Ehdotus

Elisamalle

Voisitko ystävällisesti olla puuttumatta sellaisiin asioihin jotka eivät millään lailla kuulu sinulle.
Et tiedä markkinoinnista kananpaskan vertaa.
Esiinnyt vähän siellä ja täällä asiantuntijana, vähän joka asiassa.

Lieksa osaa kyllä hoitaa markkinoinnin ihan ilman sinun kaikkitietävyyttäsi.
Markkinointi ei ole ihan halpaa lystiä, joten jos sinulla on antaa meille rahaa markkinointiin niin sitten voimme kuunnella sinua. Ilmeisesti näin ei kuitenkaan ole.
Hoida siis omia asioitasi jos olet siihen kykenevä
Me hoidamme kyllä omamme!

16

695

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinkomies

Sinulta puuttuu hyvät tavat

• Sivistynyt

Ei varmaankkaan ole rikos. Mutta tosi rumasti sanottu.
        Tuollainen ihminen on alikehittynyt. Hänestä ei kannata välittää.
        Hänellä on varmaan aika alhainen älykkyys osa määrä.
        Tuollaisia ei pidäisi laskea tänne.
        Tästä pitäisi tehdä sivistyneesti keskustelevien ihmisten palsta. Nyt täällä on kaiken laisia moukkia.

• Elisama

Hänestä voisi sano "Voi hyvä Tavaton".

• työntäminen

sinne ulkohuussin reikään niin et noin järkee vailla kirjottasi. sinulla ei näy olevan markkinoinnista enemmän tietoo kun siellä huussin alusessasi on.

• Kuinka monta huusinalusta olet tyhjentänyt?
        Oletko siten jätealaa markkinoimassa.ainakin kirjoituksesta päätellen ihan suoraa paskaa "Lopeta pääsi työntäminen" kirjoitus.
        Muuten se virtsasäiliö taitaa olla täysi,käy tyhjentämässä.

• haukut
        markkukorpinen kirjoitti:

Kuinka monta huusinalusta olet tyhjentänyt?
        Oletko siten jätealaa markkinoimassa.ainakin kirjoituksesta päätellen ihan suoraa paskaa "Lopeta pääsi työntäminen" kirjoitus.

immeissi tiällä, mää kottiis siitä.

• haukut kirjoitti:

immeissi tiällä, mää kottiis siitä.

Lieksassa ollut jo 28 vuotta ja olen nähnyt täällä jo monta markkinaa ja markkinoijaa.
        Olen kuitenkin maailimoo nähneenä ja sitä haukanneena pikkuusen sitä mieltä,että on meitä moneen junaan ja jotkut eivät ole ymmärtäneet ostaa matkalippua taidot eivät ole siten riittäneet ja kun ei tunne tapoja kaikki outo on pahasta erilaisuus ja se saa rasistisia piirteitä.
        Tääl istun mä tunkiolla ja synkkänä katselen kaiken lian ja loan ja lasipullojen.
        Mää lähden nyt hoilaamaan.MK

• pälä pälä

Tarkotuksella provosoidaan. Tuohon kun joku tömäyttää vastaan, niin vaikerruksen kanssa kirjotellaan ylläpitäjille. Nähty on.Ett viisaammat on vaiti.

• kävitkin

elisaman kimpuun kun tunnut hyväksyvän tuon pöhlön hyökkäyksen. heti kun joku puolusti elisamaa niin sinä ilmestyt. aika raukka olet. eikö elisama muka kirjottanu asiaa. onko lieksan matkakohteet mielestäs liian tunnettuja

• pälä pälä kirjoitti:

Tarkotuksella provosoidaan. Tuohon kun joku tömäyttää vastaan, niin vaikerruksen kanssa kirjotellaan ylläpitäjille. Nähty on.Ett viisaammat on vaiti.

sinulle pölöhökustaan rooli?
        Minun ei tarvitse ainakaan vaikertaa vaan selkeästi sanoa asiani,kyllä täältä tömähtää mutten viitsi ihan kaikkea töräyttää ja kehtaa kaikkea kakaroolle tai lapsenkaltaisille sanoa.
        Mutta koitan olla sitten siinä asiassa viisas kuin Raamatussa sanotaan pahassa olkaa taitamattomia.MK

• hokassu

sinulle pölöhökustaan rooli?
        Minun ei tarvitse ainakaan vaikertaa vaan selkeästi sanoa asiani,kyllä täältä tömähtää mutten viitsi ihan kaikkea töräyttää ja kehtaa kaikkea kakaroolle tai lapsenkaltaisille sanoa.
        Mutta koitan olla sitten siinä asiassa viisas kuin Raamatussa sanotaan pahassa olkaa taitamattomia.MK

että, kun vanhenoo, niin tuloo uuelleen kakaraksi ja alkaa höperehtiä ihan mahottomia, onks siussa sitä vikkaa?

• Elisama

Oli tosiaan aika häijy kirjoitus.
        Kuitenkin kysyn että mitä mieltä olit aloittajan kirjoituksesta.
        Oliko se täysin asiallinen ja aiheellinen.

• hokassu kirjoitti:

että, kun vanhenoo, niin tuloo uuelleen kakaraksi ja alkaa höperehtiä ihan mahottomia, onks siussa sitä vikkaa?

Minä annan vanhuudelle ja sille kokemukselle arvon.Toteaisin kuitenkin sinulle ei tarvitse olla edes vanha kun niitä vikoja alkaa ilmetä.
        Kuitenkin koitan olla ihminen ihmisten joukossa ja toivon sitä samaa sinulle,Pysytään täällä olemaan nälvimättä ihmisille ettei aleta solvaamaan ainakaan muita ihmisiä minua ei kyllä pienet tuulet heiluta mutta rajansa kaikella.
        Toivon sinun elämääsi aurinkoisia päiviä ja hyvää elämää.MK

• Elisama

Hei Ilopilleri.
      Oletko syönyt aamiaiseksi Chiliä, päivälliseksi Cayenneä ja illalliseksi Jalopenoa kun olet noin iloisella tuulella.

• Elisama

"Me hoidamme kyllä omamme!"

Hyvin on hoidettu ainakin matkailun markkinointi ;))

• tota markkinoidaan

Koli on Lieksaa ja se on kyl ihan hyvin esillä.
        Mun vanhemmillon siellä mökki tai no onhan se vähän iso mökiks.
        Lieksassa kävin viimeks josku pari vuotta sitten ja ei mun mielestä sielloo mitään sellesta jota kansii kehuu.
        Tavallinen pikkukylä, tuiki tavallinen.
        Noitahan on vaik kuin Suomessa.

Kolia kandee kehuu. Se on upee, mut tietty Lapissa on... no joo!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. V*ttuu että mä haluan sua

Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!
      Ikävä
      107
      5856
    2. Nolointa ikinä miehelle

On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai
      Ikävä
      184
      4882
    3. Mikä sinua eniten

Huolestuttaa tässä tilanteessa?
      Ikävä
      121
      3580
    4. Koska olet viimeksi nähnyt ikävän kohteesi?

Ja mitä tarjoat hänelle kun koputtaa oveesi?
      Ikävä
      75
      2794
    5. Sattuma ja muutama väärinkäsitys

vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul
      Ikävä
      60
      2581
    6. On sillä rääpyä

Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva
      Ähtäri
      22
      1988
    7. Kolmas kerta toden sanoo

Näinhän sitä sanotaan. 🤭
      Ikävä
      34
      1654
    8. Toisesta ketjusta syntyi ajatuksia

Annan lähes koko elämäni hänen vuokseen. Alan miettiä olenko menettänyt järkeni enkä vain huomaa sitä? Hyväkin asia mikä
      Ikävä
      15
      1329
    9. Mussu näytti taas

oikein hyvältä...
      Ikävä
      10
      1284
    10. Vähän kädet tärisee

Näköjään vieläkin ❤️ onko meidän välillä vielä jännitettä vai ei?
      Ikävä
      10
      1252
    Aihe