Autoliikkeet

pettynyt

Kertokaapa kokemuksia paikallisista autoliikkeistä?LUOTETAVIA??

173

14011

    Vastaukset

    • -bmw-

      Ainaski meillä pelas autokauppa Sjoen Rinta-Joupilla. Käytettyyn autoon tuli vika viikon kuluttua ostamisesta, ja korjaus meni R-J:n piikkiin.

      • Saabisti.

        Juuri ostettu Saab lähti kylmänä huonosti käyntiin, mutta liikkeeseen päästyä se tietenkin lämpimänä toimi moitteettomasti.
        Asia kuitenkin tutkittiin perusteellisesti ja vikaa löytyi melkein tonnin edestä.
        Kyllä nyt lähtee!


      • Anonyymi

        no meillä ei pelannut ja tulikin mieleen, jotta tarkoittaakohan tuo JIITä, et on Jobbarii


      • Anonyymi

        Tarkoitat, että saivat myytyä sinulle sen 500e korjauspalvelu paketin. Maksoit kyllä ihan itse koko korjauksen, unohdit vain mainita siitä. Näin siellä on asiat, ei todellakaan mitään ilmaista korjausta harjoiteta.

        Mutta, katselehan papereita sieltä se löytynee, mustaa-valkoisella.


    • Rengastiellä

      Itse olin äärettömän tyytyväinen, sekä asiakaspalveluun, että takuuseen. Nainen (vieläpä suhteellisen nuori ja blondi) kun olen ja yksin autoliikkeitä kiersin, niin isoissa liikkeissä sain sellaista ylenkatsetta, etten toiste mene. Käymistäni kaupoista Pääkkönen oli ainoa paikka, missä sain MAKSAVANA ASIAKKAANA (!!!) asianmukaista palvelua. Auton hinta oli kuitenkin lähes 20000, eli luulisi tommosen summan jo kiinnostavan muitakin kauppiaita....
      Myös takuuhuolto hoitui, kun auto kaipasi pientä hienosäätöä...;)))

      • mutta ei kiinnosta

        S.jokelaisista autokaupoista, yksi vaivautui vastaamaan ja sekin tarjous oli yli 7 tonnia huonompi kuin muilla !!!!!!
        ilmeisesti kauppa ei kiinnosta


      • myöskin

        Ostin auton pääkköseltä pari vuotta sitten ja olin myös erittäin tyytyväinen palveluun!


      • mitäs sanotte
        myöskin kirjoitti:

        Ostin auton pääkköseltä pari vuotta sitten ja olin myös erittäin tyytyväinen palveluun!

        kyseisestä liikkeestä nimeltä MX-markkinointi oy? Kerron tarinan myöhemmin miten kävi tuttavalle:)


      • Mazda-Jari
        mitäs sanotte kirjoitti:

        kyseisestä liikkeestä nimeltä MX-markkinointi oy? Kerron tarinan myöhemmin miten kävi tuttavalle:)

        Joku pojankossikka sitä firmaa pitää. Pirun halpojakin autot ovat. Onko luotettava? Vai onko kukaan autokauppias luotettava :) ??


      • myyjien pilkkaajat
        mutta ei kiinnosta kirjoitti:

        S.jokelaisista autokaupoista, yksi vaivautui vastaamaan ja sekin tarjous oli yli 7 tonnia huonompi kuin muilla !!!!!!
        ilmeisesti kauppa ei kiinnosta

        Ihan sama mistäpäin pyydät tarjouksen,jos lähetät sen jokaiselle kauppiaalle niin ei siellä mielenkiintoa ole vastailla sun viesteihin ja kysymyksiin. Kauppa varmaan kiinnostaa kaikkia mutta sinunlaisesi kyselijät eivät vaan valitettavasti saa minkäänlaista tarjousta takaisin.


      • Minimanin toiselta
        Mazda-Jari kirjoitti:

        Joku pojankossikka sitä firmaa pitää. Pirun halpojakin autot ovat. Onko luotettava? Vai onko kukaan autokauppias luotettava :) ??

        puolelta tietä olen ostanut elämäni parhaan auton. Olen ostanut myös aikaisemmin kolme uutta autoa vuosien saatossa merkkiliikkeistä. Nyt ostin käytetyn ja aluksi olin epäluuloinen pientä liikettä kohtaan, mutta tuttava suositteli.
        Hinta ja laatu kohdallaan. Kotoa tuttavani tuli hakemaan koeajolle ja se oli menoa heti.
        Kaupat tehtiin samana päivänä ja olen ollut onnellinen autostani jo pian kaksi vuotta!


      • vastauksia?
        myyjien pilkkaajat kirjoitti:

        Ihan sama mistäpäin pyydät tarjouksen,jos lähetät sen jokaiselle kauppiaalle niin ei siellä mielenkiintoa ole vastailla sun viesteihin ja kysymyksiin. Kauppa varmaan kiinnostaa kaikkia mutta sinunlaisesi kyselijät eivät vaan valitettavasti saa minkäänlaista tarjousta takaisin.

        Mikä on myyjän pilkkaaja?
        Mikä on huono kysymys sähköpostilla?
        Saako myyjiltä kysyä mitään?


      • Suoli1111
        Mazda-Jari kirjoitti:

        Joku pojankossikka sitä firmaa pitää. Pirun halpojakin autot ovat. Onko luotettava? Vai onko kukaan autokauppias luotettava :) ??

        Luotettava autokauppias, heh:)


      • sfdshdfsh

        Näyttäisi olevan Pääkkösen sukulaisia vastailemassa. Itse henkoht opin kerrasta.


    • A.auto

      Ostin uudehkon, siistin matkailuaton täältä seinäjoelta. Rivissä oli varaa ottaa mieleisensä. Myyjä lupasi että auto oli kosteusmitattu ja kuivaksi todettu. Uskoin häntä. Naapurini kuitenkin sai minut kääntymään asiantuntevan firman puoleen jossa ainoa huoli kosteusvahingoista nyt otettiin tarkasteluun. Ja toden totta, kattotiivisteet olivat vuotaneet seinät aivan kosteiksi ja tämä myös mittareilla todettiin. Pitkän riidan päätteeksi saatiin kaupanpurku tehtyä, mutta enää en osta autoliikkeestä matkailuatoa tekemättä siihen muilla tarkastuksia. Jos uutena myydään, se pitää olla uusi ja hyvä!

    • MB 2006

      Ystäväni oli käynyt kattelemassa vaimolleen MB -autoa.
      Oli löytynyt mieleinen. Soitti mulle, että voisinko ottaa auton tarkempaan syyniin eli käyttää montun päällä ja heittää lenkin, ennenkuin menee tekemään kaupat.
      Lupasin. Otin ko. liikkeeseen yhteyden ja kerroin kuka on toimeksiantaja ja mikä oli toive.
      Myyntipäällikkö pyysi soittamaan erään myyjän numeroon.
      Kello oli noin 8.30. Hän vastasi ja kertoi vievänsä lasta hoitoon. Lupasi soittaa kun on työpaikalla.
      Tunnin kuluttua soitin liikkeeseen myyntipäällikölle. Hän antoi uuden nimen ja numeron. Puheluun vastannut kertoi olevansa kiireinen, koska valmistautuu myynnin palaveriin.
      Otamme teihin yhteyttä.
      Tunnin kuluttua soitin myyntipäällikön numeroon ja tiedustelin mahdollisuutta saada koeajaa auto.
      Myyntipäällikkö vastasi, että olemme kaikki kiireisiä, koska meillä on täällä myynnin palaveri.
      Aha ymmärrän.
      En enää muista oliko saman päivän vai seuraavan iltapäivä klo 14-15, kun sain soiton, että nyt olisi aikaa siihen MB-juttuun.
      Kaikki olisi ollut muuten ok, mutta nyt minulla oli myynnin palaveri.
      Ja yllätys yllätys niin oli seuraavallakin kerralla, mutta tällä kertaa vain palaveri eräässä
      autoja myyvässä liikkeessä, josta ystäväni osti auton. Auton myynyt liike oli yksi Seinäjoen pienimpiä, mutta, jos on yhden miehen yritys niin myynnin palaverin voi pitää itsensä kanssa ja aikaa jää asiakaspalveluun ja siis kaupantekoonkin.
      Olin aina naureskellut noille autokaupan urbaanilegendoille, mutta jouduin eräänlaisen kokemaan itsekin.
      Ja, auton ostaneen henkilön ja työpaikan olin kertonut, että siitä olisi pitänyt kellot soittaa, että kyse on käteisasiakkaasta, joka on ostamassa vaimolleen autoa ystävänsä avustamana.
      Eli alle pari vuotta sitten autokaupalla ilmeistä meni niin hyvin, ettei tärkeydessä itse kaupanteko ohittanut myynnin palaveria. Kuinkahan olisi tänään.

    • ruukataan

      kilometrimittareita eli laitetaan vähemmän ajetuksi ja huoltokirja vaihdetaan samalla ettei kukaan epäilisi huijausta???

      • Biilisti

        Tuo on kateellisten 20 vuotta sitten keksimä juoru.

        Liikkeelle mittarin ruuvaaminen on pahempaa kuin housuihin kuseminen ja paskominen yhteensä.
        Se kun vie asiakkaat olemattoman hyödyn takia.

        Miksi ihmeessä joku heittäisi miljoonabisnekset viemäriin?


      • sitten mee

        rattiin kun oot ottanu ne sun kolmiolääkkees.


      • narkkari vain
        sitten mee kirjoitti:

        rattiin kun oot ottanu ne sun kolmiolääkkees.

        sinusta itsestäsi saatanan homotintti!!!!


      • tsirp-
        narkkari vain kirjoitti:

        sinusta itsestäsi saatanan homotintti!!!!

        titityy! Sulla muuten on hyvät perät!:D


      • pussihousut

        on niin sexyt;)


      • Taikka muuten
        pussihousut kirjoitti:

        on niin sexyt;)

        tukin sun pussihousut kurkustasi alas.


      • Koita muistaa
        Taikka muuten kirjoitti:

        tukin sun pussihousut kurkustasi alas.

        se että itse lähdit ensin lässytyslinjalle.
        Sait kuule ihan mitä itse tilasit.


      • Ihmeellinen käänne

        voiko keskustelu kääntyä myäs tommoseksi ihan itsestään. Onneksi ei tartte olla livenä paikalla :)


      • Myöskin totta
        Ihmeellinen käänne kirjoitti:

        voiko keskustelu kääntyä myäs tommoseksi ihan itsestään. Onneksi ei tartte olla livenä paikalla :)

        Rinta-joupin ruukaukset. Siitä on tehty havainto ja valituksia hyvinkin paljon. Tosin jotkut ihmiset eivät tiedä tulleensa huijatuksi. (Ehkäpä liian sinisilmäisiä.) Että suosittelen jos hankitte autoa, älkää missään nimessä käykö Rinta-joupilla. Ne ovat ylihinnoilteltuja ja hyvinkin arvaamattomia autoja siinä liikkeessä. On nimittäin huonoja kokemuksia siitä liikkeestä.


      • Mitäpä jospa
        Koita muistaa kirjoitti:

        se että itse lähdit ensin lässytyslinjalle.
        Sait kuule ihan mitä itse tilasit.

        juoksisit takaisin pallit paljaana vanhempiesi väliin, kun kerta haluat aukoa toisille päätäsi.


      • Mertsi
        Myöskin totta kirjoitti:

        Rinta-joupin ruukaukset. Siitä on tehty havainto ja valituksia hyvinkin paljon. Tosin jotkut ihmiset eivät tiedä tulleensa huijatuksi. (Ehkäpä liian sinisilmäisiä.) Että suosittelen jos hankitte autoa, älkää missään nimessä käykö Rinta-joupilla. Ne ovat ylihinnoilteltuja ja hyvinkin arvaamattomia autoja siinä liikkeessä. On nimittäin huonoja kokemuksia siitä liikkeestä.

        Eikäh hyö hyvää hevosta ees huoli käsrahaksi!


      • tosi huono autokauppa
        Mertsi kirjoitti:

        Eikäh hyö hyvää hevosta ees huoli käsrahaksi!

        Ei jää kuin paha mieli ja edellisien omistajien rästit käteen.


      • pidä autosi
        tosi huono autokauppa kirjoitti:

        Ei jää kuin paha mieli ja edellisien omistajien rästit käteen.

        joka kirjoitti näin "Ihan sama mistäpäin pyydät tarjouksen,jos lähetät sen jokaiselle kauppiaalle niin ei siellä mielenkiintoa ole vastailla sun viesteihin ja kysymyksiin. Kauppa varmaan kiinnostaa kaikkia mutta sinunlaisesi kyselijät eivät vaan valitettavasti saa minkäänlaista tarjousta takaisin."

        Minunlaiseni kyselijä osti C-crosserin sielä, mistä vaivauduttiin vastaamaan (EI SEINÄJOELTA). Ei ole aikaa soitella pitkin ja poikin, sähköposti on NYKYAIKAINEN tapa pyytää tarjouksia


      • tosi on
        pidä autosi kirjoitti:

        joka kirjoitti näin "Ihan sama mistäpäin pyydät tarjouksen,jos lähetät sen jokaiselle kauppiaalle niin ei siellä mielenkiintoa ole vastailla sun viesteihin ja kysymyksiin. Kauppa varmaan kiinnostaa kaikkia mutta sinunlaisesi kyselijät eivät vaan valitettavasti saa minkäänlaista tarjousta takaisin."

        Minunlaiseni kyselijä osti C-crosserin sielä, mistä vaivauduttiin vastaamaan (EI SEINÄJOELTA). Ei ole aikaa soitella pitkin ja poikin, sähköposti on NYKYAIKAINEN tapa pyytää tarjouksia

        Kuljettipa tuttavani kerran OMAA autoaan Saksasta suomeen samassa rekassa kuin Rinta-Jouppi toi autoja itselleen (tuttava oli autokuskina ja antoi luvan kun rekassa oli tilaa).
        Yllätys oli suuri kun tuttavani huomasi OMAN autonsa mittarista hävinneen 30.000 km tämän matkan aikana


      • vammaisen Citikan myyjä
        pidä autosi kirjoitti:

        joka kirjoitti näin "Ihan sama mistäpäin pyydät tarjouksen,jos lähetät sen jokaiselle kauppiaalle niin ei siellä mielenkiintoa ole vastailla sun viesteihin ja kysymyksiin. Kauppa varmaan kiinnostaa kaikkia mutta sinunlaisesi kyselijät eivät vaan valitettavasti saa minkäänlaista tarjousta takaisin."

        Minunlaiseni kyselijä osti C-crosserin sielä, mistä vaivauduttiin vastaamaan (EI SEINÄJOELTA). Ei ole aikaa soitella pitkin ja poikin, sähköposti on NYKYAIKAINEN tapa pyytää tarjouksia

        sitä paitsi kyseinen automerkki on SYVÄLTÄ PERSEESTÄ. Ketä kiinnostaa sinunlaiset sukurutsarit. Sitä paitsi sähköpostia käyttää vain jotka nussivat kuolleita eläimiä ja myöskään sähköposti EI OLE paras mahdollinen tapa kysyä tarjouksia luotettavuusongelmien takia. Sähköposti on tarkoitettu niille ihmisille jotka ovat imbesillejä ja eivät kykene keskustelemaan normaalisti niinkuin SINÄ. HAHAHAHAHAHA!!!!!!


      • _J-JAL_
        tosi on kirjoitti:

        Kuljettipa tuttavani kerran OMAA autoaan Saksasta suomeen samassa rekassa kuin Rinta-Jouppi toi autoja itselleen (tuttava oli autokuskina ja antoi luvan kun rekassa oli tilaa).
        Yllätys oli suuri kun tuttavani huomasi OMAN autonsa mittarista hävinneen 30.000 km tämän matkan aikana

        Olen kuullut samanlaisen tarinan kun kaveri oli tuottanut auton Saksasta itse ja oli tullut Joupin rekalla, olivat sopineet että auton saa fiksata(pestä ym.) mutta olipas yllätys suuri kun oli mennyt autoa hakemaan ja olikin mittarista hävinnyt monta kymmentä tuhatta...!!! Ja ne kaikki autot joita olemme käyneet koeajamassa, niissä on aina ollut jotain vikaa...Tehohävikkiä ym. Hinnat taivaissa! Ja pyytävät vaihdossa aivan hulluja!


      • rintsikalle uus
        _J-JAL_ kirjoitti:

        Olen kuullut samanlaisen tarinan kun kaveri oli tuottanut auton Saksasta itse ja oli tullut Joupin rekalla, olivat sopineet että auton saa fiksata(pestä ym.) mutta olipas yllätys suuri kun oli mennyt autoa hakemaan ja olikin mittarista hävinnyt monta kymmentä tuhatta...!!! Ja ne kaikki autot joita olemme käyneet koeajamassa, niissä on aina ollut jotain vikaa...Tehohävikkiä ym. Hinnat taivaissa! Ja pyytävät vaihdossa aivan hulluja!

        nimi ehdotus eli se on tästä lähi HINTA-JUIPPI !!


      • kusetus-kerho
        rintsikalle uus kirjoitti:

        nimi ehdotus eli se on tästä lähi HINTA-JUIPPI !!

        rintsikan nimeksi.


      • Kauhajoel

        Seinäjoella on paljon noita koijareita, sain itsekkin takkiin aikatavalla, en osta Seinäjolta enää mitään,


      • Anonyymi

        Eräs pariskunta meni eteläsuomessa autokaupoille. Myyjä oli omaa luokkaansa kaupanhieroja.

        Siinä katselivat autoja, kun myyjä kysäisi miespuoliselta, että mikäs on teidän ammatti?
        Tähän mies sanoi: Sellainen joka vahtii tuollaisia joppareita. Tulikin todella hiljainen auto myyjä. Ei kauppoja.


      • Anonyymi
        Myöskin totta kirjoitti:

        Rinta-joupin ruukaukset. Siitä on tehty havainto ja valituksia hyvinkin paljon. Tosin jotkut ihmiset eivät tiedä tulleensa huijatuksi. (Ehkäpä liian sinisilmäisiä.) Että suosittelen jos hankitte autoa, älkää missään nimessä käykö Rinta-joupilla. Ne ovat ylihinnoilteltuja ja hyvinkin arvaamattomia autoja siinä liikkeessä. On nimittäin huonoja kokemuksia siitä liikkeestä.

        Tämä on Turusta
        Perheenäiti Minna järkyttyi: Rinta-Jouppi pani pahasti viallisen auton heti takaisin myyntiin – ”Tällä voi lähteä henki”
        Eilen klo 12:16
        "Ostaja palautti huonokuntoisen auton takaisin liikkeeseen, mutta seuraavana päivänä se ilmestyi uudelleen myyntiin. Autoliikkeen mukaan kyse oli järjestelmäviasta."
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e28f8742-f2f0-4d5d-b8a9-8a75b42150db


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä on Turusta
        Perheenäiti Minna järkyttyi: Rinta-Jouppi pani pahasti viallisen auton heti takaisin myyntiin – ”Tällä voi lähteä henki”
        Eilen klo 12:16
        "Ostaja palautti huonokuntoisen auton takaisin liikkeeseen, mutta seuraavana päivänä se ilmestyi uudelleen myyntiin. Autoliikkeen mukaan kyse oli järjestelmäviasta."
        https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/e28f8742-f2f0-4d5d-b8a9-8a75b42150db

        Ihan normaalia kulumista tuon ikäisessä autossa. Nämä nykyajan auton ostajat on niin mahdottomia että luulevat saavansa uuden auton jollaki neljällä tonnilla. Käytetty on käytetty. Totta hitossa käytetyssä on vikoja eikai nyt noin tahvoja ostajia voi ollakaan, paitsi tietysti täällä suoli24 palstalla. Tämän palstan väki olisi tehnyt rikosilmoituksen !!! No, toki poliisi saisi päivän hyvät naurut!


    • hyvä liike?

      Ajattelin vain kääntyä sen puoleen, koska se on yksityinen yrittäjä..

    • verkko-ukko

      ostin autoliike pääkköseltä seinäjoelta auton.huijattiin raskaasti ja nyt liike on kuluttajalautakunnan mustalla listalla.kierrä kaukaa.

      • TapsaKapernaumista

        Sillä Pääkkösen poijalla on hurjasti finnejä.


      • Anonyymi
        TapsaKapernaumista kirjoitti:

        Sillä Pääkkösen poijalla on hurjasti finnejä.

        onkse rokrokrok


    • 45678

      ehkä näin ei seinäjokisena mutta liikkeitä kierrelleenä ostaisin isosta liikkeestä..tuntuu että ne pikku jopparit myy lähinnä toisillensa ja kavereillensa niitä autoja että saa rahoituksia ei niitä ny niin paljon siellä oliskaan...heh

    • Suihkuun

      Kyllapa oli kauttoauton myyjalla rasvainen letti. Ei tehnyt mieli hieroa autokauppaa hanen kanssa.

      • Suihkin

        Mutta, muuta kauppaa hierottiin ja lujaa..rasvaa kului purkkikaupalla..ooh uuh...


    • lopahtaamuisti

      B -merkkisestä kaupasta en osta koskaan mitään, hellari on niinkova poika juonimaan et oksat pois,,, huh huh,,,

      • pimpelipomp69

        Baijeri on kyllä hanurista, ylimielisiä kauppureita!


    • 4567987644

      eiköhän noi pienet liikkeet oo kaikki jollakin lailla vähän .....korjaavat ja huijaavat.....myyvät toisillensa kun ei kauppa käy.....ym.....ei takuuta tai siis luvataan kyllä...ni ni

    • suihkuun

      Kylla asiakaspalvelu ammatissa kuuluisi suorakauluspaidan lisaksi kayda myös pesulla. Oli tosi huonoa mainosta ko. Autoliikkeelle. Finneja pukkaa automyyjalle huonon hygienian vuoksi!? Hyi !!!

      • aknestkli

        Voi järjen vähyys..KYLLÄ..jos autodillellä on finni poskessa ,en kyllä osta autoa vaikka olis kuinka priimaa...


    • Mbsss600

      M. Varttila, rehellinen myyjä ja hyviä autoja edullisesti. Ainakin meillä hoiti hienosti tuontiauton alusta loppuun saakka ja tyytyväisiä ollaan.

      • aakeli

        Missäs toi Varttila on?


      • Mercedes1999

        Meille toi auton kotiin ja tyytyväisiä ollaan ostoksesta. Fiksu myyjä ja tietää paljon.


    • hfrhfhtyututu13

      Katajalaakson auto jobbari on luotettava,välillä myydään sukulaasen nimis olevaan autoa ja toisinaan vaimon nimissä jne olevaa...

    • Pösöö

      Niinhän sitä on ennenmuinoinkin tehty.
      Itse laiton omien lapsienkin nimiin ja lähisukulaisten.Verottaja ei tykkää jos liikaa autokauppoja vuodessa.

    • Reiskakysyy

      Entäs se uusi autokauppa AutoButik siinä entisen AutoPääkkösen tiloissa? Onko kokemuksia?

      • Hohhohhoh

        Moi.Automyynti m.Varttila.Pyysi asioimaan textiviestillä mutta ei yleensä vastannut niihin ja ei myöskää puheluihin.Todella huonoa käytöstä.Mutta kysymys onkin autokaupasta.Älkää vaan koskaa olko yhteydessä tähän liikkeeseen.RAIVOSTU NUT.


    • Jöpua

      Käyttöautolta koeajoin yhtä autoa, syttyi kiihdytyksessä vikavalo. Kiersin lenkin ja palasin. Sanoin sitten myyjälle että tuli vikavalo ja moottorikin piti jotenkin outota nakutusta. Myyjä tuohtui heti, ja rupesi kiukuttelemaan sekä heittäytyi marttyyriksi. Jouduin vähän jopa puolustuskannalle, ja myyjä suorastaan huuti ettei sellaista autoa ole olemassakaan missä ei jotain vikaa ole. Sanoin että voin katsella jotain muuta autoa, johon myyjä tuhahti että kattele sitten mutta älä sitten turhaa tuu enää käskemään siirrellä autoa koeajolle. Jaa siitäkö se oli sitten taas kiinni, joutu nostamaan prseensä. No ei sitte!

    • hotapulveria

      Rajatiellä tämä tuontiautoja myyvä äijä ihan sakia,huutaa ja mesoo parakissaan ku ei kauppa käy. Varmaan tuonu vahingos sellaase auton saksasta jotta ei pystykkää kilsoja ruuvaamaan.

    • senkinrasistisika

      Liikkeen omistajan huutokaupat.comissa on melkein joka myydyn mersun ilmoituksessa ollut linkki auton alkuperästä ukarainalaiselle sivustolle josta on voinut Ukrainan mersu-diilerin sivuilta tarkistaa millaisia varusteita autossa on.
      Ei siis ole asiaa itsekään mitenkään peitellyt ja miksi olisikaan. Mitä vikaa ukrainalaisissa mersuissa senkin RASISTIkarillehaukkuja.

    • Piipappa

      Autot myy / pikku jari. En ostaisi mitään, kierrä.

      • Kusetettu

        Jostain syystä ylläpito poisti minun kommentin täältä,vaikka kaikki mitä kirjoitin on totta ja siitä on myös viestit näyttää.
        Mutta lyhykäisyydessään mielipiteet M.Varttilasta.Itse en osta kyseiseleltä myyjältä koskaan enään mitään.
        Valehtelee,ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin.
        Viimeksi erittelin suurimman osan Varttilan kusetuksista tänne,mutta jostain syystä se on poistettu
        Kaikista näistä on dokumentit tallella,niin ylläpidon on ihan turha poistaa tätä viestiä.


      • Osoitteeton
        Kusetettu kirjoitti:

        Jostain syystä ylläpito poisti minun kommentin täältä,vaikka kaikki mitä kirjoitin on totta ja siitä on myös viestit näyttää.
        Mutta lyhykäisyydessään mielipiteet M.Varttilasta.Itse en osta kyseiseleltä myyjältä koskaan enään mitään.
        Valehtelee,ei vastaa puhelimeen eikä viesteihin.
        Viimeksi erittelin suurimman osan Varttilan kusetuksista tänne,mutta jostain syystä se on poistettu
        Kaikista näistä on dokumentit tallella,niin ylläpidon on ihan turha poistaa tätä viestiä.

        Miksiköhän sillä jäbällä ei oo enää huutokaupat.com :issa autoja myytävänä. Onkohan tullut huonoa palautetta.
        Jäbän osoitteetkin on mihin sattuu.


      • Sossuthuutelee

        Nostan kyllä pojalle hattua. Yksin tehnyt lähes miljoonan liikevaihdon. Eipä varmasti ehdi teidän lässytyksiä päivät pitkät kuunnella. Pitääkö siitäkin olla kateellisia että joku viitsii jotain tehdä... ihme sakkia kyllä kaikki. Vikoja kyllä etsitään vaikka suurennuslasin kanssa ihan kaikista mutta hyvää ei nähdä missään. Teidän sossurahathan yrittäjät maksaa joten antakaa niiden tehdä omat hommansa ja kannustakaa!


      • huijarisossut
        Sossuthuutelee kirjoitti:

        Nostan kyllä pojalle hattua. Yksin tehnyt lähes miljoonan liikevaihdon. Eipä varmasti ehdi teidän lässytyksiä päivät pitkät kuunnella. Pitääkö siitäkin olla kateellisia että joku viitsii jotain tehdä... ihme sakkia kyllä kaikki. Vikoja kyllä etsitään vaikka suurennuslasin kanssa ihan kaikista mutta hyvää ei nähdä missään. Teidän sossurahathan yrittäjät maksaa joten antakaa niiden tehdä omat hommansa ja kannustakaa!

        kyllä aivan totta ilman yrittäjiä tämä yhteiskunta ei pyöri niin antakaa niitten yrittää ja ettikää eka ittestänne vikaa ja sitte muista!


      • sossupummi
        Sossuthuutelee kirjoitti:

        Nostan kyllä pojalle hattua. Yksin tehnyt lähes miljoonan liikevaihdon. Eipä varmasti ehdi teidän lässytyksiä päivät pitkät kuunnella. Pitääkö siitäkin olla kateellisia että joku viitsii jotain tehdä... ihme sakkia kyllä kaikki. Vikoja kyllä etsitään vaikka suurennuslasin kanssa ihan kaikista mutta hyvää ei nähdä missään. Teidän sossurahathan yrittäjät maksaa joten antakaa niiden tehdä omat hommansa ja kannustakaa!

        "Nostan kyllä pojalle hattua. Yksin tehnyt lähes miljoonan liikevaihdon."

        Kuka tahansa myyntialan yrittäjä voi tehdä miljoonan liikevaihdon suht helpolla, mutta sehän ei kerro vielä vauraudesta yhtään mitään.
        Ainoastaan se kertoo, paljonko jää "viivan alle"

        Eipä niitä sossurahoja tämä herra nyt aivan hirveästi maksele, koska ei ole mahtunut verottajan listalle vuonna 2015, 2016 tai edes 2017.
        Muistuttaisin vielä, että kyseiselle listalle pääsee kaikki jotka tienaavat yli 100 kiloa ja kyseiset tiedot on kaikkien haettavissa.


      • Vanhayrittaja
        sossupummi kirjoitti:

        "Nostan kyllä pojalle hattua. Yksin tehnyt lähes miljoonan liikevaihdon."

        Kuka tahansa myyntialan yrittäjä voi tehdä miljoonan liikevaihdon suht helpolla, mutta sehän ei kerro vielä vauraudesta yhtään mitään.
        Ainoastaan se kertoo, paljonko jää "viivan alle"

        Eipä niitä sossurahoja tämä herra nyt aivan hirveästi maksele, koska ei ole mahtunut verottajan listalle vuonna 2015, 2016 tai edes 2017.
        Muistuttaisin vielä, että kyseiselle listalle pääsee kaikki jotka tienaavat yli 100 kiloa ja kyseiset tiedot on kaikkien haettavissa.

        Näköjään et yrittäjyydestä ymmärrä yhtään mitään. Miljoonan liikevaihto on aika suuri pienelle yritykselle, varsinkin, jos yrityksessä on ainoastaan yksi työntekijä. Itse yrittäjänä katsoin tämän yrityksen tiedot tilinpäätöksestä, ja hyvältä näyttää. Suhteellinen velkaantuneisuusaste 4%, eli velkoja ei juurikaan ole, sijoitetun pääoman tuotto yli 80% ja myyntisaamisten kiertoaika 1 pv, eli kovasti on silloin töitä tehty, ja liikevaihto lähes miljoona / henkilö. Näyttäisi olevan huomattavasti paremmat arvot mitä toimialalla keskimäärin.
        Yrityksen tulokseen vaikuttaa eniten se, miten paljon yrittäjä on sieltä rahaa itselleen (ts. palkkaa) nostanut. Jos nostaa palkkaa enemmän, mitä yritys tuottaa on tulos tietenkin silloin negatiivinen, hyvin yksinkertaista. Lisäksi, yrittäjä maksaa arvonlisäveroa myynnistä sekä tuloveroa omasta palkastaan. Liikevaihto = ts. myynnit, ja siitä voi suuntaa-antavasti laskea, minkä verran yrittäjä on maksanut arvonlisäveroa. Käsittääkseni autokaupan alalla sovelletaan käytetyn tavaran marginaaliverotusta, eli arvonlisävero on n. 18% liikevaihdosta, eli ts. myynnistä. Sen määrään toki vaikuttaa sitten vähennyskelpoiset, liiketoimintaan kuuluvat kulut. Todellisuudessa, siis mikäli yrityksen tulos on vaikka 10.000e / vuosi ja liikevaihto vaikkapa 500.000e, on sieltä maksettu veroja paljon enemmän, mitä normaali ihminen ajattelisi, eli siis yleinen harhaluulohan on, että yrittäjä maksaa veroa vain tuloksesta, eli tässä esimerkissä tuosta 10.000 eurosta. Todellisuudessa, tuossa esimerkin yrityksissäkin veroja on voitu maksaa kaikkiaan jopa 100.000e. Että tällaista se yrittäminen on, ja yrittäjän henkilökohtaisiin tuloihin vaikuttaa ainoastaan yrittäjän itselleen nostama palkka yrityksestään. Jos nostaa pientä palkkaa, mihin nyt pääsääntöisesti kaikki yrittäjät pyrkivät on tulotkin pienet, suurta palkkaa itselleen nostavalla yrittäjällä taas on suuret tulot, hyvin yksinkertaista.


      • Anonyymi

        ei helevetti onko se vielä olemas


    • diipaa

      autoliikkeitä on niin paljon että jos ei oo asiakkaita ne myy autoja toisillensa..koittakaas kattoa samat autot kiertää

      • Tavara.liikkeellä

        Tosi hyvä homma että tavara liikkuu liikkeiden keskenkin. Ei kai siinä mitään huonoa tahi ihmeellistä ole?


    • Kehitettävääolisi

      Jos myytävistä autoista räpsityt kuvat on otettu pitkin kylää, epämääräisissä paikoissa, antaa kyllä tietynlaisen kuvan bisneksistä.

      • Tietämätöön

        Millaisen?


    • Tietäjättietää

      Kuis kauppa käy varttilalla vai vastaako enää kenellekkään? :D

    • kannattaamiettiä

      Nyt on autojen ylitarjontaa, joten yksityisiltäkin saa hyviä autoja ( joita autoliikkeet ostavat myyntiin).

      • Hailtler

        Huijarivolkkareista kaikki yrittää päästä eroon, huono juttu kun kukaan niitä ei huoli ilmaiseksikaan.


      • Anonyymi
        Hailtler kirjoitti:

        Huijarivolkkareista kaikki yrittää päästä eroon, huono juttu kun kukaan niitä ei huoli ilmaiseksikaan.

        Mielummin ostan saksalaisen kansanauton kuin japanilaista tai ranskalaista. Luotan kuitenkin tällä hetkellä premium luokan mercedekseeni.


    • Kaikenlaista18

      Ei taida saada m.varttila enään myydä autoja huutokaupat.com sivustolla,kun on tullu liikaa sanomista.
      Näköjään keksiny uuden paikan missä,toimii"rehellisesti" : D : D
      Eiköhän kohta ala tulla huutokaupat.fi sivustolle kans ilmoituksia "miehestä".

      • Teräväkynä

        Kannattaiskohan vähän käyttää järkeä. Huutokaupat.comissa on ilmoittelu kallista, ja paljon tarjontaa nykyään. Monet yritykset ovat lopettaneet siellä ilmoittelun juuri näistä em. syistä. Minä ostin tältä myyjältä Huutokaupat.comista auton ja auto 10 ja palvelu, joten en usko, että on tullut huonoa palautetta, eivätkä kyllä muutenkaan laita Huutokaupat.comista paljon myyviä pihalle. Sinun kirjoitustaitosikin jo kyllä kertovat, että mikään penaalin terävin kynä et ole.


    • luukuu

      Seinäjoen Autoto Tori, siellä on ainakin hauskaa palvelua, muusta en tiedä

      • luukuu

        Autotori se on


    • Akseli5

      Taas autoliike varttilan osoite muuttunut, mutta yhtään sen näköistä autoa sielä ei ollut kuulemma myynnissä..

      • HämärääTouhua

        Hämärältä vaikuttaa ko. autokaupan touhut. Osoitteita monia ja välillä ilmoitukset häviävät nettiautosta ja huutokaupat.fi sivustolta.
        En ostaisi edes polkupyörää heebolta ja suosittelen muitakin ostamaan autot muualta ;)


      • Tyytyväisenystävä
        HämärääTouhua kirjoitti:

        Hämärältä vaikuttaa ko. autokaupan touhut. Osoitteita monia ja välillä ilmoitukset häviävät nettiautosta ja huutokaupat.fi sivustolta.
        En ostaisi edes polkupyörää heebolta ja suosittelen muitakin ostamaan autot muualta ;)

        Oli niin hyvää palvelua ja hyviä autoja, ja autot vielä tarkistettiin ja huollettiin ennen luovutusta, että tuttavani osti kaksi autoa, vaikka oli ostamassa vain yhtä. :)


      • OmakehuHaisee

        Hyvä se on itteänsä kehua ;)


      • TyhmiäIhmisiä
        OmakehuHaisee kirjoitti:

        Hyvä se on itteänsä kehua ;)

        Mitähän hämärää siinä on jos autoliike muuttaa kerrostalon pihasta kunnollisiin tiloihin? Varmaan mahtuu autot paremmin sinne... sinun on parasta olla ostamatta edes sitä polkupyörää, siinäkin on varmasti jotain hämärää jos sillä kaadut.


      • TyhmiäIHMISIÄ
        HämärääTouhua kirjoitti:

        Hämärältä vaikuttaa ko. autokaupan touhut. Osoitteita monia ja välillä ilmoitukset häviävät nettiautosta ja huutokaupat.fi sivustolta.
        En ostaisi edes polkupyörää heebolta ja suosittelen muitakin ostamaan autot muualta ;)

        Ompa hämärää jos autoilmoitus poistuu huutokaupasta tai nettiautosta. Kai ne nyt sieltä poistuu kun menevät kaupaksi tai huutokaupas ilmoituksen voimassaolo päättyy. Mitähän ihmeellistä siinä on?


      • Hahhah89

        Sitten kuitenkin kohta sama auto on uudestaan myynnissä. Hassua jos niin moni auto sitten palautuu lähtöpisteeseen.


    • Kateellisetiskeneet

      Kateus näköjään iskenyt jollekin kun seurannut autojen vaihtuvan. Tyhmä kai se nyt on joka kalliita autoja pihaan ottaisi seisomaan, autokauppa kun on nyt niiden osalta melko jäissä. Kalusto kun vaihtuu on se merkki siitä että töitä tehdään ja kauppa käy. Samoja autoja jos vaihdossa tulee takaisin kertoo tietysti sen, että asiakkaat on tyytyväisiä.

      • Hyväliike

        Näin on! Just ostin auton tästä liikkeestä ja ei voi kun kehua palvelua ja autoja! Paljon myy, joten kateelliset yrittää kaikkensa pilatakseen hyvien yrittäjien toiminnan. Minä ainakin suosittelen ostamaan! Haukkuja tuskin yhtään autoa edes ostanut niin parempi pitää silloin suu kiinni jos ei mistään mitää tiedä!


    • Itsetuhomekanismi
    • laiskajaakot

      Rivitalojen pihoissa autot on parkkeerattu rappujen viereen aivan seinään kiinni kuinkahan käy talojen kun auto syttyy palamaan osakeyhtiöiren hallitukset on ainakin vastuussa vakuutusyhtiöille

    • tarkastusta

      Pelastuslaki kieltää autojen parkkeerauksen 4 metriä lähemmäs asuintaloa Ketään ei kiinnosta ennen kun tapahtuu palovahinko Pelastustarkastajille olis töitä valistaa taloyhtiöitä

    • tuplaxxxxx

      :D:D:D luotettava autoliike :D:D:D

    • Kurikkaan

      Vaikea tehdä kauppaa ainakaan tämän m. Varttila olen kysyny välillä muutama autoa mitkä kiinnostunut, heti vastataan sposti mutta sitte toiseen ei enään eikä puhelimeen.

      Onnesta on muitakin rehellisiä.

    • Pettynytbmwasiakas

      M.varttila autoliikkeistä ostin ja olihan niiltä ns unohtunut veroa maksaa summa pieni mutta silti ei autoliikkeeksi tarvisi tälläistä tapahtua, sattumalta kävin trafin sivulla niin oli ajokiellossa ostamani auto kun liike ei ollut varoa hoitanut vaikka niille kuului kyseinen osa

      • Hohhoijaakkaa

        Taikka sitten auton vaihdossa tuonut asiakas jättänyt veronsa maksamatta... liikkeen syy tietysti.


      • Anonyymi
        Hohhoijaakkaa kirjoitti:

        Taikka sitten auton vaihdossa tuonut asiakas jättänyt veronsa maksamatta... liikkeen syy tietysti.

        Kyllähän se tasan tarkkaan kuuluu liikkeen tarkistaa verot, kun auto liikkeen pihaan ilmestyy..
        (Tai näin toimii ainakin "normaalit" autoliikkeet.
        Eli lopetas nyt jo se jatkuva selittely..


      • Anonyymi

        tietysti liikkeen vika, jos auton vaihdos tuonu kuluttaja jättää veronsa maksamatta... samoin myös se kun kuluttaja tuo romunsa vaihdossa liikkeeseen ja salaa siitä kaikki viat taikka piilottelee... liike saa lopuksi haukut aina kuluttajien mokista. eipä käy kyllä autokauppiaita kateeksi. aina olla haukuttavana kuluttajien epärehellisyyden takia.. kuluttajiltahan ne autot liikkeisiin tulee eikä taivaasta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tietysti liikkeen vika, jos auton vaihdos tuonu kuluttaja jättää veronsa maksamatta... samoin myös se kun kuluttaja tuo romunsa vaihdossa liikkeeseen ja salaa siitä kaikki viat taikka piilottelee... liike saa lopuksi haukut aina kuluttajien mokista. eipä käy kyllä autokauppiaita kateeksi. aina olla haukuttavana kuluttajien epärehellisyyden takia.. kuluttajiltahan ne autot liikkeisiin tulee eikä taivaasta..

        Hyvä liike ottaa asioista selvää, niin verojenkin kuin vikojenkin osalta.
        Ei tarvi mikään järin taitava olla käsistään, etteikö 10-15 min koeajolla löytyisi jo suurimmat viat autosta, mutta perus epärehellisen autojobbarin toimintaahan tuo kirjoittamasi teksti kuvaa täydellisesti. Mistään ei oteta mitään vastuuta, mitään ei korvata, ja juuri mitään ei autosta edes tiedetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä liike ottaa asioista selvää, niin verojenkin kuin vikojenkin osalta.
        Ei tarvi mikään järin taitava olla käsistään, etteikö 10-15 min koeajolla löytyisi jo suurimmat viat autosta, mutta perus epärehellisen autojobbarin toimintaahan tuo kirjoittamasi teksti kuvaa täydellisesti. Mistään ei oteta mitään vastuuta, mitään ei korvata, ja juuri mitään ei autosta edes tiedetä.

        mitenköhän liikkeet seuraisi veroja kun Trafin veropalvelu ei ole enää käytössä? joka päivä soittavat Trafiin ja kysyvät onko asiakas maksanut veronsa? tuskinpa... eikä kyllä ykskää liike mitään muutaman tonnin autoja sen paremmin tutki...


    • Anonyymi

      Jännä juttu kun kaikki autot on aina varttila Huippu siistejä! Vaikka todellisuudessa ei ole mitä kuvat ja teksti antaa ymmärtää.

    • Anonyymi

      Autobutik tuntuu luotettavalta ja on mukava yrittäjä pariskunta, suosittelen!

      • Anonyymi

        Ootkos niitten tuttu kun noin kehaiset.


    • Anonyymi

      ruuvaako rinta-jouppi kilsoja mittarista? itsellä meni bmw-automaatti paskaksi pienillä kilometreillä. ei ikänä auto heiltä. haen itse euroopasta perkele.

      • Anonyymi

        Saksalaiset nyt vain on herkästi vikaantuvia koslia, kannattaisiko sinunkin se jo uskoa. Laadun tunne, siis vain sen tunne, ei tee autosta hyvää.


    • Anonyymi

      Väkiluku vs autoliikkeet.....pienet luotottaa toisillensa...ja myy omarahotuksella luottotiedottomille...isot siirtelee konttorista toiseen ja fiksailee tuontikamaa...life is life

    • Anonyymi

      Kyseinen autokauppias ei voi niitä autoja rekisteröidä nimiinsä koska ei niitä omista. Ja jos kiinnosta ketkä ne omistaa niin sen voi helposti selvittää ja yllättyä suuresti.

    • Anonyymi

      Ei ainakaan huutokaupasta kannata tuotetta näkemättä huutaa mitään. Kuvat taitavasti otettu ,todelliset ajokilometrit jotain muuta kuin ilmoituksessa ja varustetaso ei sinnepäinkään jne

    • Anonyymi

      Tarkoittaako tuo JIITÄ jobbaria?

    • Anonyymi

      M.Varttila
      Jos tämän kaupustelijan kanssa olette tekemisissä niin tässä muutama hyvä neuvo:
      -Ennen kuin kauppasumman maksat kokonaisuudessaan niin varmista omin silmin ja omin käsin että aivan kaikki mitä on sovittu on myyjän puolelta hoidettu.Älä usko mitään suullista sopimusta äläkä mitään tekosyytä.(ESIM:Renkaat toimitetaan myöhemmin)=EI KOSKAAN
      Myöskin ajoneuvoveron maksusta kuitit omin silmin kirjallisena pitää vaatia.
      Jos ei tämä kyseiselle kaupustelijalle sovi niin mietippä hetki.........ennenkuin koko kauppasumman laitat tiskiin.
      Jos et usko niin muista jälkeenpäin alla oleva lause.
      MITÄS MÄ SANOIN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Monta autoa ostaneena ei ole kuin positiivista sanottavaa. Autot aina kunnossa ja siistejä, Mersut erityisesti katsoo aina testerillä ja asiakas saa olla mukana joten tietää mitä ostaa. Myyjä tuo aina vastalle auton. Muutenkin ripeää toimintaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monta autoa ostaneena ei ole kuin positiivista sanottavaa. Autot aina kunnossa ja siistejä, Mersut erityisesti katsoo aina testerillä ja asiakas saa olla mukana joten tietää mitä ostaa. Myyjä tuo aina vastalle auton. Muutenkin ripeää toimintaa.

        Hienoja autoja ja hyväkuntoisia. Tosi tyytyväinen olen ostosta. Myyjä kertoo justiin mitä autot ovat tarkoin.


      • Anonyymi

        Tämä se jaksaa spämmätä samaa viikosta toiseen samaa p*skaansa. Tuskin edes mitään autoa koskaan ostanut on. Kannattaa varmaan tämänkin henkilön perustaa autoliike itse ja katsoa sitten mitä se on!


      • Anonyymi

        Oletko tehnyt kaupan sitten vai vain huvikseen jauhat samaa p*skaa viikosta toiseen? Minkä auton ostit ja millä hinnalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä se jaksaa spämmätä samaa viikosta toiseen samaa p*skaansa. Tuskin edes mitään autoa koskaan ostanut on. Kannattaa varmaan tämänkin henkilön perustaa autoliike itse ja katsoa sitten mitä se on!

        Jaa,ymmärränkö nyt oikein tämän kommenttisi perusteella että autoliikkeenpidosta on kokemusta ja mielestäsi autoliike saa noin tehdä jos ei "kuluttaja" tyhmyyttään asioista kysy?


      • Anonyymi

        Jos tämän kirjoittelijan tai lähipiirin kanssa olette tekemisissä niin varmistakaa, että ei jätä kauppasummaa maksamatta tai valehtele että maksaa mutta jättää kuitenkin maksamatta ja keplottelee auton omistajuuden itselleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämän kirjoittelijan tai lähipiirin kanssa olette tekemisissä niin varmistakaa, että ei jätä kauppasummaa maksamatta tai valehtele että maksaa mutta jättää kuitenkin maksamatta ja keplottelee auton omistajuuden itselleen.

        Samaa mieltä.Kyllä rehellisiäkin autoliikkeitä Seinäjoelta löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tämän kirjoittelijan tai lähipiirin kanssa olette tekemisissä niin varmistakaa, että ei jätä kauppasummaa maksamatta tai valehtele että maksaa mutta jättää kuitenkin maksamatta ja keplottelee auton omistajuuden itselleen.

        Joo,Olen kyllä samaa mieltä.Kyllähän seinäjoelta muita rehellisiäkin autokauppiaita löytyy ja jopa näissä pienissäkin autoliikkeissä on järkeviäkin yrittäjiä.Kannattaa vähän tehdä taustatyötä ennenkuin kauppoihin ryhtyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monta autoa ostaneena ei ole kuin positiivista sanottavaa. Autot aina kunnossa ja siistejä, Mersut erityisesti katsoo aina testerillä ja asiakas saa olla mukana joten tietää mitä ostaa. Myyjä tuo aina vastalle auton. Muutenkin ripeää toimintaa.

        Paistaa kommentista paljon perävaloja kauemmaksi, että taitaa kys. myyjä kirjoitella ihan itse nämä kehut.
        Ihanko testerillä katsoo? Wau!!! Arvostan!!!
        Nimittäin kyseinen operaatio vie aikaa muutaman minuutin, ja Mesen tähtitesterin saa muutamalla kympillä..


    • Anonyymi

      Rinta-Jouppi ehdottomasti paras.

      • Anonyymi

        Joo,Kyllä näitten isojen autoliikkeiden etu on kyllä luotettavuus paperi ja takuuasioissa ja siinä että sovituista asioista pidetään kiinni.Eikä tarvi miettiä onko verot ja muut viranomaisvelvoitteet hoidettu vaikka olisi ostamassa halpaakin autoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo,Kyllä näitten isojen autoliikkeiden etu on kyllä luotettavuus paperi ja takuuasioissa ja siinä että sovituista asioista pidetään kiinni.Eikä tarvi miettiä onko verot ja muut viranomaisvelvoitteet hoidettu vaikka olisi ostamassa halpaakin autoa.

        Oletko ostanut autoa vai huvikseen vain spämmäät? Jos olet niin minkä auton ja minkä hintaisen? Btw juuri isosta autoliikkeestä itse ostin (SAKA) ja veroja tuli perässä lähes 100e. Se jättänyt maksamatta, joka auton SAKAlle vaihtanut. Eikä maksanut liike veroa, itse joutui maksamaan. Että ei se kuule aina isoillakaan suju ja eivät törppöjen maksuja ala maksamaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko ostanut autoa vai huvikseen vain spämmäät? Jos olet niin minkä auton ja minkä hintaisen? Btw juuri isosta autoliikkeestä itse ostin (SAKA) ja veroja tuli perässä lähes 100e. Se jättänyt maksamatta, joka auton SAKAlle vaihtanut. Eikä maksanut liike veroa, itse joutui maksamaan. Että ei se kuule aina isoillakaan suju ja eivät törppöjen maksuja ala maksamaan!

        Elikkä pitää vaatia veroista kirjalliset tositteet ennen kauppoja.Niin niitä törppöjä viedään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo,Kyllä näitten isojen autoliikkeiden etu on kyllä luotettavuus paperi ja takuuasioissa ja siinä että sovituista asioista pidetään kiinni.Eikä tarvi miettiä onko verot ja muut viranomaisvelvoitteet hoidettu vaikka olisi ostamassa halpaakin autoa.

        Juu Joupilta ostin keväällä ja jäi talvi renkaat saamatta vaikka luvattiin. Ei ollu kuulemma auton Joupille vaihtanu tuonu niitä sinne. Uudet renkaat olsin saanu mutta puolet olis joutunu maksamaan itse. Kyl tän kokemuksen perusteella auton vaihtajat kusettaa liikkeitä ja liike saa lopuksi haukut.


    • Anonyymi

      Itse en ole tyytyväinen sjoen autokauppiaisiin, tosin en ole koskaan autoa sjoelta ostanutkaan, hyvä näin.

      • Anonyymi

        No sinähän olet ekspertti sitten neuvomaan näissä asioissa kun et mitään ole edes ostanut mistään. Kommentin arvo on -40 astetta pakkasta.


    • Anonyymi

      Oletko joskus nähnyt rehellistä automyyjää?🤔

      • Anonyymi

        En myyjänä oli sitte yksityinen tai liike!


      • Anonyymi

        Googletappa Falcont. Sillä varmasti selviää paljon tuohon liittyen.


    • Anonyymi

      Bayerncar Ideaparkissa on mahtava liike. Heiltä ostamiini autoihin ei ole tullut vikoja, joten en tiedä miten vastaavat korjauksista. Ideaparkissa näkee loistavissa valoissa mitä on ostamassa.

      Samalla reissulla hoituu koko perheen ostokset ja lasten huvittelu.

      • Anonyymi

        Joo mä kans tapaan sieltä aina ostella autoja ku emäntä on rettukaupoos,aika hyvin on loppunu rettujen rehaaminen.


    • Anonyymi

      Kyllä Bayer voisi koittaa ostaa seuraavaksi bil ja kyllä rinta-joupin minä unohdan.

      • Anonyymi

        No aika hyvin tuon näkee verotilastoosta,Käyttöauton Viitala ja Rintajuopit aina tilastojen kärjes,eli ei kannata niitä rahoottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No aika hyvin tuon näkee verotilastoosta,Käyttöauton Viitala ja Rintajuopit aina tilastojen kärjes,eli ei kannata niitä rahoottaa.

        Nytkö m varttila on lopettanut autokaupan kun ei löydy sivuja eikä toista uutta westpress Oy...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nytkö m varttila on lopettanut autokaupan kun ei löydy sivuja eikä toista uutta westpress Oy...

        Harmi jos lopetti. Hyviä autoja ja aina toi asiakkaalle vastalle vaikka keskellä yötä.


      • Anonyymi

        Porsche 911t oli myyty edelleen, hankittu Turun suunnalta ja kuviota selvitetään


    • Anonyymi

      Käytetyn auton myynti ja osto on aina kuin arvan ostaisi. Autosta ei kukaan tiedä millaisessa kunnossa se sattuu olemaan. Asiakkaat vaihtaa autoja kun niihin tulee vikaa mutta ei kerro itsekkään auton ostajalle tai vaihton yhteydessä autoliikkeelle onko auto kunnossa. Voivat valehdella ostajalle vakavalla naamall ,auto on täysin kunnossa ,vaikka tietävät sen olevan pommi. Seuraava ostaja luulee sen olevan kunnossa ja saakin romun ,niin kuka siitä sitten saa haukut ,eikös vaan autoliike tai yksityinen myyjä. Eikös olisi parempi olla rehellinen autokaupassa kuin huijata .
      Olen joutunut huijatuksi juuri tällaisten velmujen takia ja autoliike on hoitanut auton korjauksen kuitenkin. Minun mielestäni tällaiset valehtelevat auton myyjät ja vaihtajat pitäisi tervata munistaan ja polttaa roviolla. Kyllä on sitten helppoa haukkua autoliikkeitä syyllisiksi kun ostaja kunta on kieroja kuin korkkiruuvi. Nykyisin on mahdollista hakea vastuuseen epärehelliset asiakkaatkin jos pystytään toteamaan syylliseksi petokseen. Niin ,että siitä sitten miettimään kannattaako huijaaminen romulla autolla ja kehua sen olevan kunnossa vaikka ei olisikaan.

    • Anonyymi

      Meille Lapualaasille ei uskalleta valehdella

    • Anonyymi

      Kovat on hinnat, suosittelen ajamaan Tervajoelle. Saman kuntoiset autot ainakin 30% halvemmalla siellä.

    • Anonyymi

      Petri Ritarilla oli hyviä halpoja autoja.
      Mikä laulaen tuli se viheltäen lähti.

      • Anonyymi

        Ritari rehellinen!!!


    • Anonyymi

      Rintajoupil vessois hyvä akustiikka vaan huono ilmanvaihto.. oon autoa huollattaes käyny kakkimas piereskelemäs ja runkkailemas.

      • Anonyymi

        Parasta päiväs on mennä rintajoupin vessaan runkkaamaan ja nauttimaan hyvästä akustiikasta. Mä otan aina sen vessan mis on hyvä ilmanvaihto ja oon koko päivän siä haisemas kun tuut runkkaamaan


    • Anonyymi

      Pääsöökös Seinäjoel autojopparit pukille? Meinaan notta pääsöökös hyppäämää?

    • Anonyymi

      Mikä on Westpress Oy?

    • Anonyymi

      Kyl te ny autokauppa tieretän! Ylihintasii kaaroi pihat täynnä! Kyl kai kaikki uuten auton ostas,jos sois varaa! Kukka tuollaasilla hinnoolla osta mittään!

    • Anonyymi

      Tämä keskustelu on turha. Poistoon koko ketju! Ilmoitan tästä ylläpitoon.

      • Anonyymi

        Samaa mieltä. Turha koko ketju eikä ketään kiinnosta. Toivottavasti ylläpito ymmärtää vihdoin sulkea tämän. Ei tuo yksi kirjoittaja tajua muuten lopettaa !!!


    • Anonyymi

      YLLÄPITO HERÄTYS JA SULKEKAA JO KOKO TURHA KETJU! KETÄÄN EI KIINNOSTA TÄSSÄ ESIINTYVÄT JUTUT JA ON VAIN PELKKÄÄ HERJAUSTA TÄYNNÄ !!!

    • Anonyymi

      Eikai tosi asioista kirjoittelu ole kiellettyä, jos kyseinen autokoijari saa huonoa palautetta, niin siihen varmasti on syynsä. Kun näemmä oman kuolemankin täälä jo valehtelee.

    Ketjusta on poistettu 200 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En ole rakastunut

      Tai ihastunut sinuun. Kiinnostuin kyllä heti koska erotut massasta.
      Ikävä
      378
      3744
    2. Miksi suomalaisia vainajia säilytetään kylmäkonteissa ulkona? Näin kuolleita kohdellaan Suomessa

      Suomesta ei löydy enää tilaa kuolleille. Tänä päivänä vainajia säilytetään ympäri maata ulkona kylmäkonteissa. Kontit
      Maailman menoa
      209
      1843
    3. Olen ärtynyt koska

      minulla on tunteita sinua kohtaan. Tunteita joita en voi ilmaista. Kaipaan kaikkea sinussa. Siksi olen välillä hankala.
      Ikävä
      67
      1394
    4. Suomalaiset marjat loppuvat

      Suomalaiset marjat mätänevät metsään, koska ulkomaalaiset, lähinnä thaimaalaiset poimijat ovat huolehtineet suomalaisten
      Maailman menoa
      152
      1275
    5. Joku tukeva täti syyttää suomalaisia rasisteiksi Hesarissa

      ”Kaikki valkoiset ihmiset Suomessa ovat kasvaneet rasistiseen ajatteluun”, sanoo Maija Laura Kauhanen: https://www.hs.
      Maailman menoa
      165
      933
    6. Puhutko toisista ihmisistä

      pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?
      Ikävä
      117
      883
    7. Yhteiskuntaa hyväksi käyttäjät

      Kyllä täällä Suomussalmellakin osaavat käyttää näitä Suomen etuja hyväksi. Vuokrataan ns. asunto lapselle että saa asu
      Suomussalmi
      57
      880
    8. Mitä teen väärin?

      Alkaa pikku hiljaa tympäsemään ainainen pakkien saanti. Eka ennen kun nähdään, miehet ovat kiinnostuneita viestittelemää
      Sinkut
      117
      860
    9. Haluaisin tietää

      mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi. Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin. 💔
      Ikävä
      50
      844
    10. Oli mukava tavata irl

      Sattuma toi sinut matkani varrelle. Ihmettelin sitä silloin, ehkä vähän vieläkin. Oli ilo jutella ja tuntea, vaikka nyt
      Ikävä
      24
      839
    Aihe