Häiritseekö muitakin

Päblo

nämä kretiini-multinikit? Mikseivät he voi trollata valitsemallaan nimimerkillä vaan huutelevat nikittömänä. Turhauttavaa kirjoittaa nimimerkittömille tyypeille.

22

832

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pärspub

      Sillä ne vain yrittävät häivyttää tietoa lukumäärästään. Kyllä kaikki tietävät näiden henkilöiden olevan Late/Outsider ja SUPpo. Lisänä saattaa olla joku takametsien punaniska

      • että joukossa on pari peruskoululaista, joilla on tylsää välitunnilla. Tosin sen laadun kirjoittajat hihhuloivat useimmiten tähtitiede- tai salaliittopalstalla.


    • Tottahan toki tuo tavallaan häiritsee, mutta ei siitä kannata olla huolissaan. Se on meidän tavallisten tervejärkisten ihmisten kannalta vallan hyvä merkki.

      Kyse on eräänlaisesta kreationistille kehittyneestä selviytymismekanismista. Olosuhteet ovat pakottanee turvautumaan multi-nickeihin. Multi-nickitys kertoo vain siitä, että hih.. siis kreationismitieteen huippukoulutetut kannattajat on ajettu ahtaalle ja heillä on tukalat oltavat näkemystensä kanssa.

      Multinikin käytöstä on useita etuja. Voit laukoa millaisia älyttömyyksiä tahansa, niin kukaan ei sinua niistä muistuta kun vaihdat seuraavaan nickiin. Omia virheitä ei tarvitse milloinkaan tunnustaa, sillä ne katoavat nickin vaihdon yhteydessä. Valitettavan usein systemaattiset kirjoitusvirheet sekä henkilökohtaiseksi rutiiniksi muodostuneet sanonnat kuten "siunausta" paljastavat multi-nickin takana olevan todellisen henkilön ja hyvä yritys menee ihan hukkaan.

      Multi-nickityksellä pystyy myös tekemään useita aloituksia samasta aiheesta yhä uudelleen ja uudelleen ilman, että kukaan pystyy vetoamaan aikaisempaan keskusteluun, jossa tuli jo turpaan (esim. SUP sovelsi tätä termodynamiikka keskusteluihin mallikkaasti aikoinaan)

      Yksi multi-nickin etu on myös se, että sen avulla pystyy helposti luomaan kanssakeskustelijoille sellaisen illuusion, kuin idioot... siis huippukoulutettuja kreationismitieteen kannattajia olisi enemmänkin. Todellisuudessa tämänkin palstan kreationistit on varmaan yhden käden sormilla laskettavissa.

      • selittää,

        että evokit kirjoittaa vain ja ainoostaan rekatuin nikein. Älä viitti tuollasta skeidaa, kaikki nauraa jo.


      • Apo-Calypso
        selittää, kirjoitti:

        että evokit kirjoittaa vain ja ainoostaan rekatuin nikein. Älä viitti tuollasta skeidaa, kaikki nauraa jo.

        Ehkäpä meidän ei tarvitse suojautua multinikkeilyn taakse?

        Teidän hihhuleiden on sen sijaan jatkuvasti valehdeltava "uskonne" puolesta ja multinikkeily on vain yksi valehtelun muoto.


      • selittää, kirjoitti:

        että evokit kirjoittaa vain ja ainoostaan rekatuin nikein. Älä viitti tuollasta skeidaa, kaikki nauraa jo.

        Voisitko ystävällisesti kopioida sen kirjoittamani pätkän, jossa väitän näin?


      • selittää, kirjoitti:

        että evokit kirjoittaa vain ja ainoostaan rekatuin nikein. Älä viitti tuollasta skeidaa, kaikki nauraa jo.

        "Älä viitti tuollasta skeidaa, kaikki nauraa jo."
        Kaikki hänen persoonansa nauravat siis jo, tämä on hieno osoitus siitä kuinka kymmenien nimimerkkien takaa löytyy vain yksi ihminen, vaikkei hän itse sitä edes tajuaisi.


    • siitä

      ajatuksesta mikä kristinuskossa on, että omista sanoista (teoista) ei joudu koskaan vastuuseen, koska jeesus golgatalla sitä ja jeesus golgatalla tätä. Kristinuskolla pääsee aina pälkähästä, ihan luvan kanssa. Tämän kaltainen haistakaa paska ideologia tuhoaa hauraan pleettaamme, toivotaan nyt sentään että jotain jäisi jäljelle. Sääli hommaa.

      -evvk-

    • turhake....

      Eipä ole itselläskään rekattua nikkiä. Että silleen, sano. Joten mitäs tulet huuteleen.

      • Apo-Calypso

        Taas yksi hihu multinikkeilemässä saman ketjun sisällä.

        Pablo on sen sijaan ilmeisesti käyttänyt samaa nimimerkkiä, vaikka ei olekaan rekisteröinyt sitä.


      • pysy
        Apo-Calypso kirjoitti:

        Taas yksi hihu multinikkeilemässä saman ketjun sisällä.

        Pablo on sen sijaan ilmeisesti käyttänyt samaa nimimerkkiä, vaikka ei olekaan rekisteröinyt sitä.

        asiassa. Ei evot komentele tällä krea-palstalla. Mitä se teille kuuluu miten kirjotellaan? Jos ei seura miellytä niin hakekaa vertaisianne puuropäitä jostain muualta.


      • Apo-Calypso
        pysy kirjoitti:

        asiassa. Ei evot komentele tällä krea-palstalla. Mitä se teille kuuluu miten kirjotellaan? Jos ei seura miellytä niin hakekaa vertaisianne puuropäitä jostain muualta.

        Taitaa hihhulilla olla keskittymishäiriöitä...


    • muutu kirjoittajan mukaan

      Tärkeintä lienee, mitä on kirjoitettu eikä kuka on kirjoittanut. Tietenkin on aivan ääliömäistä kirjoittaa viesti, jonka sisältö on jotain: "vitu ku evot on tyhmii" jokaisen säikeen päähän. Tosin tätä ilmiötä on vielä voimakkaammin toiseen suuntaan "hihhulit on niin ku tosi idioottei" joka vitun säikeen päähän. Ei tuossa ole mitään sisältöä. Kaikki tuollaiset puupäisyydet voi jättää kirjoittamatta. Se olisi ensimmäinen askel. Tyhjä huutelu on aina tyhjää huutelua.

      Toki jos tuollaista esiintyy, että sama hemppa kirjoittaa saman avauksen uudelleen eri nimellä kun on saanut pataan edellisessä, niin eiköhän ko. toiminta ole ainakin ko. jantterin myöntö (itselleen), että oli väärässä kuvitelmineen. Sitä en tietysti käsitä, miksi haluaa jatkaa samaa valhettaan uudestaan ja uudestaan kun tietää olevansa väärässä (tosin on paljon muitakin asioita, mitä en tajua - varsinkin uskonnollisissa uskomuksissa).

      • En viitsinyt logata.

        Jokaiselta palstalta löytyy näitä trolleja, oma epäilyni on että suurin osa Trolleista joka häiriköi täällä,Ateisti palstalla ja Kristillisyys palstalla on sama henkilö sillä huomaan että poikseutta trollialoitusten yhdys-sanat ovat kirjoitettu erikseen.

        miksiköhän eniro ei bännää hänen IP osoitetta???


      • Apo-Calypso
        En viitsinyt logata. kirjoitti:

        Jokaiselta palstalta löytyy näitä trolleja, oma epäilyni on että suurin osa Trolleista joka häiriköi täällä,Ateisti palstalla ja Kristillisyys palstalla on sama henkilö sillä huomaan että poikseutta trollialoitusten yhdys-sanat ovat kirjoitettu erikseen.

        miksiköhän eniro ei bännää hänen IP osoitetta???

        IP-bannaus ei toimi DHCP:n kautta saaduille osoitteille. Vaikka osoite joillakin palveluntarjoajilla onkin *usein* sama, mikään ei takaa sitä, että seuraavalla yhteydenottokerralla saadaan sama IP-osoite.


      • K-18_K-18
        Apo-Calypso kirjoitti:

        IP-bannaus ei toimi DHCP:n kautta saaduille osoitteille. Vaikka osoite joillakin palveluntarjoajilla onkin *usein* sama, mikään ei takaa sitä, että seuraavalla yhteydenottokerralla saadaan sama IP-osoite.

        evot jo näämmä pohtii miten saataisiin luomiseen uskovat bannattua pois kreationismipalstalta ja monopolisoitua palsta pelkän evosotkun esittämiseen. Sopii yrittää, aivan vapaasti.

        Pitäisiköhän evokeilla alkaa asentamaan korvien väleihin venttiileitä, joista voisi liiat höyryt päästellä ilmoille. Alkaa jo vähitellen haittaamaan evojen omaakin elämää.


      • Apo-Calypso
        K-18_K-18 kirjoitti:

        evot jo näämmä pohtii miten saataisiin luomiseen uskovat bannattua pois kreationismipalstalta ja monopolisoitua palsta pelkän evosotkun esittämiseen. Sopii yrittää, aivan vapaasti.

        Pitäisiköhän evokeilla alkaa asentamaan korvien väleihin venttiileitä, joista voisi liiat höyryt päästellä ilmoille. Alkaa jo vähitellen haittaamaan evojen omaakin elämää.

        Saiko hihu taas marttyyrikohtauksen?


      • Mr.K.A.T.
        K-18_K-18 kirjoitti:

        evot jo näämmä pohtii miten saataisiin luomiseen uskovat bannattua pois kreationismipalstalta ja monopolisoitua palsta pelkän evosotkun esittämiseen. Sopii yrittää, aivan vapaasti.

        Pitäisiköhän evokeilla alkaa asentamaan korvien väleihin venttiileitä, joista voisi liiat höyryt päästellä ilmoille. Alkaa jo vähitellen haittaamaan evojen omaakin elämää.

        ..JOS ALAT HÄIRIKÖIDÄ TAI UHKAILLA OSAKEYHTIÖITÄ.
        EI SEN KUMMEMPAA.

        SAMA KOSKAA MINUA. EI MITÄÄN SALALIITTOJA. KAIKKI HALUAA HÄIRIKÖINNIT POIS. MUTTA OLETKO SINÄ SITTEN ERI MIELTÄ ?


    • aito-outsider

      asiasi ruveta laatimaan palstalle sääntöjä. Jätä se vain huoletta Ylläpidon tehtäväksi.

      Kuitenkin evot itse kirjoittavat eniten vaihtuvin nikein jos niinkun siitä halutaan keskustella.

      Suurin ongelma palstalla ei liity nikkeihin vaan häiriköivään evolaumaan, joka ei osaa eikä tiedä aiheesta yhtään mitään mutta keskittyy sitäkin pontevammin pelkkään herjaukseen.

      • Turkana

        ""Kuitenkin evot itse kirjoittavat eniten vaihtuvin nikein jos niinkun siitä halutaan keskustella.""

        Tämä ei ole totta, kuten jokainen helposti huomaa. Tilastokin asiasta olisi helppo tehdä.


      • Mr.K.A.T.
        Turkana kirjoitti:

        ""Kuitenkin evot itse kirjoittavat eniten vaihtuvin nikein jos niinkun siitä halutaan keskustella.""

        Tämä ei ole totta, kuten jokainen helposti huomaa. Tilastokin asiasta olisi helppo tehdä.

        "Tämä ei ole totta, kuten jokainen helposti huomaa. Tilastokin asiasta olisi helppo tehdä."

        Tuo jälkimmäinen lauseenosa ei koskaan pääsee suoriutumaan heidän aivoihinsa, kun sieltä puuttuu tilastojen käsittely- ja ymmärryspiirit. (URGh sainpas sanottua).


      • Turkana
        Mr.K.A.T. kirjoitti:

        "Tämä ei ole totta, kuten jokainen helposti huomaa. Tilastokin asiasta olisi helppo tehdä."

        Tuo jälkimmäinen lauseenosa ei koskaan pääsee suoriutumaan heidän aivoihinsa, kun sieltä puuttuu tilastojen käsittely- ja ymmärryspiirit. (URGh sainpas sanottua).

        ""Tuo jälkimmäinen lauseenosa ei koskaan pääsee suoriutumaan heidän aivoihinsa, kun sieltä puuttuu tilastojen käsittely- ja ymmärryspiirit. (URGh sainpas sanottua).""

        sanottu ja niin totta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1925
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1033
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      100
      957
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      727
    5. 52
      694
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      588
    7. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      28
      564
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      174
      546
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      203
      481
    Aihe