Kun eli nuoruuttaan 80-90 luvulla, on mukava katsoa Metsoloiden uusintaa.
Siellä vilahtaa tuon ajan trendejä ja tunnelmaa,
joka ei enää palaa.
Nauraakin saa, mm.tuon ajan muodille.
Edellisessä jaksossa huvitti naisten jakku ja takkimuoti.
Eevalla ja Liisalla melkoiset voimamiestakit.
Ylisuuret ja hartiat kuin voimamiehillä.
Ihanaa kuulla myös tuon ajan musiikkia, kuten tuo
Eevan ja Stigin biisi laivalla.
Aika kultaa paljon muistoja, mutta moni joka tuolloin eli nuoruuttaan.
On sitä mieltä, että se oli parempaa aikaa kuin nykyinen.
Eikä vain siksi, että oli nuori.
Kasari ja ysärinostalgiaa
3
1159
Vastaukset
- tiititityy
Olen samaa mieltä, vaikka olinkin noihin Metsoloiden kuvaamiin aikoihin vasta kymmenen vuoden korvilla.
Tuossa ajassa vaan oli vielä jotain aitoa. Paljon siitä muistan itsekin ja Metsolat täydentää muistikuviani. Miksi kaiken pitää kehittyä ja muuttua, suunnasta viis! - makeasti
Eiköhän jokaisella vuosikymmenellä ole vaatemuodissa omia oikkunsa, joille nauretaan jälkeenpäin.
Laivalla soitettu Eric Claptonin Wonderful tonight ei muuten ole tuon kuvausajan musiikkia, vaan vanhempaa, jo 1970-luvulta (1977). Yksi seitkytluvun klassikoista, jota soitetaan vieläkin sikäli kuin nykyään voi enää kunnolla tanssia missään.
Musiikillakin on omat vaihtuvat trendinsä, mutta sellaisen käsityksen olen saanut, että 1960- ja 1970-lukujen musiikki oli sen laatuista, ettei sille juurikaan naureskella, vaan on arvostettua nuoremmissakin ikäpolvissa. Siltä ajalta jää useampi kappale elämään kuin myöhemmiltä vuosikymmeniltä kauas eteenkinpäin.- et oo ainoo
Kyllä varmasti on ollut hienoa lasketella "Urjanrinteillä" kun Abba soi taustalla. Ylipäätään parhaimpia suomalaisia sarjoja ikinä. Budjettikaan ei varmasti ole päätä huimannut (vrt. muita projekteja).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1462785Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3632012- 401747
Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii351658Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua281370Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941213- 541173
Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul328945Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles110938Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53782