Koskahan tää

kaipuu loppuu...

....on jo yli kaksivuotta kulunut siitä, kun exästäni erosin, edelleen tulee aikoja jolloin ei mitään muuta ajattelekkaan...mitähän se tekee, onkohan sillä ketään ym ym.
Koska tää hemmetti loppuu??

7

1603

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • janottaa

niin asialle kannattaa tehdä jotakin muutakin kuin vain jäädä kaipaamaan. Ota luuri kouraan tai muu yhteydenpitoväline ja kysy mitä kuuluu, mitä puuhastelet ja kerro, että haluaisit tavata hänet tai keksi jokin veruke, jonka nojalla teidän on pakko tavata vaikkapa joku unohtunut esine, jonka haluaisit takaisin jne... Kun näet hänet uudessa valossa, joko välinne lämpeävät tai sitten toteatte, että hyvä näin - ollaan vain kavereita. Kannattaa tarttua tilaisuuteen.

• suola janottaa

Ei sitä niin vaan oteta puhelinta kouraan jos itsellä tai toisella tai molemmilla on jo uusi kumppani, puhumattakaan lapsista. Jos molemmat sinkkuja niin sitten varmaan aika helppoa.

• ikuisesti

Minulla on jo 15 vuotta ollut kaipuu exään, ei onneksi jatkuvasti. Ajan mukaan kaipuu vähenee. Itse unohdan välillä koko asian mutta tietyissä elämäntilanteissa ja joskus unissa exä tulee kuvaan ja silloin tuntuu jotenkin haikealta taas useampi päivä/viikko. Olen jo naimisissa ja elän hyvää elämää mutta tämä exä vain oli niin vaikuttava henkilö elämässäni etten millään voi olla kaipaamatta. Voi olla että olen epänormaali, pitäis jo unohtaa mutta kun en voi.Olisi kyllä kiva unohtaa koska on se välillä rankkaa miettiä mahdotonta.Toivottavasti sinä pääset paremmin yli kaipuun kuin minä.

• on se...

...että kummallakaan ei uutta ole, tämä kaksi vuotta on mennyt enemmän ja vähemmän "kissa ja hiiri" leikkinä. Jos yöelämässä tavataan, niin melkein on kaksi vaihtoehtoa joko kaamee sota, tai sama sänky....jotenkin vaan tuntuu siltä, että tuttu ja turvallinen, hyvää seksiä ym. Sitten taas selvinpäin vastapuoli on hyvin kylmä ja epäileväinen että meistäkö muka pari, siis jotenkin tuntuu siltä että toinen käsi vetää puoleensa ja toinen työntää pois! Kuitenkin hyvin kiinnostunut tekemisistäni ja menemisistäni! Tilanne on enemmän kun vittumainen!

• tuntuu olevan
        on se... kirjoitti:

...että kummallakaan ei uutta ole, tämä kaksi vuotta on mennyt enemmän ja vähemmän "kissa ja hiiri" leikkinä. Jos yöelämässä tavataan, niin melkein on kaksi vaihtoehtoa joko kaamee sota, tai sama sänky....jotenkin vaan tuntuu siltä, että tuttu ja turvallinen, hyvää seksiä ym. Sitten taas selvinpäin vastapuoli on hyvin kylmä ja epäileväinen että meistäkö muka pari, siis jotenkin tuntuu siltä että toinen käsi vetää puoleensa ja toinen työntää pois! Kuitenkin hyvin kiinnostunut tekemisistäni ja menemisistäni! Tilanne on enemmän kun vittumainen!

että joko vihaan exääni tai sitten rakastan häntä. Kummallakaan ei ole varsinaisesti uutta kumppania. Haluaisin jatkaa suhdetta, mutta sitten palaakin jo taas mieleeni ne paskamaiset temput, joita tapahtui suhteemme aikana. Jos sovimme tapaamisen kaikki on mukamas hyvin ja harrastetaan hyvää seksiä. Elämä on jonkinlaista tunteiden sekamelskaa. Pitäsi laittaa stoppi tälle koko touhulle - se kun hankaloittaa tutsutumista uusiin kumppaneihin ja haittaa tasapainoista elämää muutenkin.....helpommin sanottu kuin tehty ! Eli vittumainen tilanne täälläkin...

• sama tilanne
        tuntuu olevan kirjoitti:

että joko vihaan exääni tai sitten rakastan häntä. Kummallakaan ei ole varsinaisesti uutta kumppania. Haluaisin jatkaa suhdetta, mutta sitten palaakin jo taas mieleeni ne paskamaiset temput, joita tapahtui suhteemme aikana. Jos sovimme tapaamisen kaikki on mukamas hyvin ja harrastetaan hyvää seksiä. Elämä on jonkinlaista tunteiden sekamelskaa. Pitäsi laittaa stoppi tälle koko touhulle - se kun hankaloittaa tutsutumista uusiin kumppaneihin ja haittaa tasapainoista elämää muutenkin.....helpommin sanottu kuin tehty ! Eli vittumainen tilanne täälläkin...

kuin nimimerkillä "ikuisesti". Ihan tismalleen sama, eli aikaa mennyt 15v jne... Asian kanssa pitää vain oppia elämään. Itse en enää työnnä tunteita pois, koska olen ne hyväksynyt osaksi itseäni.

• Epärealistiset haaveet ovat ikuisia!!!
      Sanoo kokemuksen ääni.... ;)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      66
      3095
    2. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      26
      2173
    3. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      68
      1749
    4. Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa

Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t
      Kauhava
      25
      1617
    5. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      16
      1351
    6. Miten hetki

Kahden olisi paras
      Ikävä
      28
      1321
    7. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1236
    8. Mitä, kuka, hä .....

Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja
      Kemi
      28
      1200
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      10
      1157
    10. Noh joko sä nainen oot lopettanut sen

miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu
      Ikävä
      62
      1041
    Aihe