Eilen illalla selvisi myös, että mereen vuotanut öljy on kevyttä polttoöljyä. Siksi Fortum tarkisti vielä erikseen kevyen polttoöljyn varastonsa, eikä niissäkään ilmennyt mitään poikkeavaa.
http://www.verkkouutiset.fi/index.php?option=com_content&view=article&id=710:fortum-oeljy-ei-peraeisin-voimalaitokselta-&catid=29:kotimaa&Itemid=4
Pahalta näyttää. Toivottavasti sinilevä pelastaa öljyonnettomuudelta, vai mite se nyt oli.
Fortum: Öljy ei peräisin
5
2875
Vastaukset
- Late Lapista
Tuskinpas nyt ihan Fortumin omiin tutkimuksiin luotetaan, eiköhän tuo tutkimus kuulu Suomen viranomaisille! Suomessa vain poliisi ja politikot saavat tutkia ja hutkia omia rötöksiään!
Raine Tiesmies! Naantalin korjaustelakka! - luonnonvaraista..
kun tarpeeksi asiaa tutkitaan, niin varmaan tuo kevyt polttoöljy on pulpunnut mereen jostain luonnonvaraisesta öljylähteestä.
se on toi Fortumin kassan varastanut Lilius-paska
paskantanu ton merenkin.Toi roisto saa kuulemma
vielä varastettua kunnon eläkkeen.
Tulispa vastaan jossain, niin hampaat olis kurkussa- eilen illalla / yöllä
NAANATALISTA ? Lista esiin ja syylliset siivoamaan jäljet ja heti !
SIINÄ MAALIKON NEUVO VIRANOMAISILLE !
LOPETTAKAA SE SAATANAN LEPSUILU JA VOI-VOTTELU JA PANKAA SYYLLISET VASTUUSEEN !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1225145Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella303678No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452460- 501578
- 411560
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241524- 231411
- 141302
- 271208
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221127