Onko tietoo koska MM-kisat alkaa en oo saanu mitään ohjelmaa siitä
MM-Kisat 2009
3
532
Vastaukset
- valitettavaa jääkiekkofanille
harjoitusotteluja eli alkusarjan pelejä vai oikeita pelejä eli pudotuspelejä? Harmittaa, kun nykyään on niin paljon joukkueita, että alkusarjan peleissä ei ole mitään jännitystä. Totesin muutama vuosi sitten kisojen otteluohjelmaa katsoessani, että 8 parasta joukkuetta on näköjään selvillä ennen ensimmäistäkään ottelua ja niinhän ne olivatkin. Olenkin nykyään alkanut tosissani katsomaan kisoja vasta pudotuspelien alettua tai välisarjan peleistä, joissa on merkitystä tulevan vastustajan takia(saako heikoimman joukkueen vastaan).
Voi vain haikeana muistella aikaa, kun Suomella oli mm-kisoissa ensimmäinen peli vaikka Tsekkoslovakiaa vastaan, seuraava Ruotsia, sitten Kanada jne. Toivottavasti joukkuemäärää vielä tiputetaan. Tämä on minun mielipiteeni, joku voi pitää nykysysteemistä. - alkaa
toukokuulla alkaa.. alkukuustaki tulee jo joitain pelejä mun mielestä
- 10.5.09 loppuu
Tosiaan kisat alkaa 24.4.09 ja näkyy ylen kanavilta kaikki ottelut. Suomen eka peli 25.4.09 Norjaa vastaan!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233