Adam Lambert

davidcookie

Adam on aivan mahtava esiintyjä ja American Idolissa aivan omassa sarjassaan. Ihmettelen jos ei voita kyseistä kilpailua.

88

7476

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • on täydellinen

      Lisäksi Adam on äärettömän hyvän näköinen.

      • Lilandra

        En ole koskaan "fanittanut ketään" ja nyt kyttään netistä uusinta esitystä Kuten netissä kysytään Is it tuesday yet? Odotellessä luen Adamiin liittyviä blogeja ym. Ja ikää on mittarissa jo 36 vuotta. Äitini, yli 65 , innostui Adamista kun näytin videon Play that funky music. Kuten hän sanoi, pojassa on karismaa. Äitini eo ymmärrä englantia ja on aina ollut Elvis fani.


      • mitään
        Lilandra kirjoitti:

        En ole koskaan "fanittanut ketään" ja nyt kyttään netistä uusinta esitystä Kuten netissä kysytään Is it tuesday yet? Odotellessä luen Adamiin liittyviä blogeja ym. Ja ikää on mittarissa jo 36 vuotta. Äitini, yli 65 , innostui Adamista kun näytin videon Play that funky music. Kuten hän sanoi, pojassa on karismaa. Äitini eo ymmärrä englantia ja on aina ollut Elvis fani.

        yläikärajaa osallistujille kuten Suomessa on? Entäs alaikärajaa?


      • sen verran
        mitään kirjoitti:

        yläikärajaa osallistujille kuten Suomessa on? Entäs alaikärajaa?

        että Lambert myspace-sivunsa mukaan on 27-vuotias.


      • .........
        sen verran kirjoitti:

        että Lambert myspace-sivunsa mukaan on 27-vuotias.

        on 28 vuotta, eli tänä vuonna 1980 ja sen jälkeen syntyneet pystyivät osallistumaan. Adam on syntynyt 1982.


      • tay
        ......... kirjoitti:

        on 28 vuotta, eli tänä vuonna 1980 ja sen jälkeen syntyneet pystyivät osallistumaan. Adam on syntynyt 1982.

        Huhhuhhh kun herättää kuumia tunteita tää Lambertin poika. Miten hänestä voipikin lähtee noin mahtava ääni! Tykkään ihan hurjasti kattoa Adamin esityksiä, koska se vaan on niiin hemmetin karismaattinen mies ja ihanan flirtti lavalla! Adam tuntuu olevan näitten kisojen ennakkosuosikki, mutta silti hällä ei oo noussu pissa päähän, vaan on yhtä nöyrä kuin muutkin kilpailijat - jopa nöyrempi. Adam voittakoon koko roskan! Nimimerkillä, Adamiin retkahtanut


      • Adam on
        Lilandra kirjoitti:

        En ole koskaan "fanittanut ketään" ja nyt kyttään netistä uusinta esitystä Kuten netissä kysytään Is it tuesday yet? Odotellessä luen Adamiin liittyviä blogeja ym. Ja ikää on mittarissa jo 36 vuotta. Äitini, yli 65 , innostui Adamista kun näytin videon Play that funky music. Kuten hän sanoi, pojassa on karismaa. Äitini eo ymmärrä englantia ja on aina ollut Elvis fani.

        Adam on youtube videon mukaan homo, mutta eihän se laulamista haittaa.


      • tosi on!!!
        Adam on kirjoitti:

        Adam on youtube videon mukaan homo, mutta eihän se laulamista haittaa.

        täytyy olla varmaan totta, jos kerran retardien wikipediassa niin sanotaan;D


      • kuin kuuta
        Lilandra kirjoitti:

        En ole koskaan "fanittanut ketään" ja nyt kyttään netistä uusinta esitystä Kuten netissä kysytään Is it tuesday yet? Odotellessä luen Adamiin liittyviä blogeja ym. Ja ikää on mittarissa jo 36 vuotta. Äitini, yli 65 , innostui Adamista kun näytin videon Play that funky music. Kuten hän sanoi, pojassa on karismaa. Äitini eo ymmärrä englantia ja on aina ollut Elvis fani.

        nousevaa,milloin kuulen mitä Adam laulaa seuraavaksi:)AL on yksinkertaisesti aivan omassa luokassaan!Parasta mitä on koskaan nähty American Idolissa!Ääni on WOW!!!,äärettömän hieno tulkitsija,karismaa,itsevarmuutta sopivasti,ottaa riskejä,persoonallinen,ei lähelläkään tylsää(!)... miellyttävän näköinen;) (Isäni muuten sanoi,että Adam näyttää Elvikseltä-->pääsee jatkoon:D isänikään ei ymmärrä sanaakaan englantia)


      • mieltä!
        tay kirjoitti:

        Huhhuhhh kun herättää kuumia tunteita tää Lambertin poika. Miten hänestä voipikin lähtee noin mahtava ääni! Tykkään ihan hurjasti kattoa Adamin esityksiä, koska se vaan on niiin hemmetin karismaattinen mies ja ihanan flirtti lavalla! Adam tuntuu olevan näitten kisojen ennakkosuosikki, mutta silti hällä ei oo noussu pissa päähän, vaan on yhtä nöyrä kuin muutkin kilpailijat - jopa nöyrempi. Adam voittakoon koko roskan! Nimimerkillä, Adamiin retkahtanut

        Vaikka Adam taitaa olla ylivoimainen ennakkosuosikki,niin saman olen huomannut,ettei ole keltainen neste noussut päähän Vaikuttaa kyllä niin nöyrältä,ja se on ihailtavaa:)


      • tay
        kuin kuuta kirjoitti:

        nousevaa,milloin kuulen mitä Adam laulaa seuraavaksi:)AL on yksinkertaisesti aivan omassa luokassaan!Parasta mitä on koskaan nähty American Idolissa!Ääni on WOW!!!,äärettömän hieno tulkitsija,karismaa,itsevarmuutta sopivasti,ottaa riskejä,persoonallinen,ei lähelläkään tylsää(!)... miellyttävän näköinen;) (Isäni muuten sanoi,että Adam näyttää Elvikseltä-->pääsee jatkoon:D isänikään ei ymmärrä sanaakaan englantia)

        Jotenkin tuntuu tuo kisa ihan älyttömältä muiden kilpailijoiden puolesta. Adam on täysin eri tasolla muiden kisaajien kanssa. Tai tarkoitan, että Adamilla on valmiin esiintyjän elkeet, muut vasta vähän harjoittelevat. Tosin eipähän tuossa Idolssissa varmaan etsitäkkään täysin valmista pakkausta, Adam vaan sattuu olemaan semmonen :D Harmittaa muiden puolesta, koska mikäli Adam ei ois ollu tänä vuonna mukana kisassa, olis muilla voinu olla hyvätkin saumat menestyä. Tosin uskon että pari noista jäljellä olevista tulee menestymään myös..tosin ei ihan niin hyvin kuin Lambert. Meillä kotona odotellaan aina innolla lauantaita ja Idolssia. Poikakaverin kanssa yhdessä katellaan ja oon saanu vakuutettua myös hänet Adamin parhaudesta. Molemmat tykätään :)


      • .......
        tosi on!!! kirjoitti:

        täytyy olla varmaan totta, jos kerran retardien wikipediassa niin sanotaan;D

        Kuvamateriaalia löytyy ja ei Adam ole haastatteluissa asiaa kieltänytkään. Ja kiviäkin kiinnostaa onko tuleva American idol homo vai ei. Upea ääni ja karisma, niitä Adamilla on enemmän kun kenelläkään muulla siellä.


      • teija 55
        mitään kirjoitti:

        yläikärajaa osallistujille kuten Suomessa on? Entäs alaikärajaa?

        Adam on aivan ihana, ja osaa laulaa kuin enkeli, katson kaikki ameiran idolit vain adamin vuoksi. t. teija -55


      • tää aatamihan

        on G-miehiä.


    • adamfani

      Adam on täysin omassa sarjassaan, muut kasi kauden kisailijat vaikuttaa Adamin rinnalla surkeilta piipittäjiltä. Adamista tulee kyllä suoertähti.

      • teija -55

        Adam on tosi ihana, ja ihan Elviksen näköinen. Lauluääntä riittää ja ulkonäköäkin!


    • teija -55

      Adam on aivan ihana. Mad world ja I`m feeling good ovat parasta, mitä olen kuullut pitkään aikaan!

    • Pihla

      Enpä ole ikinä kehenkään mistään Idolsissa olleeseen hullaantunut näin paljon ja nyt sekin on tapahtunut. Aina odotan kuin kuuta nousevaa uutta jaksoa! Tavallaan, niin paljon kuin inhottaakin tämä sanoa, "toivon" hänen tippuvan, jotta hän pääsisi nopeammin tekemään omaa musiikkia. Mutta joka tapauksessa haluan nähdä hänet aina jaksossa ja katson koko ohjelmaa suurimmaksi osaksi Adamin takia. Ja tottahan se on, että Adam kisaa täysin eri sarjassa kuin muut kilpailijat, vaikka hekin hämmästyttävän hyviä ovat. Alussa en ollut kauhean innostunut Adamista, koska hänen tyylinsä ei niin ollut mieleeni, mutta Black or Whiten ja Mad Worldin jälkeen retkahdin täysin. Varsinkin jälkimmäisen nähtyäni olin aivan myyty ja sanaton. Mä uskon vakaasti, että Adam tulee pääsemään pitkälle. Se on tehnyt jo jonkinlaista uraa ennen AI:tä (youtubesta löytyy biisejä) ja takuulla tulee jatkumaan sen jälkeenkin. En varmasti tule kyllästymään Adamiin ohjelman jälkeen. Ja vielä tuosta onko Adam homo vai ei: mulle sillä ei ole mitään merkitystä vaikka Adam onkin homo, mutta varmaa on, että Adamilta löytyy paljon enemmän karismaa ja laulutaitoa kuin monelta heterolaulajalta.

      • aatamifani

        Toivon että Adam voittaa, jolloin hänen musiikkiaan kuuluisi Suomenkin radiosta. Eipä ole kakkosten ja kolmosten musaa kuulunut.


      • Pihla
        aatamifani kirjoitti:

        Toivon että Adam voittaa, jolloin hänen musiikkiaan kuuluisi Suomenkin radiosta. Eipä ole kakkosten ja kolmosten musaa kuulunut.

        Onhan Chris Daughtrya soitettu täällä ainakin jossain vaiheessa vaikka neljäs taisi olla? Mutta joka tapauksessa Adam saisi voittaa.


      • archuleta
        aatamifani kirjoitti:

        Toivon että Adam voittaa, jolloin hänen musiikkiaan kuuluisi Suomenkin radiosta. Eipä ole kakkosten ja kolmosten musaa kuulunut.

        David Archuletaa on myös soitettu.


      • Aatamifani
        archuleta kirjoitti:

        David Archuletaa on myös soitettu.

        Sori, en vaan ole sattunut kuulemaan. No, olen varma, että Adam levyttää ja kuulemme häntä täälläkin. Varsinkin nyt, kun kuuntelin ja katselin Whole Lotta Loven!


      • adamlambertrocks
        Aatamifani kirjoitti:

        Sori, en vaan ole sattunut kuulemaan. No, olen varma, että Adam levyttää ja kuulemme häntä täälläkin. Varsinkin nyt, kun kuuntelin ja katselin Whole Lotta Loven!

        Aivan mahtava esitys toi Whole Lotta Love! Yks parhaista Idol esityksistä ikinä!


      • Lilandra
        adamlambertrocks kirjoitti:

        Aivan mahtava esitys toi Whole Lotta Love! Yks parhaista Idol esityksistä ikinä!

        Whole lotta love oli jotain aivan uskomatonta... Uskomattomampaa vielä se, että lavan ulkopuolella Adam on niin jalat maassa oleva, kohtelias ja kiva tyyppi. Lavalla jyrää niin että henkeä salpaa ja pussi hakkaa...


      • us

        Oletkos koskaan ajatellut, että se että täällä joku jaksaa vaahdota suu vaahdossa, miten miehistä pitävä mies on perätuuppari, g-mies jne. jne. miten he ovat epävarmoja oman seksuaalisuutensa suhteen? Jos on täysin sinut oman seksuaalisuutensa kanssa, ei tarvi alentua pelkäämään tai arvostelemaan samaa sukupuolta diggailevia. Tiedän että Jenkeissä on paljon hyvin konservatiivista väkeä, jolle homous on vähintään helvetistä kumpuavaa, mutta niinhän ollaan täällä meilläkin ennakkoluuloisia, ahdasmielisiä, vanhoillisia, kokemattomia ja pelkureita. Ei homous ole tarttuva sairaus.

        Adam is next generation and I´m feeling good:)


    • AdamLambertfani

      Toivottavasti Adam voittaisi. Tuossa kilpailussa ei ikänä ole ollut yhtä mahtavaa esiintyjää. Adam on tuleva supertähti.

      • fantastinen

        toivottavasti voittaa kisat. Lavalla oikea tulisielu ja niin nöyrän ja ujon oloinen höpönassu muuten.


    • Adamisfani49v.

      lataisin iTunes-storesta Adamin studioversiot: mahtavat! osaako joku neuvoa, onko luottokortin numeron laittaminen ok, ja lyhyt ohje musiikin lataamiseen.

      • AdamAdam

        Moi,
        en onnistunut lataamaan jenkkilän iTunes-storesta Adamin musaa (biisejä ei ole Suomen storessa), sivut palauttavat mut aina Suomen storeen. Kun tiedustelin ylläpidolta asiaa, sain vastauksen, että en voi ladata muiden maiden sivuilta ellei mulla ole ko. maassa vakituista osoitetta ja siellä myönnettyä luottokorttia! Aika hoopoa, kun kuitenkin voin ostaa Jenkeistä netin kautta muuten melkein mitä tahansa. Eli täytyypi odotella että tulevan Suomen storeen tai sitten biisit on hankittava muuta kautta...


      • :/
        AdamAdam kirjoitti:

        Moi,
        en onnistunut lataamaan jenkkilän iTunes-storesta Adamin musaa (biisejä ei ole Suomen storessa), sivut palauttavat mut aina Suomen storeen. Kun tiedustelin ylläpidolta asiaa, sain vastauksen, että en voi ladata muiden maiden sivuilta ellei mulla ole ko. maassa vakituista osoitetta ja siellä myönnettyä luottokorttia! Aika hoopoa, kun kuitenkin voin ostaa Jenkeistä netin kautta muuten melkein mitä tahansa. Eli täytyypi odotella että tulevan Suomen storeen tai sitten biisit on hankittava muuta kautta...

        Joo, ei ole noita studioversioita muualla kuin Jenkkien ja Kanadan iTuneseissa. Typerää, mutta ei voi mitään.

        Mutta Suomenkin iTunesissa on tarjolla No Boundaries, ite biisihän on melkosta kuraa, mutta Adam tekee siitä kyllä paljon kuunneltavamman kuin Kris. Ja lisäksi Is Anybody Listening -niminen biisi Ten Commandments -musikaalista, tuo biisi on IMO aivan loistava. Mielellään noihin muutamankymmentä senttiä pistää, kun ei oikein muutenkaan voi suosikkiaan tukea.


    • adamlambertfani

      Ilman Adamia tämä idolin kahdeksas tuotantokausi olisi ollut todella synkkä ja loistavilla esityksillään Adam todella ansaitsisi voiton! Go Adam!

    • Allenin levyä en osta

      Haluttiinko maksimoida voitto. Allen ykkösenä varmistaa isommat tuotot? Adam Lambert on sijoituksestaan huolimatta kultakaivos levyyhtiölle!
      Täälläkin keskusteltu homous voi kuitenkin olla se uskottavampi syy kakkostilalle, vaikka kyseessä onkin laulukilpailu.

      • Aatamifani

        American Idolsin sivuilta luin, että Allenin osavaltiosta Arkansasista tuli 38 milj. ääntä vaikka siellä on vain noin 3 miljoona ihmistä. Eli tekniikka pelaa ja raha sanelee.
        Kyllä nämä Adamin vastustajatkin sisimmässään tietävät, kuka oli AI:n superlahjakas.
        Adamista tulee maailmanluokan tähti ja Krisin (joka hänkin ihan söpö on) unohtaa suuri yleisö pian.


      • maksimointi!

        Kyllä nimenomaan myyntitulojen maksimointi on syy!
        Sama ilmiö toistuu kisassa kuin kisassa: tietysti ennakkosuosikki kannattaa jättää kakkoseksi koska sen levyt ja keikat myy joka tapauksessa. Lisäksi ihmisiä kiinnostaa voittaja, oli se kuka tahansa.
        Näin tuotantoyhtiö käärii enemmän rahaa.


    • ansssasa

      Adam on aivan huippu!

    • kyllä

      Huhhuijaa mikä talentti tuo Adam on.. ihastuin jo teatterivaiheessa miehen tulkintoihin eikä sen jälkeen pettänyt kertaakaan. Eikä tuo tämänpäiväinen veto Regis&Kelly -talkshowssa tehnyt sitä vieläkään. Katsokaa, jos ette usko.

      http://www.youtube.com/watch?v=lUmzGl0zy4k

      • Aatamifani

        Ihan koukussa olen Adamiin. Luen kaiken joka päivä mitä hänestä kirjoitetaan. Fanisivuja on useampiakin. Odotan sitä päivää, kun Adam esiintyy Suomessa! Ja jos sitä ei ihan pian tapahdu täytyy lentää vähän kauemmas katsomaan. Mutta nähtävä on!


      • M
        Aatamifani kirjoitti:

        Ihan koukussa olen Adamiin. Luen kaiken joka päivä mitä hänestä kirjoitetaan. Fanisivuja on useampiakin. Odotan sitä päivää, kun Adam esiintyy Suomessa! Ja jos sitä ei ihan pian tapahdu täytyy lentää vähän kauemmas katsomaan. Mutta nähtävä on!

        Kunpa vaan tulisi suomeen joskus... karisma, mieletön ääni, luontaisen lempeä, nöyrä asenne ja säkenöivä esiintyminen, totaalinen lahjakkuus siis. Täällä yks fani 36v. ilmoittautuu. Tosin ei ole iästä kiinni tuo fanitus puoli, tuollaista lahjakkuutta ei VOI olla ihailematta!


      • täti42
        M kirjoitti:

        Kunpa vaan tulisi suomeen joskus... karisma, mieletön ääni, luontaisen lempeä, nöyrä asenne ja säkenöivä esiintyminen, totaalinen lahjakkuus siis. Täällä yks fani 36v. ilmoittautuu. Tosin ei ole iästä kiinni tuo fanitus puoli, tuollaista lahjakkuutta ei VOI olla ihailematta!

        Adam olisi ollut oikea voittaja. Jos voittajan enimmät äänet tulivat Arkaansaasta, ei ihme koska se on etelän redneckkien aluetta. Amerikka ei ollut valmis noin hurjaan idoliin mikä äänestystulos olikin. Ei hätää Adam saa parempia soppareita näin.
        Jännä tapaus. Osaa käyttää ääntänsä. Tulemme näkemään häntä.


      • S
        täti42 kirjoitti:

        Adam olisi ollut oikea voittaja. Jos voittajan enimmät äänet tulivat Arkaansaasta, ei ihme koska se on etelän redneckkien aluetta. Amerikka ei ollut valmis noin hurjaan idoliin mikä äänestystulos olikin. Ei hätää Adam saa parempia soppareita näin.
        Jännä tapaus. Osaa käyttää ääntänsä. Tulemme näkemään häntä.

        Adam tuleva supertähti, mikä ääni, karisma, ulkonäkö, wau.
        Odotan levyä ja konserttia tai musikaalia jossa Adam mukana. Adam liian täydellinen jenkkimakuun kun kerran nössö Chris voitti( hetero ja kristitty). Adam homo, so what ja juutalainen, kuten itsekin olen.
        Go Adam go.


      • däpä
        S kirjoitti:

        Adam tuleva supertähti, mikä ääni, karisma, ulkonäkö, wau.
        Odotan levyä ja konserttia tai musikaalia jossa Adam mukana. Adam liian täydellinen jenkkimakuun kun kerran nössö Chris voitti( hetero ja kristitty). Adam homo, so what ja juutalainen, kuten itsekin olen.
        Go Adam go.

        tietääkö joku, onko tämä totta:

        http://www.stara.fi/2009/05/27/idol-aanestyksessa-jalleen-huijauskohu-ja-jo pa-saantorikkomus/


    • U.S.A

      kun ei ollut hetero.

      Ja mua ainakin häiritsi se että oli liikaa sliipattu.

      Ääni oli mahtava mutta Amerikan kansa on hyvin pitkälti periaatteellinen, pelkästään se ääni ja hyvä esiintyminen ei riitä, ei saa kuulua "vähemistöön".

      • Aatamifani

        Ja onneksi ei tullutkaan. Työstää nyt jo tulevaa levyään, josta ei tod. tule mitään idols-humppaa. Odotan innolla sen ilmestymistä ja Adamia Euroopan kiertueelle.
        Aatamifanit keskustelevat ahkerasti osoitteessa http://www.adamofficial.com/ ja adam-lambert.org. Sinne vaan mukaan kaikki höyrähtäneet!


      • adamhomo

      • Aatamifani
        adamhomo kirjoitti:

        http://www.juorut.com/adam-lambert-on-homo-saako-nain-jo-sanoa/ väittävät että Adam Lambert olisi homppeli?

        Ollut julkihomo viimeiset 8 vuotta Los Angelesissa. Tuli nyt virallisesti ulos kaapista, kun kaikki sitä kyselivät.
        Ei vaikuta suureen ihailuuni millään tavalla. Adam Lambert on äärimmäisen lahjakas ja fiksu yksilö.


      • vaikuttaa
        Aatamifani kirjoitti:

        Ollut julkihomo viimeiset 8 vuotta Los Angelesissa. Tuli nyt virallisesti ulos kaapista, kun kaikki sitä kyselivät.
        Ei vaikuta suureen ihailuuni millään tavalla. Adam Lambert on äärimmäisen lahjakas ja fiksu yksilö.

        hy hyi...


      • on sun
        vaikuttaa kirjoitti:

        hy hyi...

        oma häviö!


      • koska en ole
        on sun kirjoitti:

        oma häviö!

        itse G-mies.


      • .........
        koska en ole kirjoitti:

        itse G-mies.

        SEKSISTÄHÄN tässä on kysymys. Ei musiikista, ei sitten niin yhtään.


      • en mitään
        ......... kirjoitti:

        SEKSISTÄHÄN tässä on kysymys. Ei musiikista, ei sitten niin yhtään.

        perätuupparia halua fanittaa, oli sitten laulaja tai joku muu.
        ällöttävä ajatus. fanita sä vaan, jos niin kiihottaa.


      • .......
        en mitään kirjoitti:

        perätuupparia halua fanittaa, oli sitten laulaja tai joku muu.
        ällöttävä ajatus. fanita sä vaan, jos niin kiihottaa.

        Edelleenkään tässä ei ole kysymys seksistä, vaan MUSIIKISTA! Mitä väliä jollain seksuaalisella suuntautumisella?? Taitaa itseäsi kiihottaa, kun piti puheeksi ottaa. :P


      • marimikko

        kiitos minä pidän ja olen kiimoissani. eipä ole poika tainnut käsitellä omaa suhdettaan omaan pippeliin ja muihin pippelin kantajiin kun niin kuvottaa. teepä se. ei se ole niin pelottavaa. pidän pääsääntöisesti tytöistä mutta ei minulla ole ongelmaa myöntää että on minulla ollut suhteita samaankin sukupuoleen. eikä minun tarvi tuomita ketään siitä että on gay, homo, lesbo, bi / hetero. se ei minulta ole pois, kenen kanssa ja mistä syystä sängyssä vehtaa. tietysti voisit lopettaa jo ton tahallisen provoamisen mutta hyvää yötä Kulti!


      • että ihan
        marimikko kirjoitti:

        kiitos minä pidän ja olen kiimoissani. eipä ole poika tainnut käsitellä omaa suhdettaan omaan pippeliin ja muihin pippelin kantajiin kun niin kuvottaa. teepä se. ei se ole niin pelottavaa. pidän pääsääntöisesti tytöistä mutta ei minulla ole ongelmaa myöntää että on minulla ollut suhteita samaankin sukupuoleen. eikä minun tarvi tuomita ketään siitä että on gay, homo, lesbo, bi / hetero. se ei minulta ole pois, kenen kanssa ja mistä syystä sängyssä vehtaa. tietysti voisit lopettaa jo ton tahallisen provoamisen mutta hyvää yötä Kulti!

        perämies ilmoittautui sieltä. tunnusta vaan reilusti, että olet pelkkä homo. bi-seksuaalisuudellahan ne homot nykyään peittelevät homouttaan, etteivät tulisi niin herkästi leimatuksi. ja sehän on nykyään muotia teinixien keskuudessa.


    • kannessa
      • järjettömän

        seksikäs tuo kansikuva!


      • lainatakseni
        järjettömän kirjoitti:

        seksikäs tuo kansikuva!

        "TÄYTTÄ TÖRINÄÄ";D. On sääli näin naisnäkökulmasta että jätkä on gay, mutta saahan sitä silti ihailla?;)

        Uusi Elvis ja Freddie Mercury samassa persoonassa. IMHO. Elviksestähän muuten huhuttiin myös kaikenlaista; että tykkäsi siis myös miehistä ja silleen... Tiedä sitten, ainahan sitä julkkiksista puhutaan ja varsinkin idiootit vihailijat pistää huhua liikenteekseen, kun se on heille kovin mahdollinen haukkumisargumentti:D


      • Aatamifani
        lainatakseni kirjoitti:

        "TÄYTTÄ TÖRINÄÄ";D. On sääli näin naisnäkökulmasta että jätkä on gay, mutta saahan sitä silti ihailla?;)

        Uusi Elvis ja Freddie Mercury samassa persoonassa. IMHO. Elviksestähän muuten huhuttiin myös kaikenlaista; että tykkäsi siis myös miehistä ja silleen... Tiedä sitten, ainahan sitä julkkiksista puhutaan ja varsinkin idiootit vihailijat pistää huhua liikenteekseen, kun se on heille kovin mahdollinen haukkumisargumentti:D

        Eikä pätkääkään haittaa vaikka on gay. En haaveile lähemmästä kontaktista yhdenkään artistin kanssa...
        Levyä odotan innolla ja se kuulemma julkaistaankin jo syksyllä. Ja heti kun lähtee kiertueelle, omalleen (ei idols), menen katsomaan vaikka rapakon taakse, jos ei lähemmäksi tule :-)


      • adamlover19

        uuh, että tuo Adam osaa sitten olla komea ja seksikäs.

        Ei vaikuta minun kannatukseen tippaakaan, vaikka kuinka olis homppeli.


      • ...fanittamiseen!
        adamlover19 kirjoitti:

        uuh, että tuo Adam osaa sitten olla komea ja seksikäs.

        Ei vaikuta minun kannatukseen tippaakaan, vaikka kuinka olis homppeli.

        Aivan käsittämättömän uskomattoman karismaattinen ja lahjakas laulaja ja esiintyjä, varsinkin Led Zep -esityksensä oli jotain tajunnanräjäyttävää! :D

        Mahtaako kellekään muulle muuten tulla Adamin ulkonäöstä mieleen Leonardo DiCaprio jostain Titanicin ajoilta?


      • .............
        ...fanittamiseen! kirjoitti:

        Aivan käsittämättömän uskomattoman karismaattinen ja lahjakas laulaja ja esiintyjä, varsinkin Led Zep -esityksensä oli jotain tajunnanräjäyttävää! :D

        Mahtaako kellekään muulle muuten tulla Adamin ulkonäöstä mieleen Leonardo DiCaprio jostain Titanicin ajoilta?

        Kiitos muistutuksesta, oon miettinyt pääni puhki, että ketä Adam tässä kuvassa muistuttaa ja DiCaprion poikaahan tietenkin! :D

        http://abcnews.go.com/Entertainment/popup?id=7803509&contentIndex=1&start=false&page=5


      • bbbbbbbbbbbbbb
        ...fanittamiseen! kirjoitti:

        Aivan käsittämättömän uskomattoman karismaattinen ja lahjakas laulaja ja esiintyjä, varsinkin Led Zep -esityksensä oli jotain tajunnanräjäyttävää! :D

        Mahtaako kellekään muulle muuten tulla Adamin ulkonäöstä mieleen Leonardo DiCaprio jostain Titanicin ajoilta?

        Kun Adam avaa suunsa niin olen täysin myyty. Tuijotan hänen lauluaan suu auki ja ihokarvat nousee pystyyn. Monesti ei näin ole tapahtunut. Hän on suorastaan häikäisevä ja jos en pian kuule hänestä täällä suomessa niin lähden amerikkaan häntä katsomaan ja kuulemaan. Todellinen lahjakkuus!


      • Keikalle pitäis päästä
        bbbbbbbbbbbbbb kirjoitti:

        Kun Adam avaa suunsa niin olen täysin myyty. Tuijotan hänen lauluaan suu auki ja ihokarvat nousee pystyyn. Monesti ei näin ole tapahtunut. Hän on suorastaan häikäisevä ja jos en pian kuule hänestä täällä suomessa niin lähden amerikkaan häntä katsomaan ja kuulemaan. Todellinen lahjakkuus!

        VSS= veit sanat suustani


      • M
        Keikalle pitäis päästä kirjoitti:

        VSS= veit sanat suustani

        niin mitä väliä... päinvastoin, hienoa kun oma itsensä!


      • tay
        bbbbbbbbbbbbbb kirjoitti:

        Kun Adam avaa suunsa niin olen täysin myyty. Tuijotan hänen lauluaan suu auki ja ihokarvat nousee pystyyn. Monesti ei näin ole tapahtunut. Hän on suorastaan häikäisevä ja jos en pian kuule hänestä täällä suomessa niin lähden amerikkaan häntä katsomaan ja kuulemaan. Todellinen lahjakkuus!

        Siis ei tuosta pääse yli eikä ympäri, mutta Adam on vaan paras. Mitenkä sitä voikaan yhessä pakkauksessa olla noin paljon lahjakkuutta ja hyviä ominaisuuksia? Tykkään! Toivottavasti tulee aikanaan levy myös Suomen kauppoihin, se on nimittäin saatava :P

        Nimimerkillä, tyttö 25v.


      • a.h.
        tay kirjoitti:

        Siis ei tuosta pääse yli eikä ympäri, mutta Adam on vaan paras. Mitenkä sitä voikaan yhessä pakkauksessa olla noin paljon lahjakkuutta ja hyviä ominaisuuksia? Tykkään! Toivottavasti tulee aikanaan levy myös Suomen kauppoihin, se on nimittäin saatava :P

        Nimimerkillä, tyttö 25v.

        Sattuuko kellään olemaan tietoa....tuleeko yleensä suomeen myyntiin american idols season-cd:t ?

        i tunesissa kun ei ole kuin amerikkalaisille ;(


      • yhtä seksikäs
        Aatamifani kirjoitti:

        Eikä pätkääkään haittaa vaikka on gay. En haaveile lähemmästä kontaktista yhdenkään artistin kanssa...
        Levyä odotan innolla ja se kuulemma julkaistaankin jo syksyllä. Ja heti kun lähtee kiertueelle, omalleen (ei idols), menen katsomaan vaikka rapakon taakse, jos ei lähemmäksi tule :-)

        kuin kaurapuuro, joka on keitetty veteen....


      • vekkuliini edelleen
        a.h. kirjoitti:

        Sattuuko kellään olemaan tietoa....tuleeko yleensä suomeen myyntiin american idols season-cd:t ?

        i tunesissa kun ei ole kuin amerikkalaisille ;(

        vaikka siis Suomen ITunes Storessa ei ole vielä niin IPodilla sain ostettua tänään!


    • jänskättää

      Adamilta pitäis lähiaikoina alkaa ilmestymään eka singlebiisi, Krisiltä ilmestyi noin viikko sitten ja miesten levyt tulee markinoille viikon välein. Krisin muistaakseni 17.11 ja Adamin 24.11.

      Ei malttaisi millään odottaa, että pääsee pitkästä aikaa kuulemaan jotain uutta tuotantoa Adamilta.

      • uuutelias

        Kuka tai ketkä on kundien biisien takana, vai onko omaa tuotantoa? Varsinkin AL:n levy kiinnostaa.


      • adamfani100
        uuutelias kirjoitti:

        Kuka tai ketkä on kundien biisien takana, vai onko omaa tuotantoa? Varsinkin AL:n levy kiinnostaa.

        En ole täysin varma, mutta pikainen etsintä tuotti, että tämän nimiset heput ovat olleet mukana kynäilemässä lauluja Adamille: Gregg Wells, Linda Perry, Max Martin, Sam Sparro ja Ryan Tedder.

        Adamin ensimmäisestä(?) singlestä Time For Miracles on julkaistu jo pieni pätkä kuultavaksi, en vaan löytänyt linkkiä. Taisi olla Amazonissa ainakin kuunneltavissa.


      • adammm
        adamfani100 kirjoitti:

        En ole täysin varma, mutta pikainen etsintä tuotti, että tämän nimiset heput ovat olleet mukana kynäilemässä lauluja Adamille: Gregg Wells, Linda Perry, Max Martin, Sam Sparro ja Ryan Tedder.

        Adamin ensimmäisestä(?) singlestä Time For Miracles on julkaistu jo pieni pätkä kuultavaksi, en vaan löytänyt linkkiä. Taisi olla Amazonissa ainakin kuunneltavissa.

        hittinikkareita Adamin levyllä. Ykkösluokan taustajoukoista päätellen levyllä tulee olemaan monta sinkkuhittiä ja Adam tulee hallitsemaan niin radiosoitto- kuin myyntilistojakin.


      • .........
        adamfani100 kirjoitti:

        En ole täysin varma, mutta pikainen etsintä tuotti, että tämän nimiset heput ovat olleet mukana kynäilemässä lauluja Adamille: Gregg Wells, Linda Perry, Max Martin, Sam Sparro ja Ryan Tedder.

        Adamin ensimmäisestä(?) singlestä Time For Miracles on julkaistu jo pieni pätkä kuultavaksi, en vaan löytänyt linkkiä. Taisi olla Amazonissa ainakin kuunneltavissa.

        ei ole ensimmäinen sinkku Adamin levyltä, vaan 2012-nimisen elokuvan tunnusbiisi. Ei mitään kovin omaperäistä kamaa, mutta Adam tekee siitäkin ihan kelpo kuuntelukokemuksen.


    • adamfani

      2012-biisi Time For Miracles on jo iTunesissa myytävänä! Menkää ihmeessä ostamaan, aivan upea ja mahtipontinen biisi! En tiedä, onko muissa nettikaupoissa. Pakko kai se leffakin on mennä myöhemmin katsomaan...

      Hieman erilaistahan tuo on kuin todennäköisesti se levylle tuleva materiaali, mutta iskee ihan kybällä silti.

      • <3 Adam <3

      • WJ

      • AdamAddikti
        WJ kirjoitti:

        http://www.youtube.com/watch?v=Kfil9GOP0gQ


        Juustolla höystettyä maailmanloppumeininkiä, mutta Adam jyrää!

        sinkun pitäis sitten ilmestyä tällä viikolla! Ainakin mikäli Adamin viestejä twitterissä on uskominen. Jes!


      • WJ
        AdamAddikti kirjoitti:

        sinkun pitäis sitten ilmestyä tällä viikolla! Ainakin mikäli Adamin viestejä twitterissä on uskominen. Jes!

        Paitsi ei vielä ostettavissa jenkkien ulkopuolella. Itunes-listausta odotellessa...

        Aika upea kuitenkin.


      • <3 Adam <3

      • vekkuliini
        WJ kirjoitti:

        Paitsi ei vielä ostettavissa jenkkien ulkopuolella. Itunes-listausta odotellessa...

        Aika upea kuitenkin.

        Jostakin syystä sain ostettua sinkun IPodilla, vaikka tunnukseni on rekisteröity vain Suomen ITunes Storeen eikä sieltä vieläkään löydy FYE, vain TFM ja Boundaries. mut siis joo, mun IPodissa ja autossa pauhaa nyt FYE (YES-YES-YES!!!)
        (joku sanoi, ettei tässä ole kyse seksistä...haloooo.....voisin mieluusti ryhtyä homomieheksi jos Adam vain huolisi :) )


      • WJ
        vekkuliini kirjoitti:

        Jostakin syystä sain ostettua sinkun IPodilla, vaikka tunnukseni on rekisteröity vain Suomen ITunes Storeen eikä sieltä vieläkään löydy FYE, vain TFM ja Boundaries. mut siis joo, mun IPodissa ja autossa pauhaa nyt FYE (YES-YES-YES!!!)
        (joku sanoi, ettei tässä ole kyse seksistä...haloooo.....voisin mieluusti ryhtyä homomieheksi jos Adam vain huolisi :) )

        Koska minulla on amerikkalainen vaimo sain tilattua deluxe editionin adamofficial.com-sivustolta, ja tänään sinne ilmestyi kaksi biisiä ladattaviksi! Ne ovat vissiin jo youtubessa-- ne ovat Pinkin kirjoittama "Whataya Want From Me" ja bonusraita "Master Plan." WWFM on hyvin Pink-mäinen. Master Plan on kuin Gay Pride-kulkueen teemalaulu, aivan mahtava taistelumarssi.


    • A
    • aatamifani

      Voicen uutisissa oli juttua, että Adamista tulisi sittenkin Queniin uusi vokalisti. Mielestäni hän sopii hyvin Freddien tilalle, vaikka tuskin hänellä on yhtä mahtavat biisintekotaidot, vai mistä sitäkään tietää. Onhan hän lahjakas tyyppi kaikin puolin ja kaiketi jonkin verran tehnyt omaakin musaa.

      • WJ

        Paitsi että Adam ei halua Queenin laulajaksi, koska hänellä on jo kokopäivätyö. Hän on jo päättänyt tähdätä miespuoliseksi Lady GaGa:ksi. Hänkin on huomannut, ettei jenkeissä ole periaattessa yhtään miespuolista diva/pop/power singer-tyyppiä. Tyttöjä piisaa--Rihanna, Britney, GaGa, Beyoncé, Christina, Katy Perry, Madonna, jne jne jne. Miehelle olisi varmaan tilausta jos joku vaan uskaltaa. (Adam uskaltaa. Ja näyttää vahvasti siltä että hän myös tulee onnistumaan.)


    • .............
      • WJ

        Olen soittanut sitä repeatillä maanantaista asti. Ei löydy yhtään raitaa mistä en tykkäisi, vaikka Music Again ja Fever on ehkä tänhetkiset lempparit. Olen täynnä rakkautta ja sellaista! LUH!


    • ansku555

      Adam Lambert on hyvännäkönen,mutta et homo niin ei ei ei.

    • vittu mikä homo

      mä sanon oman mielipiteen:5 VITTU MIKÄ HOMO!!!

    • glamberrrt

      adam on paras

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 122
      2896
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      83
      2652
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2158
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1499
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1459
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1417
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1387
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe