Lue tuolta alempaa mikä se on, eli mennäänkö tänään skypeen ja sitten saat "originaalisti" jutella kuubalaisen inssin kanssa. Kysypä alkajaisiksi sitten, mitä mieltä hän on vaikkapa kauppasaarrosta, joka on kansainvälisten lakien vastainen. Ja kyllä PappaManninenkin saa enkkua taitavana osallistua, mutta älä nyt sitten kumminkaan nolaa itseäsi eikä maatamme linkittämällä tälle fiksulle miehelle korsulaulujasi. Ei hän toki niistä kielimuurin takia ymmärtäisikään, eikä sun biiseistä sivistysmaissa edes olekaan yhtään "käännöstä", koska SIVISTYSMAAT taistelivat toisessa maailmansodassa sivistyksen puolesta, ei sitä vastaan, kuten sen aikainen maamme porarillinen, natsismiin suuntautunut hallinto, aina oikeistodemareita myöten.
En muista kuka demari oli sanonut kommunistille sodan jälkeen, että ei me muuta voitu, kun se oli ajan henki, ja kommunisti vastasi, että ei sitä saa asennoitua koskaan sen mukaan, mistä päin milloinkin tuulee.
Siihen ei ole mitään lisättävää.
Ottaako T Urpo "haasteen" vastaan
7
312
Vastaukset
- T Urpo
Jotenkin innostuin skypestä valaisusi perusteella.
Tosin kysyisin Cuban Joselta että mitä mieltä
hän on vallan perimyksen demokraattisesta luontees-
ta Kuubassa.
Ja seuraavaksi että saako Fideliä tai Raoulia
haukkua baarissa kuten Vanhasta pubissa.
Samoin voisi kysyä miten pimeät asuntomarkkinat
jaksavat.
Tai riittääkö kuukauden palkka viikon ulkomaan
matkaan.
Toisaalta voisi koettaa vokotella sieltä jotain
vanhaa jenkki rautaa kovalla valuutalla.
No, ensin pitäisi hankkia skype.
Avartaa varmasti maailman kuvaa.- fighter53
Ja kun sen kerran maksaa, se on kertamaksu
Paitsi jos soitat sillä kännyköihin tai lankanumeroihin. Sitten maksu on Suomessa 16 snt/min. ja maasta riippuen enemmän tai vähemmän.
Kiva että innostuit, en ole aivan varma, mutta sellaista väitetään, että kun meidän suomalaisten ylpeys on Nokia, niin skype oli alunperin eestiäisten kehittämä systeemi.
Suosittelen todella siihen tutustumista, niin vasureille kun oikkareillekin, ei minä tällaisissa asioissa politiikkaa tee, ihan tasapuolisesti kaikille sitä mainostan, vaikka ei mulle mainostamisesta maksetakaan.
Nyt siitä tehtiin vielä uusi versio jokin aika sitten, ja voin kyllä sanoa, että se on saatanan hieno ja monipuoinen, Siinä on paljon "herkkuja", mutta tulisi liian pitkä teksti niitä selostaa. Katsokaa itse.
Sen voi ladata ja maksaa tästä linkistä http://www.skype.com/intl/fi/download/skype/windows/
Öitä vaan kaikille, minäkin vielä toivotan skypesssä buona notte mun Carlalle.
- PappaManninen
väljillä venttiileillä, että huhhuijaa!
- näköjään
Pisti tolppakengät jalkaan ja silpaisi itsensä samantien koivunlatvaan.
HOOOOOHHHHHHOOOOOHHHHHHOOOOOOHHHHHOOOOOOHHHOOH!!
Pelkkä luuseriämmä näyttää pappa Manninen olevan.
Ei mitään muuta.Valitettavasti. - fighter53
mutta tarkenna sitten huomenna
Nyt lähden miellyttävämpien ihmisten seuraan - ei vähiten morsmaikkani - jotka sentään minuakin retaletta arvostavat. Kait sinäkin olet käynyt mun profiilisivulla taggetissa, eikä ainoastaan siellä, myös Eestiin olen suvainnut Rateen laittaa vähäisen persoonani.
Ja opettele niin sinä kuin myös kaikki tämän ja muidenkin palstojen kirjoittelijat suomen kieltä, minäkin kirjoitan jopa Adof Hitlerin ja Josif Stalinin nimen juuri niin kuin ne kauniilla kielellämme kieliopillisesti kirjoitetaan. Eiks jeh? - fighter53
näköjään kirjoitti:
Pisti tolppakengät jalkaan ja silpaisi itsensä samantien koivunlatvaan.
HOOOOOHHHHHHOOOOOHHHHHHOOOOOOHHHHHOOOOOOHHHOOH!!
Pelkkä luuseriämmä näyttää pappa Manninen olevan.
Ei mitään muuta.Valitettavasti.Luuletko jotenkin auttavasi tuollaisilla hohoilla sinänsä PappaMannisen tyyliin minun aatetta tai yleensä vasurien aateeta. Pölvästeiksi vain tahdot meidät saattaa.
Ja rekisteröi niikkisi niin nähdään kuka siellä kirjoittaa.
Minä kyllä pidän rekisteröidyn nikkini ja oman tyylini, en kirjoittele "ohi"laukauksia kuten sinä, eikä kukaan feikki pysty tyyliäni matkimaan. Tuon viestisi voisi olettaa olevan minulta, koska se ajallisesti tuli vähän minun jälkeen, mutta ei ole, menihän multa omankin viestini kirjoittamiseen sentäs aikaa 2-sormijärjestelmällä.
Ja ne rotat, jotka toisen nimellä esiintyyvät, eivät todellakaan ole muuta kuin rottia, tai oikeastaan rotatkin ovat parempia elukoita, ne tappavat vain syödäkseen.
Ba bai.
- fighter53
se on mitä tein viime kesänä
Rehellisenä miehenä tunnustan, että menin ihan sisään senaikaisen morsmaikkani koneelle etäkäyttäjänä, ja sain selville, että sillä lutkalla oli jo ennen meidän vihkimistä rakastastaja.
Ei siinä muutoin mitään olisi ollut, mutta aika hävytön temppu naiselta joka toi minun kotiin jo omat häävaatteensakin.
Joskus kyllä tuntuu, että enkeleitä on olemassa, ja meillä jokaisella on sellainen...
En silti usko jumalaan/jumaliin, niitä on aivan liian paljon, ja jokainen uskonto on syntynyt sen perusteella, että sille uskonnolle on ollut "tilaus", ja sitten soditaan taas "jumalan" puolesta.
Toinen asia josta vielä panen tähän jotain, on että Hannu sai Eestin rajavartiolaitoksen kunniakirjan. Minä voisin panna paremmaksi näyttämällä täällä Nicaraguan presidentin Daniel Ortegan minulle myöntämän mitalin, mutta se ei ole todellakaan veneen rakentamisesta ja en halua sillä "elvistellä".
Se vain oli sitä aikaa ja minä olen ehdottomasti rauhaa rakastava ihminen. Armeija me kyllä tarvitaan, kuka piru sen tietää, milloin jenkkilä katsoo Suomenkin kuuluvan etupiiriinsä, niiltä voi odottaa ihan mitä tahansa.
Afganistan ja Irak on niille elämää tuntemattomille taas uusi "vietnam". Jos ette usko, katsotaan noin 1 vuoden päästä jos hengissä olemme. Jos tilanne ei ole jenkeillä vuoden päästä vieläkin pahempi miehityshommissa, sitten lupaan syödä hatullisen paskaa, jos tänne väärin kirjoitin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä2364016Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.1232317Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575821996- 1411481
- 77939
Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan
Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein127937Hotelli kainuu
Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!37930Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?
Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!331860Pitäis vaan lopettaa
Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei8847J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti
Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl62770