Lost GALLUP :)

*fanittajatar*

Mielestäni Lost on parhaita sarjoja.
Näyttelijät ovat järestään mahtavia...
Kysynkin teidän lempinäyttelijöitä.
Mies?
Nainen?

Omat:
(M) Sawyer (Charlie, mut kuoli)
(N) Kate

Paljon muitakin huippuja, vallankin miehissä.
(Boone oli ihana) Desmond, Sayid

12

1476

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • vaikea sanoa

m: olisko vaikka Hurley (ainut vaan se on läski kuten mäkin)

n: no eipä ole paljoa naisia tässä sarjassa, tai sit en vaan muista niiden nimiä, kate sit varmaan vaikka en mä siitä ja jackistä silleen kypällä diggaa.

sayid vaikuttaa oklta, vaikka on tappaja =S

• suosikit

Mun suosikit:

-Ben
      -Claire (naisista tosi vaikea keksiä. Katea en oikein jaksa katsella)

Miehissä on tosiaan paljon huippuja. Benin näyttelijän lisäksi tietty Sawyer.

• -LoSt-
    • tihk

Näyttelijä on eri asia kuin hahmo.

Suosikkimiesnäyttelijäni ovat Naveen Andrews ja Michael Emerson.
      Naisnäyttelijöistä parhain on ehdottomasti Elizabeth Mitchell.

• upea sarja!

Siis tarkoitat nimenomaan parhaita näyttelijöitä ja näyttelijäsuorituksia? Vai meinaatko lempparihahmoja?

Jos näyttelijäsuorituksista on kyse niin

Mies: John Locke (erittäin taidokasta näyttelijäntyötä, osaa esittää salaperäistä, osaa muutamalla katseella kertoa jo pitkän tarinan) Kunnianosoitus myös Hurleylle, upeaa työtä!

Nainen: Kate (Osaa asiansa, loistavaa näyttelijäntyötä)

Ja jos puhutaan hahmojen mielenkiintoisuudesta, sanoisin että

Nainen: Kate (Urhea nainen, salaperäinen, pärjää hyvin miesten maailmassa, ei ole mikään hienohelma!)

Mies: Ben (ei oikein vieläköään tiedä kuka hän on, kenen etuja hän ajaa jne. kiinnostava hahmo)

• t,rdmfgyd,

kaikki tosi hyviä ja kiinnostavia mutta parhaat ovat sawyer,locke,ben,desmond naisista paras varmaan juliet

• Zibyllah

Inhosin alkuun Benjamin Linusta, mutta nyt miehessä on sitä jotain... Naisista Sun-Hwa Kwon on paras.

• löst

miehistä locke, desmond naisista sun

• näyttelijät....
        löst kirjoitti:

miehistä locke, desmond naisista sun

Lostin näyttelijät tosiaan olivat huippuja: (M) Hurley (Hugo) (N) Kate ja mm. se tumma vanhempi nainen.... Mut nyt juoni alkaa olla tosi vaikee... Välähdyksiä... Vuodet hyppii jne... Täytyy varmaan ostaa tuotantokaudet kaupasta ja alkaa kertaus alusta..? Auttaisko?

• i am lost
        näyttelijät.... kirjoitti:

Lostin näyttelijät tosiaan olivat huippuja: (M) Hurley (Hugo) (N) Kate ja mm. se tumma vanhempi nainen.... Mut nyt juoni alkaa olla tosi vaikee... Välähdyksiä... Vuodet hyppii jne... Täytyy varmaan ostaa tuotantokaudet kaupasta ja alkaa kertaus alusta..? Auttaisko?

Mulla on hyllyssä eka ja toka kausi, mutta aion itse vasta alkaa alusta seuraamaan sitten, kun koko sarja on tv:ssä loppuun näytetty. sekavaa sarjaa tosin, varsinkin jos nukahtelee sillon tällön jakson aikana ja ei pysy kärryillä senkään vertaa. :( PS. miehistä paras on Charlie :( naisista paras Juliet Burke.

• tuleeeee

Mies?
      Sawyer tietysti. Boone oli ulkonäöllisesti ehdoton ykkönen, mutta kun kuoli... Sawyer menee sitten kyllä luonteeltaan Boonen ja kaikkien muiden edelle. Charlie tulee Sawyerin ja Boonen jälkeen, sitten Jack ja sitten Sayid.

Nainen?
      Kate

• HmmH

M// Sayid totta kai. Parempaa ei kyllä oo
      N// Hmm, ehkä Sun

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2907
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      34
      2686
    3. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      23
      2525
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      436
      2468
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1818
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      146
      1813
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1365
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      4
      1212
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1109
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1027
    Aihe