Florence rääkkää Mozartia ja kissoja

Kössönöm

14

370

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kyseessä on ilmeisesti Mrs Nightingale?

Jälleen yksi esimerkki siitä, että joillain
      ihmisillä on liikaa rahaa ja aivan liian
      vähän itsekritiikkiä.

Tosin kuulun niihin idiootteihin, joiden
      mielestä näiden katsominen ja kuunteleminen
      on todella hauskaa!

• Florence Nightingalen ala oli aivan jotain muuta...

• Kössönöm

Katso vaan ja laita vaikka ääni pienemmälle. Nuo kissat ja niihin laitetut tekstit ovat hulvattomia.

• käsite.

Tuo oopperalaulu nimittäin.
      Mutta tulipahan naurettua ainakin parin viikon naurukiintiö täyteen.Kiitoksia laittajalle!

• bluetitan

*repesin* hahaa....oli kivoja kissojen kuvia, tuli mieleen omani (nukkuu juuri sylissäni)

• konna

mitään erikoista tuossa esityksessä. Eikös kaikki oopperalaulajat kuulosta just tuolta?

Kissat olivat yhtä kärsivän näköisiä kuin minäkin.

Hmm, jos jeesus olisi ristiinnaulittu tuon musan tahtiin, niin sillä näkyisi korvasuojaimet kuvissa edelleen. Eivät roomalaisetkaan täysin kohtuuttomia olleet:)

• Kössönöm

Kumma juttu, minä tulin hyvälle tuulelle tuota kuunnellessa. No, ei kaikkia voi tietenkään miellyttää.

• konna
        Kössönöm kirjoitti:

Kumma juttu, minä tulin hyvälle tuulelle tuota kuunnellessa. No, ei kaikkia voi tietenkään miellyttää.

niinkin, että Motzart kämmäsi, eikä Florence;)

• Kössönöm
        konna kirjoitti:

niinkin, että Motzart kämmäsi, eikä Florence;)

Mozart, the täplämaakari laittoi täplät väärälle paikalle nuottiviivastossa. Saatat olla oikeassa.

• konna
        Kössönöm kirjoitti:

Mozart, the täplämaakari laittoi täplät väärälle paikalle nuottiviivastossa. Saatat olla oikeassa.

Juuri sitähän minä tarkoitin. Ne eivät sopineet Florencen äänialaan. Syytönhän Florence siihen oli...

*harjoittelen tässä uskislogiikkaa, koska se taitaa olla aika hyvä ase. Sillä saa kenet tahansa hermoromahduksen partaalle alta aikayksikön*

:D

• Kössönöm
        konna kirjoitti:

Juuri sitähän minä tarkoitin. Ne eivät sopineet Florencen äänialaan. Syytönhän Florence siihen oli...

*harjoittelen tässä uskislogiikkaa, koska se taitaa olla aika hyvä ase. Sillä saa kenet tahansa hermoromahduksen partaalle alta aikayksikön*

:D

tässä on intensiivisesti opiskeltu jo parisen vuotta. Alan olla mielestäni melko etevä siinä.

Vaikka en kuulemma ennenkään ihan huono ollut. Mutta kyllä tämä palsta korkeakoulusta käy.

Olen yhden uskiksen jo saanut suuttumaan. Se oli siinä Paattisten kirkon ja koulun jutussa. Sanoi vaan heippa ja häippäsi.

• konna
        Kössönöm kirjoitti:

tässä on intensiivisesti opiskeltu jo parisen vuotta. Alan olla mielestäni melko etevä siinä.

Vaikka en kuulemma ennenkään ihan huono ollut. Mutta kyllä tämä palsta korkeakoulusta käy.

Olen yhden uskiksen jo saanut suuttumaan. Se oli siinä Paattisten kirkon ja koulun jutussa. Sanoi vaan heippa ja häippäsi.

Pulu palasi kuitenkin rikospaikalle. Onhan sekin jo jotain:)

Toi minun analogiani Mozartin syyllistämisestä Florencen huonoon laulamiseen on muuten ihan samaa luokkaa kuin kristinuskon väitteet jostain perisynnistä.

Ja yhtä hullua on tietenkin saada ne synnit anteeksi myös jo ennen kuin on itse edes syntynyt. Aikaulottuvuudella ei tunnu olevan jeesustelijalle mitään merkitystä.

Mutta onhan se tässä jo huomattu, että ajattelu ei ole hihun ydinosaamisaluetta:DD

• Kössönöm
        konna kirjoitti:

Pulu palasi kuitenkin rikospaikalle. Onhan sekin jo jotain:)

Toi minun analogiani Mozartin syyllistämisestä Florencen huonoon laulamiseen on muuten ihan samaa luokkaa kuin kristinuskon väitteet jostain perisynnistä.

Ja yhtä hullua on tietenkin saada ne synnit anteeksi myös jo ennen kuin on itse edes syntynyt. Aikaulottuvuudella ei tunnu olevan jeesustelijalle mitään merkitystä.

Mutta onhan se tässä jo huomattu, että ajattelu ei ole hihun ydinosaamisaluetta:DD

He vaan ajattelevat eri tavalla ja eri logiikalla kuin me muut. Siinä on syy, miksi emme ymmärrä toisiamme.

Tuo syntien anteeksi saaminen on niin kimurantti juttu, että en kykene sitä ymmärtämään. Kun se synnin käsite on vuosisadasta toiseen vaihdellut suuresti ja vaihtelee tässäkin ajassa eri lahkojen välillä, niin mistä jesse tiesi silloin, mikä on syntiä nyt?

Mistä jesse tiesi, että ikkunalliset pesukoneet yleistyisivät Suomessa 1950-luvulla ja tuomitsi ne synniksi. Kysyn vaan.

• Muuan Vaeltaja

ja tosi hupaisa esitys! Kiitti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      343
      4342
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      142
      2438
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      2056
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      142
      1578
    5. Eikö me voitais

Vaan harrastaa seksiä kun muusta ei tule mitään
      Ikävä
      26
      1117
    6. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      42
      1104
    7. Kuinka pitkä välimatka

on teidän kotien välillä?
      Ikävä
      28
      1047
    8. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      140
      999
    9. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      989
    10. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      337
      931
    Aihe