Kuvaukset

kiusaamisten aikaa

Olleet. Sillä Erkkiä näyttelevä Kari Hakala on ollut työpaikkakiusattu. Eräästä lehtijutusta tuosta luin ja sain käsityksen, että Kari Hakalalla ollut tosi huonot ajat kuvausten aikaan.
Lehti taisi olla uudehko Hymy tms jota luin eräällä vierailulla...

Eikä halua muistella Metsoloitten kuvausaikoja ollenkaan kiusaamisen vuoksi.
Tulee vaan mieleen kun sarjaa katsoo, että miten kaikki on "näyttelyä" ja jollekin vielä kaksinkertaista sellaista. Pitää vaan näytellä hyvin vaikka välit millaiset. Hakala ei kertonut tarkemmin..? Mitä mahtanut sitten olla, eli kuka/ketkä kiusanneet ja miksi???

5

2870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jaanami

No ei kyllä ikinä uskoisi, kun sarjaa ja Erkkiäkin katsoo! Välillä unohtaa katsovansa näyteltyä sarjaa ollenkaan, ihan kuin olisi oikea perhe. Mielenkiintoista olisi tosiaan kuulla tästä lisää, jos joku tietää, vaikka toisaalta tuli melkein paha mieli jo tästä tiedosta...

• toisen "Karin" rooli

jäi päälle ja Hyppönen kiusasi??

• fanifanifani
        toisen "Karin" rooli kirjoitti:

jäi päälle ja Hyppönen kiusasi??

Niin tai yhtä "hyvä" arvaus: "Erkki" otti Karin kiusaamisen liian henkilökohtaisesti...

Haeskelin Kari Hakalasta kertovia lehtijuttuja hieman. Sattui silmiin (olisko ollut Ilta-Sanomista), juttu jossa mainittiin 90-luvun alun työpaikka, jossa Hakala joutui työpaikkakiusatuksi. Tossa ei siis ainakaan sanottu, että työpaikka olisi ollut juuri Metsoloiden kuvaukset, vaikka ajallisesti ehkä täsmääkin.

• ...
        fanifanifani kirjoitti:

Niin tai yhtä "hyvä" arvaus: "Erkki" otti Karin kiusaamisen liian henkilökohtaisesti...

Haeskelin Kari Hakalasta kertovia lehtijuttuja hieman. Sattui silmiin (olisko ollut Ilta-Sanomista), juttu jossa mainittiin 90-luvun alun työpaikka, jossa Hakala joutui työpaikkakiusatuksi. Tossa ei siis ainakaan sanottu, että työpaikka olisi ollut juuri Metsoloiden kuvaukset, vaikka ajallisesti ehkä täsmääkin.

Seurassa oli ainakin jotain juttua. En muista mikä numero, mutta varmaan joku maaliskuussa ilmestynyt...

• minäkin luin
        ... kirjoitti:

Seurassa oli ainakin jotain juttua. En muista mikä numero, mutta varmaan joku maaliskuussa ilmestynyt...

ja aika hiljattain. Kari sanoi, ettei kestä puhua Metsoloista mitään. Joten siihen se kiusaaminen on sitten liittynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      139
      2563
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1957
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1647
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1483
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1340
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1193
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      917
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      108
      906
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe