http://www.iltalehti.fi/ulkomaat/200904059361950_ul.shtml
Ajattelin minäkin tuosta hepusta taannoin, että "mikähän sekopää", mutta nyt olen kyllä muuttanut mielipiteeni hänestä. Hyvä juttu, kun löytyy sellainenkin pääministeri jostain, joka ei turhia kainostele ja pokkuroi ja antaa piupaut typerille protokollille.
Berlusconi esimerkillinen
5
170
Vastaukset
- sowhat.
olisi positiivista jos hänellä olisi myös päätösvaltaa.
näin se raukat on että yks jätkä ei päätä mitään.- Äkänen akka
kuin rahvas konsanaan. Hän on niin itseään täynnä, että yököttää. Rahahan se näyttää ratkaisevan Italiassa tuon pomon valinta. Ei niin väliä, miten hän esiintyy.
- sowhat.
Äkänen akka kirjoitti:
kuin rahvas konsanaan. Hän on niin itseään täynnä, että yököttää. Rahahan se näyttää ratkaisevan Italiassa tuon pomon valinta. Ei niin väliä, miten hän esiintyy.
melkein ihailen sen taitoja.
vain melkein
- Kouluhallitus
...itseään täynnä eikä tajua otta muita huomioon.
Berlusconi on sekopää juntti ja juuri sopiva päämies "Euroopan sairaalle miehelle", konkurssi-Italialle.
Todelliset kunnon anarkistit löytyvät ihan muualta. - M. Zeppelin
Mites bemarit ja laituri?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek236890Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.284368- 343206
Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1813082- 102038
- 821754
- 1531662
- 1471632
- 121588
- 231552