Tässä jaetaan nyt jokaiselle entisen laiffin mukaiset maapalstat. Tulkaapa hakemaan omanne. Rauhansopimukseen saa myös laittaa kiittävän allekirjoituksen.
Rakkaat ystävät!
80
1823
Vastaukset
sen putkan ja poliisiaseman tilat. Kiiitooosssss
- Puhurix
Ja sit mä haluan sen yksityisen putkatilan, missä voin käydä lepäilemässä. Kauden kukkia olis kiva sit aina olla putkan ikkunalla.
Saako ensimmäinen suurimman palan kakusta?:)
- Puhurix
vähän niitä asiakirjoja. Mikäs siivu sulla olikaan silloin ennen?
Puhurix kirjoitti:
vähän niitä asiakirjoja. Mikäs siivu sulla olikaan silloin ennen?
En tainnut ennen siivuakaan omistaa, joten kaikki mitä annetaan on kotiinpäin.
- Puhurix
Waffe kirjoitti:
En tainnut ennen siivuakaan omistaa, joten kaikki mitä annetaan on kotiinpäin.
Ei kukaan muukaan mitään omistanu. Kaikki perustu siihen, et oltiin omistavinaan. Minkäs läntin sä haluaisit?
Puhurix kirjoitti:
Ei kukaan muukaan mitään omistanu. Kaikki perustu siihen, et oltiin omistavinaan. Minkäs läntin sä haluaisit?
Minä haluan Hakkiksen:) Vaalisin sitä pyhää paikkaa sen arvolle sopivalla tavalla.
Hakkis rules!- TizaNova
Waffe kirjoitti:
Minä haluan Hakkiksen:) Vaalisin sitä pyhää paikkaa sen arvolle sopivalla tavalla.
Hakkis rules!Puskinin runokatkelma:
Sydän tulevassa elää,
nykyisyys on ikävää:
kaikki kuluu, menee ohi hetkessä
ja rakkain on siinä menneessä
____
Oikeinko sinne patsasta ajattelit? TizaNova kirjoitti:
Puskinin runokatkelma:
Sydän tulevassa elää,
nykyisyys on ikävää:
kaikki kuluu, menee ohi hetkessä
ja rakkain on siinä menneessä
____
Oikeinko sinne patsasta ajattelit?Mikään patsas, ei mahtavinkaan olisi sen paikan arvoinen, niin monitahoisia henkilöitä se paikka synnytti. Hiljattain olin yhteydessä entiseen hakkislaiseen jonka tapasin monen vuoden jälkeen. Yhdestä asiasta olimme samaa mieltä.
.... se on ollut nettiaikojen parasta aikaaWaffe kirjoitti:
Mikään patsas, ei mahtavinkaan olisi sen paikan arvoinen, niin monitahoisia henkilöitä se paikka synnytti. Hiljattain olin yhteydessä entiseen hakkislaiseen jonka tapasin monen vuoden jälkeen. Yhdestä asiasta olimme samaa mieltä.
.... se on ollut nettiaikojen parasta aikaa..oikeassa, hakkis oli parasta aikaa, nythän tässä joutuu psyykkaamaan itseään kahden asian väliltä,käykö ärrältä ostamassa ajankuluksi Reginan vai tuleeko suolistoon höpisemään
- TizaNova
Kadunmies kirjoitti:
..oikeassa, hakkis oli parasta aikaa, nythän tässä joutuu psyykkaamaan itseään kahden asian väliltä,käykö ärrältä ostamassa ajankuluksi Reginan vai tuleeko suolistoon höpisemään
..teidän olleen tuolloin melko tuoreita palstalaisia, patia ja latia mahtavat varastot käytettävissä. Niin se vain on, että kertaus ei aina ole opintojen äiti.
TizaNova kirjoitti:
..teidän olleen tuolloin melko tuoreita palstalaisia, patia ja latia mahtavat varastot käytettävissä. Niin se vain on, että kertaus ei aina ole opintojen äiti.
..hakkis on kaunis muisto,paluuta siihen ei tietysti ole,siihen hakkiksen tunnelmaan saattaa vieläkin virittäytyä hetkeksi, mutta ei päivästä päivään tai puhumattakaan viikoiksi
Kyllä se ensimmäinen suukko oli makein,ja mieleenpainuvinKadunmies kirjoitti:
..oikeassa, hakkis oli parasta aikaa, nythän tässä joutuu psyykkaamaan itseään kahden asian väliltä,käykö ärrältä ostamassa ajankuluksi Reginan vai tuleeko suolistoon höpisemään
Pitkän matkan olemme kulkeneet. On nähty Stoneman, ja muut unohtumattomat veijarit, on nähty kahvilan nousu ja rappio. On potkaistu nurin palstoja kiusaava despootti... Paljon tässä on tapahtunut ja hienointa tässä on ollut se, että on päässyt näkemään kaikki aitiopaikalta;)
TizaNova kirjoitti:
Olimme silloin nuoria ja kovasti hyväuskoisia. Mutta opimme nopeasti ja voinkin perustellusti sanoa että Hakkis opetti paljon.
Waffe kirjoitti:
Pitkän matkan olemme kulkeneet. On nähty Stoneman, ja muut unohtumattomat veijarit, on nähty kahvilan nousu ja rappio. On potkaistu nurin palstoja kiusaava despootti... Paljon tässä on tapahtunut ja hienointa tässä on ollut se, että on päässyt näkemään kaikki aitiopaikalta;)
..ehtinyt sattua matkan varrella,onneksi ostettin kausiliput VIP-aitiosta eikä permannolta ;)
Tämä viimeinen vääntö pisti jo vähän hengästyttämään,ei vanha enää jaksa,ja nuoriso on pilattu sipseillä ja suklaalla- TizaNova
Waffe kirjoitti:
Olimme silloin nuoria ja kovasti hyväuskoisia. Mutta opimme nopeasti ja voinkin perustellusti sanoa että Hakkis opetti paljon.
..ajatelleeksi, että niillä voimavaroillanne olisitte voineet ihan oikeaakin maailmaa muuttaa?
Mitä sieltä voisit kuvitella siirtäväsi suoraan ihmiskunnan hyväksi?
(ei tämä nyt niin mahtipontista ole miltä ehkä näyttää :D) Kadunmies kirjoitti:
..ehtinyt sattua matkan varrella,onneksi ostettin kausiliput VIP-aitiosta eikä permannolta ;)
Tämä viimeinen vääntö pisti jo vähän hengästyttämään,ei vanha enää jaksa,ja nuoriso on pilattu sipseillä ja suklaallaHuomasin saman jutun:))) Pari kertaa mietin onko meikäläisestä vielä karhun kaatoon. Taidot oli tallessa, vaikka kunto on rapissut. Kokemuksella pinnistin loppuun asti ja myönnän että paripäivää vedin vähän iisimmin. Oli pakko säästellä paukkuja ja tähtäillä vain napakymppejä.
TizaNova kirjoitti:
..ajatelleeksi, että niillä voimavaroillanne olisitte voineet ihan oikeaakin maailmaa muuttaa?
Mitä sieltä voisit kuvitella siirtäväsi suoraan ihmiskunnan hyväksi?
(ei tämä nyt niin mahtipontista ole miltä ehkä näyttää :D)Nuorempana ei tule sellaisia ajatelleeksi. Sitä kuvittelee olevansa fiksumpi kuin onkaan ja vaikka joku olisi siinä vieressä vähän toppuutellut, ei sitä olisi kuunneltu.
Paha sanoa mitä sieltä ihmiskunnan hyväksi saisi haalittua, mutta ehkä päällimäiseksi nousee sellainen pointti että itselle tulee hyvä mieli kaikesta koetusta.- Puhurix
Waffe kirjoitti:
Hakkis rules!sun ilman muuta. Et kai edes epäilly?
- Puhurix
Waffe kirjoitti:
No en epäilly, en yhtään:)
Meinaaks järjestää jotain vanhan ajan talkoita?
Ei tule ei, mutta aina sitä mielellään muistelee aikoja entisiä. Minulle kuuluisi ilman muuta ensimmäinen nide, ilmaiseksi, olenhan osa historiaa:))
- Uudisraivaajatar
tarvitaanko assalla vessan kassaa? ;D
- Puhurix
ottaa huolehtiakses koko assan. Se on siististi kuul.
- JudgeCooper
Reilujen Kerho varaa itselleen oikeuden olla mukana rakentamassa tästäkin palstasta värikästä ympäristöä.
- Puhurix
värikäs perennapenkki. Esiintymislavan vierssä olis hyvä puistotila.
- Synnove.Pullo
ja hyvät äänentoistolaitteet minulle ja suuri tila kiitolliselle yleisölle ja faneille. Kunnon orkesteri, pari turvamiestä (mielellään komeita, mutta niinähän ne aina), hyvät pukuhuonetilat.
Simaa minulle ja tippaleipiä heille, jotka niitä haluavat.
*tralla-lalla-laa-lallaal-laaaa virittää ääntään*- Puhurix
ja tippaleipiä toimittaa Kadunmiehen anniskelupaikka. Esiintymislava on tuolla oikeassa kulmauksessa. Ota se haltuus. Ja tässä voi sit aina suorittaa huviveron, kun tilaisuuksia on. Noitten komeitten turvamiesten kans on nyt just vähän vaikeempaa. Käyks vaan turvamiehet?
- Synnove.Pullo
Puhurix kirjoitti:
ja tippaleipiä toimittaa Kadunmiehen anniskelupaikka. Esiintymislava on tuolla oikeassa kulmauksessa. Ota se haltuus. Ja tässä voi sit aina suorittaa huviveron, kun tilaisuuksia on. Noitten komeitten turvamiesten kans on nyt just vähän vaikeempaa. Käyks vaan turvamiehet?
varsinkin jos on merimies.
Minäpä täältä kaukaa harjoittelen sulle laulaa. Tämä on priva esitys.
"Kai muistat kannella kun fregatin
Me haaveksimme ja laulelimme
Kun harmonikka kutsui tanssihin
Ol' yhdesneljättä, mä muistan sen,
Ja elokuuta, kun annoit suuta
Sa mulle pauhatessa aaltojen
Näät merimies se merta rakastaa,
Ja lemmen tulta se heila kulta
Merellä osaksensa hänkin saa
Kuin tuuli häilyväinen lemmessään
Ja uskossansa on meren kansa
Mutt' immen rakkaus ei häivykään
Elomme merta laiva kuljeksii,
Täyspurjein aivan, ja laidass' laivan
Sen kullankirkas nimi välkehtii
Sen nimen kätkin tänne povehen,
Niin luottavasti, ja kuoloon asti
Sen viehkeyttä sulle kuiskailen
Siis ennenkuin nyt tässä erotaan,
Se ainoastaan sä ota vastaan
Ja vaali sitä lahjaa ainiaan
Ja nimi laivan, se on Rakkaus.
Ei löydy toista niin suurenmoista
Ja voittamaton on sen purjehdus" - Puhurix
Synnove.Pullo kirjoitti:
varsinkin jos on merimies.
Minäpä täältä kaukaa harjoittelen sulle laulaa. Tämä on priva esitys.
"Kai muistat kannella kun fregatin
Me haaveksimme ja laulelimme
Kun harmonikka kutsui tanssihin
Ol' yhdesneljättä, mä muistan sen,
Ja elokuuta, kun annoit suuta
Sa mulle pauhatessa aaltojen
Näät merimies se merta rakastaa,
Ja lemmen tulta se heila kulta
Merellä osaksensa hänkin saa
Kuin tuuli häilyväinen lemmessään
Ja uskossansa on meren kansa
Mutt' immen rakkaus ei häivykään
Elomme merta laiva kuljeksii,
Täyspurjein aivan, ja laidass' laivan
Sen kullankirkas nimi välkehtii
Sen nimen kätkin tänne povehen,
Niin luottavasti, ja kuoloon asti
Sen viehkeyttä sulle kuiskailen
Siis ennenkuin nyt tässä erotaan,
Se ainoastaan sä ota vastaan
Ja vaali sitä lahjaa ainiaan
Ja nimi laivan, se on Rakkaus.
Ei löydy toista niin suurenmoista
Ja voittamaton on sen purjehdus"unohda se huvivero!
- Bigbackbox
Entisen laiffin mukaiset maapalstat? Onko palsta jotenkin paalutettu johonkin vanhaan maakaareen?
- Puhurix
Sanoisin et ennemminkin riemukaareen.
- Adria
Ottaisin mieluusti myös öljykenttiä ja kaivoksia.
- Puhurix
ei löydy, mut käviskö hyvä hernepelto?
- Adria
Puhurix kirjoitti:
ei löydy, mut käviskö hyvä hernepelto?
Rakennan sinne herneksien lomaan sadan yksikön tuulivoimalan.
- Puhurix
Adria kirjoitti:
Rakennan sinne herneksien lomaan sadan yksikön tuulivoimalan.
Vielä jos Vege alkais hoitamaan kylpytynnyriä ja joku rupeis kioskinhoitajaks.
mulle mitään tilkkua? Pieni mansikkaplantaasi olis mukava...:))
- Puhurix
vieressä on sulle hyvä paikka. Olette siellä sit niinku Laiffin MTK.
Puhurix kirjoitti:
vieressä on sulle hyvä paikka. Olette siellä sit niinku Laiffin MTK.
oikein hernepellon viereen..Tulee lapsuusmuistot mieleen,ku käytiin pöllimässä kunnon satsit...nam..:))
Perinne saa näköjään jatkua..;)- Puhurix
mii-su kirjoitti:
oikein hernepellon viereen..Tulee lapsuusmuistot mieleen,ku käytiin pöllimässä kunnon satsit...nam..:))
Perinne saa näköjään jatkua..;)jatkumiseen kohtalaisen katkon jälkeen tässä pyritäänkin. Katkolle tämä myös saattaa johtaa, sillä Kadunmiehellä on taas baari.
Puhurix kirjoitti:
jatkumiseen kohtalaisen katkon jälkeen tässä pyritäänkin. Katkolle tämä myös saattaa johtaa, sillä Kadunmiehellä on taas baari.
Sithän pitäs perustaa Aa-kerho tälle porukalle..;))
- Puhurix
mii-su kirjoitti:
Sithän pitäs perustaa Aa-kerho tälle porukalle..;))
pitäny juu, mut jos tarjoilu on näin hidasta, ni ei ol tarvis.
Puhurix kirjoitti:
pitäny juu, mut jos tarjoilu on näin hidasta, ni ei ol tarvis.
ei tarvi..Kurkku on ku saharan autiomaa...:P
- Puhurix
mii-su kirjoitti:
ei tarvi..Kurkku on ku saharan autiomaa...:P
näyttää kans vähän Saharalta. Ei taida olla siivoojiakaan täällä.
- nuolemis palstalla, hau..hau..
Kas, oletko unohtanut pomosi? Miten voit olla noin kaksinaamainen?
nuolemis palstalla, hau..hau.. kirjoitti:
Kuka on kieltänyt,ettenkö voisi kirjoittaa muuallakin..häh??? :/
Ei minun tarvitse ketään unohtaa..Minä voin olla kaikkien ystävä!
Ja mikäs sinä olet määräilemään missä minä kirjoitan??? :/- ...........
nuolemis palstalla, hau..hau.. kirjoitti:
minne hukkasit sen?
- Napan-der
Kun kolmatta kertaa palstoille ...
http://www.youtube.com/watch?v=nHM7njEiVV8- Puhurix
tämän artistin Kadunmiehen soittoruokalaan esiintymään.
- BööSulle
Ja vielä rakkaat, ei jummi se voi olla näin helppoo.. varmaan pitää täyttää joku kaavake?
Mut jos tää ei mee poistoon, ni kait tää sit on sitä ystävyyttä :)
Nyt mä meen sua kurkkaamaan ystäväni ja sit ei mitään pakkeja, ok !!
Yksin ei oo kiva olla.. ja se lapsuutenikin :(
Rauhaa :) :D Kiitos kiitos :)- Puhurix
Sulle jaetaan hoidettavaks ton baarin vastapäätä oleva hengellinen keskus. Se on moniuskontoinen. Siellä hyväksytään kaikki.
- BööSulle
Puhurix kirjoitti:
Sulle jaetaan hoidettavaks ton baarin vastapäätä oleva hengellinen keskus. Se on moniuskontoinen. Siellä hyväksytään kaikki.
Moni-uskontoisuus on kansainvälistä, ni ei tuu mieli ahdasmielisyys ja se avarruskin :)
Sellaista se on, et pitää mennä sinne ja sinne.. paareissa :(
paarista "Pubista siitä kansainvälisestä" tulikin mieleeni, et oikeaassa olet.
Mut mut en muista et joku olisi siellä kirjoitellut..hmm.. - sellaista
Puhurix kirjoitti:
mitä sinulla ei ole.
- BööSulle
sellaista kirjoitti:
mitä sinulla ei ole.
mix sulla ei oo reg:nickiä,, kiittäsin sua viestilläni, mut meneehän se näinkin.
Niinhänse on ku live loppuu, ni ei jää ku aakkoset ja nekin menee menojaan :D - Puhurix
BööSulle kirjoitti:
Moni-uskontoisuus on kansainvälistä, ni ei tuu mieli ahdasmielisyys ja se avarruskin :)
Sellaista se on, et pitää mennä sinne ja sinne.. paareissa :(
paarista "Pubista siitä kansainvälisestä" tulikin mieleeni, et oikeaassa olet.
Mut mut en muista et joku olisi siellä kirjoitellut..hmm..turvapaikanhakijoita ovelle, saat kyllä talkooväkeä avuksi.
...tuon Monttubaarin korttelin saisin jälleen omiin nimiini, ja sitten eläkepäiviksi sen puronrantatontin keskeltä korpea...
Rauhan asiallahan minä aina, joskus Sofiankin- Puhurix
sen kaiken, mitä pyysit. Pidä se baari kunnossa sit ja eti sinne henkilökuntaa, ettei tuu taas semmonen itsepalvelujakeluasema.
- dwee
pienen rauhallisen palasen jostain hiukan syrjempää?
Mummonmökin ja valkoisen aidan?- Puhurix
hernemaan takano on polku metsänreunaan. Sopisiko se pieni metsästysmaja sulle?
- dwee
Puhurix kirjoitti:
hernemaan takano on polku metsänreunaan. Sopisiko se pieni metsästysmaja sulle?
kaipaan hieman omaa rauhaa ja linnunlaulua :DD
Varjoisa polku on mieluisa.
Tuvan nurkassa pehmoinenpeti ja ruutupeittö, kiikkustuoli ja ikkunoilla kasvaa kesän kukkaset. - Puhurix
dwee kirjoitti:
kaipaan hieman omaa rauhaa ja linnunlaulua :DD
Varjoisa polku on mieluisa.
Tuvan nurkassa pehmoinenpeti ja ruutupeittö, kiikkustuoli ja ikkunoilla kasvaa kesän kukkaset.Noin paljon mustarastaita tossa metsän siimeksessä. Taidat olla onnellinen nyt.
- muuttanut
Puhurix kirjoitti:
Noin paljon mustarastaita tossa metsän siimeksessä. Taidat olla onnellinen nyt.
Orikinaali?Ei ole kuulunut hänestäkään pitkään aikaan.
- dwee
Puhurix kirjoitti:
Noin paljon mustarastaita tossa metsän siimeksessä. Taidat olla onnellinen nyt.
ja kissapöllö joka itkee öisin.
Kettu joka vie poikasensa poikki pihan ja sulautuu varjoihin joen rannalla.
Siili joka tuhisee talon jalan juuressa.Tärkeitä asioitaan toimitellen.
Ilves joka kurkisti metsän varjosta etutassu ylhäällä ja katosi sitten teilleen.
Tomaatit, kurkut, herneet ja salaatit maassa muhevassa kasvaa ja sormustinkukat poimin maljakkoon.
Auringonpilkassa istun ja kuuntelen luontoa.
Tirppuset visertää - Puhurix
dwee kirjoitti:
ja kissapöllö joka itkee öisin.
Kettu joka vie poikasensa poikki pihan ja sulautuu varjoihin joen rannalla.
Siili joka tuhisee talon jalan juuressa.Tärkeitä asioitaan toimitellen.
Ilves joka kurkisti metsän varjosta etutassu ylhäällä ja katosi sitten teilleen.
Tomaatit, kurkut, herneet ja salaatit maassa muhevassa kasvaa ja sormustinkukat poimin maljakkoon.
Auringonpilkassa istun ja kuuntelen luontoa.
Tirppuset visertäätuuli tuivertaa nurkissa ja lunta tuiskuaa, mutta sä olet lämpimässä puuhellan kyljessä siellä sisällä kynttilöiden ja öljylampun loisteessa.
onko mulle jätetty mitään? Nyt ollut reissubuumi menossa, mutta pian se tästä rauhoittuu ja ennätän viljelemään pikkuista puutarhatilkkuani :)
- Puhurix
sulle tommonen pieni kahvila ja elintarvikekioski?
Puhurix kirjoitti:
sulle tommonen pieni kahvila ja elintarvikekioski?
pitopalvelun, kuntosalipalvelut ja kyökkitsykolokin vastaanoton :)))
- Puhurix
TaikisN kirjoitti:
pitopalvelun, kuntosalipalvelut ja kyökkitsykolokin vastaanoton :)))
Se on sun. Ei muuta ku sisustamaan ittes näköseks.
Puhurix kirjoitti:
Se on sun. Ei muuta ku sisustamaan ittes näköseks.
nyt pitää tehdä aivotyötä ensin, ehkäpä pidän avajaiset pääsiäisen jälkeen :)
- Puhurix
TaikisN kirjoitti:
nyt pitää tehdä aivotyötä ensin, ehkäpä pidän avajaiset pääsiäisen jälkeen :)
et on etullisia avajaistarjouksia.
- Dorodea
kiitos, oikeeta tukkimetsää sitten sillä maalla :D
Palsta näyttää muuttuneen sitten viime vierailuni, ihmeissäni tässä pällistelen.. :) Ai niin, siis allekirjoitus kiittävä aina, rauhansopimuksiin.- Puhurix
mennä tosta hernepellosta aika lailla eteenpäin. Siellä on sulle merkattu tukkimettä. Ei muuta ku Mersun kokoista aukkoa siihen sit lyömään.
- Dorodea
Puhurix kirjoitti:
mennä tosta hernepellosta aika lailla eteenpäin. Siellä on sulle merkattu tukkimettä. Ei muuta ku Mersun kokoista aukkoa siihen sit lyömään.
kumma kerkes liito-oravan papanoita kuljettaa mun metsään? Ei onnistu aukon teko. Mä alan viherpiipertäjäksi :D
- Puhurix
Dorodea kirjoitti:
kumma kerkes liito-oravan papanoita kuljettaa mun metsään? Ei onnistu aukon teko. Mä alan viherpiipertäjäksi :D
on ketjua millä voit sitoo ittes tohon mäntyyn.
- Dorodea
Puhurix kirjoitti:
on ketjua millä voit sitoo ittes tohon mäntyyn.
varoen ton ketjun kanssa, tiedä mitä tommosista sitomis jutuista seuraa :D
- Puhurix
Dorodea kirjoitti:
varoen ton ketjun kanssa, tiedä mitä tommosista sitomis jutuista seuraa :D
Jännitys kasvaa odotellessa.
- Dorodea
Puhurix kirjoitti:
Jännitys kasvaa odotellessa.
joo, pahoin pelkään että meikä jää sinne synkkään metsään sidottuna ja avainta ei mailla halmeilla. Siinähän sitten odottelen :D
- Puhurix
Dorodea kirjoitti:
joo, pahoin pelkään että meikä jää sinne synkkään metsään sidottuna ja avainta ei mailla halmeilla. Siinähän sitten odottelen :D
odotinko mä joskus vanhan laiffin aikaan tuntitolkulla putkassa eikä ketään näkyny.
- Dorodea
Puhurix kirjoitti:
odotinko mä joskus vanhan laiffin aikaan tuntitolkulla putkassa eikä ketään näkyny.
Sä annat toivoa kummiskin, vapaaksi olet päässyt :D Joku kiltti tuli pelastamaan? :)
- Puhurix
Dorodea kirjoitti:
Sä annat toivoa kummiskin, vapaaksi olet päässyt :D Joku kiltti tuli pelastamaan? :)
Toisaalta mulla oli siellä ihan kiva. Kukkia pöydälllä ja verhot ikkunassa. Ainoastaan nälkä ja jano oli vieraanani.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1531923
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu131856Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma
Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va391704- 1181297
- 901256
Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu1961228Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4251155- 62899
- 50846
- 49841