Pääsiäinen

Puhurix

tulla pällittää (vrt. joulu tulla jollottaa). Mitäpä suunnitelmia? Laiffilla odotellaan ainakin, mitä ohjelmaa Kadunmiehen laaturavintola järjestää.

22

654

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toisaalla jo mainitsinkin,että meinaan vaan mussuttaa namia ja tuijottaa telkkaria ettei sitä kukaan varasta..:))

      Toivottavasti se laaturavintola hommaa tarjoilijoita,ettei tartte kurkusta puhaltaa ulos pölypilviä..:P

      • Puhurix

        olis kyllä että muutama tarjoilija ja ammattitaitoinen kokki löytyis jostain.


      • Puhurix kirjoitti:

        olis kyllä että muutama tarjoilija ja ammattitaitoinen kokki löytyis jostain.

        kun on laatuasiakkaita,niin täytyyhän homman toimia laadukkaasti..;)


      • Puhurix
        mii-su kirjoitti:

        kun on laatuasiakkaita,niin täytyyhän homman toimia laadukkaasti..;)

        sulle viimeks lainkaan ruokalistaa? Mä en saanu viiniä ollenkaan.


      • Puhurix kirjoitti:

        sulle viimeks lainkaan ruokalistaa? Mä en saanu viiniä ollenkaan.

        sitä olis näyttäny,ku ei näkyny ristin sielua..:¤


      • Puhurix
        mii-su kirjoitti:

        sitä olis näyttäny,ku ei näkyny ristin sielua..:¤

        Eikä taida näkyä pässiäisenäkään.


    • koneen äärellä?

      Sus siunakkoon!

      • Puhurix

        perjantaina voin olla koneella, mut lauantaina hilpasen mökille.


    • voi olla

      noitia liikkeellä, voi tapahtua mitä vaan :)

      • Puhurix

        Liikkuuko ne vapaana. Mä luulin et ne pitää bileet kyöpelivuorella.


    • pirpzu

      Ei ny varsinaisesti mitään ihmeellisiä suunnitelmia. Varmaan tulee kultsulin kans hengailtua ja ehkä poikkeen koneella välillä, jos ehdin/jaksan/muistan.

      • Puhurix

        noin sujuu.


    • Parempi kun ei suunnittele etukäteen mitään. Tai, voinhan suunnitella renkaiden vaihtoa, mikäli aurinko paistaa loppuviikon yhtä kauniisti kuin nyt.

      • Puhurix

        Mihin toimitan auton ja renkaat?


      • Puhurix kirjoitti:

        Mihin toimitan auton ja renkaat?

        Heh, en viitsi sanoa kun voin joutua ne todellakin laittamaan autoosi:)


      • Puhurix
        Waffe kirjoitti:

        Heh, en viitsi sanoa kun voin joutua ne todellakin laittamaan autoosi:)

        Jospa otetaan osoitetta selville. *Piip piip. "Eniro nolla sata sata, miten voin auttaa?". "Waffen osote, kiitos." "Juu, lähetän tekstiviestinä." "Eniromaista"


    • lähtisi matkoille :) Ei tarvitse laittaa pääsiäistä lainkaan tällä kertaa.

      • Puhurix

        Eks sä just ollu reissussa?


      • Puhurix kirjoitti:

        Eks sä just ollu reissussa?

        reissuvaihde jäi näköjään päälle. :))


      • Puhurix
        TaikisN kirjoitti:

        reissuvaihde jäi näköjään päälle. :))

        Mitataanpas heti tämä ekologinen jalanjälki. Kengän numero näyttäis olevan 97.


      • Puhurix kirjoitti:

        Mitataanpas heti tämä ekologinen jalanjälki. Kengän numero näyttäis olevan 97.

        muttakun...ajan vähäpäästöisellä vähänkuluttavalla... *puolustelee*


      • Puhurix
        TaikisN kirjoitti:

        muttakun...ajan vähäpäästöisellä vähänkuluttavalla... *puolustelee*

        Mitäs tohonki ny sanois.


    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe