olen erittäin uupunut, en jaksa tuskin edes liikahtaa, puhuminenkin uuvuttaa en jaksa enää elämää enkä itseäni. Inhoon itseäni, oon surkea ja inhottava ihminen, huonompi ja heikompi. En jaksa raahautua ihmisten seuraan ja ilmoille pilaan ihmisten tunnelman kun oon niin masentunut. Mietin usein itsemurhaa ehkä yli puolet päivästä, mutta pelkään järjettömästi kuolemaa ja sitä mitä voi tapahtua kuoleman jälkeen. Miten siis elän kun ei ole muuta vaihtoehtoa kun itsemurha, mutta en voi tehdä sitä koska pelkään kuolemaa niin paljon että oon mennyt paniikkiin erittäin usein?
Paha yhdistelmä
2
589
Vastaukset
- apuu saanut!
http://www.positiivarit.fi/
vaikkapa sulle juuri tälle päivälle:
http://www.positiivarit.fi/Content.aspx?e064efbd-c511-488b-9974-5d2dece04c36
"Tänään
Jokaisessa viikossa on kaksi päivää, joista emme
koskaan saisi olla huolissamme. Kaksi päivää,
joita ei saa rasittaa peloilla eikä epäilyksillä.
Toinen päivistä on eilinen erehdyksineen ja huolineen;
virheineen ja vikoineen; suruineen ja tuskineen.
Eilispäivä on ikuisiksi ajoiksi vetäytynyt pois
vaikutuspiiristämme. Kaikki maailman mammonat
ovat riittämättömiä tuomaan takaisin eilistä.
Emme voi peruuttaa yhtään tekoa jonka olemme
tehneet; emme voi pyyhkiä pois yhtään sanottua sanaa.
Eilispäivä on vain yksinkertaisesti ollut ja mennyt.
Toinen päivistä taas on huominen.
Se on yhtä kaukana kuin eilinen - saavuttamattomissa.
Huomisen aurinko nousee joko loistavana
tai pilvillä verhoiltuna.
Mutta se nousee!
Meillä ei ole mitään osuutta huomispäivään ennen
kuin aurinko nousee, sillä huomista ei vielä ole.
Näin meillä jää vain yksi päivä.
Tänään!
Elä siis ja nauti tästä hetkestä. Nyt on tänään.
Tee sille jotain ennen kuin siitä tulee eilinen." - karin
olevasi masentunut. Olen saanut kyseiseen kiusalliseen vaivaan apua mielenterveystoimistosta. Uskon sen auttavan sinullekin. Tekisitkö seuraavat helpot asiat.
1.Etsi oikea puhelinnumero. Paikkakuntasi terveyskeskuksen numeroista löytyy mielenterveystoimiston numero.
2.Soita kyseiseen numeroon ja kerro tarvitsevasi apua eläääsi.
3.Saat ajan, mene sinne.
4.Elämänlaatusi paranee, kun mielen patoutumat purkautuvat, pikkuhiljaa, ei yhdellä kerralla.
5.Kemiallinen apu saattaa olla paikallaan. Minua se on auttanut jaksamaan.
6.Kaikkea hyvää elämääsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16212387
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1525436Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454640Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1393659Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392758Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191926Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1071656Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3641617Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1021516Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361461