Nyt on vihdoin paljastunut Pikku G:n oikea nimi. Aiemminhan on ollut tiedossa, että nimi on Henri tosin taidetaan kutsua nimellä Henkka.
No sukunimi on Gyllenberg, eli siitä tuo G tuohon taiteilijanimeen.
Henri Gyllenberg suomennettuna Henri Kullivuori.
En myöskään ymmärrä miten Pikku G aina sanoo, että ne ei matki Amerikan räppäreiltä mitään, ai ei vai. No vaatteet ja kaikki muu suoraan kopioitu Amerikasta. Ja miksi sen Pikku Geen täytyy joka helvetin kuvassa huitoa sillä kädellään?
Pikku G on asunut isän työn takia Thaimaassa ja Englannissa eli taitaa olla vähän varakkaammasta perheestä?
Perhe on helluntailainen eli usko on vahvasti läsnä Pikku G:een perheessä. Muutenkin on niin ydinperhe, että ihan oksettaa.
Se pitäisi kaikkien jo vihdoin tajuta, että ei ns. hyväosaiset voi koskaan olla uskottavia rappareita. Rap on Amerikan köyhien mustien musiikkia eikä kenenkään rikkaiden valkoisten musiikkia.
Ja Redrama eli Lasse Mellberg on kotoisin Kauniaisista eli rikkaasta perheestä. Siihen viittaa jo ruotsinkielinen nimi. Ei Kauniaisissa köyhät asu. Et on tosi uskottavaa tää suomirap.
Pikku G:een oikea nimi
12
2492
Vastaukset
- Mielenkiintosta
hei oikeesti laitatko tän jutun vaikka jonnekki teinipalstalle.. ketää ei varmaa kiinnosta..
- oikeesti
tuli ilmeisesti lasten palstalle liian painavaa juttua. No, ei idolinsa
arvostelu vielä kiinnosta teinejäkään.
- jaa...
teettääkö sulle osiaanki noin paljo iloo kirjottaa muista paskaa???
myl mä tiiän henkan oikeen nimen.mut sä et näköjään!!!!!
tai no kyl mä jotenki teitä penikoita ymmärrän...(tai sit en...) - naali
No ensinnäkin Pikku G:n G ei tule sukunimestä vaan jostain breakdance nimestä joka alkaa G:llä näin hän on itse haastatteluissaan sanonut.
Ja Henkan Sukunimi ei tod. ole Gyllenberg!! Ei vaan ole. Se asuu Nurmijärvellä, eli samassa paikassa missä minäkin ja mä vaan tiiän ettei se ole mikään stanan...Gylleri.
Et ihan vaan tiedox...amatöörit...- joo
henri vahakainu ja se g tulee sen breikkinimesta, joka on genetic. tos sukunimes on kaks ekaa aata, semmosia joita ei oo jenkeis..
- naali
joo kirjoitti:
henri vahakainu ja se g tulee sen breikkinimesta, joka on genetic. tos sukunimes on kaks ekaa aata, semmosia joita ei oo jenkeis..
Juu näinhän se on.
- mie
naali kirjoitti:
Juu näinhän se on.
Siis onko se sukunimi Vähäkainu......onpas ihmeellinen en oo koskaan kuullukkaan tommosta nimee
- joooo
mie kirjoitti:
Siis onko se sukunimi Vähäkainu......onpas ihmeellinen en oo koskaan kuullukkaan tommosta nimee
on se.. en makaan ole kuullut ennen moista
- dude
joooo kirjoitti:
on se.. en makaan ole kuullut ennen moista
ei nimi miestä pahenna...tai yleensä ottaen ketään :D
- ex-koulukaveri
dude kirjoitti:
ei nimi miestä pahenna...tai yleensä ottaen ketään :D
Joo sen nimi on Henri Vähäkainu ja ainoo mikä tos ekas tekstis oli oikein, oli et sen vanhemmat on rikkaita. Ne on oikeesti on, niiden mutsi on joku sisustussunnittelija..
Ideaa keksii paskaa ja tääl levittää sitä totuutena?? Tyhmää. mie kirjoitti:
Vähäkainuja ei hirveästi olekaan, sen vuoksi et olekaan muualla törmännyt kyseiseen sukunimeen. Meitä Vähäkainuja löytyy eniten pienestä kunnasta nimeltä Veteli Keski-Pohjanmaalla. :)
- skandaali91
pikku g:n sukunimi ei oo toi...et sen puoleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.754276Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112293- 1561445
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2421445- 1201271
- 1141207
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721129Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81106- 601004
- 35946