Opel Movano 9/06 2 3 paikkainen.
Jatkoohjaamon tehnyt autoverhoomo Sorsa Helsinki. Ohjaamossa ei toiminut kattovalot eikä takarontissa työvalo. Autoverhoomoon soittamaan mistä löytyy sulakkeet. Odotin vastaukseksi että tuo tänne korjattavaksi hintaan XXX€. Sulakkeiden paikat neuvottiin ja ja kehoitettiin tuomaan auto heille korjattavaksi jos uusi sulake "räpsähtää" saman tien. Asian tekee ihmettelyn arvoiseksi se että työnjohto kertoi että korjataan sähköt takuuseen. Tätä ihmeteltyäni, varsinkin kun auto ja ohjaamo jo 2,5 vuotta vanha. Puhelimessa ollut työnjohtaja Salonen kertoi että heille on mieleisempää että on tyytyväinen asiaks kuin muutama kymppi rahaa.
Vein sitten auton ilman ajan varausta verhoomoon. Saavuttuani paikalle sähköasentaja irroitettiin heti muista töistä autoni kimppuun. Sähkärillä meni reilu tunti vian kartoitukseen ja korjaukseen. Työn loputtua mukava ja ammattinsa osaava sähkäri vielä kädestä pitäen näytti autosta sulakkeet jotka liittyvät heidän laittamiinsa lisävarusteisiin. Kertoi missä vika oli nyt sekä niiden korjausmenettelyt. Minua ei siis laskutettu työtunneista, tarvikkeista, ei mistään. Kyseessä olleet viat ei edes johtuneet verhoomon asennuksista vaan syyt oli ihan muualla. Nyt ainakin tiedän kenen palveuja uskaltaa suosittaa ja itse käyttää. Täytyy sanoa että tälläinen palvelu on nykyään harvinaista herkkua.
Kiitos vielä Autoverhoomo Sorsalle Helsinki / Salonen / sähköasentaja?
Pekka Paajanen
Riihimäki
HSG-953
Autoverhoomo Sorsa Helsinki Kiitos
paajapekka
1
2637
Vastaukset
- verhoiluja tuossa
firmassa useita vuosia ja alun räpellysten jälkeen siitä on kehittynyt erittäin osaava paikka. Luulenpa sen olevan parhaita/paras Uudenmaanläänin alueella. Viimeksi kylmäkoneen upotukset onnistuivat loistavasti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau384032Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433150Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens343046Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4782739Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1902000Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431886Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat291512- 381405
Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51271- 781212