tulla pällittää (vrt. joulu tulla jollottaa). Mitäpä suunnitelmia? Laiffilla odotellaan ainakin, mitä ohjelmaa Kadunmiehen laaturavintola järjestää.
Pääsiäinen
22
654
Vastaukset
toisaalla jo mainitsinkin,että meinaan vaan mussuttaa namia ja tuijottaa telkkaria ettei sitä kukaan varasta..:))
Toivottavasti se laaturavintola hommaa tarjoilijoita,ettei tartte kurkusta puhaltaa ulos pölypilviä..:P- Puhurix
olis kyllä että muutama tarjoilija ja ammattitaitoinen kokki löytyis jostain.
Puhurix kirjoitti:
olis kyllä että muutama tarjoilija ja ammattitaitoinen kokki löytyis jostain.
kun on laatuasiakkaita,niin täytyyhän homman toimia laadukkaasti..;)
- Puhurix
mii-su kirjoitti:
kun on laatuasiakkaita,niin täytyyhän homman toimia laadukkaasti..;)
sulle viimeks lainkaan ruokalistaa? Mä en saanu viiniä ollenkaan.
Puhurix kirjoitti:
sulle viimeks lainkaan ruokalistaa? Mä en saanu viiniä ollenkaan.
sitä olis näyttäny,ku ei näkyny ristin sielua..:¤
- Puhurix
mii-su kirjoitti:
sitä olis näyttäny,ku ei näkyny ristin sielua..:¤
Eikä taida näkyä pässiäisenäkään.
- koneen äärellä?
Sus siunakkoon!
- Puhurix
perjantaina voin olla koneella, mut lauantaina hilpasen mökille.
- voi olla
noitia liikkeellä, voi tapahtua mitä vaan :)
- Puhurix
Liikkuuko ne vapaana. Mä luulin et ne pitää bileet kyöpelivuorella.
- pirpzu
Ei ny varsinaisesti mitään ihmeellisiä suunnitelmia. Varmaan tulee kultsulin kans hengailtua ja ehkä poikkeen koneella välillä, jos ehdin/jaksan/muistan.
- Puhurix
noin sujuu.
Parempi kun ei suunnittele etukäteen mitään. Tai, voinhan suunnitella renkaiden vaihtoa, mikäli aurinko paistaa loppuviikon yhtä kauniisti kuin nyt.
- Puhurix
Mihin toimitan auton ja renkaat?
Puhurix kirjoitti:
Mihin toimitan auton ja renkaat?
Heh, en viitsi sanoa kun voin joutua ne todellakin laittamaan autoosi:)
- Puhurix
Waffe kirjoitti:
Heh, en viitsi sanoa kun voin joutua ne todellakin laittamaan autoosi:)
Jospa otetaan osoitetta selville. *Piip piip. "Eniro nolla sata sata, miten voin auttaa?". "Waffen osote, kiitos." "Juu, lähetän tekstiviestinä." "Eniromaista"
lähtisi matkoille :) Ei tarvitse laittaa pääsiäistä lainkaan tällä kertaa.
- Puhurix
Eks sä just ollu reissussa?
- Puhurix
TaikisN kirjoitti:
reissuvaihde jäi näköjään päälle. :))
Mitataanpas heti tämä ekologinen jalanjälki. Kengän numero näyttäis olevan 97.
Puhurix kirjoitti:
Mitataanpas heti tämä ekologinen jalanjälki. Kengän numero näyttäis olevan 97.
muttakun...ajan vähäpäästöisellä vähänkuluttavalla... *puolustelee*
- Puhurix
TaikisN kirjoitti:
muttakun...ajan vähäpäästöisellä vähänkuluttavalla... *puolustelee*
Mitäs tohonki ny sanois.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 26472
- 47417
- 30406