Menenkö optikolle vai onko palstan vahvuudesta poistunut joku?
Uusin aprillijuttu?
20
1230
Vastaukset
- aprillipilajuttu
aika rankka sanoisin
- myöskin
muilla hänen hallinoimillaan palstoilla ?
uskottava silmiään vaikka vanhat lasit nenällä onkin.
- on vaan
Man-Off-Mystery ;)
- toisaalta^^^^^^^^^^
^Seuraava sefu tulee olemaan SADE2006.
- sain sähköpostin
toisaalta^^^^^^^^^^ kirjoitti:
^Seuraava sefu tulee olemaan SADE2006.
missä kerrottiin sen olevan Millan
- JudgeCooper
sain sähköpostin kirjoitti:
missä kerrottiin sen olevan Millan
Nauroitko vai säikähditkö?
- wirniksi
Milla sopisi hommaan ja olisi erinomainen valinta, kuten itse– kun aikoinaan kritisoit laiffareiden lähtöä nimittelemällä porukkaa bunkkerissa olijoiksi ja häkkilinnuiksi – aivan oikein sanoit. Milla on paasannut oikeudenmukaisuudesta siihen malliin että oikein hengästyttää, samalla kun on itse toteuttanut sitä oman, mohitahoisen ymmärryksensä mukaan. Väliin hän on kehottanut lukemaan Isoa Kirjaa mikä ei totisesti ole kenellekään pahitteeksi, ei edes hänelle itselleen, muista puhumattakaan. Kyllä vain, parempaa sefua ei voisi kukaan saada.
- kannata
odottaa, seriffin hommat kiinnostaa vain tietynlaista ihmistä
mutta eilen jos asia sovittiin.
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=122&conference=550&posting=22000000042878383- ^^^''''^^^^^^^^
Että palkkaavat yhden poliisin joka palstalle?
^^^''''^^^^^^^^ kirjoitti:
Että palkkaavat yhden poliisin joka palstalle?
kun että kahvia joimme ja suklaa oli oli hyvää ja kukat kauniita.
- aijaijai*************
- voivoivoi***
ilta ysiltä nähdään kuka olit...ai niin..mut...näkyyks minutkin. Mistä ne oikeat tiedöt saisi ;))
- aijaijai***********
voivoivoi*** kirjoitti:
ilta ysiltä nähdään kuka olit...ai niin..mut...näkyyks minutkin. Mistä ne oikeat tiedöt saisi ;))
tsekkaamassa niitten linkistä mitä olin tullut paljastelleeksi. Saa nähä onko pankkitilillä huomenna plussaa vai miinusta.
Eihän tässä voi silmiään uskoa...:))
jotain suurta ja valtavaa..Ihan sensaatio..:))
Hahaa Vege..Vai olet sä sillä mielellä jo tiiraillu..tsot tsot...;))
Tosta aprillista.Mua on huijattu törkeen monta kertaa.Mä unohdan sen koko ajan ja siks olen nii helppo nakki..:¤huijata vanhaa..Miks sä sit puhuit vaatteista? :DD
Kestäisköhän se bussikuski meidän pölinää? ;)
Vain yksi on joukosta poissa, ei ..... siellä näy! ....Pakko olla aprillia!
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä742170- 1331442
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1331420- 1431102
- 105977
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten366902Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82764Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55714Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50673