kulki tiellä kuusi keltaista
pienen pientä tipua
yksi tipu kurkisteli
ruohikon takaa
toinen tipu kukan
sisältä tiiristeli
kolmas lauloi lauluaan
pääsiäinen tulossa on
muut tipuset kuorossa
piipittivät
tipuset
6
215
Vastaukset
- ajanmittaaja
Terve .
tuostahan sinä kehittelet pidemmänkin tarinan jota kerrot tässsä matkalla pääsiäiseen.
Eiköstä vaan.vaan tarua, eipäs kun se on sittenkin
pääsiäisruno, pienen pienistä tipusista.
usko tai älä.- ajanmittaaja
kuusitahtea kirjoitti:
vaan tarua, eipäs kun se on sittenkin
pääsiäisruno, pienen pienistä tipusista.
usko tai älä.uskon minä kun sanot ja runoltahan tuo muutoinkin tuntui, kivaltakin, myönnän :) mutta olisithan sinä saanut siihen päivittäin lisää kirjoitella, sellainen jatkoromaani runo.
Niistä olisi ollut kiva kuulla useampaankin otteeseen.
ajattelee ajanmittaaja ajanmittaaja kirjoitti:
uskon minä kun sanot ja runoltahan tuo muutoinkin tuntui, kivaltakin, myönnän :) mutta olisithan sinä saanut siihen päivittäin lisää kirjoitella, sellainen jatkoromaani runo.
Niistä olisi ollut kiva kuulla useampaankin otteeseen.
ajattelee ajanmittaajapitkänä perjantaina ne, tipuset taapertavat
yli Suomen maan...odotahan kun ne taapertavat sinun luo.
- Figuuri
muodostui heti mieleeni kuva noista tipuista, kaikista kuudesta. Toit hymyn kasvoilleni, kiitos siitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.31511419- 2174863
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112558- 1611881
- 1291881
Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921228Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il91201Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411136Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon391038- 84931