Itkuasia, kuka kertoisi

Akka Vantaalta

Mikä tämä Susanna Rahkamon itkuun purskahtaminen on, iltasanomissa tänään? En ostanut, mutta uteliaisuuteni ei anna rauhaa.(olen köyhä, luen vain ilmaista nettiversiota, eikä siellä ollut mitään)

11

1000

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkein köyhin&katkeri...

      hänen lahjansakin ovat haukkuja. Hau hau!

    • euron!!!!

      Ilmaista nettiversiota ei ole olemassakaan.

      • Köyha Akka

        Tarkoitin ILMAISTA nettiversiota, www.iltasanomat.fi...No, Iltalehden ILMAISESSA nettiversiossa tuo olikin jo paljastettu.


      • ilmainen nettiyhteys????
        Köyha Akka kirjoitti:

        Tarkoitin ILMAISTA nettiversiota, www.iltasanomat.fi...No, Iltalehden ILMAISESSA nettiversiossa tuo olikin jo paljastettu.

        Kerro toki muillekin, mistä sellaisen saa....


      • Akkapakka
        ilmainen nettiyhteys???? kirjoitti:

        Kerro toki muillekin, mistä sellaisen saa....

        Ilmaisia verkkoja eri puolilla, julkisissa paikoissa :)


    • Pömpöt pois

      Veikkaisin itkun syyksi sitä, että häntä on jatkuvasti tahallaan "ymmärretty" väärin sen mahapömppö-jutun tiimoilta. Hän on sanonut suoraan, mitä sillä tarkoitti, mutta sillä ei ole ollut mitään merkitystä, vaan hänen sanomaansa on jaksettu taivastella ja paheksua. Hänhän kertoi, että kysymyksessä oli se, kuinka tanssijatar kantoi keskivartaloaan, maha pömpötti edessä kun sitä olisi pitänyt vetää ylös kylkiluiden alle, jolloin ylävartalon asennosta olisi tullut parempi.

      Tähän hän itse ainakin viittasi sanomalla, että kaikki palaute on kuin lahjaa ja on hyvin surullista, kun sitä ei oteta vastaan, vaan ymmärretään tahallaan väärin. Minä sanoisin: vääristellään.

      Olen samaa mieltä siitä, että se on todella surullista. Eikä ainoastaan surullista vaan kertakaikkiaan pistää vihaksi. Tuomarina hän panee itsensä likoon antamalla palautetta, josta palautteen saajalla olisi paljon hyötyä. Mutta palautetta ei oteta vastaan, vaan aletaan syyttää häntä.

      Minusta tämän tanssiparin käytös oli todella röyhkeää ja ylimielistä. Jos olisin ollut aikanaan tämän näyttelijättären opettaja, olisin nyt hävennyt silmät päästäni: tälläkö tavalla suhtaudutaan rakentavaan palautteeseen.

      Itse olisin jo lakannut neuvomasta mokomaa. Nyt Susanna Rahkamo sanoi, että hän oli jo ajatellut, että ei sano siitä "keskivartaloasiasta" mitään, mutta sanoi kuitenkin, että nyt se oli paljon parempi.

      Voi olla että oli paljon parempi. Minä en nähnyt edellistä esitystä, mutta minusta se keskivartalon asento oli ainakin nyt pömppö, ilmeisesti edellisellä kerralla vielä pömpömpi.

      Kun mahan antaa olla tuollaisessa asennossa, eivät selänkään lihakset pääse tekemään tehtäväänsä. Katsokaa vertailun vuoksi vaikka Rosaa, hänellä on hieno kyky kantaa vartaloaan.

      • Akkapakka

        Kiitos asiallisesta vastauksesta, näinhän se varmaankin on. Harmi, että ohjelmaformaattiin tuntuu kuuluvan sensaatiohakuisuus. Siinä sitten asioita käännetään ja väännetään.


      • stlttk

        Olen katsonut näitä TTK-videoita netistä ja kyllä se Miialta näkyy selvästi monesti. En ymmärrä tätä kamalaa Rahkamon haukkumista.


      • Vrt. muut tuomarit
        stlttk kirjoitti:

        Olen katsonut näitä TTK-videoita netistä ja kyllä se Miialta näkyy selvästi monesti. En ymmärrä tätä kamalaa Rahkamon haukkumista.

        Saman asian olisi voinut sanoa loukkaamatta tanssijaa. Rahkamo kyllä hihitti Madon munajutuille niin, ettei saanut sanaa suustaan.
        Ihan kiva, mutta sen Mian keskivartalokontrollin olisi todella voinut sanoa tyylikkäämmin. Jos on ammattilainen ja tottunut ottamaan vastaan palautetta, ei ole mitään syytä suorassa tv-lähetyksessä syyllistyä halventavaan ilmaisuun. Kukaan muu tuomareista ei ota kantaa noihin kielteisiin asioihin ulkonäössä. "Voihan Wilson" on nyt jo klassikko, samoin ne Uotisen kuolaamat "lantion lumpsautukset". Siis positiivisia asioita, kuten pitääkin. Saa antaa sitä Rahkamon kuuluttamaa "korjaavaa palautetta", mutta jos mokaa, on turha selitellä.


      • Akka Vantaalta
        Vrt. muut tuomarit kirjoitti:

        Saman asian olisi voinut sanoa loukkaamatta tanssijaa. Rahkamo kyllä hihitti Madon munajutuille niin, ettei saanut sanaa suustaan.
        Ihan kiva, mutta sen Mian keskivartalokontrollin olisi todella voinut sanoa tyylikkäämmin. Jos on ammattilainen ja tottunut ottamaan vastaan palautetta, ei ole mitään syytä suorassa tv-lähetyksessä syyllistyä halventavaan ilmaisuun. Kukaan muu tuomareista ei ota kantaa noihin kielteisiin asioihin ulkonäössä. "Voihan Wilson" on nyt jo klassikko, samoin ne Uotisen kuolaamat "lantion lumpsautukset". Siis positiivisia asioita, kuten pitääkin. Saa antaa sitä Rahkamon kuuluttamaa "korjaavaa palautetta", mutta jos mokaa, on turha selitellä.

        Mutta oli varmasti tahaton moka, että valitsi sanansa huonosti.


    • söpö pömppö

      Vatsalihaksien ns sixpakin puuttuminen on siis pömppö. Vatsalihakset ovatko ne siis pömppölihaksia? Pömppö on muuten söpö, eikö milonvenuksellakin ollut sellainen? Ryhti on sitten toinen juttu, jos sanoo että vatsa sisään ja rinta ylös, tyhmempikin ymmärtää. Minuakin itkettäisi jos mullei olisi pömppöä. Aika monella miehellä on muuten aika iso kaljapömppö, se ei oo kovin söpöä.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 125
      3156
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2886
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2248
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      23
      1787
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1519
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1397
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe