Fasismin juuri on tunnistamattomassa vihassa.Tuollainen henkilö elää väärää aikakautta ja kertoo totuutta joka on jo ajat sitten taaksejäänyttä elämää.Tuota vihaa jota sairastunut henkilö ei pysty kohtaamaan ja jota hän pyrkii mitä taitavimmilla teorioillaan levittämään ympäristöönsä etsien uutta uhria kutsuttiin joskus noinkin hienolla nimikkeellä.Tuo sairaus voi ilmetä niin nobellin palkitussa presidentissä kuin kirjailijassa joka omalla esiintymisellään pyrkii saamaan uutta vihaa ja sekasortoa ympäristöönsä.Tuollaisia onnettomia voi olla missä maailman kolkassa tai järjestelmässä hyvänsä.Tuollaiset henkilöt soluttautuvat usein poliittisiin piireihin tai muihin vaikutusvaltaisiin piireihin joissa he levittävät omaa vihan ideologiaansa.Aina on syy muissa ja menneisyydessä.nyky tilanteeseen ja päivän ongelmiin tuollainen narssisti harvoin pystyy perehtymään vaan hakee suurta muutosta jotta oma surkea menneisyys saataisiin parempaan valoon.
Vihan lapset.Fasismin juuret
5
236
Vastaukset
- Vaka Vanha
Fasismi on oikeastaan jo Roomassa aikanaan ilmennyt ongelma, joka myös paljon vaikutti siellä.
Roomalaiset toivat italian niemimaalle paljon väkeä valtaamistaan maista, osa tuotiin väkisin orjiksi ja osa tuli vapaaehtoisesti, mutta Rooman omat kansalaiset ei ottaneet näitä uusia tulijoita mitenkään suvaitsevaisesti vastaan ja maassa oli paljon myös mellakoita, joissa tapettiin näitä siirtolaisia.
Ei se ollut mikään sattuma, että Mussoliini otti vanhan Roomalaisen symboolin eli vitsakimpun tunnuksekseen. - Tajua globalisaatio
Hyväksy Suomen ja Baltian maiden kansojen vapaus ja itsemääräämisoikeus. Fasismi ja kommunismi eivät nouse Suomessa enää koskaan. Olemme ohittaneet nationalismin ja sosialimin, meistä on tullut globalisteja, sekin vain välivaihe matkalla kohti kansamme suurempaa kohtaloa. Meidän EI OLE ENÄÄ PAKKO ALISTUA yhteistyöhön niiden kanssa jotka ovat meitä aikoinaan sortaneet.
- kissamies57
Tottahan mie hyväksyn viron itsenäisyyden ja olin sinne kovaa jo menossa kun tuo valtio irtautui monien muiden valtioiden kanssa itsenäiseksi ja kun sillä oli suuntana vapaus ja itsenäisyys.olin noina aikoina niin tunteen vallassa että ihmettelin mitä j´ärkeä on jäädä tänne realisosialistiseen pohjolaan kun kokonainen maailma vapautuu markkinatalouteen.me taasen olimme niin itseriittoisia että emme tarvinneet mitään muutosta esim suhtautumisessa venäjään.Kääsnsimme venäjälle selkämme kun se kerrankin oli meidän kanssamme neuvottelukosketuksissa.meidän päättäjämme laahautuivat orjamaisesti lännen uusrealisosialistisen leirin edessä.totta minä silloin riemuitsin minun äitini suvun kotimaasta mutta en ollut vapaa mies lähtemään.Tuo aika oli minulle raskasta koska tajusin että jäämällä omaan kotimaahani Suomeen tulisi tietämään minulle niin paljon mahdollisuuksien menettämistä ja köyhyyttä.Tuossa köyhyydessä me nyt elämmekin vaikka meitä sanotaan rikkaammiksi kuin koskaan mutta en ole ollenkaan samaa mieltä.Nyt taasen kun olen nähnyt kuinka Viro matelee lännen ja brittien edessä olen melkein oksentanut kun olen katsonut Presidentin sikamaista olemusta tuossa valtiossa joka kerran lauloi itsensä uuteen aikakauteen.missä on nyt tuo vapaus ja nöyryys joka tuolla kansalla ja valtiolla oli sen vapauduttua.se on muuttunut uudeksi orjuudeksi euroopan unionissa ja omista maanmiehistään on tullut uusia pettureita jotka levittävät uutta propakandaa ja uutta fasismia eli vihaa jonka jo sukupolvet olivat halunneet unohtaa.Antakaa virolaisten vihdoinkin olla edes hetken rauhassa joko lännen tai idän vihanpidolta.
- punafasisteista
kissamies57 kirjoitti:
Tottahan mie hyväksyn viron itsenäisyyden ja olin sinne kovaa jo menossa kun tuo valtio irtautui monien muiden valtioiden kanssa itsenäiseksi ja kun sillä oli suuntana vapaus ja itsenäisyys.olin noina aikoina niin tunteen vallassa että ihmettelin mitä j´ärkeä on jäädä tänne realisosialistiseen pohjolaan kun kokonainen maailma vapautuu markkinatalouteen.me taasen olimme niin itseriittoisia että emme tarvinneet mitään muutosta esim suhtautumisessa venäjään.Kääsnsimme venäjälle selkämme kun se kerrankin oli meidän kanssamme neuvottelukosketuksissa.meidän päättäjämme laahautuivat orjamaisesti lännen uusrealisosialistisen leirin edessä.totta minä silloin riemuitsin minun äitini suvun kotimaasta mutta en ollut vapaa mies lähtemään.Tuo aika oli minulle raskasta koska tajusin että jäämällä omaan kotimaahani Suomeen tulisi tietämään minulle niin paljon mahdollisuuksien menettämistä ja köyhyyttä.Tuossa köyhyydessä me nyt elämmekin vaikka meitä sanotaan rikkaammiksi kuin koskaan mutta en ole ollenkaan samaa mieltä.Nyt taasen kun olen nähnyt kuinka Viro matelee lännen ja brittien edessä olen melkein oksentanut kun olen katsonut Presidentin sikamaista olemusta tuossa valtiossa joka kerran lauloi itsensä uuteen aikakauteen.missä on nyt tuo vapaus ja nöyryys joka tuolla kansalla ja valtiolla oli sen vapauduttua.se on muuttunut uudeksi orjuudeksi euroopan unionissa ja omista maanmiehistään on tullut uusia pettureita jotka levittävät uutta propakandaa ja uutta fasismia eli vihaa jonka jo sukupolvet olivat halunneet unohtaa.Antakaa virolaisten vihdoinkin olla edes hetken rauhassa joko lännen tai idän vihanpidolta.
oli eilen A-talkissa. Harvoin näkee niin täydellisesti menneeseen aikaan jämähtäneitä ihmisiä kuin neuvostopropagandaan yhä uskovat Bäckman ja Hietanen.
- Vaka Vanha
punafasisteista kirjoitti:
oli eilen A-talkissa. Harvoin näkee niin täydellisesti menneeseen aikaan jämähtäneitä ihmisiä kuin neuvostopropagandaan yhä uskovat Bäckman ja Hietanen.
Bäckman on KGB:n miehiä, eli se toimii rahasta ja tekee niinkuin maksaja haluaa, se tuli esiin eilisessä keskustelussa.
Toiminnallaan Bäckman on tuhonnut oman uransa ja uskottavuutensa tutkijana, mies ei ehkä ole sitä vielä tajunnut.
Kun toisen maailmansodan aikaiset arkistot avautuvat, esim. Chursillin arkistot Britanniassa noin 15 vuoden päästä, niin myös Bäckmannin puheet tulevat vielä uuteen valoon.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383819Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362954Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81855Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71924
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44764
- 65731
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22708