..joku huusi KAARINA!! niin kovaa että ferenginkorvani tärykalvo halkeili..arvaa tekikö kipeetä? en voi mennä suihkuun kun pelkään että vettä menee aivoihini ja muutuin aivan hassuksi ja typerykseksi..eipä sillä..sitähän jo olen.. typerys meinaan..
kuka Kaarina?
4
154
Vastaukset
- kuin kaivopuiston
kaunis kaarina ,,ja sitten se kaarina joka on tuolla turun liepeillä.
- sola
pervokki kirjoitti:
..jos joku sieltä asti kaariinaa huuss..
..jos et kelleen kerro, niin yhen palstalaisen toinen nimi saattaa olla Kaarina...mulla on sellanen ..ööh.. erityinen gygy aavistella asioita... ;)
sola kirjoitti:
..jos et kelleen kerro, niin yhen palstalaisen toinen nimi saattaa olla Kaarina...mulla on sellanen ..ööh.. erityinen gygy aavistella asioita... ;)
..se huutotorvi oli kuin olikin suuunnattu huuhaalle..kai..ja suoraan mun korwaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 523981
- 603605
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.1922931- 1052768
- 432593
Joka päivä olen lukenut
Lähes kaiken. Ne sanat ja miten olet minut nähnyt. Se sattuu niin syvälle sydämeen. Ehkä vain manipuloit tai jotain. Sil212560- 232518
- 402421
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192086- 282011