Onko Häkäpään sotahullu kabinettijengi enää järjissään, kun suunnittelee ohjusten hankkimista suomalaisiin hävittäjiin!
Rahaa niihin palaa kymmeniä miljoonia, mutta mihin niitä ohjuksia tarvitaan, kun tänne ei olla edes hyökkäämässä? Sairasta rahan tuhlaamista samaan aikaan, kun Suomi lainaa rahaa miljarditolkulla.
Politiikkojen tyhmyys tiivistyi myös siinä, että Fortumin hallitus pystyi taas kerran kusettamaan valtio-omistajaa joten se syytää miljoonia rahaa yhden ahneen, eli Lilliuksen pohjattomiin taskuihin.
Eikö sieltä hallituksesta löytynyt ketään, joka pysty teettämään sellaisen sopimuksen, jossa tällainen törkeä rahastus estetään?
Ohjuksia velkarahalla! Hyvin menee:-))
3
329
Vastaukset
- Wally River
ketään,joka ehtisi nämä estämään...niiden aika kuluu täysin pienen ihmisen puolustamiseen ! ;D
- Apinoidenplaneetta
pitää varautua...koskaan ei tiedä kuka tulee "käymään".
- usaa sitten
kuokkavieraana?
Natohan olisi kuokkavieras suomessa, sen pillin mukaan mentäisiin.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1205850
- 574306
- 532665
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282478Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161855- 151514
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹331362Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗241301- 261147
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431101