Kaarlo Ståhlberg

harkitsevainenxx

Harkinnassa/rintojen suurennus.
Kokemuksia, hyviä, huonoja tai jotain siltä väliltä?

27

3865

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mmmmmmmm

Olin rasvansiirrossa hänellä. Hieman välinpitämättömän tuntuinen en menisi uudestaan sille kirurgille.

• harkitsevainenx

Olen kyllä ajatellut implantteja, mutta ihan mielenkiinnosta, miten sulla rasvansiirto onnistui? Olen kuullut paljon juttuja ettei usein onnistu kovin hyvin.
        Joo, kirurgin kyllä pitäisi olla sen oloinen, että asia oikeasti vähän kiinnostaakin. Kukahan olisi hyvä? Pitää harkita tarkkaan!

• nononono
        harkitsevainenx kirjoitti:

Olen kyllä ajatellut implantteja, mutta ihan mielenkiinnosta, miten sulla rasvansiirto onnistui? Olen kuullut paljon juttuja ettei usein onnistu kovin hyvin.
        Joo, kirurgin kyllä pitäisi olla sen oloinen, että asia oikeasti vähän kiinnostaakin. Kukahan olisi hyvä? Pitää harkita tarkkaan!

Rasva lähti kolmenviikon kuluessa rinnoista kokonaan ja ainakin vielä näin muutaman kuukauden jälkeen on pientä epätasaisuutta tai turvotusta vielä joissain kohtaa, ja hieman enemmän oltais voituu rasvaa muutenkin imeä. En ole oikeastaan tyytyväinen ollenkaan. Hilkka peltoniemi on kuulemma hyvä.

• harkitsevainenx
        nononono kirjoitti:

Rasva lähti kolmenviikon kuluessa rinnoista kokonaan ja ainakin vielä näin muutaman kuukauden jälkeen on pientä epätasaisuutta tai turvotusta vielä joissain kohtaa, ja hieman enemmän oltais voituu rasvaa muutenkin imeä. En ole oikeastaan tyytyväinen ollenkaan. Hilkka peltoniemi on kuulemma hyvä.

Ikävä kuulla. Mitä Ståhlberg sanoi asiasta? Olen kyllä kuullut monesta tahosta, ettei se rasvansiirto toimi vaikka olisi hyvä kirurgikin ja sen takia aion ottaa implantit. Niin saa ainakin jotain muutostakin aikaan.
        Peltoniemi voisi olla hyvä, mutta ehkä juuri siksi hänelle on pidemmät jonotkin...

• Ei vakuuta

Oletko miettinyt, että tuo "välinpitämättömyys" saattoi johtua siitä, että lääkäri keskittyi työhönsä, eikä sinun persoonaasi. Parempi kai kuitenkin niin päin. Ihminen voi tehdä työnsä hyvin vaikka ei olisikaan maailman empaattisin ihminen.

• hohhhoijaaa
        Ei vakuuta kirjoitti:

Oletko miettinyt, että tuo "välinpitämättömyys" saattoi johtua siitä, että lääkäri keskittyi työhönsä, eikä sinun persoonaasi. Parempi kai kuitenkin niin päin. Ihminen voi tehdä työnsä hyvin vaikka ei olisikaan maailman empaattisin ihminen.

kyse oli enemmänkin informaation puutteesta mistä mielipiteeni johtui. Varmasti asiansa osaava, mutta näin jälkeenpäin harmitttaa etten mielummin mennyt hilkalle josta olen kuullut paljon positiivista palautetta.

• Siis miten se menikään
        hohhhoijaaa kirjoitti:

kyse oli enemmänkin informaation puutteesta mistä mielipiteeni johtui. Varmasti asiansa osaava, mutta näin jälkeenpäin harmitttaa etten mielummin mennyt hilkalle josta olen kuullut paljon positiivista palautetta.

Jos totta puhutaan, sun oma kommunikointi on niin heikkoa ja vajavaista, että uskon ongelman johtuneen ihan susta itsestäsi;)

• yksi palstan lukija
        Siis miten se menikään kirjoitti:

Jos totta puhutaan, sun oma kommunikointi on niin heikkoa ja vajavaista, että uskon ongelman johtuneen ihan susta itsestäsi;)

Oletko itse "lääkärihoitaja" kyseiselle kirurgille, vai miksi jaksat heittää negatiivistä kommenttia.
        JOS mielipidettä kysytään, on ihan kiva niitä saada.
        Arvostan sitä, että kyseinen henkilö, asiakas, vaivaantuu vastaamaan meille kyselijöille.
        Se vastaaminenkaan ei aina ole niin kovin innostavaa, jos on ollut tarpeeksi pettynyt kokemastaan. Itse tiedän mistä puhun.
        Ei ne "temput" vaan aina onnistu lääkäreilläkään.
        Jos olet rivipotilas, olisit tyytyväinen kun sinua valistetaan.
        Viimekädessähän valinta on sitten jokaisen oma.

• sdfsdf

Siis miten vaimo lähti plastiikkakirurgin toimesta?? Tuliko siitä liian kaunis vai :-o

• wanna new nose
        sdfsdf kirjoitti:

Siis miten vaimo lähti plastiikkakirurgin toimesta?? Tuliko siitä liian kaunis vai :-o

Joo, mua kanssa kiinnostaa. Lähtikö vaimo kirurgin mukaan vai mitä tapahtui.
        Olen suunnitellut meneväni Ståhlbergille nenäleikkaukseen. En tsosin ole ajatellut että vaikuttaisi parisuhteeseeni;)

• Empaattinen1
        wanna new nose kirjoitti:

Joo, mua kanssa kiinnostaa. Lähtikö vaimo kirurgin mukaan vai mitä tapahtui.
        Olen suunnitellut meneväni Ståhlbergille nenäleikkaukseen. En tsosin ole ajatellut että vaikuttaisi parisuhteeseeni;)

Juup!

• mullekaa
        Empaattinen1 kirjoitti:

Juup!

Ai lähti vaimo kirurgin mukaan?

• Uninenutelias
        mullekaa kirjoitti:

Ai lähti vaimo kirurgin mukaan?

Mikä ihme tarina tämä on? Jonkun vaimo lähti kirurgin matkaan? Kenen kirurgin?

• Anonyymi
        Ei vakuuta kirjoitti:

Kyllä empatia kuuluu lääkärin työhön.Voin kuvitella että toi välinpitämättömyys oli totta.Tunsin tuon vanhemmat jos sama henkilö.Vanhemmat oli opettajia tai isä rehtori.Kirjoitti lehdessä että meidän koulussa ei ole kiusaamista,puhui täysin pötyä.Olin todella pahan koulukiusaamisen uhri josta saan kärsiä tänä päivänäkin,hyvä ettei henki lähtenyt.Tosin kiusaamisen vakavuuteen nähden pärjännyt hyvin koska olen antanut kaikki anteeksi vaikka eipä mitään anteeksipyyntöjä ole esitetty.Mutta tuo tekopyhyys ällöttää ja oksettaa.

• harkitsevainenx

Ketään muita? Aika kuitenkin varattuna, ja en nyt oikein tiedä... Sille Hilkalle saa venata pidempään.

• silikonit reilu vuosi sitten

Kaverilleni laitettiin n. 3 dl implantit osittain lihaksen alle reilu vuosi sitten. Lopputulos ei ole ollenkaan niin hyvä, kuin mitä hänelle mielestämme olisi voinut tulla (hyvä lähtökohta). Lääkärin suhtautuminen asiaan on ollut välinpitämätöntä. Leikkauksessa on ilmeisesti sattunut jonkin asteinen fiba tai arviointivirhe ja iho on rumasti kurtussa. Lääkäri itse myöntää asian, mutta ei juuri tule kustannuksissa vastaan. Itselleni laitettiin samoihin aikoihin saman kokoiset implantit ja lopputulos on todella kaunis ja luonnollinen.

Näkemäni ja kuulemani perusteella en itse menisi K.S:n käsiteltäväksi. Jos annat itsesi operoida pk-seudulla, niin suosittelen Stephan Dietziä:aivan mahtava kirurgi, tekee loistojälkeä (ainakin Mehiläisessä)tai Asko Salmea (joka operoi minut, pätevä ja taitava "esteetikko").

Toivon sinulle onnea tulevissa koitoksissa mihin ratkaisuun sitten päädytkin!!

• sitä tarvitaan
        silikonit reilu vuosi sitten kirjoitti:

Kaverilleni laitettiin n. 3 dl implantit osittain lihaksen alle reilu vuosi sitten. Lopputulos ei ole ollenkaan niin hyvä, kuin mitä hänelle mielestämme olisi voinut tulla (hyvä lähtökohta). Lääkärin suhtautuminen asiaan on ollut välinpitämätöntä. Leikkauksessa on ilmeisesti sattunut jonkin asteinen fiba tai arviointivirhe ja iho on rumasti kurtussa. Lääkäri itse myöntää asian, mutta ei juuri tule kustannuksissa vastaan. Itselleni laitettiin samoihin aikoihin saman kokoiset implantit ja lopputulos on todella kaunis ja luonnollinen.

Näkemäni ja kuulemani perusteella en itse menisi K.S:n käsiteltäväksi. Jos annat itsesi operoida pk-seudulla, niin suosittelen Stephan Dietziä:aivan mahtava kirurgi, tekee loistojälkeä (ainakin Mehiläisessä)tai Asko Salmea (joka operoi minut, pätevä ja taitava "esteetikko").

vaikka omat kokemukseni huonot ovatkin niin ei se sinun kohtaloasi vielä sinetöi. Näissä kauneusleikkauksissa taitaa aina olla vähän tuuristakin kiinni se lopputulos. Toivottavasti tulet olemaan tyytyväinen mihin päädytkin. Raha on kuitenkin suuri mikä sinulla tähän menee.

• harkitsevainenx
        silikonit reilu vuosi sitten kirjoitti:

Hei ja kiitos vastanneille, musta on hienoa jos myös pettyneemmät kirjoittaa kokemuksistaan kun yleensä näillä palstoilla vain hehkutetaan miten hyvin kaikki on mennyt, ja eihän nämä jutut oikeasti aina putkeen mene!
        Kyseessä kuitenkin suht iso raha (ainakin mulle)ja iso asia mulle, niin taidan kuitenkin valita jonkun muun. Esim. Diezistä ja Peltoniemestä en ole pahaa sanaa kuullut sanottavan.

• noomitar

Hei ja kiitos vastanneille, musta on hienoa jos myös pettyneemmät kirjoittaa kokemuksistaan kun yleensä näillä palstoilla vain hehkutetaan miten hyvin kaikki on mennyt, ja eihän nämä jutut oikeasti aina putkeen mene!
        Kyseessä kuitenkin suht iso raha (ainakin mulle)ja iso asia mulle, niin taidan kuitenkin valita jonkun muun. Esim. Diezistä ja Peltoniemestä en ole pahaa sanaa kuullut sanottavan.

haluaa leikkauttaa jyväskylässä niin siellä Jussi Rintamäki/ terveystalo itselle tehty rintojenpienenyys

• hilkka fani

Jos noista kahdesta pitää valita, enpä epäröisi sekunttiakaan. Itselle oli jo varattu toimenpideaika SD.lle mutta onneksi tapasin Hilkka Peltoniemen ennen lopullista ratkaisua.
        Sain samat toimenpiteet edullisemmin, empaattisemmin ja myös epäilemättä paremmin.

• Leikattu_

Aina ei henkilökemiat välttämättä kolahda leikkaavan plastiikkakirurgin kanssa, mutta ainakin itselleni oli tärkeämpää plastiikkakirurgin leikkaustaito kuin sosiaaliset taidot. En pitänyt minut leikanneen henkilön persoonasta ja sosiaalisesti henkilö oli hieman "kömpelö". Tärkeämpänä pidin kuitenkin sitä , että tällä plastiikkakirurgilla oli vankka kokemus ja häntä suositteli alan ihminen.

• Wanna new nose
        Leikattu_ kirjoitti:

Aina ei henkilökemiat välttämättä kolahda leikkaavan plastiikkakirurgin kanssa, mutta ainakin itselleni oli tärkeämpää plastiikkakirurgin leikkaustaito kuin sosiaaliset taidot. En pitänyt minut leikanneen henkilön persoonasta ja sosiaalisesti henkilö oli hieman "kömpelö". Tärkeämpänä pidin kuitenkin sitä , että tällä plastiikkakirurgilla oli vankka kokemus ja häntä suositteli alan ihminen.

Mahdatko puhua tästä ko. kirurgista vai jostakusta muusta?

• been there

Itse leikkautin nenäni Kaarlolla ja olen oikein tyytyväinen lopputulokseen. Hinnoissa hän tuli mielestäni hyvin vastaan ja toinen suunnittelutapaaminenkin oli ilmainen. Kaarlo oli ammattitaitoinen eikä turhia höpissyt leikkaussalissakaan, vaikka sairaanhoitajat kaakattivat ja juoruilivat, eikä edes vastannut kuin vasta kolmannella kerralla erään sairaanhoitajan kysyessä haluaako Kaarlo kahvia. Keskittyi siis todella hyvin hommaan, ja se näkyy. Suosittelen :)

• oopppii

paljon maksoi "been there"?

• beenthere13
        oopppii kirjoitti:

paljon maksoi "been there"?

Maksoi 6741 euroa

• been there
        beenthere13 kirjoitti:

Maksoi 6741 euroa

Maksoi 5000e

• limda
        been there kirjoitti:

Maksoi 5000e

Teitkö siis kuinka laajan nenäleikkauksen 5000 eurolla? Sinua ei ilmeisesti nukutettu?
        Itse keräilen juuri parhaillaan rahaa nenäleikkaukseen (yli 4000 kasassa jee) ja oon miettinyt, että menisin Kaarlon luo..

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      136
      5831
    2. Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia

Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell
      Maailman menoa
      181
      3513
    3. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      28
      2627
    4. PoIiisi jahtasi mopopojan hengiltä

Toivottavasti on   s  i  n  i  v  u  o  k  k  o    nyt ylpeä itsestään, kun ajatti teinin päin lyhtypylvästä. https://w
      Maailman menoa
      465
      2558
    5. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      201
      2305
    6. Sinä eräs, pyydän......

AUTA mua ole kiltti. Ei mun takia vaan.... Miten saan sut kiinni?
      Ikävä
      181
      1882
    7. Emme voi elää velaksi, sanoi Riikka

Valtionvelan odotetaan nousevan 86,3 prosenttiin bruttokansantuotteesta vielä kuluvan vuoden aikana. https://www.iltale
      Perussuomalaiset
      128
      1457
    8. Et halua kohdata niitä tunteita ja asioita, joita minä herätän sisälläsi

Vastustelet. Yrität esittää, että kaikki on hyvin. Leikit perhettä.
      Tunteet
      36
      1242
    9. Nimikirjaimet

Kuka kaipaa ketä 🥰
      Ikävä
      54
      1148
    10. Miksi epäilit kaivattusi kiinnostuneen

Juuri sinusta? Mihin piirteisiin hän aikanaan saattoi sinussa ihastua? Olivatko ne yhtään samoja asioita joihin itse iha
      Ikävä
      72
      1036
    Aihe