunumatkailija henkeen,ei uskois että kyseessä aikuiset miehet.Kommentoikaapa muutkin naiset vai onko täältä häipynyt kaikki naiset.
ONKOS
53
2560
Vastaukset
- pölinää..
tämä pitkäli on.. Sitä vartenhan palsta on että pystyy hengetuotteitaan tänne jokainen suoltamaan.
Itse olen kyllästynyt siihen aiheeseen että onko puutarhuri vaanari kovempi jätkä kuin matkailija vaanari. Molemmat ovat varmaan elementissään onnellisia joten suokaamme molemmille ilo harrastaa matkailua omalla tavalla..:)
Itse hakisin ja tarvitsisin enemmän vinkkejä. Olen joskus jotain kysynytkin ja saanut ihan asiallisia vastauksia.
Kevät jo mielessä joten alueista ainakin olisi kiva saada vinkkejä..
Anneli
Hyvää kevättä vaan kaikille..- Vaunumatkailija
Kun halusit vinkkejä alueista keväälle, niin tässä olisi yksi:
http://www.campingmasnou.com/
Mainostaa itseään jostain kumman syystä vain kolmen tähden paikkana, mutta täyttää mielestäni paikkapaikoin 4-5 tähteä, mutta hinnat etenkin vielä näin keväällä yhden-kahden tähden luokkaa. Kesäksi nousee merkittävästi (en katsonut nyt hintoja, mutta ovat tuolla sivulla)
Erittäin siistit ja tasokkaat sanitettitilat muistaakseni kolme rakennusta. Voit tilata kaikkina viikonpäivinä monipuolisesta valikoimasta croisantteja, patonkeja, saksalaistyyppisiä makeita leipiä, etc, etc. vaunullesi toimitettuna. Juomavesipisteitä taitaa olla kaksinumeroinen määrä; kymmentä metriä kauempaa ei tarvitse juomavettä hakea. Turvallinen vartioitu alue; ”respa” auki 24h.
Oma uima-allas, mutta merikin ihan lähellä. Runsaasti nähtävyyksiä, pikkukyliä. Barcelonaan alle kaksi tuntia. Aivan lähellä Euroopan vilkkaimpiin kuuluva laskuvarjohyppääjien kenttä; tarjolla "siviileillekin" mm. tandem -hyppyjä.
Suurehko ja monipuolinen lasten leikkialue kiipeilytelineineen, keinuineen, palmukatoksineen. Kaksi WLAN -verkkoa: ilmainen joka takkuaa ja maksullinen joka toimii. Saat itse valita.
Viime veväänä viivyimme viikon. Suosittelen! - hähhähää
"Itse olen kyllästynyt siihen aiheeseen että onko puutarhuri vaanari kovempi jätkä kuin matkailija vaanari. Molemmat ovat varmaan elementissään onnellisia joten suokaamme molemmille ilo harrastaa matkailua omalla tavalla..:)"
Kyllästymisesi huomaa hyvin tuosta hyvää tarkoittavan tekstisi pikku virheestä. Molemmat ovat tietysti yhtä kovia jätkiä ja kummallakin on oikeus valita harrastuksensa. Eihän siitä ole ollut minkäänlaista epäselvyyttä.
Mutta vain toinen heistä harrastaa matkailua!
hähhähää :-) - Tom...
hähhähää kirjoitti:
"Itse olen kyllästynyt siihen aiheeseen että onko puutarhuri vaanari kovempi jätkä kuin matkailija vaanari. Molemmat ovat varmaan elementissään onnellisia joten suokaamme molemmille ilo harrastaa matkailua omalla tavalla..:)"
Kyllästymisesi huomaa hyvin tuosta hyvää tarkoittavan tekstisi pikku virheestä. Molemmat ovat tietysti yhtä kovia jätkiä ja kummallakin on oikeus valita harrastuksensa. Eihän siitä ole ollut minkäänlaista epäselvyyttä.
Mutta vain toinen heistä harrastaa matkailua!
hähhähää :-)Siis: "...vain toinen heistä harrastaa matkailua!", eli onko johonkin kirjoitettu ja kuinkakin velvoittavasti, ettei sillä puutarhurikaravaanarilla olisi yhtäläinen oikeus matkailuun ja jopa harrastaisi sitäkin puutarhan hoidon ohella? Sitävastoin se ainaisesti matkaileva karavaanari ei koe samaa iloa minkä puutarhan hoito antaa - joten hähhähhää ihan itelles ;-))
- Vaunumatkailija
Tom... kirjoitti:
Siis: "...vain toinen heistä harrastaa matkailua!", eli onko johonkin kirjoitettu ja kuinkakin velvoittavasti, ettei sillä puutarhurikaravaanarilla olisi yhtäläinen oikeus matkailuun ja jopa harrastaisi sitäkin puutarhan hoidon ohella? Sitävastoin se ainaisesti matkaileva karavaanari ei koe samaa iloa minkä puutarhan hoito antaa - joten hähhähhää ihan itelles ;-))
Katsos kun sen aloitus puhui "puutarhuri vaanarista" ja "matkailija vaanarista".
Tämä puutarhuri vaanari, tässä määritelmänsä mukaisessa ominaisuudessa hoitaa puutarhaa eikä siis (ainakaan samanaikaisesti) matkaile (ellei hänellä sitten ole puutarha mukana).
Matkailija vaanari vastaavasti matkustaa, eikä hänkään hoida silloin puutarhaa. Hänelläkin toki voi silti olla puutarhakin vaikka kotonaan (ja onkin jos vaunumatkailijasta puhuttaisiin) tai mökillä tai molemmissa. Nurmikkoa, kukkia ja karviaisia; puita ja vaikka japanilaisia pienoispensaita. Se vaan ei kuulunut hänen tyyppimääritelmäänsä.
Molemmat voivat vielä kaiken muun lisäksi pelata shakkia ja koripalloa.
hähhähhää takaisin ;-)
Sinun siirtosi :-o - Tom...
Vaunumatkailija kirjoitti:
Katsos kun sen aloitus puhui "puutarhuri vaanarista" ja "matkailija vaanarista".
Tämä puutarhuri vaanari, tässä määritelmänsä mukaisessa ominaisuudessa hoitaa puutarhaa eikä siis (ainakaan samanaikaisesti) matkaile (ellei hänellä sitten ole puutarha mukana).
Matkailija vaanari vastaavasti matkustaa, eikä hänkään hoida silloin puutarhaa. Hänelläkin toki voi silti olla puutarhakin vaikka kotonaan (ja onkin jos vaunumatkailijasta puhuttaisiin) tai mökillä tai molemmissa. Nurmikkoa, kukkia ja karviaisia; puita ja vaikka japanilaisia pienoispensaita. Se vaan ei kuulunut hänen tyyppimääritelmäänsä.
Molemmat voivat vielä kaiken muun lisäksi pelata shakkia ja koripalloa.
hähhähhää takaisin ;-)
Sinun siirtosi :-oVedit jalat ... eikun maton jalkojeni alta, mutta molemmat uskottavasti onnellisia tahollaan ;-)
- Vaunumatkailija
Tom... kirjoitti:
Vedit jalat ... eikun maton jalkojeni alta, mutta molemmat uskottavasti onnellisia tahollaan ;-)
..., no, nyt ei kyllä tule mieleen;-)
Se olisi kauheaa, jos juttu loppuisi, mutta meiltähän ei lopu, eihän? Pieni tauko voi tulla, jos sattuu olemaan jotain tärkeämpää tai kiireellisempää puuhaa, mutta sitten jo taas keksitään uutta puitavaa.... ööö, tuo taisikin olla niitä maataloustermejä, meni siis kuitenkin puutarhan hoidon puolelle;-) - minä sitten olen
Se olisi kauheaa, jos juttu loppuisi, mutta meiltähän ei lopu, eihän? Pieni tauko voi tulla, jos sattuu olemaan jotain tärkeämpää tai kiireellisempää puuhaa, mutta sitten jo taas keksitään uutta puitavaa.... ööö, tuo taisikin olla niitä maataloustermejä, meni siis kuitenkin puutarhan hoidon puolelle;-)kun harrastan joskus paikoillaan (kausipaikalla) vaunuilua, vaunulla matkailua paikoista toisiin, perillä vaikka kalastusta, veneilyä, marjastusta, sienestystä, joutoaikoina säveltelen sinfonioita, kirjoittelen oopperalibrettoja, maalaan huikeita tauluja, juoksen maratoneja, laskeskelen kosmoksen laajenemisnopeutta, kirjoittelen pariakin romaania yhtäaikaa, tutkin mustien aukkojen olosuhteita teoreettisen fysiikan ja matematiikan keinoin, käyn välillä voittamassa muutamat fitneskisat, olen kaikkien kaveri ja kaikki haluavat olla minun kavereitani!
Muutamia muitakin harrastuksia jos aikaa riittää.
HÄH??? - satunnainen tarkkailija
minä sitten olen kirjoitti:
kun harrastan joskus paikoillaan (kausipaikalla) vaunuilua, vaunulla matkailua paikoista toisiin, perillä vaikka kalastusta, veneilyä, marjastusta, sienestystä, joutoaikoina säveltelen sinfonioita, kirjoittelen oopperalibrettoja, maalaan huikeita tauluja, juoksen maratoneja, laskeskelen kosmoksen laajenemisnopeutta, kirjoittelen pariakin romaania yhtäaikaa, tutkin mustien aukkojen olosuhteita teoreettisen fysiikan ja matematiikan keinoin, käyn välillä voittamassa muutamat fitneskisat, olen kaikkien kaveri ja kaikki haluavat olla minun kavereitani!
Muutamia muitakin harrastuksia jos aikaa riittää.
HÄH???kateellinen valehtelija.
- takuulla ole
satunnainen tarkkailija kirjoitti:
kateellinen valehtelija.
mikään valehtelija! No, vähän ehkä liioittelin niiden librettojen kanssa, en minä niitä kovin paljon ole viitsinyt kuitenkaan sorvata!
- ei tärkeä
Se olisi kauheaa, jos juttu loppuisi, mutta meiltähän ei lopu, eihän? Pieni tauko voi tulla, jos sattuu olemaan jotain tärkeämpää tai kiireellisempää puuhaa, mutta sitten jo taas keksitään uutta puitavaa.... ööö, tuo taisikin olla niitä maataloustermejä, meni siis kuitenkin puutarhan hoidon puolelle;-)vaan mahdollisimman suuri rahapalkinto.
Jututhan meiltä eivät tietenkään lopu, ne vain vaihtuvat, tarvittaessa. Kun nyt nuo puutarhuri ja matkailevat vaunuilijat ovat tulleet loppuun käsitelyiksi, niin mikä olisi seuraava sopiva aihe? Sielua emme tainneet saada sovitettua edes sinne käpyrauhaseen, sitä ei kai sitten olekaan?
Otammeko vaikka sellaisen aiheen kuin 'tietoisuus'? Mitä se oikeastaan on ja onko sillä kotia ihmisessä? Viimeisimmät tutkimukset sijoittavat sen tietoisuuden claustrumiin, aivomuuriin! Joka on yhteydessä liki kaikkiin aivojen eri osiin. Kontrolloiko ja ohjaako se sitten ihmisen tietoisuutta? Ja onko se toiminta sitten 'tietoisuus'? Jännä juttu, aivoista kyllä paljon tiedetään mutta paljon on vielä tutkimatta, työtä riittää monille eri alojen tutkijoile. Onko aivojen toiminta silkkaa sähkökemiaa, vai liittyykö toimintoihin muutakin? Jota emme vielä edes tiedä, saati ymmärtäisimme. Mitä on esim. se dejavu ilmiö? Oikosulku aivoissa vai jotakin muuta?
Nyt kaivataan viisaita ajatuksia framille.
Vittuilijat älkööt vaivautuko, heidän viestinsä kyllä tiedetään! - ekakertalainen
Kun halusit vinkkejä alueista keväälle, niin tässä olisi yksi:
http://www.campingmasnou.com/
Mainostaa itseään jostain kumman syystä vain kolmen tähden paikkana, mutta täyttää mielestäni paikkapaikoin 4-5 tähteä, mutta hinnat etenkin vielä näin keväällä yhden-kahden tähden luokkaa. Kesäksi nousee merkittävästi (en katsonut nyt hintoja, mutta ovat tuolla sivulla)
Erittäin siistit ja tasokkaat sanitettitilat muistaakseni kolme rakennusta. Voit tilata kaikkina viikonpäivinä monipuolisesta valikoimasta croisantteja, patonkeja, saksalaistyyppisiä makeita leipiä, etc, etc. vaunullesi toimitettuna. Juomavesipisteitä taitaa olla kaksinumeroinen määrä; kymmentä metriä kauempaa ei tarvitse juomavettä hakea. Turvallinen vartioitu alue; ”respa” auki 24h.
Oma uima-allas, mutta merikin ihan lähellä. Runsaasti nähtävyyksiä, pikkukyliä. Barcelonaan alle kaksi tuntia. Aivan lähellä Euroopan vilkkaimpiin kuuluva laskuvarjohyppääjien kenttä; tarjolla "siviileillekin" mm. tandem -hyppyjä.
Suurehko ja monipuolinen lasten leikkialue kiipeilytelineineen, keinuineen, palmukatoksineen. Kaksi WLAN -verkkoa: ilmainen joka takkuaa ja maksullinen joka toimii. Saat itse valita.
Viime veväänä viivyimme viikon. Suosittelen!Me ollaan lähössä ekaa kertaa pitemällä reissuun ni olis kiva kuulla paikoista lisää.
- olisi ihan viisainta..........
ei tärkeä kirjoitti:
vaan mahdollisimman suuri rahapalkinto.
Jututhan meiltä eivät tietenkään lopu, ne vain vaihtuvat, tarvittaessa. Kun nyt nuo puutarhuri ja matkailevat vaunuilijat ovat tulleet loppuun käsitelyiksi, niin mikä olisi seuraava sopiva aihe? Sielua emme tainneet saada sovitettua edes sinne käpyrauhaseen, sitä ei kai sitten olekaan?
Otammeko vaikka sellaisen aiheen kuin 'tietoisuus'? Mitä se oikeastaan on ja onko sillä kotia ihmisessä? Viimeisimmät tutkimukset sijoittavat sen tietoisuuden claustrumiin, aivomuuriin! Joka on yhteydessä liki kaikkiin aivojen eri osiin. Kontrolloiko ja ohjaako se sitten ihmisen tietoisuutta? Ja onko se toiminta sitten 'tietoisuus'? Jännä juttu, aivoista kyllä paljon tiedetään mutta paljon on vielä tutkimatta, työtä riittää monille eri alojen tutkijoile. Onko aivojen toiminta silkkaa sähkökemiaa, vai liittyykö toimintoihin muutakin? Jota emme vielä edes tiedä, saati ymmärtäisimme. Mitä on esim. se dejavu ilmiö? Oikosulku aivoissa vai jotakin muuta?
Vittuilijat älkööt vaivautuko, heidän viestinsä kyllä tiedetään!keskittyä tämän palstan otsikon mukaisesti karavaanari-asioihin, tuolle sun esityksellesi saattaapi löytyä ihan oma kaukalonsa, esim. tuo huuhaa-osasto.
- Vaunumatkailija
olisi ihan viisainta.......... kirjoitti:
keskittyä tämän palstan otsikon mukaisesti karavaanari-asioihin, tuolle sun esityksellesi saattaapi löytyä ihan oma kaukalonsa, esim. tuo huuhaa-osasto.
Jospas sinä fiksumpana aloittaisit?
Otsikossa lukee näin:
"Karavaanarit ovat liikkuvaista kansaa. Keskustele matkailusta ja kalustosta."
Kummasta liikkuvaisen kansan aiheesta aloitat?
Me olemme valmiina..... - asdgf
keskittyä tämän palstan otsikon mukaisesti karavaanari-asioihin, tuolle sun esityksellesi saattaapi löytyä ihan oma kaukalonsa, esim. tuo huuhaa-osasto.
Siinähän on nuo kaksi vaihtoehtoa.
Se on huuhaata tai sitten se on vain sinulle liian vaikeaa ymmärtää. - ei ole tietoisuutta ?
No, sinun tekstistäsi päätellen sitä voi vahvasti epäilläkin!
- Tom...
ei tärkeä kirjoitti:
vaan mahdollisimman suuri rahapalkinto.
Vittuilijat älkööt vaivautuko, heidän viestinsä kyllä tiedetään!Arvellessasi: "Kun nyt nuo puutarhuri ja matkailevat vaunuilijat ovat tulleet loppuun käsitelyiksi ...".
Minulla ainakin on edelleen se käsitys, ettei karavaanarin oikeudet ja velvollisuudet leirintäpalveluiden käyttäjinä ole likimainkaan valmiiksi puitu. Siksipaljon puutteellisia käsityksiä on ilmennyt. Uskoisin syyn siihen olevan selkeässä tiedon puutteessa ja "musta tuntuu" lähestymistavasta. - Automatkailija................
Jospas sinä fiksumpana aloittaisit?
Otsikossa lukee näin:
"Karavaanarit ovat liikkuvaista kansaa. Keskustele matkailusta ja kalustosta."
Kummasta liikkuvaisen kansan aiheesta aloitat?
Me olemme valmiina.....Mä oon aivan valmis ilmoittamaan, että tämä palsta ei kaipaa pätkääkään amatöörivoimin toteutettua neurologian kurssia, sitä varten on totta tosiaan esim. tuo huuhaa-palsta.
Ja toisekseen, jos sulla ei oo mitään puhuttavaa aiheeseen liittyen, niin vittuakos täällä roikut, tällä foorumilla on ennen sun ilmestymistäs osattu keskustella karavaanariasiaa ja tullaan keskustelemaan sun häivyttyäs (mitä jo aiemmin lupailit, jotto tervemenoa vaan!). - Vaunumatkailija
Automatkailija................ kirjoitti:
Mä oon aivan valmis ilmoittamaan, että tämä palsta ei kaipaa pätkääkään amatöörivoimin toteutettua neurologian kurssia, sitä varten on totta tosiaan esim. tuo huuhaa-palsta.
Ja toisekseen, jos sulla ei oo mitään puhuttavaa aiheeseen liittyen, niin vittuakos täällä roikut, tällä foorumilla on ennen sun ilmestymistäs osattu keskustella karavaanariasiaa ja tullaan keskustelemaan sun häivyttyäs (mitä jo aiemmin lupailit, jotto tervemenoa vaan!).Tämäkö nyt oli se sinun keskustelun avauksesi "karavaanari -asiassa"? Hmm... krhöhm…aivan;
olikos tuo nyt sitten matkailu- vai kalustoasiaa? Jään mielenkiinnolla seuraaman minkälaista karavaanari -keskustelua siitä kehittyykään.
Viestisi luonne ja vähäinen sisältö suorastaan pakottaa tässä samalla kysymään, että katsotko sinä kenties edustavasi suurtakin joukkoa karavaanareita tuolla viestilläsi ja sen tyylillä? - tarkistaisit omat
Mä oon aivan valmis ilmoittamaan, että tämä palsta ei kaipaa pätkääkään amatöörivoimin toteutettua neurologian kurssia, sitä varten on totta tosiaan esim. tuo huuhaa-palsta.
Ja toisekseen, jos sulla ei oo mitään puhuttavaa aiheeseen liittyen, niin vittuakos täällä roikut, tällä foorumilla on ennen sun ilmestymistäs osattu keskustella karavaanariasiaa ja tullaan keskustelemaan sun häivyttyäs (mitä jo aiemmin lupailit, jotto tervemenoa vaan!).tietosi ja ymmärryksesi mikä onkaan neurologiaa ja mikä saattaa olla filosofiaa?
Minun ymmärtääkseni täällä on keskusteltu enemmänkin filosofiasta kuin neurologiasta.
Tuo suhtautumisesi kylläkin kertoo paremminkin omasta psykologisesta asenteestasi asioihin ja henkilöihin. Tarkistamista niissäkin, asenteissasi siis. - Alfred-Brandy
Ja toisekseen, jos sulla ei oo mitään puhuttavaa aiheeseen liittyen, niin vittuakos täällä roikut, tällä foorumilla on ennen sun ilmestymistäs osattu keskustella karavaanariasiaa ja tullaan keskustelemaan sun häivyttyäs (mitä jo aiemmin lupailit, jotto tervemenoa vaan!).Mistähän kummasta johtuu se, että kun täällä joku yrittää avata keskustelun karavaanimatkailusta ja/tai siihen liittyvästä kalustosta, niin heti ensimmäinen kommentoija puuttuu pelkästään aloittajan henkilöön? Ja aina negatiivisessa mielessä. Ensimmäisenä tuomitaan aloittajan käsityskyky ko. aiheesta ja pyydetään häntä poistumaan välittömästi. Eikä mitenkään ystävällisin ilmaisuin.
Mitä kertookaan sellainen sitten vastaavasti tästä kommentoijasta, tässä tapauksessa nimim. Automatkailijasta? - sä olet
Ja toisekseen, jos sulla ei oo mitään puhuttavaa aiheeseen liittyen, niin vittuakos täällä roikut, tällä foorumilla on ennen sun ilmestymistäs osattu keskustella karavaanariasiaa ja tullaan keskustelemaan sun häivyttyäs (mitä jo aiemmin lupailit, jotto tervemenoa vaan!).HÖLMÖ!
- Jorma k
Ja toisekseen, jos sulla ei oo mitään puhuttavaa aiheeseen liittyen, niin vittuakos täällä roikut, tällä foorumilla on ennen sun ilmestymistäs osattu keskustella karavaanariasiaa ja tullaan keskustelemaan sun häivyttyäs (mitä jo aiemmin lupailit, jotto tervemenoa vaan!).tulla huuhaa palstalla etutelttaa , jos tarkoitit niin olet kyllä oikeassa.Eikös ne kurssita ja pidä kursseja et palstalla .Olen seurannut siellä kirjoittelua ja todennut että ainakin nahkurin, äidinkielen , hyvän käytöksen, psykiatrian sekä unissaan ulkomailla käyneiden kurssit ovat siellä pyörineet,neurologian kursseja en muista siellä pidetyn joten sellaiset olisi suotavaa järjestää et.ssä.Siellä kyllä riittää opiskelijoita.
Ei kai täällä kukaan ala vittua roikottamaan ainakaan näkyvästi ei muuten mutta, tämä on perhe palsta sillä lapsetkin kirjoittelevat täällä,eikö se olisi pyykkinaru paras paikka siihen hommaan ainoa vain että,kylän varikset voivat pelästyä nähdessään raakaa lihaa roikkumassa narulla.
Enpä usko että täällä keskustellaan senjälkeen mitään jos vaunumatkailija lopettaa kirjoittamisen niin ei ole mitään asiapitoista kirjoitettavaa sen jälkeen.Näitä paskan hörinöitä voi kirjoittaa et.ssä niinkuin tähänkin asti,siellähä rakentavat kovasti keskusteluja vaikka paidannapista .Siellä riittää älykköjä ym muita järki ja jarjetön päälliköitä . Että älä vain lopeta kirjoittelua toivoo kaikki 24 los laiset.Että näin pirusti kiristi nuppia tänään Jorma K Melkein kaikkien kaveri. - Harmistunut
Jorma k kirjoitti:
tulla huuhaa palstalla etutelttaa , jos tarkoitit niin olet kyllä oikeassa.Eikös ne kurssita ja pidä kursseja et palstalla .Olen seurannut siellä kirjoittelua ja todennut että ainakin nahkurin, äidinkielen , hyvän käytöksen, psykiatrian sekä unissaan ulkomailla käyneiden kurssit ovat siellä pyörineet,neurologian kursseja en muista siellä pidetyn joten sellaiset olisi suotavaa järjestää et.ssä.Siellä kyllä riittää opiskelijoita.
Ei kai täällä kukaan ala vittua roikottamaan ainakaan näkyvästi ei muuten mutta, tämä on perhe palsta sillä lapsetkin kirjoittelevat täällä,eikö se olisi pyykkinaru paras paikka siihen hommaan ainoa vain että,kylän varikset voivat pelästyä nähdessään raakaa lihaa roikkumassa narulla.
Enpä usko että täällä keskustellaan senjälkeen mitään jos vaunumatkailija lopettaa kirjoittamisen niin ei ole mitään asiapitoista kirjoitettavaa sen jälkeen.Näitä paskan hörinöitä voi kirjoittaa et.ssä niinkuin tähänkin asti,siellähä rakentavat kovasti keskusteluja vaikka paidannapista .Siellä riittää älykköjä ym muita järki ja jarjetön päälliköitä . Että älä vain lopeta kirjoittelua toivoo kaikki 24 los laiset.Että näin pirusti kiristi nuppia tänään Jorma K Melkein kaikkien kaveri.... seniliöityvä ja lapseksi jälleen muuttuva tosiälykkö!
- Vaunumatkailija
Ja toisekseen, jos sulla ei oo mitään puhuttavaa aiheeseen liittyen, niin vittuakos täällä roikut, tällä foorumilla on ennen sun ilmestymistäs osattu keskustella karavaanariasiaa ja tullaan keskustelemaan sun häivyttyäs (mitä jo aiemmin lupailit, jotto tervemenoa vaan!).Siinähän se on aivan kuin tilauksesta! Siis aitoa ja oikeaa "karavaaniasiaa" juuri sinulle.
http://keskustelu.suomi24.fi/autoilu_show.fcgi?category=95&conference=591&posting=22000000042884348
Ehkäpä jo olet osallistunutkin?
Toinenkin toiveesi toteutuu; En nimittäin usko osallistuvani tuohon keskusteluun (tosin aivan muusta syystä kun sinun toivomuksestasi).
Jos nyt siirryt tuonne toiseen ketjuun, niin voimmeko me muut jatkaa karavaanarien ja vaunumatkailijoiden välistä keskustelua ilman että sinä niin kovasti ahdistut? - ja opastusta
Siinähän se on aivan kuin tilauksesta! Siis aitoa ja oikeaa "karavaaniasiaa" juuri sinulle.
http://keskustelu.suomi24.fi/autoilu_show.fcgi?category=95&conference=591&posting=22000000042884348
Ehkäpä jo olet osallistunutkin?
Toinenkin toiveesi toteutuu; En nimittäin usko osallistuvani tuohon keskusteluun (tosin aivan muusta syystä kun sinun toivomuksestasi).
Jos nyt siirryt tuonne toiseen ketjuun, niin voimmeko me muut jatkaa karavaanarien ja vaunumatkailijoiden välistä keskustelua ilman että sinä niin kovasti ahdistut?kannatta olla varovainen ja harkita kenen hengentuotteeksi mitkäkin tarinat mieltää, kaikki ei välttämättä ole miltä se ensilukemalla tuntuu. Kun itse kirjoittelen niin ne sukupuolisanastot ja haistattelut ovat kyllä poissa, sanomansa saa perille kyllä normaalikielenkäytölläkin. Jotkut selvästi apinoivat, ainakin yrittävät, jonkun kirjoitustyyliä ja lataavat sitten siihen turhaumiaan, angstiaan, suoranaista vihaakin.
Ei tästä enempää, siis ajatusten kanssa luettava näitä juttuja. Ettei tule annettua väärää todistusta lähimmäisestään. - Jorma k
Harmistunut kirjoitti:
... seniliöityvä ja lapseksi jälleen muuttuva tosiälykkö!
sinä senilöityvä ja lapseksi muuttuva tosiälykkö olet niin harmistunut että pitää ulista koko saittipalstalle,ota vaan rauhallisesti ei tässä mitään hätää ole.
- Vaunumatkailija
ja opastusta kirjoitti:
kannatta olla varovainen ja harkita kenen hengentuotteeksi mitkäkin tarinat mieltää, kaikki ei välttämättä ole miltä se ensilukemalla tuntuu. Kun itse kirjoittelen niin ne sukupuolisanastot ja haistattelut ovat kyllä poissa, sanomansa saa perille kyllä normaalikielenkäytölläkin. Jotkut selvästi apinoivat, ainakin yrittävät, jonkun kirjoitustyyliä ja lataavat sitten siihen turhaumiaan, angstiaan, suoranaista vihaakin.
Ei tästä enempää, siis ajatusten kanssa luettava näitä juttuja. Ettei tule annettua väärää todistusta lähimmäisestään.Hmm... totta puhut - kuka lienetkin - tällä kerralla näyt esiintyvän nimimerkillä "ja opastusta".
Viesti johon nyt vastasit, on vastaus viestiin jossa mm. "kysytään" että "vittuakos täällä roikut". Minä olen tuosta lukevinani niin "sukupuolisanastoa" kuin "haistatteluakin".
Mitä tulee sinun, hyvä "ja opastusta", kirjoituksiin, niin ajatustesi (mitä lienevätkään) seuraaminen tulisi paljon helpommaksi, jos käyttäisit nimimerkkiä. Nyt en tiedä mitä sinä ehkä aiemmin olet kirjoittanut tai oletko kirjoittanut lainkaan.
Viestisi sisältää huomionarvoisen seikan (vaikka sen pitäisi olla itsestäänselvyys), mutta en jotenkin näe sillä välitöntä yhteyttä tässä vastausketjussa? - esiintynyt monilla
Hmm... totta puhut - kuka lienetkin - tällä kerralla näyt esiintyvän nimimerkillä "ja opastusta".
Viesti johon nyt vastasit, on vastaus viestiin jossa mm. "kysytään" että "vittuakos täällä roikut". Minä olen tuosta lukevinani niin "sukupuolisanastoa" kuin "haistatteluakin".
Mitä tulee sinun, hyvä "ja opastusta", kirjoituksiin, niin ajatustesi (mitä lienevätkään) seuraaminen tulisi paljon helpommaksi, jos käyttäisit nimimerkkiä. Nyt en tiedä mitä sinä ehkä aiemmin olet kirjoittanut tai oletko kirjoittanut lainkaan.
Viestisi sisältää huomionarvoisen seikan (vaikka sen pitäisi olla itsestäänselvyys), mutta en jotenkin näe sillä välitöntä yhteyttä tässä vastausketjussa?ei niinkään nimimerkeilä vaan suoraan kirjoitukseen liittyvällä sanoilla. Kyllä sinun pitäisi kuitenkin tunnistaa, tai olet ainakin ollut tunnistavinasi kirjoituksiani, koska olet niihin vastaillut, omalla tyylilläsi jonka minä tietty tunnistan. Itse en viitsi vakituisella nimimerkillä tai rekisteröidyllä nikilläni kirjoitella koska jo se nikki saa tunteet kiehumaan ja järjen loppumaan. En pidä näitä höpinöitä niin merkittävinä tai tärkeinä että pitäisi 'merkata' omat juttunsa kaikkien tunnistavettaviksi. Että tällä kertaa näin.
- Vaunumatkailija
esiintynyt monilla kirjoitti:
ei niinkään nimimerkeilä vaan suoraan kirjoitukseen liittyvällä sanoilla. Kyllä sinun pitäisi kuitenkin tunnistaa, tai olet ainakin ollut tunnistavinasi kirjoituksiani, koska olet niihin vastaillut, omalla tyylilläsi jonka minä tietty tunnistan. Itse en viitsi vakituisella nimimerkillä tai rekisteröidyllä nikilläni kirjoitella koska jo se nikki saa tunteet kiehumaan ja järjen loppumaan. En pidä näitä höpinöitä niin merkittävinä tai tärkeinä että pitäisi 'merkata' omat juttunsa kaikkien tunnistavettaviksi. Että tällä kertaa näin.
En ole edes yrittänyt tunnistaa ketään/sinua tekstistä. Enkä yritä. Tuollaisiin nimimerkittömiin viesteihin vastaan yhteen viestiin kerrallaan, ottaen kantaa siihen mitä siinä on sanottu ja sillä selvä. Usein en sitäkään.
Älä turhaan imartele itseäsi sillä, että minua kiinnostaisi tippaakaan arvailla kuka on joku tai oletko se sinä. - imarrella
En ole edes yrittänyt tunnistaa ketään/sinua tekstistä. Enkä yritä. Tuollaisiin nimimerkittömiin viesteihin vastaan yhteen viestiin kerrallaan, ottaen kantaa siihen mitä siinä on sanottu ja sillä selvä. Usein en sitäkään.
Älä turhaan imartele itseäsi sillä, että minua kiinnostaisi tippaakaan arvailla kuka on joku tai oletko se sinä.itse itseäni, kyllä sinä teet sen puolestani!
- Kyökkipsykologi
Jorma k kirjoitti:
sinä senilöityvä ja lapseksi muuttuva tosiälykkö olet niin harmistunut että pitää ulista koko saittipalstalle,ota vaan rauhallisesti ei tässä mitään hätää ole.
Koitas Jorkka huolehtia niitten aamutabujes otosta vai iltasinko niitä napostelet. Välillä vaikuttaa ,että jääny väliin.
- Harmistunut
Jorma k kirjoitti:
Kirjotella vallan helvetisti mutta silti sanomatta mitään järkevää. Mestarismiehiä olet Jorkka.k.
- Jorma k
Kyökkipsykologi kirjoitti:
Koitas Jorkka huolehtia niitten aamutabujes otosta vai iltasinko niitä napostelet. Välillä vaikuttaa ,että jääny väliin.
sekä että ,mutta enhän minä voi sinun tabujasi syödä millähän, sinä sitten pärjäilisit jos ottaisin sinun tropit.
- naiset aloitettaisiko
Vain naisille tarkoitettu palsta,minulla on sellainen tuntuma että meillä on monenlaisia harrastuksia olisi hyvä vaihtaa kuulumisia ja voisi myös järjestää naisille tarkoitettu tapaaminen jätetään nuo ukot kotiin.
- jorma k
eipä mukaan tupatakkaan ,senkun vain kirjoittelette rauhassa.
- että..
valitettavasti meitä naisia on niin vähän täällä "pyörimässä" että oma saitti olisi hieman turha. Toisaalta kiva huomata että muitakin on ja että asiallisiin kysymyksiin saa ihan asiallisen vastauksen..:)
Hauskaa minusta oli miten hieman piti vielä kinata matkailija vaanarin ja puutarhuri vaanarin erosta..:) Totta kuitenkin on että joku saa onnen siitä että kasvattelee kaikenlaista ja jos ei sitä pysty muualla tekemään niin miksi sitten ei vaikka vaunulla..? Itselläkin pöytä täynnä taimia jo tulossa mutta takatalvi vaivaa joten mitenkähän tänä vuonna mahtaa tomaatintaimien käydä. Pihalle kuitenkin ajattelin ne laittaa vaikka vaanari olenkin..:) - ukkokullat..
jorma k kirjoitti:
eipä mukaan tupatakkaan ,senkun vain kirjoittelette rauhassa.
Me naiset hieman keskustelimme niin eikö se sama kina ala taas kuten edellisessä ketjussa taas aidanseipäistä. Eipä todellakaan mukaan tuppauduta..:)Eipä..:)
Hyvä naiset jatketaan ei lannistuta...
Anneli - Maunuvatkailija
Olen kuullut väitettävän, että naiset ja miehet eivät aina ymmärrä toisiaan; eivät ikään kuin puhu samaa kieltä. Sanotaan myös, että miehet eivät kuuntele/kuule mitä nainen sanoo.
Nyt huomaan kauhukseni ongelman olevan paljon, PALJON vakavampi! Minä en edes näe tuota naisten aloittamaa keskustelua täällä karavaanarit -palstalla!? - huomaat
Maunuvatkailija kirjoitti:
Olen kuullut väitettävän, että naiset ja miehet eivät aina ymmärrä toisiaan; eivät ikään kuin puhu samaa kieltä. Sanotaan myös, että miehet eivät kuuntele/kuule mitä nainen sanoo.
Nyt huomaan kauhukseni ongelman olevan paljon, PALJON vakavampi! Minä en edes näe tuota naisten aloittamaa keskustelua täällä karavaanarit -palstalla!?sitä kosmoksen taustasäteilyäkään, 2,72 astetta absoluuttisen nollapisteen yläpuolella, jota kaiken aikaa tulee tuolta taivaalta, samahan se on naisten pölinässä, tasaisen tappavasti tulee sitä kaiken aikaa, ei siihen enää kiinnitä mitään huomiota, se kuuluu luonnon lakeihin.
- saa kirjottaa.
huomaat kirjoitti:
sitä kosmoksen taustasäteilyäkään, 2,72 astetta absoluuttisen nollapisteen yläpuolella, jota kaiken aikaa tulee tuolta taivaalta, samahan se on naisten pölinässä, tasaisen tappavasti tulee sitä kaiken aikaa, ei siihen enää kiinnitä mitään huomiota, se kuuluu luonnon lakeihin.
putosi tuolilta kun pääs räkä nauru.Kuka maksaa lääkärin, naiset, kosmos vai sie?
- Maunuvatkailija
huomaat kirjoitti:
sitä kosmoksen taustasäteilyäkään, 2,72 astetta absoluuttisen nollapisteen yläpuolella, jota kaiken aikaa tulee tuolta taivaalta, samahan se on naisten pölinässä, tasaisen tappavasti tulee sitä kaiken aikaa, ei siihen enää kiinnitä mitään huomiota, se kuuluu luonnon lakeihin.
I took my wife to a restaurant. The waiter, for some reason, took my order first.
'I'll have the rump steak, medium rare, please.'
He said, 'Aren't you worried about the mad cow?'
'Nah, she can order for herself.'
and that's how the fight started.... - ristinsä kullakin
I took my wife to a restaurant. The waiter, for some reason, took my order first.
and that's how the fight started....joillakin sitten se vaimo! The mad cow?
- tuo sitä
and that's how the fight started....apinaenklantia? Vaikuttaa sellaiselta.
- luuraa....
Taisi mennä suoraan tapaamisen puolelle, kun tuota juttua täällä näy.....?
- tapaaminen
luuraa.... kirjoitti:
Taisi mennä suoraan tapaamisen puolelle, kun tuota juttua täällä näy.....?
Onnistui oikein hyvin,ei minkäänlaisia jonninjoutavia keskusteluja vaan irrottelimme ja tuuletimme karavaan ja vaunumatkailija pölyt taivaan tuuliin.
- mukavaa on
tapaaminen kirjoitti:
Onnistui oikein hyvin,ei minkäänlaisia jonninjoutavia keskusteluja vaan irrottelimme ja tuuletimme karavaan ja vaunumatkailija pölyt taivaan tuuliin.
ollut meilläkin. Ei ole tarvinnut kuunnella minkään laista jäkätystä tai kälätystä:)
- jormak
mukavaa on kirjoitti:
ollut meilläkin. Ei ole tarvinnut kuunnella minkään laista jäkätystä tai kälätystä:)
mahto pölyä lähteäkin kun eivät jaksa kirjoitella,riittikö viikon tamppaus.Mahto olla jo hämähäkin seittiäkin.
- Tom...
Ihan suoraan sanoen, ei kuulu karavaanari vaunumatkailijahenkeen, sillä tämähän on vain virtuaalielämää. Aikuisen oikeassa elämässä pistetään välillä paikat siistiksi, miksi sitten ei täällä virtuaalielämässäkin. Siitähän tuossa ympäristön siivoamisessa on kymysys. Ja toisekseen, pitäähän se jonkinlainen järjestys olla, vaikka vähän huonompikin ; )
- Maunuvatkailija
TURKKULAISTE NAISTE KOSTO BLONDIVITSEIL
Kui miähe kuluttava niimpaljo kalorei rakastelles?
-No ku panoj jälkke hee juakseva ympäri kaupunkki kehumas siit kavereilles.
Minkätakia miähe kuarssaava selälläs nukkues?
-Kivekse tukkiva alapää ilmaottoauko.
Kui miähe tykkävä kalastuksest?
-Ku sillo heil o mahrollisuus kerra elämässäs kuulla naise suust:
Vau, kui ISO!
Kunnei naine räpäyt silmiäs esileiki aika?
-Ei siin ehri.
Miks naisil ei ol miäste aivoi?
-Ei ol kivespussei niitte säilyttämisse.
Minkätakia tarvita miljoona siittiö yhre munasolu herelmöittämisse?
-Miäste tapaa siittiökkä ei pysähry kysymä ajo-ohjei.
Mikä o miähe esileikki?
-Pual tuntti vonkamist.
Kummone o miäs, joka ei jätä kettän kylmäks?
-Hää on torennäkösest töis krematorios.
Mistä tiättä, että miäs o saanu orkasmi?
-No ku hää alkka kuarssama.
Mitä ero o tyhmäl ja älykkääl miähel?
-Ei mittä. Molemma luuleva tiätäväs kaike.
Mitä saa ku miäs tarjo sul seittämä ruakalaji illallise?
-Hodari ja kuus kalja.
Mitä yhteist o miähil ja mikroaaltouunil?
-Kolkymment sekuntti ja valmist o.- jaakko nuljaska
on turussa mies asiatkin.Onko siellä yhtään kunnon Hämäläistä miestä,hämeessä miehet ovat oikeita miehiä.
- jopa paremmin
jaakko nuljaska kirjoitti:
on turussa mies asiatkin.Onko siellä yhtään kunnon Hämäläistä miestä,hämeessä miehet ovat oikeita miehiä.
Ei ole heikosti turun miesten asiat. Päin vastoin. Turkulaisilla miehillä on niin hyvä itsetunto että antavat naistensa jopa vitsailla (tiettyyn rajaan saakka).
Ei tarvitse tehdä niin kuin hämeessä - otetaan pullo viinaa vitukseen ja sitten hakataan muija "tosimiesten" tapaan. - jaakko nuljaska
jopa paremmin kirjoitti:
Ei ole heikosti turun miesten asiat. Päin vastoin. Turkulaisilla miehillä on niin hyvä itsetunto että antavat naistensa jopa vitsailla (tiettyyn rajaan saakka).
Ei tarvitse tehdä niin kuin hämeessä - otetaan pullo viinaa vitukseen ja sitten hakataan muija "tosimiesten" tapaan.Pahahan se on hakata kun ei osaa puhuakaan,niin tuskimpa hakatakaan.velli housuja.Ämmät saman laisia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h32711Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062481Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42229Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441845- 321423
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141413- 1761145
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011114Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201043Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81908