Mielestäni Lost on parhaita sarjoja.
Näyttelijät ovat järestään mahtavia...
Kysynkin teidän lempinäyttelijöitä.
Mies?
Nainen?
Omat:
(M) Sawyer (Charlie, mut kuoli)
(N) Kate
Paljon muitakin huippuja, vallankin miehissä.
(Boone oli ihana) Desmond, Sayid
Lost GALLUP :)
12
1476
Vastaukset
- vaikea sanoa
m: olisko vaikka Hurley (ainut vaan se on läski kuten mäkin)
n: no eipä ole paljoa naisia tässä sarjassa, tai sit en vaan muista niiden nimiä, kate sit varmaan vaikka en mä siitä ja jackistä silleen kypällä diggaa.
sayid vaikuttaa oklta, vaikka on tappaja =S - suosikit
Mun suosikit:
-Ben
-Claire (naisista tosi vaikea keksiä. Katea en oikein jaksa katsella)
Miehissä on tosiaan paljon huippuja. Benin näyttelijän lisäksi tietty Sawyer. - tihk
Näyttelijä on eri asia kuin hahmo.
Suosikkimiesnäyttelijäni ovat Naveen Andrews ja Michael Emerson.
Naisnäyttelijöistä parhain on ehdottomasti Elizabeth Mitchell. - upea sarja!
Siis tarkoitat nimenomaan parhaita näyttelijöitä ja näyttelijäsuorituksia? Vai meinaatko lempparihahmoja?
Jos näyttelijäsuorituksista on kyse niin
Mies: John Locke (erittäin taidokasta näyttelijäntyötä, osaa esittää salaperäistä, osaa muutamalla katseella kertoa jo pitkän tarinan) Kunnianosoitus myös Hurleylle, upeaa työtä!
Nainen: Kate (Osaa asiansa, loistavaa näyttelijäntyötä)
Ja jos puhutaan hahmojen mielenkiintoisuudesta, sanoisin että
Nainen: Kate (Urhea nainen, salaperäinen, pärjää hyvin miesten maailmassa, ei ole mikään hienohelma!)
Mies: Ben (ei oikein vieläköään tiedä kuka hän on, kenen etuja hän ajaa jne. kiinnostava hahmo)- t,rdmfgyd,
kaikki tosi hyviä ja kiinnostavia mutta parhaat ovat sawyer,locke,ben,desmond naisista paras varmaan juliet
- Zibyllah
Inhosin alkuun Benjamin Linusta, mutta nyt miehessä on sitä jotain... Naisista Sun-Hwa Kwon on paras.
- löst
miehistä locke, desmond naisista sun
- näyttelijät....
löst kirjoitti:
miehistä locke, desmond naisista sun
Lostin näyttelijät tosiaan olivat huippuja: (M) Hurley (Hugo) (N) Kate ja mm. se tumma vanhempi nainen.... Mut nyt juoni alkaa olla tosi vaikee... Välähdyksiä... Vuodet hyppii jne... Täytyy varmaan ostaa tuotantokaudet kaupasta ja alkaa kertaus alusta..? Auttaisko?
- i am lost
näyttelijät.... kirjoitti:
Lostin näyttelijät tosiaan olivat huippuja: (M) Hurley (Hugo) (N) Kate ja mm. se tumma vanhempi nainen.... Mut nyt juoni alkaa olla tosi vaikee... Välähdyksiä... Vuodet hyppii jne... Täytyy varmaan ostaa tuotantokaudet kaupasta ja alkaa kertaus alusta..? Auttaisko?
Mulla on hyllyssä eka ja toka kausi, mutta aion itse vasta alkaa alusta seuraamaan sitten, kun koko sarja on tv:ssä loppuun näytetty. sekavaa sarjaa tosin, varsinkin jos nukahtelee sillon tällön jakson aikana ja ei pysy kärryillä senkään vertaa. :( PS. miehistä paras on Charlie :( naisista paras Juliet Burke.
- tuleeeee
Mies?
Sawyer tietysti. Boone oli ulkonäöllisesti ehdoton ykkönen, mutta kun kuoli... Sawyer menee sitten kyllä luonteeltaan Boonen ja kaikkien muiden edelle. Charlie tulee Sawyerin ja Boonen jälkeen, sitten Jack ja sitten Sayid.
Nainen?
Kate - HmmH
M// Sayid totta kai. Parempaa ei kyllä oo
N// Hmm, ehkä Sun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html412907Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342686Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau232525Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362468Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431818Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1461813Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241365Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,41212- 741109
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671027