Haluaisin tietää onko täällä Petu 1966 faneja?!
Hänellä on aivan ihana lauluääni.
Kuunnelkaa vaikka!
http://www.youtube.com/watch?v=2xhwbMz2M1E
Petu 1966 fanit
4
651
Vastaukset
- paula.tuulia
Hei Olen Paula Outokummusta. Minä suorastaan Rakastuin, kun yksi ilta kuuntelin ihan vahingossa Petun lauluja. Ne olivat tosi suloisia ja lempeästi laulettuja. Pilkettä pojalla oli silmäkulmassa.
- Visa3
Hei itse olen tuota petua kuunnellut aina silloin tällöin ja todennut että osaahan mies laulaa. Itse kovana karaoken laulajana arvostan hyvää karaoke laulua ja tykkään kuunnella sitä. Itse joudun valitettavasti laulamaan vasta puoli ammattilaisen laitteilla ja tyytymään 1700 laulun valikoimaani toistaiseksi mutta ajallaan kaikkea voi saada lisää ja nälkähän kasvaa syödessä.
- Äijä Järvenpäästä
Eilen kuuntelin kotimaisia ja Petu 1966 tuli vähän kuin "vahingossa",vaan ei tuu enää,vaan nyt se tulee tarkoituksella.Mukavan pehmeä ääni,kiva fiilistellä mukana.Kiitos Petu.
- näinse on
Tätä petua olen kuunnellut jo monta vuotta silloin tällöin .Aivan ihana mutta kuka tää petu 1966 oikein on? Täähän menee edelle näitten nykyisten hölynpölyn julkkisten. Niinkuin toi ceek tai mikä se on itteensä täynnä oleva pää vinossa keikaroiva itserakas ääliö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1976841- 1592026
- 1131678
- 511380
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551228Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501098Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991055Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6977Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41919