Itkuasia, kuka kertoisi

Akka Vantaalta

Mikä tämä Susanna Rahkamon itkuun purskahtaminen on, iltasanomissa tänään? En ostanut, mutta uteliaisuuteni ei anna rauhaa.(olen köyhä, luen vain ilmaista nettiversiota, eikä siellä ollut mitään)

11

1052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kaikkein köyhin&katkeri...

hänen lahjansakin ovat haukkuja. Hau hau!

• euron!!!!

Ilmaista nettiversiota ei ole olemassakaan.

• Köyha Akka

Tarkoitin ILMAISTA nettiversiota, www.iltasanomat.fi...No, Iltalehden ILMAISESSA nettiversiossa tuo olikin jo paljastettu.

• ilmainen nettiyhteys????
        Köyha Akka kirjoitti:

Tarkoitin ILMAISTA nettiversiota, www.iltasanomat.fi...No, Iltalehden ILMAISESSA nettiversiossa tuo olikin jo paljastettu.

Kerro toki muillekin, mistä sellaisen saa....

• Akkapakka
        ilmainen nettiyhteys???? kirjoitti:

Kerro toki muillekin, mistä sellaisen saa....

Ilmaisia verkkoja eri puolilla, julkisissa paikoissa :)

• Pömpöt pois

Veikkaisin itkun syyksi sitä, että häntä on jatkuvasti tahallaan "ymmärretty" väärin sen mahapömppö-jutun tiimoilta. Hän on sanonut suoraan, mitä sillä tarkoitti, mutta sillä ei ole ollut mitään merkitystä, vaan hänen sanomaansa on jaksettu taivastella ja paheksua. Hänhän kertoi, että kysymyksessä oli se, kuinka tanssijatar kantoi keskivartaloaan, maha pömpötti edessä kun sitä olisi pitänyt vetää ylös kylkiluiden alle, jolloin ylävartalon asennosta olisi tullut parempi.

Tähän hän itse ainakin viittasi sanomalla, että kaikki palaute on kuin lahjaa ja on hyvin surullista, kun sitä ei oteta vastaan, vaan ymmärretään tahallaan väärin. Minä sanoisin: vääristellään.

Olen samaa mieltä siitä, että se on todella surullista. Eikä ainoastaan surullista vaan kertakaikkiaan pistää vihaksi. Tuomarina hän panee itsensä likoon antamalla palautetta, josta palautteen saajalla olisi paljon hyötyä. Mutta palautetta ei oteta vastaan, vaan aletaan syyttää häntä.

Minusta tämän tanssiparin käytös oli todella röyhkeää ja ylimielistä. Jos olisin ollut aikanaan tämän näyttelijättären opettaja, olisin nyt hävennyt silmät päästäni: tälläkö tavalla suhtaudutaan rakentavaan palautteeseen.

Itse olisin jo lakannut neuvomasta mokomaa. Nyt Susanna Rahkamo sanoi, että hän oli jo ajatellut, että ei sano siitä "keskivartaloasiasta" mitään, mutta sanoi kuitenkin, että nyt se oli paljon parempi.

Voi olla että oli paljon parempi. Minä en nähnyt edellistä esitystä, mutta minusta se keskivartalon asento oli ainakin nyt pömppö, ilmeisesti edellisellä kerralla vielä pömpömpi.

Kun mahan antaa olla tuollaisessa asennossa, eivät selänkään lihakset pääse tekemään tehtäväänsä. Katsokaa vertailun vuoksi vaikka Rosaa, hänellä on hieno kyky kantaa vartaloaan.

• Akkapakka

Kiitos asiallisesta vastauksesta, näinhän se varmaankin on. Harmi, että ohjelmaformaattiin tuntuu kuuluvan sensaatiohakuisuus. Siinä sitten asioita käännetään ja väännetään.

• stlttk

Olen katsonut näitä TTK-videoita netistä ja kyllä se Miialta näkyy selvästi monesti. En ymmärrä tätä kamalaa Rahkamon haukkumista.

• Vrt. muut tuomarit
        stlttk kirjoitti:

Olen katsonut näitä TTK-videoita netistä ja kyllä se Miialta näkyy selvästi monesti. En ymmärrä tätä kamalaa Rahkamon haukkumista.

Saman asian olisi voinut sanoa loukkaamatta tanssijaa. Rahkamo kyllä hihitti Madon munajutuille niin, ettei saanut sanaa suustaan.
        Ihan kiva, mutta sen Mian keskivartalokontrollin olisi todella voinut sanoa tyylikkäämmin. Jos on ammattilainen ja tottunut ottamaan vastaan palautetta, ei ole mitään syytä suorassa tv-lähetyksessä syyllistyä halventavaan ilmaisuun. Kukaan muu tuomareista ei ota kantaa noihin kielteisiin asioihin ulkonäössä. "Voihan Wilson" on nyt jo klassikko, samoin ne Uotisen kuolaamat "lantion lumpsautukset". Siis positiivisia asioita, kuten pitääkin. Saa antaa sitä Rahkamon kuuluttamaa "korjaavaa palautetta", mutta jos mokaa, on turha selitellä.

• Akka Vantaalta
        Vrt. muut tuomarit kirjoitti:

Saman asian olisi voinut sanoa loukkaamatta tanssijaa. Rahkamo kyllä hihitti Madon munajutuille niin, ettei saanut sanaa suustaan.
        Ihan kiva, mutta sen Mian keskivartalokontrollin olisi todella voinut sanoa tyylikkäämmin. Jos on ammattilainen ja tottunut ottamaan vastaan palautetta, ei ole mitään syytä suorassa tv-lähetyksessä syyllistyä halventavaan ilmaisuun. Kukaan muu tuomareista ei ota kantaa noihin kielteisiin asioihin ulkonäössä. "Voihan Wilson" on nyt jo klassikko, samoin ne Uotisen kuolaamat "lantion lumpsautukset". Siis positiivisia asioita, kuten pitääkin. Saa antaa sitä Rahkamon kuuluttamaa "korjaavaa palautetta", mutta jos mokaa, on turha selitellä.

Mutta oli varmasti tahaton moka, että valitsi sanansa huonosti.

• söpö pömppö

Vatsalihaksien ns sixpakin puuttuminen on siis pömppö. Vatsalihakset ovatko ne siis pömppölihaksia? Pömppö on muuten söpö, eikö milonvenuksellakin ollut sellainen? Ryhti on sitten toinen juttu, jos sanoo että vatsa sisään ja rinta ylös, tyhmempikin ymmärtää. Minuakin itkettäisi jos mullei olisi pömppöä. Aika monella miehellä on muuten aika iso kaljapömppö, se ei oo kovin söpöä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En tullut, koska käytit päätäsi.

Ja koska ihmiset pilaavat sillä mahdollisuudet, kaikki mikä toimii vaatii oman lähestymistapani. Kun levittää punaisia m
      Ikävä
      37
      2756
    2. Miten kaivattusi teki sinuun lähtemättömän vaikutuksen?

Minulla kävi niin, että hän laittoi ruokaa, kun olin nälkäinen. Tie miehen sydämeen käy vatsan kautta.
      Ikävä
      89
      1194
    3. Alkon myynti putosi kesäkuussa 10 prosenttia

Niin se hallitus tuhoaa valtion verokertymää ylisuurella alkoholiverolla, kun kansalaiset hankkivat juomansa ulkomailta.
      Maailman menoa
      127
      999
    4. Oliko mies vetäytyminen

Toimiva veto? Miten meille kävi. Ei hyvin ja mahdottomalta tuntuu tilanne nyt.
      Ikävä
      62
      985
    5. Mitä söitte Hänen kanssaan yhdessä viimeksi?

Tällainen vihjeketju:)
      Ikävä
      66
      917
    6. Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää

Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos
      81
      912
    7. EU:lta tyly ratkaisu Temulle

On se hyvä, että EU on vihdoin ja viimein puuttunut noiden Kiinan krääsän kauppiaiden toimintaan. https://www.is.fi/ta
      Maailman menoa
      102
      852
    8. Oon tässä pohtinut että se nainen

Ei sovi sulle. Ihmetyttää mitä näet hänessä. Mieheltä miehelle
      Ikävä
      70
      815
    9. Nainen on ihana

ilta-päivää tosi söpölle naiselle 🤗😘☺ Jos saisin sinut nainen oisin onnellisin mies Etpäs tiedäkään keneltä tämä on?
      Ikävä
      25
      728
    10. Hallinto-oikeus kumosi valtuuston päätöksiä

Teksti-tv kertoo, että valtuuston päätöksentekoon on osallistunut varavaltuutettu jolla ei ollut oikeutta osallistua. Mi
      Ähtäri
      30
      684
    Aihe