Onko normaalia, että menkat muuttuvat yhtäkkiä olemattomiksi? Minulla on ollut nyt päälle vuoden ajan käytössä yasmin e-pillerit ja kaksi viimeisintä tyhjennysvuotoa ovat olleet lähes olemattomat. Tein jo raskaustestinkin, mutta näyttää negatiivista. En saanut virtsattua siihen vaadittavaa kymmentä sekuntia, joten saattaako se vaikuttaa tulokseen?
Onko siis yleistäkin, että pillereitä käyttävillä menkat muuttuvat todella vähäisiksi? Ja näin yhtäkkiä (kahdessa kuussa vuoden käytön jälkeen)?
Niukat menkat - raskaus?!
10
3908
Vastaukset
- uusi..
testi
- ..............................
Voit tehdä myös jonkin toisenlaisen testin, jonka saa laittaa esim. puhtaaseen astiaan jossa on virtsaa.
Jos viiva tulee kontrolli-ikkunaan pitäisi testin olla onnistunut käsittääkseni. En tosin tiedä onko näin kaikissa testeissä. - mistään muusta.
Esimerkiksi syötkö muita lääkkeitä, onko ruokavaliosi muuttunut, onko elämäntilanteesi muuttunut, jne.
Mutta tuskin olet raskaana. Silloin tuota(kaan) vuotoa ei olisi. - salamat09
Ite olen syönyt pillereitä yli kymmenen vuotta ja silloin tällöin voi jäädä menkat tulematta tai tulee ihan vähäistä vuotoa.
Varsinkin,jos stressi painaa päälle,niin silloin ainakin voi menkat jäädä väliin!
En olisi huolissaan...ensi kerralla sitten enemmän vuotoa!- kellekään tule
kuukautisia/menkkoja, ainoastaan tyhjennysvuotoa.
- Suren3
Näinhän siinä kävi, että menkat tuli ja runsaampana kuin viimeksi, kipujen kanssa. On pari kuukautta stressannut ja muutenkin ollut todella paljon hoidettavaa, niin siitä tuo taisi johtua. Mutta kiitos kaikille!
Ja tyhjennysvuotoahan tuo toki on, mutta ei niin pitkää sanaa viitsi kirjoittaa - varsinkaan kun aina puhuu "menkoista". - salamat09
Suren3 kirjoitti:
Näinhän siinä kävi, että menkat tuli ja runsaampana kuin viimeksi, kipujen kanssa. On pari kuukautta stressannut ja muutenkin ollut todella paljon hoidettavaa, niin siitä tuo taisi johtua. Mutta kiitos kaikille!
Ja tyhjennysvuotoahan tuo toki on, mutta ei niin pitkää sanaa viitsi kirjoittaa - varsinkaan kun aina puhuu "menkoista".Aina jonkun pitää saada jollain lailla kommentoitua...kyllä mä ainakin sanon et kuukautiset! En ole vielä kaupassa nähnyt tyhjennysvuoto suojia vaan kuukautis suojia:)
- mutta löydätkös
salamat09 kirjoitti:
Aina jonkun pitää saada jollain lailla kommentoitua...kyllä mä ainakin sanon et kuukautiset! En ole vielä kaupassa nähnyt tyhjennysvuoto suojia vaan kuukautis suojia:)
pillereiden ohjeesta sanaa kuukautiset? Löydät toki, mm. pillereiden aloitusajankohdan suhteen, muttei enää jatkossa.
Välivuotoa se on, oma hormonitoiminta on "telakalla" hormonaalisen ehkäisyn aikana - sivusta seuraaja
mutta löydätkös kirjoitti:
pillereiden ohjeesta sanaa kuukautiset? Löydät toki, mm. pillereiden aloitusajankohdan suhteen, muttei enää jatkossa.
Välivuotoa se on, oma hormonitoiminta on "telakalla" hormonaalisen ehkäisyn aikanasä autoit kysyjää??
Hän kaipasi neuvoja,eikä mitään turhaa lässytystä!
Mene antaan kommentteja jollekkin toiselle palstalle!
- sama..
Mulla myös yhtäkkiä muuttuneet todella niukiksi, ennen oli runsaat. Pillereitä syönyt 7 vuotta, syön aina 3-4 liuskaa putkeen, jonka jälkeen pidän tauon (olen tehnyt näin lähes aina).
En käsitä miksi. Viime menkkojen (tyhj. vuoto) jälkeen tein varmuuden vuoksi jopa raskaustestin, kun yllätyin niin. Omituista.. Papassa en ole käynyt puoleentoista vuoteen, kohta pitäisi taas mennä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️662238Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381853Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1711480Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣221474Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.781177Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost1771144Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬211096Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1051064- 77929
En mä tiedä mitä tapahtuu
siis tykkäisitköhän musta oikeasti. Ehkä oot pelannu liikaa rahapelejä, ehkä rakastat tyhjiä arpoja.9922