Kysyntää on enemmän kuin tarjontaa!
Kevät tuonut valoa myös asuntokauppaan ja tällä hetkellä on suuri pula myytävistä asunnoista! Asunnon ostajat ovat liikenteessä ja kaikki hyvä viedään markkinoilta käsistä!
Media kertoo että asuntokauppa on jäissä, vaikka tilanne on aivan toinen.
Haluan rohkaista myyjiä tällä viestillä toimintaan.
Itse toimin kiinteistönvälittäjä helsingin keskustassa ja kysymyksiä saa esittää vaikka tänne jättämällä viestin!
Kiinteistönvälittäjä tiedottaa!
5
512
Vastaukset
- lopo100
Hei,
Tuskin olet kiinteistövälittäjä(LKV) , koska silloin pitää myös osaa kirjoittaa kokeessa.
Olet varmaan myyntineuvottelija,eli ts.esitteiden jakaja,koska okt,tontti ym kohteita sua ei uskalla edes päästä myymään,
jaa nyt niitä esitteitä vaan keskustassa,ja muista ei LKV koskaan esiintyisi täällä keskustelupalstalla,te kaikki nk.kiinteistövälittäjät olet myyntineuvottelijoita tai asuntomyyjiä ,LKV te ette ole,Lkv asuntokaupan ammattilainen.- apupoju2
"te kaikki nk.kiinteistövälittäjät olet myyntineuvottelijoita tai asuntomyyjiä ,LKV te ette ole,Lkv asuntokaupan ammattilainen."
Ompas todella hyvää suomea.
ps. Ei sekään todistus autuaaksi tee(LKV)
- kiva...
saada jotain myydyksi ja provikkaakin taskuun. Hiljaista on ollut, joo.
- ...
mikä teitä ihmisiä vaivaa kun aina pitää valittaa kun joku ilmoittaa/kysyy/vastaa jotain???
Mitä väliä sillä on onko ilmoittaja LKV vai ei? Ilmeisesti viesti tarkoitusperä oli kuitenkin hyvä.
Ihan omasta kokemuksestani osaan kertoa että se pitää hyvinkin paikkansa että tilanne asuntomarkkinoilla on se että tarjontaa en erittäin vähän mutta kysyntää paljon...myös perheasunnoille.
p.s. en ole kiinteistönvälittäjä, enkä edes myyntineuvottelija...
Sinun vuodatuksesi on aika säälittävä...
Markkinat ovat aavistuksen verran piristyneet, mutta kukaan "välittäjä", LKV pätevyys tai ilman, ei voi alentua tuollaiseen p***an kirjoittamiseen!!
Mikäli olet oikeasti alalla työskentelevä henkilö, niin ehdottaisin vakavasti toimeksiantojen hankkimiseen tähtäävää koulutusta!!
T,
5 v alalla, LKV, yli 250 tehtyä kauppaa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas2691637Oletko pitkävihainen ja onko sinulla " huono muisti muisti "?
Mitä asioita et unohda tai anna anteeksi ? Mitä asioita voit " unohtaa" tai unohtaa? Vastaa koskien kaivattuasi tai yle371512- 961316
- 181300
Ikävöin sua
Sä vaan pyörit mun mielessä, en saa sua unohdettua. Tilanteesta tekee vaikean sen kun molemmat ollaan varattuja ja tilan61217Neljä kuukautta vankeutta, kenelle?
Kuka tuomittiin ehdottomaan neljän kuukauden vankeustuomioon ja korvauksiin?101037Minä täällä vaan
Ukko jota oot joutunu joskus sietämään työnpuolesta. Toivottelen kauniita unia💛86950Jos haluat jatkaa tutustumista
Pyydä mut suoraan kunnon treffeille. En lähde mihinkään epämääräiseen viestittelyyn enää.66925T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest43901- 32890