Menenkö optikolle vai onko palstan vahvuudesta poistunut joku?
Uusin aprillijuttu?
20
1213
Vastaukset
- aprillipilajuttu
aika rankka sanoisin
- myöskin
muilla hänen hallinoimillaan palstoilla ?
uskottava silmiään vaikka vanhat lasit nenällä onkin.
- on vaan
Man-Off-Mystery ;)
- toisaalta^^^^^^^^^^
^Seuraava sefu tulee olemaan SADE2006.
- sain sähköpostin
toisaalta^^^^^^^^^^ kirjoitti:
^Seuraava sefu tulee olemaan SADE2006.
missä kerrottiin sen olevan Millan
- JudgeCooper
sain sähköpostin kirjoitti:
missä kerrottiin sen olevan Millan
Nauroitko vai säikähditkö?
- wirniksi
Milla sopisi hommaan ja olisi erinomainen valinta, kuten itse– kun aikoinaan kritisoit laiffareiden lähtöä nimittelemällä porukkaa bunkkerissa olijoiksi ja häkkilinnuiksi – aivan oikein sanoit. Milla on paasannut oikeudenmukaisuudesta siihen malliin että oikein hengästyttää, samalla kun on itse toteuttanut sitä oman, mohitahoisen ymmärryksensä mukaan. Väliin hän on kehottanut lukemaan Isoa Kirjaa mikä ei totisesti ole kenellekään pahitteeksi, ei edes hänelle itselleen, muista puhumattakaan. Kyllä vain, parempaa sefua ei voisi kukaan saada.
- kannata
odottaa, seriffin hommat kiinnostaa vain tietynlaista ihmistä
mutta eilen jos asia sovittiin.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000042878383- ^^^''''^^^^^^^^
Että palkkaavat yhden poliisin joka palstalle?
^^^''''^^^^^^^^ kirjoitti:
Että palkkaavat yhden poliisin joka palstalle?
kun että kahvia joimme ja suklaa oli oli hyvää ja kukat kauniita.
- aijaijai*************
- voivoivoi***
ilta ysiltä nähdään kuka olit...ai niin..mut...näkyyks minutkin. Mistä ne oikeat tiedöt saisi ;))
- aijaijai***********
voivoivoi*** kirjoitti:
ilta ysiltä nähdään kuka olit...ai niin..mut...näkyyks minutkin. Mistä ne oikeat tiedöt saisi ;))
tsekkaamassa niitten linkistä mitä olin tullut paljastelleeksi. Saa nähä onko pankkitilillä huomenna plussaa vai miinusta.
Eihän tässä voi silmiään uskoa...:))
jotain suurta ja valtavaa..Ihan sensaatio..:))
Hahaa Vege..Vai olet sä sillä mielellä jo tiiraillu..tsot tsot...;))
Tosta aprillista.Mua on huijattu törkeen monta kertaa.Mä unohdan sen koko ajan ja siks olen nii helppo nakki..:¤huijata vanhaa..Miks sä sit puhuit vaatteista? :DD
Kestäisköhän se bussikuski meidän pölinää? ;)
Vain yksi on joukosta poissa, ei ..... siellä näy! ....Pakko olla aprillia!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas nuoren kuolema
Vasunmäentiellä paha onnettomuus. Nuori nainen menehtyi. Niiin sydäntä riipaisevaa 😭1787132Elikkäs persuissa ovat pahimmat häiriköijät
Koska sieltä tuli kaikkein kovin ulahdus. Persujen peesissä seuraa kokoomus js hajuraon päässä röhkii kepulaiset. Olipa793700"Skandaali muhii SDP:ssä" - "pelon ilmapiiri vallitsee"
Puolueen johto on vähintään vastuussa ilmapiiristä, jossa häirinnän uhrit eivät ole saaneet ääntään kuuluviin. Vyyhdin1223619Tehomaksu rankaisisi normaalista sähkönkäytöstä
Energiaviraston valmistelema tehomaksumalli herättää aiheellista huolta erityisesti tavallisten kotitalouksien näkökulma762898Ahdistelu ongelmaa vain vasemmistossa - ei oikeiston edustajissa
Mutta demarit ovat tunnetusti sivistymättömiä, ja vähemmän fiksuja.462459Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni752340- 1321942
- 541338
Trump asettaa Grönlannin kaappausta vastustaville Euroopan maille 10% tuontitullin
Suomi mukana näissä maissa. Myöhemmin Trump aikoo nostaa tuontitullit 25%:iin kesäkuun alusta, jos Grönlannin kaappausta3761313Miksi suorittamisesta tulee
Miksi suorittamisesta tulee hyvä fiilis? Mitä sillä paikataan? Jollekinhan se voi olla jopa terapeuttista, mutta itse a591270