Lost GALLUP :)

*fanittajatar*

Mielestäni Lost on parhaita sarjoja.
Näyttelijät ovat järestään mahtavia...
Kysynkin teidän lempinäyttelijöitä.
Mies?
Nainen?

Omat:
(M) Sawyer (Charlie, mut kuoli)
(N) Kate

Paljon muitakin huippuja, vallankin miehissä.
(Boone oli ihana) Desmond, Sayid

12

1453

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikea sanoa

      m: olisko vaikka Hurley (ainut vaan se on läski kuten mäkin)

      n: no eipä ole paljoa naisia tässä sarjassa, tai sit en vaan muista niiden nimiä, kate sit varmaan vaikka en mä siitä ja jackistä silleen kypällä diggaa.

      sayid vaikuttaa oklta, vaikka on tappaja =S

    • suosikit

      Mun suosikit:

      -Ben
      -Claire (naisista tosi vaikea keksiä. Katea en oikein jaksa katsella)

      Miehissä on tosiaan paljon huippuja. Benin näyttelijän lisäksi tietty Sawyer.

    • -LoSt-
    • tihk

      Näyttelijä on eri asia kuin hahmo.

      Suosikkimiesnäyttelijäni ovat Naveen Andrews ja Michael Emerson.
      Naisnäyttelijöistä parhain on ehdottomasti Elizabeth Mitchell.

    • upea sarja!

      Siis tarkoitat nimenomaan parhaita näyttelijöitä ja näyttelijäsuorituksia? Vai meinaatko lempparihahmoja?

      Jos näyttelijäsuorituksista on kyse niin

      Mies: John Locke (erittäin taidokasta näyttelijäntyötä, osaa esittää salaperäistä, osaa muutamalla katseella kertoa jo pitkän tarinan) Kunnianosoitus myös Hurleylle, upeaa työtä!

      Nainen: Kate (Osaa asiansa, loistavaa näyttelijäntyötä)

      Ja jos puhutaan hahmojen mielenkiintoisuudesta, sanoisin että

      Nainen: Kate (Urhea nainen, salaperäinen, pärjää hyvin miesten maailmassa, ei ole mikään hienohelma!)

      Mies: Ben (ei oikein vieläköään tiedä kuka hän on, kenen etuja hän ajaa jne. kiinnostava hahmo)

      • t,rdmfgyd,

        kaikki tosi hyviä ja kiinnostavia mutta parhaat ovat sawyer,locke,ben,desmond naisista paras varmaan juliet


    • Zibyllah

      Inhosin alkuun Benjamin Linusta, mutta nyt miehessä on sitä jotain... Naisista Sun-Hwa Kwon on paras.

      • löst

        miehistä locke, desmond naisista sun


      • näyttelijät....
        löst kirjoitti:

        miehistä locke, desmond naisista sun

        Lostin näyttelijät tosiaan olivat huippuja: (M) Hurley (Hugo) (N) Kate ja mm. se tumma vanhempi nainen.... Mut nyt juoni alkaa olla tosi vaikee... Välähdyksiä... Vuodet hyppii jne... Täytyy varmaan ostaa tuotantokaudet kaupasta ja alkaa kertaus alusta..? Auttaisko?


      • i am lost
        näyttelijät.... kirjoitti:

        Lostin näyttelijät tosiaan olivat huippuja: (M) Hurley (Hugo) (N) Kate ja mm. se tumma vanhempi nainen.... Mut nyt juoni alkaa olla tosi vaikee... Välähdyksiä... Vuodet hyppii jne... Täytyy varmaan ostaa tuotantokaudet kaupasta ja alkaa kertaus alusta..? Auttaisko?

        Mulla on hyllyssä eka ja toka kausi, mutta aion itse vasta alkaa alusta seuraamaan sitten, kun koko sarja on tv:ssä loppuun näytetty. sekavaa sarjaa tosin, varsinkin jos nukahtelee sillon tällön jakson aikana ja ei pysy kärryillä senkään vertaa. :( PS. miehistä paras on Charlie :( naisista paras Juliet Burke.


    • tuleeeee

      Mies?
      Sawyer tietysti. Boone oli ulkonäöllisesti ehdoton ykkönen, mutta kun kuoli... Sawyer menee sitten kyllä luonteeltaan Boonen ja kaikkien muiden edelle. Charlie tulee Sawyerin ja Boonen jälkeen, sitten Jack ja sitten Sayid.

      Nainen?
      Kate

    • HmmH

      M// Sayid totta kai. Parempaa ei kyllä oo
      N// Hmm, ehkä Sun

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe