23.10.4004 eaa. klo 12.00

Teotwawki

tällaisen arvion olen nähnyt maailman synnystä. Kreationistien mielestä jumalalla oli jo silloin sama aikakäsitys kuin meillä.:-D))))))))))))))) Mistähän nämä kuuppajumit ovat tämän tempaisseet? Paras arvaaja saa palknnoksi papukaijamerkin:-)

11

340

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tristar

henki kertoi sen heille pesukoneen valkaisuohjelmaa tuijottaessa?

• nipotti

Jos tuo on Greenwichin aikaa, niin se viittaa vahvasti siihen, että Jumala on asettanut 0-meridiaanin jo aikojen alussa.

Minä kun luulin, että nollameridiaanin paikka on ihmisten määrittelemä.

Mitähän kaikkea muutakin Jumala on määritellyt meidän huomaamattamme? Keskioluen alkoholipitoisuuden ja kondomien lujuusstandardit?

• jenkkikreationistien keksintöä, joten tuskin ne on ottanu huomioon, että Maapallo on pyöreä ja pyörii n. 1500 km/h.

• DarkNinjaHiiri
        Teotwawki kirjoitti:

jenkkikreationistien keksintöä, joten tuskin ne on ottanu huomioon, että Maapallo on pyöreä ja pyörii n. 1500 km/h.

2009 jälkeen ajanlaskun.

• konna

aika erikoinen lopputulos.

Luomiskertomuksen mukaan kun maa luotiin ensin ja vasta senjälkeen tähdet, kuten aurinko. Kuinka siis oli vuodet ennen kuin kiertorata sen ympäri?

Kreationistit eivät taida hyväksyä raamatun jumalaa jumalakseen vaan ovat keksineet itselleen jonkin ihan oman "simpsalabim" -jumalan:D

• Dark_Raven

silloin kellon kun ei tiennyt paljonko se oli;DDDDD

• ertert

Olisikohan eräs uskonnollinen herra nimeltään Usher aikoinaan sellaisen laskeskellut?

• Ylermi.Nakki

Jumala mittasi itseltään lämmön säännöllisesti, eli määritti ns. ovulaatioajankohdan. Kun oikea aika, 23.10.4004 eaa klo 12:00, tuli, Jumala munia putkautti maailmankaikkeuden genesiksessä ilmoitetulla tavalla. Tästä ovuloimisesta juontaa juurensa myös Kalevalan munastaputkahtamis-myytti.

• papukaijamerkin arvoinen vastaus:-)

• Ylermi.Nakki

• Ylermi.Nakki kirjoitti:

Jos se merkki on vähänkään tällainen: http://fi.wikipedia.org/wiki/Wikipedia:Papukaijamerkki niin on hieno kunnianosoitus :)

ja minä olin silloin suuri tv-tähti, kun sitä ohjelmaa tehtiin. Silloinen opettajani Ilkka Keltanen ohjasi tuon Sirkus-papukaijan ja otti meitä luokan lapsia sinne esiintymään. Minä sain olla aina mukana ja tienasin sillä "valtavat" summat rahaa. Se poiki minulle vielä muitakin tv-rooleja, mutta ei ohjannut minua tulevaisuudessa esittävälle alalle. Tämä on totta. Tunsin silloiset Onni Gedeonin, fakiiri Kronblomin ja tietysti paljon lapsia rakastaneen, vieläkin elossa olevan Matti Raninin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1767
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1578
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1099
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      43
      974
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      812
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      780
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe