Kertokaa jtn hyviä ja halpoja verkkokauppoja missä sais nuorelle halvalla vaatteita postiennakolla? Vähän sellaisia streetwear tyylisiä? Printtipaitoja ja tavallisia farkkuja..ei mtn gootti tyylisiä..
Oon yrittäny etsiä mutta kaikki on hirmu kalliita...
Street wear- verkkokauppoja?
12
4431
Vastaukset
- odgispodg
sen tyyliset vaatteet on kalliita -.-------------
- täältälöytyy
- hiphhhopp
www.streetwear.fi jjja pistäppä googleen blue-tomato jjaa pistä googleen joku def-shop
mutta nää maksaa kyllä aika paljon mut kyl sielt voi sellasii löytyy jotka ei maksa niin paljon :) - Surffailija minä.
Noh topstreetwear löytyisi..On saksasta myös netistä.mut saksassa aika halvemmalla kuin ruotsissa melkein.Kirjoita googlettamalla "women's street wear clothing" tai "women's hip hop clothes" kyllä edes googletta vastauksia muuta..
- papu 454
katsos tuolta ihan kiva paikka
www.taikanuttu.fi - piia454
mitens täällä
www.taikanuttu.fi - skeittari
mä oon meidän pojille ostannu täältä,t-paitoja
www.zoomonkeys.fi - Joseb
Minäpä käytän näitä. Laadukkaita ja hauskoja printtituotteita rentoon pukeutumiseen. Eikä ole ihan jokaisella! :)
http://www.mielikuvituksia.com/tuotteet.html - streetww
Täällä taitaa olla pelkästään miesten streetwear vaatteita, mutta en ole muualta näin halpoja hintoja löytänyt: www.shakkshop.fi
- Fribbe
Tuolta löytyy paljon naisten streetwear vaatteita -> www.streetwearcaps.com/fi. Suht halvat hinnat ja valikoimaa tosiaan riittää. Itse haaveilen tosta nahkatakistya, mutta hinta aika suolainen.
Tampereella ainakin Bronx Store on jäätävän hyvä.... on halvempia brändejä Urban Classics ja kalliimpaa Carhartt tms. Netissä myös https://www.bronx.fi/
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lopetin kokonaan ravintoloissa ruokailun ja juomisen
Ravintoloissa hinnat ovat aivan naurettava korkealla. Alkoholin juomisessa ravintoloissa ei ole senkään vertaa järkeä.1862850Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin222374Mari Rantanen eroa! Lausunnot vapun pahoinpitelystä ovat järkyttäviä!
Poliisiministerin, eli sisäministeri Mari Rantasen on syytä erota!1611108kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot4001105- 691040
Anabaptismin kirous
Uudestikastetut lahkolaiset joutuvat valheen kierteeseen. He joutuvat herjaamaan lapsena saamaanssa kastetta nimeen Isä4171002- 67928
- 113865
Rakas, haluan sut niin hulluna kuin olet, tiedän jo sun pakkomielteet ja muut jutut, ihana naiseni
Kunhan et minun takia satuta itseäsi tai muita, minulla nyt ole niin väliä. Rakas mä ymmärrän ja näen kaiken, sun suure48774Ja taas oli vappu. Ja jokavuotinen ulina siitä kuinka juhlinnasta syntyy roskaa.
Pitäsköhän vaan juhliminen kieltää. Voitais kaikki viettää vaputkin vaan neljän seinän sisällä puhelimiamme hiplaten143731