maailma muuttuisi,jos huumeitten käyttö vapautettaisiin.Ihan huumorilla voi kuvitella,,,,Olis;hasista,maria, kokaa,ckrakkia olihan se oikein kirjoitettu,anfetamiinia,puhumattakkaan kahvista tupakasta ja viinasta.:------))))))
Huumeet vapaaksi?millaiseksi,,,
20
371
Vastaukset
mieleen kappale nimelta naisia,viinaa,rahaa,en tiiä mix
- mustaksimaalattu
se on otettava huumorilla.Opetin sen lapselleni kun hän oli 2v.Hoitopaikassa tulivat kysymään mitä tuo muksu laulaa,,,,,tuutu laulu,kuin tuutu laulu,,,,,oliko paha,,,:-)
mustaksimaalattu kirjoitti:
se on otettava huumorilla.Opetin sen lapselleni kun hän oli 2v.Hoitopaikassa tulivat kysymään mitä tuo muksu laulaa,,,,,tuutu laulu,kuin tuutu laulu,,,,,oliko paha,,,:-)
noh eih ollu paha...hehe onnellinen saat olla)))
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
noh eih ollu paha...hehe onnellinen saat olla)))
Outoa,mutta totta.Pidätkö siitä edelleen?,,,,,oli se aika huono kappale tuuti lauluksi,vai,,:-)
Outoa,mutta totta.Pidätkö siitä edelleen?,,,,,oli se aika huono kappale tuuti lauluksi,vai,,:-)
Ehkä kuunteli enemmän,mutta nyt löytyy patelta muutakin hyvää musaa esim,punaista ja makeaa??mutta tuutilauluksi heh juuh aika raju valinta lapselle))))
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
Ehkä kuunteli enemmän,mutta nyt löytyy patelta muutakin hyvää musaa esim,punaista ja makeaa??mutta tuutilauluksi heh juuh aika raju valinta lapselle))))
hiukan lapsellinen ,kun valitsin,,,,,,,,,,no se siitä,,,,,.Kaikesta huolimatta minua vieläkin naurattaa.Toivottavasti kukaan ei saanut traumoja,,:-)
hiukan lapsellinen ,kun valitsin,,,,,,,,,,no se siitä,,,,,.Kaikesta huolimatta minua vieläkin naurattaa.Toivottavasti kukaan ei saanut traumoja,,:-)
Huuhaa osastolla hhih mutta sama mikä kait tuutu lauluks pikkaselle soy...mutta mun kummilikka kuuntelee radio N.Yöllä muuten ei saa nukutuksi((((
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
Huuhaa osastolla hhih mutta sama mikä kait tuutu lauluks pikkaselle soy...mutta mun kummilikka kuuntelee radio N.Yöllä muuten ei saa nukutuksi((((
pistän radion mahdollisimman hiljaiselle.Tietenkin oikea kanava,ja maaten.Se on kumma että nukahtaa nopeasti,,,,:-))))
pistän radion mahdollisimman hiljaiselle.Tietenkin oikea kanava,ja maaten.Se on kumma että nukahtaa nopeasti,,,,:-))))
Pitkälleen hHIH-Mutta mulla on heleppoo mie nukahan kyl äkkii,onnex((((
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
Pitkälleen hHIH-Mutta mulla on heleppoo mie nukahan kyl äkkii,onnex((((
Minä taas ilman "apuja"katson kattoon,tai pyörin vai sängyssä.Onnen lahjat ei mene tasan.Radio päällä nukun hyvin pitkään.Pitäisköhän minun hankkia joku sydämmen rytmiä jäljittelevä komppi laite,kun vauvatkin nukkuu,,,,,,,,,,,,? :-))
Minä taas ilman "apuja"katson kattoon,tai pyörin vai sängyssä.Onnen lahjat ei mene tasan.Radio päällä nukun hyvin pitkään.Pitäisköhän minun hankkia joku sydämmen rytmiä jäljittelevä komppi laite,kun vauvatkin nukkuu,,,,,,,,,,,,? :-))
siitä kun omistan hyvät unenlahjat,hehe juuh sydämmen komppilaite hehe jos mie lainaan sulle----
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
siitä kun omistan hyvät unenlahjat,hehe juuh sydämmen komppilaite hehe jos mie lainaan sulle----
koska tulen hakemaan:-)
- mustaksimaalattu
sammakko17 kirjoitti:
livistän karkuun hyvää yötä((((
ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzz.Hyvää huomenta,,ennakkoon,,niin minä saan nukkua pitkään,,,zzzzzzzzZZZZZZZZZZZZ,,:-)
- muuttuisiko se enää
tästä miksikään.)))))))))))))))
- mustaksimaalattu
Ainahan voi jotain muuttaa:-)
- huumeet vapaiksi
Ainahan voi jotain muuttaa:-)
sitäkö tarkoitat ...vai mitä ?
- MuisQuuuuu
kohdata sitä maailmaa :o/...
..kokoo maaiiilmaa pois radalltaan..
- mikhaildenisov
laillistaa,ei muita!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3225616- 745129
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484196- 523871
- 433534
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo1203220Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv923095- 432229
- 492158
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272108