Hampilääkärillä käydessä on aina suu täynnä tavaraa, laitteita ja sormia :) Yhden aparaatin tarkoitus ei ole kyllä mulle selvinnyt, eli mitä tarkoitusta varten alaleukaan laitetaan semmonen muovinen valkoinen spiraalijuttu? Tuntuu että siitä ei ole sen kummempaa haittaa jos ei hyötyäkään..
Mikä se ihme valkonen kierukka...
6
495
Vastaukset
- se on
Se on imuri joka imee sylkeä.
- pyyp..
voiko hammaslääkäriltä pyytää ettei laita kaikkia värkkejä suuhun, kun minulla on helposti yökkäys refleksi? mitä ne tuummaavat tstä?
- Ainakin tuon
pyyp.. kirjoitti:
voiko hammaslääkäriltä pyytää ettei laita kaikkia värkkejä suuhun, kun minulla on helposti yökkäys refleksi? mitä ne tuummaavat tstä?
Voi toki pyytää. Itsekin olen ollut ilman tuota imuria ja hoitaja sitten vaan imee sylkeä useammin pois suusta.
- immee immee
Ainakin tuon kirjoitti:
Voi toki pyytää. Itsekin olen ollut ilman tuota imuria ja hoitaja sitten vaan imee sylkeä useammin pois suusta.
No ei toi kyllä mulla ole mitään auttanu, kaikki kuolahan valuu nielua kohti ja se häkkärä on siinä alahampaitten takana eikä siellä missä jotain poistettavaa olis.
- Imurii :DD
immee immee kirjoitti:
No ei toi kyllä mulla ole mitään auttanu, kaikki kuolahan valuu nielua kohti ja se häkkärä on siinä alahampaitten takana eikä siellä missä jotain poistettavaa olis.
No ei kai sitä voi nieluun laittaa jonne sylkeäkin tulee suurimmaksi osaksi tai yökkää kaikki jos sen sinne tyrkkää :D Se imee kielen alta mitä sinne keertyy. Nielu on asia erikseen ;D
- ---
immee immee kirjoitti:
Sylki-imuri laitetaan alaetuhampaiden taakse, kielen alle, koska siellä sylkirauhaset sijaitsevat ts. sieltä se sylki suuhun tulee.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163425Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3833167Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o782999Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä362829Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582328- 491999
- 941944
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise141859Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181849- 571739