Jos voittaisi lotossa

häipyisin vittuun

suomesta ja saatanan nopeasti!

9

1027

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saada lottovoittoa!

      Ei tartte saada lottovoittoa! Netissä on kaikennäkösiä sivuja, joista saa ilmaseks rahaa!

      bux.to sivusto on "rahakone" jonka avulla voit tienata helposti 50€/kk katsomalla mainoksia!

      Näin se onnistuu!:
      Tee ilmainen nettilompakko osoitteessa www.alertpay.com

      Sen jälkeen menet osoitteeseen:
      http://bux.to/?r=url2009
      ja rekisteröidyt ja alat kerätä rahaa! Tosi helppoo!

      Täs vielä esimerkki:
      Earnings Example
      » You click 10 ads per day = $0.10
      » 20 referrals click 10 ads per day = $2.00
      » Your daily earnings = $2.10
      » Your weekly earnings = $14.70
      » Your monthly earnings = $63.00

    • <<<<

      6 0-6
      1.menisin naimisiin
      2.pitäisin salahäät
      3.menisin aidosti naimisiin
      4.Menisin Pyhän laurin kirkossa Vieläpä
      5.Mulla ois salahäät
      6.sitten menisimme Bussilla Tapanilaan < Jossa Morsiammeni täti asuisi

    • atlatl

      ...menisin samana päivänä autokouluun ja ostaisin heti sen jälkeen auton.
      Sitten ajelisin kotiseudulle ja ostaisin sieltä rivitalokämpän tms.
      Sitten jatkaisin Lappiin ja kiertelisin aikani siellä.
      Sen jälkeen alkais jo miettimään,mitä loppurahoilla tekis.
      Mutta ulkomaille en menis,ainakaan näihin perinteisiin Suomalaisten rypypaikkoihin.

      Kaupunkilomat on muutenkin hanurista.

      Jonnekkin Patagoniaan tai Amerikan kansallispuistoihin voisi kyllä tutustua ja vaikkapa intiaanien alkuperäiskulttuuriin,sikäli kun sitä vielä on.

      • 7+3-10

        PITÄISIMME 10MMENET TUPLAHÄÄT JOSSA OLISIMME MINÄ JA ANNE.ANNIKA.LAURA.SAIJA.MARIANNE.HANNA.RIINA.
        ANNIKA.KATJA.LAURA.SAARA.MARIKA.MARI.JANITA.JONNA.
        JANNE JA NIINA JA SITTEN LAURI JA SAARA JA SITTEN HYVÄ KAVERINI MOTOCROSS AJOILTA ELIKKÄS JORMA JA
        HANNA JA SITTEN TYÖKAVERINI JA FUTISKAVERINI HANNU JOKA MENISI NAIMISIIN LINDAN KANSSA JA SITTEN MEILLÄ OLISI HIRVEÄ REMMI PÄÄLLÄ JA SITTEN TUPLAHÄÄT < OLISIVAT AIKA VÄRIKKÄÄT JA TUNNELMA KATOSSA


      • &lt;&lt;&lt;&lt;

        KÄVISIN AUTOKOULUN.SITTEN AJAISIN AJOKORTIN ABCDE-AJOKORTTI JA SITTEN HANKKISIN USA-VIENTIMALLI PORSCHEN 911 JOHON HANKKISIN VAKIONOPEUDEN SÄÄTIMEN JA MULLA OLISI MYÖS MUSTA 911 SC JA 911 TARGA JA SITTEN AUDI QUATTRO JA KASETTINA BRIAN FERRYN ROXY MUSIC JA SITTEN OLISI MERCEDES-BENZ W116 450SEL JA USEITA AUTOJA 103 301-404 JA MM BEIGE AVOMALLI USA-VIENTIMALLI MERCEDES-BENZ VM 1979 JA SITTEN 350SLC VM 1974 SININEN JA ORANSSI 350SLC 1975 JA SITTEN OLISI 1939 MALLIN CHEVROLET JA 1942 MALLIN FORD V8 JA 1944 FORD V8 JA CHEVROLET 1949 JA MUSTA PONTIAC TRANS AM 1983


    • blackmagictiger

      ITSE MENISIN RUOTSIIN LAIVALLE

    • &lt;&lt;&lt;&lt;&lt;&lt;

      MENISIN AUTOKOULUUN.HANKKISIN AUTOJA JA MENISIN NAIMISIIN JA SITTEN AJAISIN AJOKORTIN JA MP-AJOKORTIN JA MULLA OLISI 7 7-14 TYTTÖYSTÄVÄÄ JOISTA TUTTUJA KUUSI < JA ITSE HAKISIN TYTTÖYSTÄVÄNI MM MERSULLA 116-KORINEN JA CHRYSLER NEW YORKERILLA 1967 JA TÄLLÄ OLISI TURKKI PÄÄLLÄ 20 ASTEEN PAKKASELLA JA LEOPARDITURKKI JA SEURAAVALLA KERRALLA MINKKITURKKI JA SITTEN JOSKUS TAAS HAKISIN HÄNET 350SLCEELLÄ KESÄLLÄ FARKUT JA TOPPI JA AUTOSSA SOISI JUHAMATIN RAKKAUDELLA KUN AJAISIMME LOMALLE RUOTSIN LAIVALLE E270 CDIILLÄ < VANHA TAKSI < JA SITTEN JOSKUS VIETTÄISIMME KAKSISTAAN LEMMEN-ILTOJA < MULLA JOSKUS JOPA SMOKKI JA TÄLLÄ ILTAPUKU

    • &lt;&lt;&lt;&lt;&lt;&lt;

      NISA SORAYAN KASETTI SOISI 123-KORISESSA MERSUSSA JA THUNDERBIRDISSÄ 1977 SOISI TAAS HURRIGANES JA SITTEN 1976 MALLISESSA CAMAROSSA BEATLES JA CREAM JA SITTEN 1967 MALLISESSA BARRACUDASSA MARKKU ARO JA HURRIGANES JA FREDERIK

    • ...

      Tennarit jalkaan, passi taskuun ja lähde litomaan. Ei sua täällä kukaan pidättele, eikä rajojen ulkopuolelle pääsy nyt niin kallista ole. Lauttalippu ruåttiin ja siitä liftillä eteenpäin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      33
      2244
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      8
      1882
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1341
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      8
      1230
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1215
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      16
      1140
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1081
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1035
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1024
    10. 12
      997
    Aihe