Tieät hyvin !!

savonarola

Että Hetkeisi on ollut kauan jo. Et kai sä annat Herrasi mennä ohi ikuisesti ? Tee ratakaisu ja sano niinkuin tuhlajapoika """NYT""" jätän synnit ja menen Isäni luoxe. SANO SE SYDÄMESSÄSI AINA UUDESTAAN JA UUDESTAAN KUN OLET KIUSATTU. NYT NYT NYT !!!!!!!!!

Päivän Sana

Anna tiesi Herran haltuun ja turvaa häneen, kyllä hän sen tekee.

Ps. 37:5 (KR33/38)

9

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Savonarola! Kun joku päivä kertasin Jeesuksen vertausta tuhlaajapojasta omaan elämääni ja sanoin hänen tavallaan menneeni itseeni, josta löysin iankaikkisuuden siemenen, Sinä irwit sanojani ja sanoit minun avanneen portit vieraille hengille.

      Etkö sinä itse, Savonarola, kuule Jumalan sanan kolkutusta ovesi ulkopuolelta? Oletko päästänyt hänet sydämesi valtaistuimelle vai annatko edelleen kolminaisuusopin hapatuksen siellä hallita? Sinun on avattava itsesi Jeesukselle, ennen kuin Jumala avaa Jeesus-tien sinulle:

      Ilm. 3:20
      "Katso, minä seison ovella ja kolkutan; jos joku kuulee minun ääneni ja avaa oven, niin minä käyn hänen tykönsä sisälle ja aterioitsen hänen kanssaan, ja hän minun kanssani."

      Matt. 19:28
      "Jeesus sanoi heille: »Totisesti: kun Ihmisen Poika uuden maailman syntyessä istuutuu kirkkautensa valtaistuimelle, silloin tekin, jotka olette seuranneet minua, saatte istua kahdellatoista valtaistuimella ja hallita Israelin kahtatoista heimoa.»" [Dan. 7:9,10; Matt. 25:31 | Luuk. 22:29,30; 1. Kor. 6:2 ]

      • Mennään Jumalanpalveluxeen !!

        Minulla on Rauha Jeesuxelta ja kiittän sua kysymästä ovi on auki myös Hänen kaltaisille.

        Matt. 25:35
           
        Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;

        Matt. 25:40
           
        Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.


      • savonarola kirjoitti:

        Mennään Jumalanpalveluxeen !!

        Minulla on Rauha Jeesuxelta ja kiittän sua kysymästä ovi on auki myös Hänen kaltaisille.

        Matt. 25:35
           
        Sillä minun oli nälkä, ja te annoitte minulle syödä; minun oli jano, ja te annoitte minulle juoda; minä olin outo, ja te otitte minut huoneeseenne;

        Matt. 25:40
           
        Niin Kuningas vastaa ja sanoo heille: 'Totisesti minä sanon teille: kaikki, mitä olette tehneet yhdelle näistä minun vähimmistä veljistäni, sen te olette tehneet minulle'.

        järjestettyjen kokousten ulkopuolella? Jeesuksen ja apostolien ohjeiden mukaan koko meidän arkielämämmekin pitäisi olla jumalanpalvelusta:

        Kol. 3:17
        "Ja kaikki, minkä teette sanalla tai työllä, kaikki tehkää Herran Jeesuksen nimessä, kiittäen Isää Jumalaa hänen kauttansa."

        Sinullekin, Savonarola, Jumala sanoo:

        23 "Vie pois minun edestäni virttesi pauhina, en tahdo kuulla sinun harppujesi soittoa.
        24 Mutta oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus niinkuin ehtymätön puro", [Aamos 5].

        Sunnuntaisin sinä käyt pauhaamassa kiitosta kitaroiden ja rumpujen tahdissa Jeesukselle, mutta arkipäivinä ottaisit ja veisit pois ilmaisuvapauden sekä Jumalan sanan tulkintaoikeuden ekivaarilta ja muilta itsesi kaltaisilta, vajavaisilta ihmisiltä, vain itsellesi!


      • ekivaari kirjoitti:

        järjestettyjen kokousten ulkopuolella? Jeesuksen ja apostolien ohjeiden mukaan koko meidän arkielämämmekin pitäisi olla jumalanpalvelusta:

        Kol. 3:17
        "Ja kaikki, minkä teette sanalla tai työllä, kaikki tehkää Herran Jeesuksen nimessä, kiittäen Isää Jumalaa hänen kauttansa."

        Sinullekin, Savonarola, Jumala sanoo:

        23 "Vie pois minun edestäni virttesi pauhina, en tahdo kuulla sinun harppujesi soittoa.
        24 Mutta oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus niinkuin ehtymätön puro", [Aamos 5].

        Sunnuntaisin sinä käyt pauhaamassa kiitosta kitaroiden ja rumpujen tahdissa Jeesukselle, mutta arkipäivinä ottaisit ja veisit pois ilmaisuvapauden sekä Jumalan sanan tulkintaoikeuden ekivaarilta ja muilta itsesi kaltaisilta, vajavaisilta ihmisiltä, vain itsellesi!

        järjestettyjen kokousten ulkopuolella? Jeesuksen ja apostolien ohjeiden mukaan koko meidän arkielämämmekin pitäisi olla jumalanpalvelusta:

        ---> Aivan !! Ninhän me elämme myös yöllä auttamaan Jumalanpalvelussa eletään! Viimex hain pois narkomaanityttö välittäjän luota noin puoli kaxi. Päivällä aas sitten taas on muut asiat ja kurjien auttamista.

        Kol. 3:17
        "Ja kaikki, minkä teette sanalla tai työllä, kaikki tehkää Herran Jeesuksen nimessä, kiittäen Isää Jumalaa hänen kauttansa."

        --->Aivan Kittän sua Verestä ja sun suunnatonta VerenVoimasta !!

        Sinullekin, Savonarola, Jumala sanoo:

        23 "Vie pois minun edestäni virttesi pauhina, en tahdo kuulla sinun harppujesi soittoa.
        24 Mutta oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus niinkuin ehtymätön puro", [Aamos 5].

        ----> Aivan vie pois melu Herra. Tuhota sitä Voimasi Verestä..

        Sunnuntaisin sinä käyt pauhaamassa kiitosta kitaroiden ja rumpujen tahdissa Jeesukselle,
        mutta arkipäivinä ottaisit ja veisit pois ilmaisuvapauden sekä Jumalan sanan tulkintaoikeuden ekivaarilta ja muilta itsesi kaltaisilta, vajavaisilta ihmisiltä, vain itsellesi!

        ---> Huomatko ite miten väärässä olet ????
        Sä muistutat enemmän ja enemmän sun ateistifanista.

        Ja vasta mulle sinä toisessa Päivän Sanassa missä hyökkäsit ja paljastit itteäs..


      • yleensäkään
        ekivaari kirjoitti:

        järjestettyjen kokousten ulkopuolella? Jeesuksen ja apostolien ohjeiden mukaan koko meidän arkielämämmekin pitäisi olla jumalanpalvelusta:

        Kol. 3:17
        "Ja kaikki, minkä teette sanalla tai työllä, kaikki tehkää Herran Jeesuksen nimessä, kiittäen Isää Jumalaa hänen kauttansa."

        Sinullekin, Savonarola, Jumala sanoo:

        23 "Vie pois minun edestäni virttesi pauhina, en tahdo kuulla sinun harppujesi soittoa.
        24 Mutta oikeus virratkoon kuin vesi ja vanhurskaus niinkuin ehtymätön puro", [Aamos 5].

        Sunnuntaisin sinä käyt pauhaamassa kiitosta kitaroiden ja rumpujen tahdissa Jeesukselle, mutta arkipäivinä ottaisit ja veisit pois ilmaisuvapauden sekä Jumalan sanan tulkintaoikeuden ekivaarilta ja muilta itsesi kaltaisilta, vajavaisilta ihmisiltä, vain itsellesi!

        "viihry" edes sunnuntaisinkaan missään Jumalanpalveluskokouksesa eikä kuulu mihinkän uskonjärjestöön virallisesti. Johtunee siittä, että pelkkää joutuvasa seurakunnas töihin. Tämä sana -työ- on lusmu-saviksel varsinainen myrkky. Vaihto aikoinaan paikkakuntaa aina, kun meinas joutua jossain työhön. Nyt on pysynyt Turuus paikallaan, ku on eläkkeel, eikä työkkäri patistele työhön. Nuori akka elättää.


    • Mita teet,,, ja sen takia raivoat. No sen takia olen olemassa. Sanon sulle nauti ennen tuomio. Ota kaikki irti sen lyhyen ajan mita sulla jaljella on...

      • mieleistäsi

        vastausta, nii vastaat ite itelles omaan huutamisees. Sul on jotai sisäläs pieles. Mee Herran eteen eres kerran rehellisesti.


    • Anonyymi

      TÄN PÄIVÄN SANA O.............

      KUMMELI

      UUSI JÄNNÄ PÄIVÄN SANA JÄLEMN HOMENNA
      ONX SE NALLE VAIKO TOEIRORO(OMIN SANOIN)

      PAPRA!!!!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        HERRA ei kulje ohi. Niin kuin ei samarialainenkaan. Te tiedätte, Te luette, Te ette dorkia ole! Jolla sydän, sillä paikka!

        -ryhmänjohtaja-


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2446
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1358
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1146
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1126
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1087
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe