Laitanpa tähän, kun se oli tipahtanut jo toiselle sivulle. Eihän naurua ole koskaan liikaa?
http://www.youtube.com/watch?v=qtf2Q4yyuJ0&feature=PlayList&p=43387B284E53E191&index=0&playnext=1
Florence rääkkää Mozartia ja kissoja
14
370
Vastaukset
kyseessä on ilmeisesti Mrs Nightingale?
Jälleen yksi esimerkki siitä, että joillain
ihmisillä on liikaa rahaa ja aivan liian
vähän itsekritiikkiä.
Tosin kuulun niihin idiootteihin, joiden
mielestä näiden katsominen ja kuunteleminen
on todella hauskaa!- Kössönöm
Katso vaan ja laita vaikka ääni pienemmälle. Nuo kissat ja niihin laitetut tekstit ovat hulvattomia.
- käsite.
Tuo oopperalaulu nimittäin.
Mutta tulipahan naurettua ainakin parin viikon naurukiintiö täyteen.Kiitoksia laittajalle! - bluetitan
*repesin* hahaa....oli kivoja kissojen kuvia, tuli mieleen omani (nukkuu juuri sylissäni)
- konna
mitään erikoista tuossa esityksessä. Eikös kaikki oopperalaulajat kuulosta just tuolta?
Kissat olivat yhtä kärsivän näköisiä kuin minäkin.
Hmm, jos jeesus olisi ristiinnaulittu tuon musan tahtiin, niin sillä näkyisi korvasuojaimet kuvissa edelleen. Eivät roomalaisetkaan täysin kohtuuttomia olleet:)- Kössönöm
Kumma juttu, minä tulin hyvälle tuulelle tuota kuunnellessa. No, ei kaikkia voi tietenkään miellyttää.
- konna
Kössönöm kirjoitti:
Kumma juttu, minä tulin hyvälle tuulelle tuota kuunnellessa. No, ei kaikkia voi tietenkään miellyttää.
niinkin, että Motzart kämmäsi, eikä Florence;)
- Kössönöm
konna kirjoitti:
niinkin, että Motzart kämmäsi, eikä Florence;)
Mozart, the täplämaakari laittoi täplät väärälle paikalle nuottiviivastossa. Saatat olla oikeassa.
- konna
Kössönöm kirjoitti:
Mozart, the täplämaakari laittoi täplät väärälle paikalle nuottiviivastossa. Saatat olla oikeassa.
Juuri sitähän minä tarkoitin. Ne eivät sopineet Florencen äänialaan. Syytönhän Florence siihen oli...
*harjoittelen tässä uskislogiikkaa, koska se taitaa olla aika hyvä ase. Sillä saa kenet tahansa hermoromahduksen partaalle alta aikayksikön*
:D - Kössönöm
konna kirjoitti:
Juuri sitähän minä tarkoitin. Ne eivät sopineet Florencen äänialaan. Syytönhän Florence siihen oli...
*harjoittelen tässä uskislogiikkaa, koska se taitaa olla aika hyvä ase. Sillä saa kenet tahansa hermoromahduksen partaalle alta aikayksikön*
:Dtässä on intensiivisesti opiskeltu jo parisen vuotta. Alan olla mielestäni melko etevä siinä.
Vaikka en kuulemma ennenkään ihan huono ollut. Mutta kyllä tämä palsta korkeakoulusta käy.
Olen yhden uskiksen jo saanut suuttumaan. Se oli siinä Paattisten kirkon ja koulun jutussa. Sanoi vaan heippa ja häippäsi. - konna
Kössönöm kirjoitti:
tässä on intensiivisesti opiskeltu jo parisen vuotta. Alan olla mielestäni melko etevä siinä.
Vaikka en kuulemma ennenkään ihan huono ollut. Mutta kyllä tämä palsta korkeakoulusta käy.
Olen yhden uskiksen jo saanut suuttumaan. Se oli siinä Paattisten kirkon ja koulun jutussa. Sanoi vaan heippa ja häippäsi.Pulu palasi kuitenkin rikospaikalle. Onhan sekin jo jotain:)
Toi minun analogiani Mozartin syyllistämisestä Florencen huonoon laulamiseen on muuten ihan samaa luokkaa kuin kristinuskon väitteet jostain perisynnistä.
Ja yhtä hullua on tietenkin saada ne synnit anteeksi myös jo ennen kuin on itse edes syntynyt. Aikaulottuvuudella ei tunnu olevan jeesustelijalle mitään merkitystä.
Mutta onhan se tässä jo huomattu, että ajattelu ei ole hihun ydinosaamisaluetta:DD - Kössönöm
konna kirjoitti:
Pulu palasi kuitenkin rikospaikalle. Onhan sekin jo jotain:)
Toi minun analogiani Mozartin syyllistämisestä Florencen huonoon laulamiseen on muuten ihan samaa luokkaa kuin kristinuskon väitteet jostain perisynnistä.
Ja yhtä hullua on tietenkin saada ne synnit anteeksi myös jo ennen kuin on itse edes syntynyt. Aikaulottuvuudella ei tunnu olevan jeesustelijalle mitään merkitystä.
Mutta onhan se tässä jo huomattu, että ajattelu ei ole hihun ydinosaamisaluetta:DDHe vaan ajattelevat eri tavalla ja eri logiikalla kuin me muut. Siinä on syy, miksi emme ymmärrä toisiamme.
Tuo syntien anteeksi saaminen on niin kimurantti juttu, että en kykene sitä ymmärtämään. Kun se synnin käsite on vuosisadasta toiseen vaihdellut suuresti ja vaihtelee tässäkin ajassa eri lahkojen välillä, niin mistä jesse tiesi silloin, mikä on syntiä nyt?
Mistä jesse tiesi, että ikkunalliset pesukoneet yleistyisivät Suomessa 1950-luvulla ja tuomitsi ne synniksi. Kysyn vaan.
- Muuan Vaeltaja
ja tosi hupaisa esitys! Kiitti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä3434342Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1422438Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575822056- 1421578
- 261117
Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!421104- 281047
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein140999- 77989
Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!337931