Mistö ihanne nainen, uljas prinssi, kauniit kasvonpiirteet, soljuva kieli, kaunis vartalo, viisas ja hauska, vaarallinen ja kiltti,
Ei mikään nössö, mutta hellä...
Niin realistisia ja järkeviä toiveita!
Mikähän liekkään lopulta se valintakriteereistä tärkein???
Vaatimukset kohdistuvat aina toiseen, omaan itseen ei huomio koskaan käänny.
Miksikähän sätti pullistelee eronneita ????
Ihanne ja ihanne
4
600
Vastaukset
- ihannemies palstalle
kirjoitetaan kuvauksia ihannemiehestä, eikä naisten omia kuvauksia itsestään?
-jonkun ihannemies (ainakin toivon niin :)- - FrozenCorpse
Ne eniten vaatii joilla on vähiten itsellä antaa.
Eikä hyvää kuvaa anna myöskään nämä itseään kovin kehuvat "olen komea, hauska, pitkä, jne.." - mitä valmiiksi löytyy
Minulla on aina ollut se periaate, että sitä voi vaatia, mitä itselläkin on (koulutus, ulkonäkötaso, pituus, luonne, mieltymykset, pukeutuminen...).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 432756
- 952724
- 1982390
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281953- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161471Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3581279Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51249