Kopsasin tietokoneelta (osto-CD:ltä tuotua)musiikkia Creative Zen V Plussaan. Suurimmassa osassa laite antaa herjan Toiston virhe!
Aiemmat tuonnit ovat pelanneet moitteetta ja pelaavat edelleen, mutta nämä viimeiset vedot eivät pelaa.
Toiston virhe
6
342
Vastaukset
- larttzza
kyllä vaihtaisin sitten mp:eesi tai lähettäisisin sen creativelle jos siinä on vielä takuuta.
- kyllä
että syy on siinä CD:ssä ja tarkemmin siinä olevassa DRM -suojauksessa...
- Zen V Plus
kyllä kirjoitti:
että syy on siinä CD:ssä ja tarkemmin siinä olevassa DRM -suojauksessa...
että se juuri nyt iski päällensä, vaikka olen ladannut niin CD:ltä, kuin netistäkin 5 Gt musiikkia, eikä aiemmin mikään tökännyt.
Nyt sitten lähes kaikki CD:t olivatkin suojattuja. Onkohan DRM astunut kuvioon joskus lähimenneisyydessä? Aikaisemmat siirrot ovat vieneet laitteelle vanhaa ja uutta CD:tä.
Itsekin uskon tuohon DRM:n, kun googletin kirjaimet. - tuota...
Zen V Plus kirjoitti:
että se juuri nyt iski päällensä, vaikka olen ladannut niin CD:ltä, kuin netistäkin 5 Gt musiikkia, eikä aiemmin mikään tökännyt.
Nyt sitten lähes kaikki CD:t olivatkin suojattuja. Onkohan DRM astunut kuvioon joskus lähimenneisyydessä? Aikaisemmat siirrot ovat vieneet laitteelle vanhaa ja uutta CD:tä.
Itsekin uskon tuohon DRM:n, kun googletin kirjaimet.jos kokeilet tehdä homman uudestaan semmoisella CD:llä joka on aiemmin toiminut niin kyllä se pitäisi vieläkin toimia. Jos ei semmoisellakaan toimi niin varmaan kannattaa etsiä creativen sivulta lääkettä, siellä kait oli joku recovery tool jolla soitinta pystyy "korjaamaan", ensin kannattaa tietysti painella resettiä ja mahdollisesti asentaa uusin firmware soittimeen.
Jos sinulla on vain yksi yksittäinen levy joka ei toimi niin silloin voi epäillä DRM:ää mutta ei se DRM tupsahda jälkikäteen semmoiseen levyyn missä sitä ei ole alunperin ollut...
Kokeilepa jotakin ripperiä siihen musan tuontiin tietarille. Epäilen, että siirtosoftassasi on jotakin häikkää.
Hyviä rippereitä ovat ainakin: Exact Audio Copy ja CDex.
Tietysti kannattaa kokeilla myös soittimen resetointia ja firmwaren päivitystä.- Zen V Plus
Ukkimies kun olen, alan pikkuhiljoo tipuskella kärriltä...mutta koetetaan, ee kaete tuo ota jos ee annakkaa.
Palaan asiaan, konsa olen saanut joko tuhon, tai onnen kyyneleet aikaiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .17810276Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde523495Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja493233- 642855
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2042207- 1162193
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai252013Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä671628Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t221426Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121376