Mitä saa kuvata

Karjalaisen nettisivustolla olen asiaa selostanut mikä asia liittyy kameravalvontaan ja mitä saa kuvata.
Kotonakaan ei mies esim saa kuvata ellei kaikilta taloudessa asuvilta ole lupaa vaikka omistaisi asunnon.
Tallentavasta kameravalvonnasta täytyy olla ilmoitus ja tieto rekisterinpitäjästä.
Työpaikalla täytyy jokaisella olla tieto missä kamera sijaissee.Sellaiseen valvontaan pitää olla peruste esim henkilön suojaaminen Prosessi omaisuuden suojaus.
Kiellettyä on Pukuhuone ja WC sekä henkilökohtainen työhuone.MK

176

5052

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • freelancer ja kuvaaja

Onneksi ei kaikkea tarvitse ja pidä uskoa mitä täällä ja karjalaisen keskustelussa esiin tuli. Ei pidä sotkea yksityisyyden suojaa, yksityistä tilaa ja julkista tilaa. On sitten vissi ero.

• Olen kuitenkin tuonut esiin sen seikan joka minutkin ylläti "Kuvaaminen kotona" ja sen selvitin mitä "sanasta luin" ja millaiset ohjeet tietosuojavaltuutettu antoi ohjeeksi Lieksan kaupungille yksityisyyden suojasta vastauksena kanteluuni.
        Tietolähde Suomen laki ja valvontakamerat
        KH verkkokauppa.com
        Terveisin markku

• kerro lisää
        markkukorpinen kirjoitti:

Olen kuitenkin tuonut esiin sen seikan joka minutkin ylläti "Kuvaaminen kotona" ja sen selvitin mitä "sanasta luin" ja millaiset ohjeet tietosuojavaltuutettu antoi ohjeeksi Lieksan kaupungille yksityisyyden suojasta vastauksena kanteluuni.
        Tietolähde Suomen laki ja valvontakamerat
        KH verkkokauppa.com
        Terveisin markku

Mieluiten monisanaisesti. Kiitos jo etukäteen!

• kerro lisää kirjoitti:

Mieluiten monisanaisesti. Kiitos jo etukäteen!

Laki yksityisyyden suojasta työelämässä 13.8.2004/ 759
        5 luku kameravalvonta työpaikalla
        16§ kameravalvonnan edelletykset
        17§ avoimmuus kameravalvontaa toteutettaissa
        22§ valvonta tätä asiaa valvovat työsuojeluviranomaiset yhdessä tietosuojavaltuutetun kanssa
        23§ nähtävilläpito
        Työnantajan on pidettävä tämä laki työntekijöiden nähtävillä työpaikoilla.

Tietosuojalaki tuli voimaan 1.10.2004

Lakiteksti on 10 sivua Käy katsomassa tietosuoja

• Niilo Ylipääsemätön

Laki yksityisyyden suojasta työelämässä 13.8.2004/ 759
        5 luku kameravalvonta työpaikalla
        16§ kameravalvonnan edelletykset
        17§ avoimmuus kameravalvontaa toteutettaissa
        22§ valvonta tätä asiaa valvovat työsuojeluviranomaiset yhdessä tietosuojavaltuutetun kanssa
        23§ nähtävilläpito
        Työnantajan on pidettävä tämä laki työntekijöiden nähtävillä työpaikoilla.

Tietosuojalaki tuli voimaan 1.10.2004

Lakiteksti on 10 sivua Käy katsomassa tietosuoja

Runk Kari julkaisi vuonna 1999 teoksen Saarenmaan Kulttuurinähtävyydet. Teoksessa oli todella mainittu kuvaamioseen liittyvää tekstiä siinä suhteessa, että mies oli kuvannut vaimoaan röntgenillä vaatteiden läpi ja jäänyt kiinni itsensä hyväilystä jääkaapin oven takana...

• Niilo Ylipääsemätön kirjoitti:

Runk Kari julkaisi vuonna 1999 teoksen Saarenmaan Kulttuurinähtävyydet. Teoksessa oli todella mainittu kuvaamioseen liittyvää tekstiä siinä suhteessa, että mies oli kuvannut vaimoaan röntgenillä vaatteiden läpi ja jäänyt kiinni itsensä hyväilystä jääkaapin oven takana...

asiaan kuulumatonta hörinää kun ei muuta taideta pääsiäinenkö tuo asiat esiin tuolla tavalla.MK

• Höpöhöpö ja höpö

Nyt ei ole aprillipäivä enää. Karjalaisen ja täällä annetut neuvot on sarjassa uskoo ken haluaa. Tietolähteet kannattaa etsiä uskottavasta paikkaa.Tässä keskustelussa näin ei ole tapahtunut.
      Kas kun ei tietolähteeksi ole etsitty Niilo Liakan 1932 ilmestynyttä teosta Santeri Alkion henkilökuva ja elämäntyö.

• Katso toisaalta tietolähde.Tietosuojalaki

Santeri Alkio totesi muista köyhän asia.

Mutta tässä yhteydessä tuo viesti tulee bumerangina takaisin.
        Ystävällisin terveisin Markku Korpinen

• Hopöä lisää

Katso toisaalta tietolähde.Tietosuojalaki

Luehan mitä aloitusviestissä kirjotit. Ja mitä oot karjalaisen sivuille kirjotellut. Nyt voi sitten alkaa virheellisen tiedon korjaamaan.
        Toinen Santeri Alkio ei mainitussa teoksessa maininnut halaistua sanaa köyhän asiasta.
        Kolmas.Bumerangi ei aina tule takaisin. Lähde australian alkuperäisheimon elinolot, Kirj K.E. Rungu 1897

• tietoa saa

Katso toisaalta tietolähde.Tietosuojalaki

Kyseinen tieto on varmasti tarkistettu edelleenkin Aku Ankasta.
        Ja lisäksi ko. kirjaa ei asiamiehellä voi olla. On luettoloitu alan kerääjien kesken.32 luvun mainittu painos on listattu keräilijöiden parissa varsin korkealle. Kerroppa tietolähde onko mainitun painoksen alkusivuilla runoa vai elämänkertaa. Ja voin vakuuttaa, et löydä netistä.

• Hopöä lisää kirjoitti:

Luehan mitä aloitusviestissä kirjotit. Ja mitä oot karjalaisen sivuille kirjotellut. Nyt voi sitten alkaa virheellisen tiedon korjaamaan.
        Toinen Santeri Alkio ei mainitussa teoksessa maininnut halaistua sanaa köyhän asiasta.
        Kolmas.Bumerangi ei aina tule takaisin. Lähde australian alkuperäisheimon elinolot, Kirj K.E. Rungu 1897

Joten on mielenkiintoista saada viesti näin nopeasti alkuperäisväestöltä.

Mutta kuitenkin onkyse kameravalvonnasta ja sen tarpeellisuudeta ja mitä toimia tarvitaan kun ryhdytään kameravalvontaa suorittamaan miten tulee toimia avoimesti ja mitä esim työnantajaien työntekijöiden yhteistyö edellyttä avoimuudesta sillä puolen asiassa.Mikä on yksilön suoja.MK

• tietoa saa kirjoitti:

Kyseinen tieto on varmasti tarkistettu edelleenkin Aku Ankasta.
        Ja lisäksi ko. kirjaa ei asiamiehellä voi olla. On luettoloitu alan kerääjien kesken.32 luvun mainittu painos on listattu keräilijöiden parissa varsin korkealle. Kerroppa tietolähde onko mainitun painoksen alkusivuilla runoa vai elämänkertaa. Ja voin vakuuttaa, et löydä netistä.

Joten nuo aku akka lähteet voinet tuoda julki muualla ja nuo lapsellisuudet,On kuitenkin hyvä että sinulla on noin paljon luovuutta,sekä leikkimieltä elät pitkään.MK

• Ja isosti

Kotonakaan ei mies esim saa kuvata ellei kaikilta taloudessa asuvilta ole lupaa vaikka omistaisi asunnon. Näin kirjotit.
      Voi olla kirjottalla.
      On muuten uskomaton väite.Ja jos tuon vielä joku uskoo, niin kaikki vastasyntyneitä kuvanneita lähtee käräjille.Onneksi kirjottaja ei ole tuomarina missään oikeudessa. Veikkaisin eka luokan kunnalispoliitikkoa. Korjatkaa jos oon väärässä.

• enkä edes poliittisen järjestelmän valitsema lautamies.
        Mutta voinen viedä kyllä asioita käräjille ja saada siten töppöilijät rötöstelijät vastuuseen teoistaan ja kokemusta on siten, etten ole siinäkään tarvinnut avustajaa kun rosvot saatiin vastuuseen teosta.
        Olen selostanut asian muualla tietolähdettä käyttäen kameravalvontaa ei saa suorittaa kotona.

Olisi se kyllä urkintaa ja mustasukkaisuutta kun kameran avulla näkisi kuin amerikoissa rysänpäältä kiinni.MK

• Jäin kunnallispolitiikassa luokalle neljä kertaa eli olin mukana 16 vuotta valtuustossa.

Kameravalvonta ja valokuvaus on eri asioita ja tallentava kameravalvonta vaatii rekisterin.
        Olen tietolähteen ilmoittanut.MK

• se siinä

Jäin kunnallispolitiikassa luokalle neljä kertaa eli olin mukana 16 vuotta valtuustossa.

Kameravalvonta ja valokuvaus on eri asioita ja tallentava kameravalvonta vaatii rekisterin.
        Olen tietolähteen ilmoittanut.MK

"Kameravalvonta ja valokuvaus on eri asioita ja tallentava kameravalvonta vaatii rekisterin.
        Olen tietolähteen ilmoittanut.MK"

Siinä on oikeestaan perättömän tiedon jankuttaminen.
        Tekstissä on ainakin kaksi perätöntä väitettä
        Toivon mukaan otat jo tässä vaiheessa selvän asiasta.
        Minun ei tarvitse, kun satun valitettavasti tietämään tuon asian varsin tarkkaan.

• kannattaisi perehtyä

tuohon tietosuojalakiin valokuvaamisesta vähän paremmin.Julkisella paikalla saa muuten kuvata ihan mitä vain mutta kuvan julkaiseminen onkin aivan eri asia samoinkun kameravalvonta,käytä järkeä äläkä sekoita asiota.

• Laki yksityisyyden suojasta työelämässä
        13.8.2004/ 759

Valvontakamerat ja Suomen laki
        www.kh-verkkokauppa.com

Julkinenpaikka johon ihmisillä on vapaa pääsy,Niissä voidaan kuvata Tämä on eri asia
        Mutta Wc pukuhuoneet sovituskopit näissä kuvaaminen on ehdottamasti kielletty.

Kuvaaminen kotona jos kaikki ovat antaneet suostumuksen kameravalvontaan.Luvaton kuvaaminen on kotirauhan rikkomista,esim mies ei saa kuvata vaimoaan ja lapsiaan ilman heidän suostumista siis suorittaa kameravalvontaa vaikka mies omistaisi asunnon.Lähde KH verkkokauppa.com
        Tässä tuli mieleen salkkarit kun toinen luki päiväkirjaa salaa ja toiset näki kameran kautta tapahtuvan teon tietokoneen välityksellä.

Tietosuojavaltuutetun toimisto
        Toteaa kameravalvonnasta henkilötietolain asettamat vaatimukset.Tallennetut kuvat ja ääni on henkilötietolaissa tarkoitettuja henkilötietoja
        Ja siinä täytyy olla siten rekisterinpitäjä tallenteiden säilytysajalla ei ole merkitystä tuleeko kyseeseen henkilötietolaki sovellettavaksi.Joten tallentavaa kameravalvontaa suorittava on henkilötietolaissa oleva rekisterinpitäjä.
        Mutta jos kamera ei ole tallentava eikä henkilötietoja kerätä järjestelmän avulla henkilötietolakia ei sovelleta.

Ks yksityisyyden suoja tässä tapauksessa.
        Terveisin yhä markku korpinen

• ja pahasti

Laki yksityisyyden suojasta työelämässä
        13.8.2004/ 759

www.kh-verkkokauppa.com

Julkinenpaikka johon ihmisillä on vapaa pääsy,Niissä voidaan kuvata Tämä on eri asia
        Mutta Wc pukuhuoneet sovituskopit näissä kuvaaminen on ehdottamasti kielletty.

Kuvaaminen kotona jos kaikki ovat antaneet suostumuksen kameravalvontaan.Luvaton kuvaaminen on kotirauhan rikkomista,esim mies ei saa kuvata vaimoaan ja lapsiaan ilman heidän suostumista siis suorittaa kameravalvontaa vaikka mies omistaisi asunnon.Lähde KH verkkokauppa.com
        Tässä tuli mieleen salkkarit kun toinen luki päiväkirjaa salaa ja toiset näki kameran kautta tapahtuvan teon tietokoneen välityksellä.

Tietosuojavaltuutetun toimisto
        Toteaa kameravalvonnasta henkilötietolain asettamat vaatimukset.Tallennetut kuvat ja ääni on henkilötietolaissa tarkoitettuja henkilötietoja
        Ja siinä täytyy olla siten rekisterinpitäjä tallenteiden säilytysajalla ei ole merkitystä tuleeko kyseeseen henkilötietolaki sovellettavaksi.Joten tallentavaa kameravalvontaa suorittava on henkilötietolaissa oleva rekisterinpitäjä.
        Mutta jos kamera ei ole tallentava eikä henkilötietoja kerätä järjestelmän avulla henkilötietolakia ei sovelleta.

Ks yksityisyyden suoja tässä tapauksessa.
        Terveisin yhä markku korpinen

Julkinenpaikka johon ihmisillä on vapaa pääsy,Niissä voidaan kuvata Tämä on eri asia( virheellinen väite)
        Kuvaaminen kotona jos kaikki ovat antaneet suostumuksen kameravalvontaa(virheellinen väite)
        ,esim mies ei saa kuvata vaimoaan ja lapsiaan ilman heidän suostumista siis suorittaa kameravalvontaa vaikka mies omistaisi asunnon.(virheellinen väite) Lähde Markku Korpinen.
        Täysin virheellistä tietoa.

• ja pahasti kirjoitti:

Julkinenpaikka johon ihmisillä on vapaa pääsy,Niissä voidaan kuvata Tämä on eri asia( virheellinen väite)
        Kuvaaminen kotona jos kaikki ovat antaneet suostumuksen kameravalvontaa(virheellinen väite)
        ,esim mies ei saa kuvata vaimoaan ja lapsiaan ilman heidän suostumista siis suorittaa kameravalvontaa vaikka mies omistaisi asunnon.(virheellinen väite) Lähde Markku Korpinen.
        Täysin virheellistä tietoa.

Onko sitten julkisessa sanassa virheellistä tietoa ja jotka myyvät näitä laitteita olen tietolähteen ilmoittanut ja se ei ole minun mielikuvitusta vaan tietolähteestä poimittua ja jopa suoraan lainsäädännöstä.Joten tässä suhteessa olet väärässäMK

• McSaab

Kamerat valvovat yleistä turvallisuutta ja liikennettä.

• Yleistä turvallisutta aina tarkoitetaan.

Kuitenkin lainsäädäntö lähtee yksilönsuojasta mikä on luvallista ja milloin se muodostuu luvattomaksi.

Olen perehtynyt lainsäädäntöön ja enkä joihinkin "musta tuntuu asioihin"

Eli on eri asia yleinen alue, työpaikka,ja koti.

Olen laittanut esiin myöskin tietolähteen lainsäädännön jotka voinette tarkistaa.
        Onhan selvää,että isoveli valvoo sateliitin välityksellä mitä meillä esim viljellään mutta se on toinen juttu

• jälkeenpäin vasta

On hyvä että valvotaan. Viikonloppuisin jäisi moni rikos selviämättä kun moni ilkivalta on tehty alkoholin vaikutuksen alaisina.

• jälkeenpäin vasta kirjoitti:

On hyvä että valvotaan. Viikonloppuisin jäisi moni rikos selviämättä kun moni ilkivalta on tehty alkoholin vaikutuksen alaisina.

On kaikissa tilanteissa pidettävä itsensä kurissa ja humalassakin tietää mikä on oikein ja mikä väärin.
        On aivan selvää ,että kameravalvonta on laillista kun siitä on ilmoitus esim liikkeen ovella tai tiloissa
        Oleellista on miten valvontaa suoritetaan ja kuka siitä vastaa.MK

• ensin tietoo

ja sitten tule neuvomaan.maallikon mölinöitä juttusi

• JOs osaat paremmin selvittää oman tietolähteesi ole ystävällinen.
        Minä olen jopa saanut joistakin asioista tietoa tietosuojavaltuutetulta ja oikeuskanslerilta.

Mitä tulee kameravalvontaan katso lainsäädäntö se minulla on ja toinen tietolähde myös olen myös ilmoittanut tällä palstalla joten voinet asian tarkistaa mistä olen kirjoittanut.
        Maallikkokin voi tietää asioista ja ottaa selvää asioista.En ole ihan niin hölmö että en selustaani tukeudu siitä olen myös oppia saanut aikanaan mihin väite perustuu.MK

• toka luokkalainen

JOs osaat paremmin selvittää oman tietolähteesi ole ystävällinen.
        Minä olen jopa saanut joistakin asioista tietoa tietosuojavaltuutetulta ja oikeuskanslerilta.

Mitä tulee kameravalvontaan katso lainsäädäntö se minulla on ja toinen tietolähde myös olen myös ilmoittanut tällä palstalla joten voinet asian tarkistaa mistä olen kirjoittanut.
        Maallikkokin voi tietää asioista ja ottaa selvää asioista.En ole ihan niin hölmö että en selustaani tukeudu siitä olen myös oppia saanut aikanaan mihin väite perustuu.MK

Neuvotaan. Netissä oleva tieto ei ole aina faktaa.
        Mikäli joku vaivautuu lukemaan ko. asiantuntijan kirjoitukset täältä ja karjalaisen sivuilta, voi todeta, että ne virheelliset.
        Maallikko on heittäytynyt juridiikkaan perehtyneeksi pölöpölöammattilaiseksi. Joten suutari pysyköön lestissään

• toka luokkalainen kirjoitti:

Neuvotaan. Netissä oleva tieto ei ole aina faktaa.
        Mikäli joku vaivautuu lukemaan ko. asiantuntijan kirjoitukset täältä ja karjalaisen sivuilta, voi todeta, että ne virheelliset.
        Maallikko on heittäytynyt juridiikkaan perehtyneeksi pölöpölöammattilaiseksi. Joten suutari pysyköön lestissään

Sinä saanet pitää mielipiteesi minä tukeudun lainsäädäntöön.Sinulla ei ollut parempaa tietoa mihin väitteesi perustat olen elämässäni nähnyt monta erlaista ihmistä joillakin on asiaa ja toisilla ei, vaan loan heittoa.MK

• Lkm&co

Sinä saanet pitää mielipiteesi minä tukeudun lainsäädäntöön.Sinulla ei ollut parempaa tietoa mihin väitteesi perustat olen elämässäni nähnyt monta erlaista ihmistä joillakin on asiaa ja toisilla ei, vaan loan heittoa.MK

Et voi tukeutua, koska lainsäädäntö mainitussa asiassa on moniuloitteinen ja otettu huomioon useassa eri yhteydessä.
        Asioita on ratkaistu Ho:ssa ja Ko:ssa muutaman kerran.
        Käyhän lue vaikka pari noista päätöksistä,käsittelyistä, niin huomaat, että parempi pysyä lestissään.
        Jos tuntuu ja näet nämä asiat siten, että päällesi heitetään lokaa on parempi ettet lähde asiassa josta et tiedä mitään asiantuntijaksi.

• lähteä
        Lkm&co kirjoitti:

Et voi tukeutua, koska lainsäädäntö mainitussa asiassa on moniuloitteinen ja otettu huomioon useassa eri yhteydessä.
        Käyhän lue vaikka pari noista päätöksistä,käsittelyistä, niin huomaat, että parempi pysyä lestissään.
        Jos tuntuu ja näet nämä asiat siten, että päällesi heitetään lokaa on parempi ettet lähde asiassa josta et tiedä mitään asiantuntijaksi.

yllämainitun kanssa väittelemään se työllistää jo liikaa tätä yhteiskuntaa suuren suurella viisaudellaan.

• Lkm&co kirjoitti:

Tiedän varsin hyvin että juuri nuo niemaan"päässilmäiset" haluavat katsella jopa pukukopissa olevia tyttöjä ja jäivät kiinni ja asioita on sitten ratkottu tietysti kuvaimellasi tasolla kun tuomiosta valittivat.
        Mutta älä luule että selvässä asiassa antaisin periksiMK

• lähteä kirjoitti:

yllämainitun kanssa väittelemään se työllistää jo liikaa tätä yhteiskuntaa suuren suurella viisaudellaan.

Joten kokeilla sopii esittäkää perusteet väittämälle.Näin yritti tehdä joskus työvoimatoimiston johtaja ja hävisi nälviessä minua juuri noin.Olin oikeassa talkootyötä sai tehdä ulkomailla menettämättä työttömyyskorvauksen.Joten tätä mielivaltaa vastaan taistelen.Mk

• Lkm&co

Joten kokeilla sopii esittäkää perusteet väittämälle.Näin yritti tehdä joskus työvoimatoimiston johtaja ja hävisi nälviessä minua juuri noin.Olin oikeassa talkootyötä sai tehdä ulkomailla menettämättä työttömyyskorvauksen.Joten tätä mielivaltaa vastaan taistelen.Mk

13.8.2004/ 759

www.kh-verkkokauppa.com
        Jos noilta mainituilta sivuilta joita asiantuntija tietonsa mättää väittää faktaksi ja niitä joku uskoo on maailma muuttunut.
        Oot muuten 7-0 tappiolla.
        Ne on verkkokaupan ilmoitus sivuja. Ovat yhtäkuin torikauppiaan kertomuksia tai asiantuntijan tarinoita Aku Ankan vuosikertomuksessa.
        Kävitkö lukemassa Ho:n ja Ko:n tapaukset Ko:n serveriltä.
        Kuhan luet ne tule takasin viisastuneena.Toivoa sopii. Sen toivon, että ota selvää ennenkuin tulet jankuttamaan viisauttasi. Ja jos jankutat kerro Ko: päätöksen perustelut toisillekin.
        Tiedoksi tarvinnet käyntiin tunnukset ja tarvittavan rekistöröinnin.

• Lkm&co

Tiedän varsin hyvin että juuri nuo niemaan"päässilmäiset" haluavat katsella jopa pukukopissa olevia tyttöjä ja jäivät kiinni ja asioita on sitten ratkottu tietysti kuvaimellasi tasolla kun tuomiosta valittivat.

"Mutta älä luule että selvässä asiassa antaisin periksiMK" Lähde Markku Korpinen"

Mikäli pååsit ottamaan selvää tehdyistä päätöksistä ja perusteluista niin voin vakuuttaa, että puhut sopaa. Joten palaa sinne pukukoppiin ja tule takasin, kun riittävä ammattitaito takana. Ota vaikka pora mukaan ja tee tirkistysreikä sinne oikean tiedon valtakuntaan, Kävisikö näin:

• Lkm&co kirjoitti:

"Mutta älä luule että selvässä asiassa antaisin periksiMK" Lähde Markku Korpinen"

Mikäli pååsit ottamaan selvää tehdyistä päätöksistä ja perusteluista niin voin vakuuttaa, että puhut sopaa. Joten palaa sinne pukukoppiin ja tule takasin, kun riittävä ammattitaito takana. Ota vaikka pora mukaan ja tee tirkistysreikä sinne oikean tiedon valtakuntaan, Kävisikö näin:

Selvitä.....
        Minä en harrasta tirkistelyä mutta miten lienee vastaväittäjien kohdalla mikä on sallittua ja mikä ei.MK

• on se

Selvitä.....
        Minä en harrasta tirkistelyä mutta miten lienee vastaväittäjien kohdalla mikä on sallittua ja mikä ei.MK

Viimeksi Kuopiossa käräjäoikeudessa oli vastaava.

www.kh-verkkokauppa.com
        Jos noilta mainituilta sivuilta joita asiantuntija tietonsa mättää väittää faktaksi ja niitä joku uskoo on maailma muuttunut.
        Ne on verkkokaupan ilmoitus sivuja. Ovat yhtäkuin torikauppiaan kertomuksia tai asiantuntijan tarinoita Aku Ankan vuosikertomuksessa.
        Kuhan luet ne tule takasin viisastuneena.Toivoa sopii. Sen toivon, että ota selvää ennenkuin tulet jankuttamaan viisauttasi. Ja jos jankutat kerro Ko: päätöksen perustelut toisillekin.
        Jos et kykene vastaamaankysymyksiin joita sinulta on useasti kysytty joita esitit karjalaisen ja tämän sivuston kirjoituksissa niin oo hyvä mies hiljoo.
        Vai pitääkö minun esittää ne Ho: ja Ko:n käsittelyt ja päätökset joita itse asiantuntijana esiin toit. Loppuko tietämys asiantuntija.Se vielä puuttuisi. Mitä?

• on se kirjoitti:

www.kh-verkkokauppa.com
        Jos et kykene vastaamaankysymyksiin joita sinulta on useasti kysytty joita esitit karjalaisen ja tämän sivuston kirjoituksissa niin oo hyvä mies hiljoo.
        Vai pitääkö minun esittää ne Ho: ja Ko:n käsittelyt ja päätökset joita itse asiantuntijana esiin toit. Loppuko tietämys asiantuntija.Se vielä puuttuisi. Mitä?

Ulottuu myös kuluttajansuojalain perusteella kaupankäyntiin.
        Jos tuote on virheellinen vaikka takuuaika on umpeutunut kuluttajalla on silloinkin oikeustensa.
        Olen tämänkin asian ottanut huomioon ja saanut asiasta ensin vihjeen ja tarkistanut asian Kuluttajaneuvonnasta mitä se merkitsee ja saanut vastaantulon asiassa tuotteen myyneeltä.
        Minä olen kyllä tavannut ihan rehellisiä torikauppiaita jotenkin asenteesi on nurja ja olet ymmärtänyt asiani väärin.
        Minä olen koittanut neuvoa ihmisiä ei ainakaan kokeilemaan kepillä jäätä ja kehoittanut tekemään laitonta vaan varovaisuuteen joissakin hankinnoissa mitä kameravalvonta edellyttää varsinkin nauhoituksen osalta.Kaiken lisäksi salakatselu ja salakuuntelu on laitonta.MK

• on se kirjoitti:

www.kh-verkkokauppa.com

Miten asiasi ilmaiset ei ole todellisen lakimiehen tekstiä pikemminkin asiakkaan.MK

• lukiolainen kolme

Mikäli et pane äkäseen paremmaksi. Kaksi erää oot tappiolla. 12-0. Peliaikaa on yksi erä ota maalivahti pois ja kaikki peliin. Taistelua peliin.

• ookko selvä vai?::::kos.

Yhtään selvää ohjetta saatikka neuvoa ei ole tullut. Mikä on kotirauha. Mikä on julkisrauha Entä viranomainen ja siihen rinnastettavat Mitä perustuslaki sanoo asiaan Kaikki nämä yhdistettynä kameravalvontaan.

• Kerroin

Se on 0-5.

• Varsinainen asiamies on

Satasen veto ko. kertoimella.

• Varsinainen asiamies on kirjoitti:

Minulla on lainsäädäntö perustan asiani siihen.On tietysti erilaisia oikeudenkäyntiä ja ilmeisesti niissä olet asiantuntija.
        Minä en ole niistä kiinnostunut koitan elää siipiäni myäre.MK

• Lkm&co

Minulla on lainsäädäntö perustan asiani siihen.On tietysti erilaisia oikeudenkäyntiä ja ilmeisesti niissä olet asiantuntija.
        Minä en ole niistä kiinnostunut koitan elää siipiäni myäre.MK

13.8.2004/ 759 on suuntaa antava.Ainoastaan.

www.kh-verkkokauppa.com ovat net.kaupan mainoksia.
        Oikeudenistunnoissa laki luetaan. Kuten jo aiemmin esiintoin maallikon lukemana lakikirja on kirja muiden joukossa. Esim. Aku Ankasta jokainen ymmärtää sen minkä näkee.Joku lukee tekstin toinen katsoo kuvat.
        Tähän mainittuun asiaan liittyy äkkiseltään puolenkymmentä annettua lakia ja asetusta. Tulee tietää ainakin nämä, ennenkuin pystyy edes välttävästi ymmärtämään, mitä mikin asia edustaa.
        Sen lisäksi on tiedettävä aiemmat oikeudenkäynnit ja ennakkopäätökset Ho;ssa Ja Ko;ssa kuinka tulkinta tapahtuu.
        Kun nämä on ymmärtänyt voi tulla neuvoja tarjoamaan. Silloikin tietyllä varauksella.

• Lkm&co kirjoitti:

13.8.2004/ 759 on suuntaa antava.Ainoastaan.

www.kh-verkkokauppa.com ovat net.kaupan mainoksia.
        Oikeudenistunnoissa laki luetaan. Kuten jo aiemmin esiintoin maallikon lukemana lakikirja on kirja muiden joukossa. Esim. Aku Ankasta jokainen ymmärtää sen minkä näkee.Joku lukee tekstin toinen katsoo kuvat.
        Tähän mainittuun asiaan liittyy äkkiseltään puolenkymmentä annettua lakia ja asetusta. Tulee tietää ainakin nämä, ennenkuin pystyy edes välttävästi ymmärtämään, mitä mikin asia edustaa.
        Sen lisäksi on tiedettävä aiemmat oikeudenkäynnit ja ennakkopäätökset Ho;ssa Ja Ko;ssa kuinka tulkinta tapahtuu.
        Kun nämä on ymmärtänyt voi tulla neuvoja tarjoamaan. Silloikin tietyllä varauksella.

Eli en ole tottunut kiemurtelemaan lain edessä ja tekemään tyhjäksi lain kirjainta mitä olen lukenut.

Kiemurtelua on sellainen toiminta että lakiteksti juuri muutama vuosi sitten tehty olisi suuntaa antava mutta ilmeisesti sen asian tiedät.
        Onko sinulla niitä valvontakameroita paljonkin sitten asennetu ihanko urakoit niitä.
        Olen saanut myöskin vastauksen tietosuojavaltuutetulta ja oikeuskanslerilta mikä koskee yksilönsuojaa työelämässä.Monta lakitekstiä on esim sosiaalilainsäädäntöä hallussani jopa ohjeet toimeentulotuen soveltajille ym lainsäädäntöä toimiessani ao lautakunnassa
        Mitä tulee sitten kokemukseeni niin joistakin asioista olen koulutuksen saanut mm työsuojelukouluttajan pätevyys.Sekä Eri luottamustehtävissä joten äskeinen poikanen en ole mutta pyrin kuitenkin lainkuuliaisuuteen enkä yllytä ketään lainvastaiseen tekoon.
        Terveisin Markku Korpinen

• Lkm&co

Eli en ole tottunut kiemurtelemaan lain edessä ja tekemään tyhjäksi lain kirjainta mitä olen lukenut.

Kiemurtelua on sellainen toiminta että lakiteksti juuri muutama vuosi sitten tehty olisi suuntaa antava mutta ilmeisesti sen asian tiedät.
        Onko sinulla niitä valvontakameroita paljonkin sitten asennetu ihanko urakoit niitä.
        Olen saanut myöskin vastauksen tietosuojavaltuutetulta ja oikeuskanslerilta mikä koskee yksilönsuojaa työelämässä.Monta lakitekstiä on esim sosiaalilainsäädäntöä hallussani jopa ohjeet toimeentulotuen soveltajille ym lainsäädäntöä toimiessani ao lautakunnassa
        Mitä tulee sitten kokemukseeni niin joistakin asioista olen koulutuksen saanut mm työsuojelukouluttajan pätevyys.Sekä Eri luottamustehtävissä joten äskeinen poikanen en ole mutta pyrin kuitenkin lainkuuliaisuuteen enkä yllytä ketään lainvastaiseen tekoon.

Ne lainpykälät ja tehdyt tulkinnat joita kirjoituksissasi kerroit. Esim -,-,-,lain se pykälä, ja muut vastaavat jotka koskettaa valvontaa mainituilla laitteilla. Tämä ei voi olla vaikeaa asiantuntijalle.
        Mikäli haluat apua asiassa kyseiseen tulkintaan ja neuvontaan joita voit kertoa oikeana tietona eri sivustoilla se käy. Ainoa asia on, että tehdään työmääräys -tilaus, jossa määritellään ammattitaidolle hinta. Saat seikkaperäisen selvityksen tiettyä summaa vastaan, jota voit kertoa asiantuntija neuvona. Joko riitti ko. asiaan, vai ?

• Lkm&co

"Mitä tulee sitten kokemukseeni niin joistakin asioista olen koulutuksen saanut mm työsuojelukouluttajan pätevyys.Sekä Eri luottamustehtävissä joten äskeinen poikanen en ole mutta pyrin kuitenkin lainkuuliaisuuteen enkä yllytä ketään lainvastaiseen tekoon.
        Terveisin Markku Korpinen "

Tulee mieleen tapaus, jossa paikallinen viisauden omaava henkilö tuomittiin avunannosta ko. rikokseeen antaessaan todistettavasti ohjeita ulkopuoliselle.( Yllytys) Siinä käsittelyssä kiemurreltiin ja voihkittiin, mutta lopputulos oli, että suutari pysyköön lestissään. ( Vaikka kolmivarttisessa)

• Tuplaan
        Varsinainen asiamies on kirjoitti:

Ja tuplaan

• Lkm&co kirjoitti:

"Mitä tulee sitten kokemukseeni niin joistakin asioista olen koulutuksen saanut mm työsuojelukouluttajan pätevyys.Sekä Eri luottamustehtävissä joten äskeinen poikanen en ole mutta pyrin kuitenkin lainkuuliaisuuteen enkä yllytä ketään lainvastaiseen tekoon.
        Terveisin Markku Korpinen "

Tulee mieleen tapaus, jossa paikallinen viisauden omaava henkilö tuomittiin avunannosta ko. rikokseeen antaessaan todistettavasti ohjeita ulkopuoliselle.( Yllytys) Siinä käsittelyssä kiemurreltiin ja voihkittiin, mutta lopputulos oli, että suutari pysyköön lestissään. ( Vaikka kolmivarttisessa)

Jos joku toinen henkilö on syyllistynyt johonkin rikokseen niin miten se liityy minuun ja lainattuun kirjoitukseeni.Ja mitä oli kirjoituksesi toinen kappale ei liity minuun vaan panettelua joutavaa herjaa.

Tällainen veto on asiatonta,jopa julkinen väite jolla ei ole perusteita liittyä minuun.
        Todettakoon sellaisessa oikeudenkäynnissä en ole ollut osallisena.

Kuitenkin pysytään asiassa lain mukaan salakatselu ja kuuntelu on rikos.Nauhoittava kameravalvonta tarvitsee rekisterinpitäjän ja jokainen voi tarkistaa tietyin osin mitä on tallennettu hänestä.MK

Muuten olisi hyvä että täälläkin keskusteltaisiin nimellä niinkuin ensikuun alusta verkko Karjalaisessa.

• se uimahalli

Jos joku toinen henkilö on syyllistynyt johonkin rikokseen niin miten se liityy minuun ja lainattuun kirjoitukseeni.Ja mitä oli kirjoituksesi toinen kappale ei liity minuun vaan panettelua joutavaa herjaa.

Tällainen veto on asiatonta,jopa julkinen väite jolla ei ole perusteita liittyä minuun.

Kuitenkin pysytään asiassa lain mukaan salakatselu ja kuuntelu on rikos.Nauhoittava kameravalvonta tarvitsee rekisterinpitäjän ja jokainen voi tarkistaa tietyin osin mitä on tallennettu hänestä.MK

Muuten olisi hyvä että täälläkin keskusteltaisiin nimellä niinkuin ensikuun alusta verkko Karjalaisessa.

"Kuitenkin pysytään asiassa lain mukaan salakatselu ja kuuntelu on rikos.Nauhoittava kameravalvonta tarvitsee rekisterinpitäjän ja jokainen voi tarkistaa tietyin osin mitä on tallennettu hänestä.MK"

Eikä riitä, että olet kirjoittanut tuon jo aloituksessasi, vai pitääkö sitä joka vastauksessa toistaa?

• Lueppa tämä

http://www.dummysoftware.com/popupdummy_testpage.html

• Lkm&co kirjoitti:

Ne lainpykälät ja tehdyt tulkinnat joita kirjoituksissasi kerroit. Esim -,-,-,lain se pykälä, ja muut vastaavat jotka koskettaa valvontaa mainituilla laitteilla. Tämä ei voi olla vaikeaa asiantuntijalle.
        Mikäli haluat apua asiassa kyseiseen tulkintaan ja neuvontaan joita voit kertoa oikeana tietona eri sivustoilla se käy. Ainoa asia on, että tehdään työmääräys -tilaus, jossa määritellään ammattitaidolle hinta. Saat seikkaperäisen selvityksen tiettyä summaa vastaan, jota voit kertoa asiantuntija neuvona. Joko riitti ko. asiaan, vai ?

Ja huomenna lisää vai rupesit tarinaa iskemään ja vedättämään. Ken on osaa lukea käy WWW.tietosuoja.fi Kameravalvonta www.finlex.fi/fi/ laki/ ajantasa 2004 5 luku 16 § Kameravalvonta työpaikalla Laki yksityisyyden suojasta työelämässä 13.8.2004/ 759 Eduskunnan päätöksen mukaisesti säädetään aikaisemmin oli asiaa tietosuojasta 4/ 2001 Tietosuojavaltuutetun toimiston julkaisu. Joten tuo asiantuntemuksesi jokainen tutkikoon.MK

• Lkm&co

Ja huomenna lisää vai rupesit tarinaa iskemään ja vedättämään. Ken on osaa lukea käy WWW.tietosuoja.fi Kameravalvonta www.finlex.fi/fi/ laki/ ajantasa 2004 5 luku 16 § Kameravalvonta työpaikalla Laki yksityisyyden suojasta työelämässä 13.8.2004/ 759 Eduskunnan päätöksen mukaisesti säädetään aikaisemmin oli asiaa tietosuojasta 4/ 2001 Tietosuojavaltuutetun toimiston julkaisu. Joten tuo asiantuntemuksesi jokainen tutkikoon.MK

Asiantuntijalta unohtuu olennaisimmat asiat.Mitkähän kolme asiaa on jotka määrittävät kameravalvonnan.Niitä on kolme, ja niitä et ole vielä kertonut. Ei ne noissa pykälissä ja ohjeissa ole.Tutkihan nettiä lisää ja keksi oikeat hakusanat.

• se uimahalli kirjoitti:

"Kuitenkin pysytään asiassa lain mukaan salakatselu ja kuuntelu on rikos.Nauhoittava kameravalvonta tarvitsee rekisterinpitäjän ja jokainen voi tarkistaa tietyin osin mitä on tallennettu hänestä.MK"

Eikä riitä, että olet kirjoittanut tuon jo aloituksessasi, vai pitääkö sitä joka vastauksessa toistaa?

Pitää ilmeiseti koska joku tarjoaa aku ankkaa jatkuvasti. Muuten uimahallin ovella on tiedote asiasta kuvan kera joten se siitä. Rekisterin pitäjää voi tiedustella jos on tallentava järjestelmä. sielläkään ei kuvata suihkussa eikä pukuhuoneessa.MK

• määrittelet

vahingossa otetun kuvan esim. naapuri olisi innokas pongaaja, hän kuvaa ennen näkemätöntä lintua, joka lentää ja räpistelee linjalla, sinun ikkunasi ja oman ikkunansa välillä, hups sattuipa vahinko, otetun kuvan taustalla, linnun lisäksi näkyy myös tuntemani naapuri omassa olemuksessaan. Jos minä olisin tuo kuvaaja naapuri, en edes huomaisi linnun lisäksi taustalla näkyvää hahmoa, se lintu, se tässä on tärkein, tässä otetussa kuvassa. Taustakuvan naapuri ehkä ei koskaan tule tietämään, tästä otetusta tahattomasta kuvasta, joten ei hän varmaan osaa edes unissaankaan kärsiä asiasta. Tämä oli vain esimerkki.

• Minua ei haittaa tahaton kuvaaminen kysymys oli kuitenkin valvontakameroista.Mitä varten kameravalvontaa suoritetaan mikä on tarkoitusperä se tulee aina puntaroida esim työpaikalla missä kamerat sijaitsevat ja esim ilmoitus täytyy olla näkyvissä Nauhoittava kameravalvonta.siitä olen useasti maininnut,mitä lainsäädäntö toteaa.

Minulla on ihan hyviä naapureita ja myös asiantuntevia biologeja luonnon asiantuntijoita.ja minäkin seuraan luonnon tapahtumia myöskin valokuvaan mutten tähystä toisten toimia omalla tontilla tervehditään ja joskus jutellaan.
        Olen kuitenkin joutunut joskus kuvalla kiristyksen uhriksi ja sellaiseen toimintaan en suostu voinen olla herrojen ja narrien matkassa itse,joten kaikki kestää siten sen mitä itse pidän tärkeänä asiasta. Vaikka olisin hunningolla se on minun päänsärky ja jos häiritsen niin siitä on seuraamukset eikö vaan.MK

• myöskin

Minua ei haittaa tahaton kuvaaminen kysymys oli kuitenkin valvontakameroista.Mitä varten kameravalvontaa suoritetaan mikä on tarkoitusperä se tulee aina puntaroida esim työpaikalla missä kamerat sijaitsevat ja esim ilmoitus täytyy olla näkyvissä Nauhoittava kameravalvonta.siitä olen useasti maininnut,mitä lainsäädäntö toteaa.

Minulla on ihan hyviä naapureita ja myös asiantuntevia biologeja luonnon asiantuntijoita.ja minäkin seuraan luonnon tapahtumia myöskin valokuvaan mutten tähystä toisten toimia omalla tontilla tervehditään ja joskus jutellaan.
        Olen kuitenkin joutunut joskus kuvalla kiristyksen uhriksi ja sellaiseen toimintaan en suostu voinen olla herrojen ja narrien matkassa itse,joten kaikki kestää siten sen mitä itse pidän tärkeänä asiasta. Vaikka olisin hunningolla se on minun päänsärky ja jos häiritsen niin siitä on seuraamukset eikö vaan.MK

että omassa kotonasi ei saisi kuvata, ellei kuvattava ole antanut siihen lupaa, kovin on byrokraattista perhe-elämä tästä kulmasta katsoen.

• myöskin kirjoitti:

että omassa kotonasi ei saisi kuvata, ellei kuvattava ole antanut siihen lupaa, kovin on byrokraattista perhe-elämä tästä kulmasta katsoen.

Niin olen todennut lähteeseen vedoten,että kameravalvontaa ei saa tehdä kodissakaan vaikka mies omistaisi yksin asunnon.Totesin vielä,että se olisi kuin amerikkalainen rysänpäältä kiinni ohjelma.Onko sitten näin heitin vain.

Perheelämä ei tarvitse olla byrokraattista mutta kyllä perheessä pitää olla tasa arvo perheenjäsenten kesken siten,ettei siellä toisten tarvitse kärsiä herran ja hidalkon vuoksi tai toisinpäin kakarat teköö mitä tahtoo tai perheen muu jäsen.
        Sen verran minäkin olen elämää nähnyt ja kokenut ja kuunnellut asiantuntijoita että otan onkeen mikä on otollista ja hyvää mutten hae korvasyyhyn lääkettä kaikista opintuulista.MK

• johon

Minua ei haittaa tahaton kuvaaminen kysymys oli kuitenkin valvontakameroista.Mitä varten kameravalvontaa suoritetaan mikä on tarkoitusperä se tulee aina puntaroida esim työpaikalla missä kamerat sijaitsevat ja esim ilmoitus täytyy olla näkyvissä Nauhoittava kameravalvonta.siitä olen useasti maininnut,mitä lainsäädäntö toteaa.

vastasit muutamalla sanalla aivan oikein, kuten: "Minua ei haittaa tahaton kuvaaminen" kaikki muu jatko sopertelusi on turhanpäiväistä ja kuviteltua ulosantia. Sinun vajeesi on toden totta, arvioida ihmisten järkevän ajatustyön olemassaolo, lukijat ihmisinä he ovat älykkäitä 2008 luvun ihmisiä, aikaa eläneitä, sekä järkeviä omankantansa sanovia.

• johon kirjoitti:

vastasit muutamalla sanalla aivan oikein, kuten: "Minua ei haittaa tahaton kuvaaminen" kaikki muu jatko sopertelusi on turhanpäiväistä ja kuviteltua ulosantia. Sinun vajeesi on toden totta, arvioida ihmisten järkevän ajatustyön olemassaolo, lukijat ihmisinä he ovat älykkäitä 2008 luvun ihmisiä, aikaa eläneitä, sekä järkeviä omankantansa sanovia.

Ei edes tuo joutavanpäiväisuus.Mitä tulee vajeeseen en arvioi siten ihmisiä miten he antavan ulos jopa "yrjöten" niitäkin olen siivonnut.
        Tiedän monien ammattien olemassaolon ja niissäkin olen pärjännyt.Kunnioitan rehellistä työtä ja niitä joilla ei työtä ole eivätkä kykene enää tekemään
        En aliarvioi sitä mitä ihmiset ottavat kantaa,sitä kunnioitan on kuitenkin asioita mitä on eduskunta viisaudesaan säätänyt ja mitä meidän tulee noudattaa.En ole koskaan marssinut ja huutanut sen merkitystä tietämättä millä asialla olen ja en ole siten harjoittanut kansalaistottelemattomuutta vaan koittanut vaikuttaa muulla keinoin asioihin ja joskus jopa onnistunut niissä.
        On tietysti niin että on henkilöitä joilla ei ole rajoja mutta joku totesi aikanaan siperia opettaa.
        On tietysti henkilöitä jotka lyövät päähän Raamatulla todeten uskotko, mutta kuitenkin on meille jopa 10 käskyä ja niissäkin on noudattamisen vajetta joidenkin henkilöiden kohdalla, kuitenkin lainsäädäntömme perustuu hyvin pitkälle siihen arvomaailmaan mitä meikäläinen on oppinut tuntemaan ja moni muukin ihminen.
        Olkaamme pahassa taitamattomia ja harjoittakaamme hyvyyttä.MK

• tätä

Ei edes tuo joutavanpäiväisuus.Mitä tulee vajeeseen en arvioi siten ihmisiä miten he antavan ulos jopa "yrjöten" niitäkin olen siivonnut.
        Tiedän monien ammattien olemassaolon ja niissäkin olen pärjännyt.Kunnioitan rehellistä työtä ja niitä joilla ei työtä ole eivätkä kykene enää tekemään
        En aliarvioi sitä mitä ihmiset ottavat kantaa,sitä kunnioitan on kuitenkin asioita mitä on eduskunta viisaudesaan säätänyt ja mitä meidän tulee noudattaa.En ole koskaan marssinut ja huutanut sen merkitystä tietämättä millä asialla olen ja en ole siten harjoittanut kansalaistottelemattomuutta vaan koittanut vaikuttaa muulla keinoin asioihin ja joskus jopa onnistunut niissä.
        On tietysti niin että on henkilöitä joilla ei ole rajoja mutta joku totesi aikanaan siperia opettaa.
        On tietysti henkilöitä jotka lyövät päähän Raamatulla todeten uskotko, mutta kuitenkin on meille jopa 10 käskyä ja niissäkin on noudattamisen vajetta joidenkin henkilöiden kohdalla, kuitenkin lainsäädäntömme perustuu hyvin pitkälle siihen arvomaailmaan mitä meikäläinen on oppinut tuntemaan ja moni muukin ihminen.
        Olkaamme pahassa taitamattomia ja harjoittakaamme hyvyyttä.MK

kirjoitustasi loppuun, koska kaikki muu tekstisi on pelkkää ilmaa.

• Karjakko

Meillä on navetassa tallentava kamerajärjestelmä. Myös piha-alueelta löytyy samat vempaimet.
        Onko ruvettava pitämään rekisteriä ja onko kysyttävä lupa kaikilta 36 elukalta. En oo ies aiemmin asiaa ajatellut noin syvällisesti. Vastaisko joku joka tietää.

• Karjakko kirjoitti:

Meillä on navetassa tallentava kamerajärjestelmä. Myös piha-alueelta löytyy samat vempaimet.
        Onko ruvettava pitämään rekisteriä ja onko kysyttävä lupa kaikilta 36 elukalta. En oo ies aiemmin asiaa ajatellut noin syvällisesti. Vastaisko joku joka tietää.

Onko eduskunta ajatelut niin pitkälle mitä lehmän kanssa harrastat.
        mutta karjakolla on tietty suoja olemassa.
        Mutta varo kuitenkin ettet ole auton perässä köyden mutkassa ja pers nahka rikkoutuneena.
        ja tämä asia on tosi tarina haluatko kuuluisuutta.
        Psykiatri voi sinulle silloin suositella omaa kantturaa.Tarinan voin todistaa tarpeen vaatiessa.
        Lopputulos siinäkään ei ollut kaunis vaan sratekia.
        Meitä on moneksi
        Mutta mitä sanoo valvontakameran takaa urkkija. vieläkö on iskukoukkuja hayen leukaan MK

• Karjakko kirjoitti:

Varmaan sinäkin tarvitset joskus lomaa työstäsi ja silloin on lomittaja olemassa. Yksilön suoja astuu varmaan silloin mukaan,ei ole oikein että isäntä tarkkailee tuvassa miten työt sujuu jokaisen tulee tietää kuvauksesta. Muuten miksi se on tallentava järjestelmä? josta on säädökset olemassa.

• Karjakko
        Karjakko kirjoitti:

Voisiko ystävällisesti ammatti-ihminen vastata. Uskosin, että tiedät oikean kulun ko. asiaan. kiitos.

• Karjakko

Onko eduskunta ajatelut niin pitkälle mitä lehmän kanssa harrastat.
        mutta karjakolla on tietty suoja olemassa.
        Mutta varo kuitenkin ettet ole auton perässä köyden mutkassa ja pers nahka rikkoutuneena.
        ja tämä asia on tosi tarina haluatko kuuluisuutta.
        Psykiatri voi sinulle silloin suositella omaa kantturaa.Tarinan voin todistaa tarpeen vaatiessa.
        Lopputulos siinäkään ei ollut kaunis vaan sratekia.
        Meitä on moneksi
        Mutta mitä sanoo valvontakameran takaa urkkija. vieläkö on iskukoukkuja hayen leukaan MK

Jotakin tuonkaltaista asiantuntemusta osasin odottaa koulutetulta asiantuntijalta Vastaus oli sitä samaa asiantuntemusta mitä kautta rannan ko. nimimerkki on edustanut. Yhtä tyhjän kanssa. Ilmeisest hakemalla haet toisia provosoimalla aihetta johonkin tarkoitusperiäsi tyydyttävään jatkoon. Toivottavasti palstalla on oikeaa asiantuntemusta ja tietoa. Ja toivottavasti ko. kirjoittelija älyäisi lähteä vaikka niitä iskukoukkuja virittelemään. Mielummiin virtapaikkoihin.

• Lkm&co
        Karjakko kirjoitti:

Voisiko ystävällisesti ammatti-ihminen vastata. Uskosin, että tiedät oikean kulun ko. asiaan. kiitos.

Kun nätisti pyysit niin neuvotaan. Eli alue josta kerroit on mitä ilmeisimmin omistuksessasi. Siitä lähden. Kameravalvontaan oli se mimmoinen tahansa mainitunlaisessa olosuhteessa et tarvitse mitään rekisteriä etkä ilmoitusta.Voit aivan rauhassa tallentaa ja nauhoitella mitä haluat.Valvonnan ymmärrän myös murto- ja ilkivaltasuojaukseksi.Joten ole huoleti.Esimerkin omaisesti navettaanhan on ulkopuolisilta pääsy kielletty ja siitä tulee olla näkyvillä kieltotaulu.

• Karjakko
        Lkm&co kirjoitti:

Kun nätisti pyysit niin neuvotaan. Eli alue josta kerroit on mitä ilmeisimmin omistuksessasi. Siitä lähden. Kameravalvontaan oli se mimmoinen tahansa mainitunlaisessa olosuhteessa et tarvitse mitään rekisteriä etkä ilmoitusta.Voit aivan rauhassa tallentaa ja nauhoitella mitä haluat.Valvonnan ymmärrän myös murto- ja ilkivaltasuojaukseksi.Joten ole huoleti.Esimerkin omaisesti navettaanhan on ulkopuolisilta pääsy kielletty ja siitä tulee olla näkyvillä kieltotaulu.

Sepä tulikin asiantuntevasti ja helppotajusesti selväksi. Mainitunlaista vartenhan ne on hankittu.Eikä täällä koko aikaa olla vahtaamassa omaisuutta.Siin on piha-alueella työkonetta ja sun muuta laitetta ja navetasa omaisuuden arvo on varsin mittava.Hätäännyn vain, kun tuossa oli monessa kohtaa mainintaa luvista ja rekistereistä.Ja kaiken maailman ilmotuksista. Joten kiitos paljon.

• Karjakko kirjoitti:

Sepä tulikin asiantuntevasti ja helppotajusesti selväksi. Mainitunlaista vartenhan ne on hankittu.Eikä täällä koko aikaa olla vahtaamassa omaisuutta.Siin on piha-alueella työkonetta ja sun muuta laitetta ja navetasa omaisuuden arvo on varsin mittava.Hätäännyn vain, kun tuossa oli monessa kohtaa mainintaa luvista ja rekistereistä.Ja kaiken maailman ilmotuksista. Joten kiitos paljon.

www.scando.com/html/kameravalvonta.htm Kameravalvontaa koskeva läinsäädäntö joka rajoitta käyttöä rikoslaki 24 luku henkilötietolaki 523/1999 työelämän suojelulaki 759/2004 Mikäli katselu tapahtuu oikeudettomasti ja tarkkailtavan yksityisyyttä loukaten Luvattomasti alueella olevaa voidaan kuvata mutta siitäkin täytyy olla kyltit Jos kameravalvonnassa kerätään ja tallennetaan tietoa tulee henkilötietolaki sovellettavaksi Laki edellyttää että se on rekisterinpitäjän kannalta asiallisesti perusteltua tarpeeton tallentaminen on laissa kielletty. Henkilötietolaki tulee voimaan jos henkilö on tunnistettavissa. Työpaikalla kameravalvonta tulee olla avointa yksityisyyden suoja työelämässä 2004/759 on säädöksiä kameravalvonnasta. Ihmettelen " tuota toista väitettä" joten tutustu asiaan ja tee ratkaisu mitä laki edellyttää eli alueelle ilmoitus. Terveisin MK

• Lkm&co

www.scando.com/html/kameravalvonta.htm Kameravalvontaa koskeva läinsäädäntö joka rajoitta käyttöä rikoslaki 24 luku henkilötietolaki 523/1999 työelämän suojelulaki 759/2004 Mikäli katselu tapahtuu oikeudettomasti ja tarkkailtavan yksityisyyttä loukaten Luvattomasti alueella olevaa voidaan kuvata mutta siitäkin täytyy olla kyltit Jos kameravalvonnassa kerätään ja tallennetaan tietoa tulee henkilötietolaki sovellettavaksi Laki edellyttää että se on rekisterinpitäjän kannalta asiallisesti perusteltua tarpeeton tallentaminen on laissa kielletty. Henkilötietolaki tulee voimaan jos henkilö on tunnistettavissa. Työpaikalla kameravalvonta tulee olla avointa yksityisyyden suoja työelämässä 2004/759 on säädöksiä kameravalvonnasta. Ihmettelen " tuota toista väitettä" joten tutustu asiaan ja tee ratkaisu mitä laki edellyttää eli alueelle ilmoitus. Terveisin MK

Tuossa on tullu kerrottua jo ainakin kolme kertaa, että ota selvää lainsäädännöstä. Sinulla on nyt jäänyt kolme olennaista asiaa huomioimatta.Etsitkö ne kolme tai kysy joltakin viisammalta, joka voisi neuvoa. Huomaa Kolme. Tässä on tullu tehtyä jokunen kymmenen vuotta leipätyökseen näitä juridisia-asioita joten tuntuu aika hölmöltä, kun maallikot lähtee ihmisia virheellisillä tiedoilla itseään naurunalaiseksi saattamaan. Katsoppa, kun lakiteksti ja sen lukeminen ei ole kuin Aku Ankka.Se on ihan turhaa hakuammunnalla hakea netistä kaupan ilmoitusivuilta pätkiä ja liittää ne tänne sivustoille. Eli vielä kerran. Ne kolme oleennaista asiaa. Meehän Googlettaa.Toivottavasti ei tarvii lukea seuraavaksi Net_Anttilan ilmoitusta

• lukiolainen 2 luokka

Lukion tokavuotena käytiin läpi vastaavaa asiaa. Ei se oo noin yksniittinen, niin kuin MK väittää. Muistan vielä ja varmensin, ett siihen kuuluu tosiaan nuo kolme oleennaista osa-aluetta jotka tulee huomioida. Ett koulun käynti kannattaa."www.scando.com/html/kameravalvonta.htm" Luin myös tuon esiintuodun sivuston ja se on kaupan ilmotus.Ei ole lähelläkään kouluaineistoa joka on tarkatettu ja hyväksytty oppimateriaaliksi.

• lukiolainen 2 luokka kirjoitti:

Lukion tokavuotena käytiin läpi vastaavaa asiaa. Ei se oo noin yksniittinen, niin kuin MK väittää. Muistan vielä ja varmensin, ett siihen kuuluu tosiaan nuo kolme oleennaista osa-aluetta jotka tulee huomioida. Ett koulun käynti kannattaa."www.scando.com/html/kameravalvonta.htm" Luin myös tuon esiintuodun sivuston ja se on kaupan ilmotus.Ei ole lähelläkään kouluaineistoa joka on tarkatettu ja hyväksytty oppimateriaaliksi.

Ihmettelen vieläkin täällä asiantuntijana olevaa. Miksi laitoin tuon tekstin se on kuitenkin jopa kuluttajasuojalain mukainen eli perustuu lainsäädäntöön ei kauppakaan voi toimia ihan miten vaan. Kyllä koulussakin voidaan käyttää lähdeaineistoa monipuolisesti,mutta jos täälä toimitaan kuin sanot niin aika yksinkertaista on touhu silloin.MK

• Karjakko kirjoitti:

Jotakin tuonkaltaista asiantuntemusta osasin odottaa koulutetulta asiantuntijalta Vastaus oli sitä samaa asiantuntemusta mitä kautta rannan ko. nimimerkki on edustanut. Yhtä tyhjän kanssa. Ilmeisest hakemalla haet toisia provosoimalla aihetta johonkin tarkoitusperiäsi tyydyttävään jatkoon. Toivottavasti palstalla on oikeaa asiantuntemusta ja tietoa. Ja toivottavasti ko. kirjoittelija älyäisi lähteä vaikka niitä iskukoukkuja virittelemään. Mielummiin virtapaikkoihin.

Mitkä on sitten todellinen asiantuntija perustan asiani selkeästi lainsäädäntöön. Minä en virittele iskukoukkuja Mutta tiedän millaisia ne ovat sekä olen nähnyt sellaisilla kalastettavan 4.1kg hauen ja tuo viittaus virtapaikkaan ei liene siinä asiassa oikea kalastuspaikka ja asiallinen ilmaisu vaan haluat minua vain siten loukata.MK

• Lukiolainen 2

Ihmettelen vieläkin täällä asiantuntijana olevaa. Miksi laitoin tuon tekstin se on kuitenkin jopa kuluttajasuojalain mukainen eli perustuu lainsäädäntöön ei kauppakaan voi toimia ihan miten vaan. Kyllä koulussakin voidaan käyttää lähdeaineistoa monipuolisesti,mutta jos täälä toimitaan kuin sanot niin aika yksinkertaista on touhu silloin.MK

Ja kaupan ilmotukseksi tojettu. Se joka tietoa jakaa tarkastaa onko tieto oikeeta.Kouluissa opettu tieto ei tule valion maitotölkkien kupeesta. Se on vaktaa ja niin ois sinunkin syytä opetella. Tai mee sitte koulunpenkille kun kysyt että miksi oot laittanu noita testei sivuille, niin johtuu siit ett oo tarkastanut niitä, Tokaluokalla tuo jo neuvottiin. Mitäs arvelet sivullisten aattelevan noista virheellistä neuvostas, HäH

• Lkm&co kirjoitti:

Tuossa on tullu kerrottua jo ainakin kolme kertaa, että ota selvää lainsäädännöstä. Sinulla on nyt jäänyt kolme olennaista asiaa huomioimatta.Etsitkö ne kolme tai kysy joltakin viisammalta, joka voisi neuvoa. Huomaa Kolme. Tässä on tullu tehtyä jokunen kymmenen vuotta leipätyökseen näitä juridisia-asioita joten tuntuu aika hölmöltä, kun maallikot lähtee ihmisia virheellisillä tiedoilla itseään naurunalaiseksi saattamaan. Katsoppa, kun lakiteksti ja sen lukeminen ei ole kuin Aku Ankka.Se on ihan turhaa hakuammunnalla hakea netistä kaupan ilmoitusivuilta pätkiä ja liittää ne tänne sivustoille. Eli vielä kerran. Ne kolme oleennaista asiaa. Meehän Googlettaa.Toivottavasti ei tarvii lukea seuraavaksi Net_Anttilan ilmoitusta

Vedätystä sinulta ja samojen aku-ankka juttujen toistoa.Perustan asiani mainitsemaani eduskunnan säätämän lain kohtaan jotka olen maininnut. Kuka on sitten maallikko tuo tekstisi on köykäistä. Minä en kuvittele olevani mikään muu kuin oma itseni ja naurakoon on aika itkun ja aika naurun kaikella on aikansa,kylvää ja niittää.MK

• Lukiolainen 2 kirjoitti:

Ja kaupan ilmotukseksi tojettu. Se joka tietoa jakaa tarkastaa onko tieto oikeeta.Kouluissa opettu tieto ei tule valion maitotölkkien kupeesta. Se on vaktaa ja niin ois sinunkin syytä opetella. Tai mee sitte koulunpenkille kun kysyt että miksi oot laittanu noita testei sivuille, niin johtuu siit ett oo tarkastanut niitä, Tokaluokalla tuo jo neuvottiin. Mitäs arvelet sivullisten aattelevan noista virheellistä neuvostas, HäH

Jota lainasin osittain on tietolähteet kerrottu ja sen voinet tarkistaa mm Oikeus Ministeri Johannes Koskisen puhe turvatekniikka seminaarissa Espoossa 24.1.2001 kameravalvonnan oikeudellinen sääntely. Todettakoon että tämänkin ministerin kanssa olen ollut kirjeenvaihdossa aikaan. Tähän kirjoitukseen oli myös lainattu mainitsemaani Henkilötietolaki 22.4.1999/ 523 Laki yksityisyyden suojasta työelämässä 13.8.2004/759 Finlex Tietosuoja ja tekniset valvonjajärjestelmät.turva alan yrittäjät ry Joten olen hankkinut tietoaMK Muuten maitotölkeissä on ihan oikeata asiaa sisällöstä jos sitä ei ole muutettu niinkuin tuotteissa yleensä on merkitty. Olen muuten luennoinut käyttöturvallisuustiedotteistakin.

• Lkm&co

Vedätystä sinulta ja samojen aku-ankka juttujen toistoa.Perustan asiani mainitsemaani eduskunnan säätämän lain kohtaan jotka olen maininnut. Kuka on sitten maallikko tuo tekstisi on köykäistä. Minä en kuvittele olevani mikään muu kuin oma itseni ja naurakoon on aika itkun ja aika naurun kaikella on aikansa,kylvää ja niittää.MK

Sinulla on nyt jäänyt kolme olennaista asiaa huomioimatta.Etsitkö ne kolme tai kysy joltakin viisammalta, joka voisi neuvoa. Huomaa Kolme.Vai tarvitsetko jo tässä vaiheessa vihjeen tai oikean tiedon. Se on hyvä, että naureskelet. Tulee aikaa etsia se oleennainen tieto. Katos kun nauru pidentää oloa täällää tiedon valtalaaksossa.Lumet on vielä maassa ei laiteta koneita vielä kylvöön.Ja serlaa ostivat palkollist riitävän määrän maallikolle, kun tarvetta tulee.

• Lukiolainen 2

Jota lainasin osittain on tietolähteet kerrottu ja sen voinet tarkistaa mm Oikeus Ministeri Johannes Koskisen puhe turvatekniikka seminaarissa Espoossa 24.1.2001 kameravalvonnan oikeudellinen sääntely. Todettakoon että tämänkin ministerin kanssa olen ollut kirjeenvaihdossa aikaan. Tähän kirjoitukseen oli myös lainattu mainitsemaani Henkilötietolaki 22.4.1999/ 523 Laki yksityisyyden suojasta työelämässä 13.8.2004/759 Finlex Tietosuoja ja tekniset valvonjajärjestelmät.turva alan yrittäjät ry Joten olen hankkinut tietoaMK Muuten maitotölkeissä on ihan oikeata asiaa sisällöstä jos sitä ei ole muutettu niinkuin tuotteissa yleensä on merkitty. Olen muuten luennoinut käyttöturvallisuustiedotteistakin.

Oli meillä koulussa tuo puhekin kouluaineistossa. Ei se ole muu kuin puhe. Ei laki ei asetus. Mee hyvä mies jo maate ja sitten koulunpenkille, ettet munaa ittees ennää enämpöö.Mie en jaksa tommosen vänkän kaa haastaa enempää. Uskomaton jankuttaja, ei tuo tosi asiaa yhtään jankkaa nettisoftaa koko ajan Yäk ja Yäk.

• Lkm&co kirjoitti:

Sinulla on nyt jäänyt kolme olennaista asiaa huomioimatta.Etsitkö ne kolme tai kysy joltakin viisammalta, joka voisi neuvoa. Huomaa Kolme.Vai tarvitsetko jo tässä vaiheessa vihjeen tai oikean tiedon. Se on hyvä, että naureskelet. Tulee aikaa etsia se oleennainen tieto. Katos kun nauru pidentää oloa täällää tiedon valtalaaksossa.Lumet on vielä maassa ei laiteta koneita vielä kylvöön.Ja serlaa ostivat palkollist riitävän määrän maallikolle, kun tarvetta tulee.

Lakimies ei täällä notku,vaan kielenkäyttö on aivan erillaista joten olet alkanut vedättämään selkeästi. Joku jo kyseli täällä onko Lieksassa näkynyt viisasta miestä joten ilmoittaudu. Kuka totesi munaat itsesi ja joudut naurunalaiseksi vastasin siihen on aika itkun ja aika naurun kummallakin on asialla on nääs tehtävä ihmiselle. Ei laiteta koneita kylvöön totesit mutta nyt on aika huoltaa ne sitä tehtävää varten ettei tule kiire.Vielä toistan Raamatullisesti kaikella on aikansa on aika myös niittää.Mistä sitten hyvä hedelmä tunnetaan. Mitä tulee tuohon Serlaan aloit mainostaa ja kyllä se tuomarinkin takapuolensa pyyhkii vai miten se on tohtorin hanskoihinko.MK

• kumma jotta
        Karjakko kirjoitti:

Korpinen saa höperehtiä ihan mitä sattuu ja vailla alahuulta, kaikki vastaukset lähinnä ihtiänsä kehumista, kuitenkaan kenelläkään ei ole juohtunut ottaa yhteyttä ylläpitäjään, viestien poistamiseksi hänen kohdallaan ja miksi näin? ilmeisesti olemme samaa mieltä siitä, että olemme kukin tahollamme hiukan ylempänä häntä, tässä yleisesti käytössä olevassa älykkyysosamäärä taulukossa.

• kumma jotta kirjoitti:

Korpinen saa höperehtiä ihan mitä sattuu ja vailla alahuulta, kaikki vastaukset lähinnä ihtiänsä kehumista, kuitenkaan kenelläkään ei ole juohtunut ottaa yhteyttä ylläpitäjään, viestien poistamiseksi hänen kohdallaan ja miksi näin? ilmeisesti olemme samaa mieltä siitä, että olemme kukin tahollamme hiukan ylempänä häntä, tässä yleisesti käytössä olevassa älykkyysosamäärä taulukossa.

Olen tavannut ihmisiä joilla on hyvin korkea älykkyysosamäärä mutta toiminta kuitenkin ei täytä käyttäytymistavoiltaan yhteiskunnan normia. Miten sitten älykkyys liittyy kameravalvontaan. Älykkäänkin ihmisen tulee noudattaa yhteisiä pelisääntöjä ja älykkyys ei aina tuo mukanaan ihmisyyttä eikä empaattisuutta mitä joltakin vajavaiselta ihmiseltä löytyy.MK

• naistenkin

veessassa kamera ja on ihan kiva katsella. Myös naisten ja miesten pukuhuoneissa on kamerat sillä siten näkee mitä joku on aikeissa varastaa. Eipähän ole kukaan vielä valittanut.

• Tuntuu olevan ja aika sitkeää sorttia.onko tuo jo kehoitusta rikolliseen tekoon ja sellainen toiminta ei ole sallittua.MK

• Meitä on moneksi

Tuntuu olevan ja aika sitkeää sorttia.onko tuo jo kehoitusta rikolliseen tekoon ja sellainen toiminta ei ole sallittua.MK

oo muuta kun asiaton. Mutta niitähän ei mitata, vai? Onko eduskunta ajatelut niin pitkälle mitä lehmän kanssa harrastat. mutta karjakolla on tietty suoja olemassa. Mutta varo kuitenkin ettet ole auton perässä köyden mutkassa ja pers nahka rikkoutuneena. ja tämä asia on tosi tarina haluatko kuuluisuutta. Psykiatri voi sinulle silloin suositella omaa kantturaa.Tarinan voin todistaa tarpeen vaatiessa. Lopputulos siinäkään ei ollut kaunis vaan sratekia. Meitä on moneksi Mutta mitä sanoo valvontakameran takaa urkkija. vieläkö on iskukoukkuja hayen leukaan MK    

• Meitä on moneksi kirjoitti:

oo muuta kun asiaton. Mutta niitähän ei mitata, vai? Onko eduskunta ajatelut niin pitkälle mitä lehmän kanssa harrastat. mutta karjakolla on tietty suoja olemassa. Mutta varo kuitenkin ettet ole auton perässä köyden mutkassa ja pers nahka rikkoutuneena. ja tämä asia on tosi tarina haluatko kuuluisuutta. Psykiatri voi sinulle silloin suositella omaa kantturaa.Tarinan voin todistaa tarpeen vaatiessa. Lopputulos siinäkään ei ollut kaunis vaan sratekia. Meitä on moneksi Mutta mitä sanoo valvontakameran takaa urkkija. vieläkö on iskukoukkuja hayen leukaan MK    

Sinänsä olet oikeassa.Mutta oikeus on tapahtunut ja puinut asian. Mutta Kuitenkin tositarinaa.Hieman sekoitettuna huumoria ja vakavaa asiaa kuten totesin,Lopputulos oli järkyttävä ja asiakokonaisuus joten annan olla muunalisen selostuksen yksityiskohtineen ja pyydän anteeksi. Mutta säädökset on olemassa kameravalvonnasta.siitä pidän kiinni .MK

• Aineksia on
        Meitä on moneksi kirjoitti:

Ylläpitoon vai jopa Urheilukadulle.On käyty kuulemma löysemmistä aiheista molemmissa paikoissa.

• Aineksia on kirjoitti:

Ylläpitoon vai jopa Urheilukadulle.On käyty kuulemma löysemmistä aiheista molemmissa paikoissa.

Ainetta ?"Kuulemma" jotkut kirjoitukset ylläpito poistaa muiden toimesta kun minun.jotka ovat solvaavia joitakin henkilöä kohtaan. Mitä on sitten henkilöityminen ja mitkä asiat on tarkistettavissa ja mitä on kirjoitettu. Minä en perusta milloinkaan asiaani "kuulemma" periaatteelle vaan aineistoon.MK

• just eikä
        Aineksia on kirjoitti:

ja kumpaankiin

• Secur in tar

On tullut vuosikymmenien aikaan asennettua varsin tuhti märä erityppisiä valvontalaitteita ympäri Suomea.Lainsäädäntö tässä on varsin selkeä. Tämä nimellä veivaava kirjoittaja ei mitä ilmeisimmin ole tutustunut siihen, kuin osalta.Toivoa sopii, että hän löytäisi oikean tiedon. tekisi mieli antaa vihje, mutta annampa hänen itse sen oivaltaa.Ainakin toivoa sopisi. Nuo neuvot on suuntaa-antavia, mutta kuitenkin harhaanjohtavia.

• Kukin omalla toiminnallaan leipänsä ansaitkoon se on perustuslaillinen oikeus. Mutta on eri tyyppistä valvontaa toivottavasti ne keinot mitä on tehty kestää päivänvalon luotan siihen asiaan.Minä koitan pärjätä mitä lainsäädännöt sanoo MK

• sama firma

Kukin omalla toiminnallaan leipänsä ansaitkoon se on perustuslaillinen oikeus. Mutta on eri tyyppistä valvontaa toivottavasti ne keinot mitä on tehty kestää päivänvalon luotan siihen asiaan.Minä koitan pärjätä mitä lainsäädännöt sanoo MK

Täyttä asia tietoa joka on ostettu ja haettu vuosien myötä. Siis faktaa joihin ei maallioiden asianluulemus tee mitään haittaa.On mielenkiintoista kuitenkin havaita, että jossakinpäin Suomea on vielä ihmisia jotka luottavat kaikkeen nettietoon. Uskomatonta.

• sama firma kirjoitti:

Täyttä asia tietoa joka on ostettu ja haettu vuosien myötä. Siis faktaa joihin ei maallioiden asianluulemus tee mitään haittaa.On mielenkiintoista kuitenkin havaita, että jossakinpäin Suomea on vielä ihmisia jotka luottavat kaikkeen nettietoon. Uskomatonta.

Lakitieto on eri asiaa kuin joku "musta tuntuu" väittämä ihan vaan muodon vuoksi vedättää asioita. Kuitenkin keskustelun ohjeissa todetaan ketään ei pidä yllyttää rikolliseen tekoon,joten mielestäni en ole ainakaan yllyttänyt jos olen kirjoittanut mitä kannattaa tarkistaa ja mistä. Kyse ei ole siis asian luulemisesta se pitäisi olla selvää.MK

• Lkm&co

Lakitieto on eri asiaa kuin joku "musta tuntuu" väittämä ihan vaan muodon vuoksi vedättää asioita. Kuitenkin keskustelun ohjeissa todetaan ketään ei pidä yllyttää rikolliseen tekoon,joten mielestäni en ole ainakaan yllyttänyt jos olen kirjoittanut mitä kannattaa tarkistaa ja mistä. Kyse ei ole siis asian luulemisesta se pitäisi olla selvää.MK

vihjeen paikka. Ei ole tullut niitä kolmea asiaa esille.Joko luovutit.

• Lkm&co kirjoitti:

Jota vedätetään yritetään siis höntittää.MK

• Lkm&co

Jota vedätetään yritetään siis höntittää.MK

Eipä mitään vedättämistä eikä höntittämistä. Eli ne kolme oleennaista asiaa kuvaamisen ja valvonnan osalta on. Kotirauha. Julkisrauha. Viranomainen. Jokaisesta kolmesta osasta voisi kirjoittaa pitkän litanian tänne. Mikäli ketä kiinnostaa, voi hakusanalla lukea mitä mikin tarkoittaa ja kuinka lainsäädäntöä kullekkin osa-alueelle sovelletaan.

• Lkm&co kirjoitti:

Eipä mitään vedättämistä eikä höntittämistä. Eli ne kolme oleennaista asiaa kuvaamisen ja valvonnan osalta on. Kotirauha. Julkisrauha. Viranomainen. Jokaisesta kolmesta osasta voisi kirjoittaa pitkän litanian tänne. Mikäli ketä kiinnostaa, voi hakusanalla lukea mitä mikin tarkoittaa ja kuinka lainsäädäntöä kullekkin osa-alueelle sovelletaan.

Mistä olen sanonut mitä lainsäädäntö sanoo, tuo sinun testi ei anna vastausta ihmisille sen paremmin jos toteat minun olevan vääräsässä. Opiskellessani kansankorkeakoulussa opettaja myös muistutti kolmesta asiasta aika usein Joukossa-tyhmyys-tiivistyy.

• Lkm&co

Mistä olen sanonut mitä lainsäädäntö sanoo, tuo sinun testi ei anna vastausta ihmisille sen paremmin jos toteat minun olevan vääräsässä. Opiskellessani kansankorkeakoulussa opettaja myös muistutti kolmesta asiasta aika usein Joukossa-tyhmyys-tiivistyy.

Kotirauha. Julkisrauha. Viranomainen. Jokaisesta kolmesta osasta voisi kirjoittaa pitkän litanian tänne. Mikäli ketä kiinnostaa, voi hakusanalla lukea mitä mikin tarkoittaa ja kuinka lainsäädäntöä kullekkin osa-alueelle sovelletaan. Tuohon viimeiseen sitaattiin voisi tässävaiheessa Joukon tilalle laittaa toisen etunimen. Nyt voit tähän asiaan sitten tapasi mukaan laittaa sen viimeisen sanan.

• vejä henkee

Yhdessäkään kirjoitelmassa et ole maininnut noita. Luin tekeleesi ja totesin ne asiaa tietämättömän kylämaallikon lurinoiksi. Tosiaan netistä irtaalleen otettuja pätkiä.Kokeilisit joskus edes pysyä asia linjalla.Eli vastaile vain niihin josta tiedät. Yritä, sillä maine rupiaa menemään. Viittan kirjoituksiin jo muuallakin.

• verkusoni
        Lkm&co kirjoitti:

Mikä tuo lyhenne Lkm&co? Tiejät ainakkiin assiintynkee..

• Karjakko

Kyllä noilla hakusanoilla selvisi paljon. Sen minkä tavanihminen tarvitsee asiasta tietääkin. Varsinkin kotirauhan ja julkisrauhan puolelta löytyi mittava tietopaketti. Eikä ne olleet epäluotettavia sivustoja, joista aiempiin kannanottoihin oli pätkiä otettu sotkemaan. Myös löytyi Ho:n käsittely kameravalvonnasta kotirauhanpiiriin kuuluvasta asiasta.Hieno homma.

• äläpäs

Kuka hyvänsä voi milloin hyvänsä napata kuvan/kuvia kenestä vain jä lähettää ne vaikka seiskalehteen julkaistavaksi. Tämähän on yleisesti tiedossa ja ihan laillista. Videokuvaus kamerakännykälläkin ei tuo santkioita. Kuvien/videot julkaisu ei saa tuottaa kuvatulle lain pykälien mukaisia alentavia, herjaavia tai peräti henkisiä vaivoja mutta kuvat muutoin saa vapaasti Mk ei mahda yhtikäs mitään jos vaikka kuvaan sinua videokännyklläni. kuvia tai videota ja pistä videon you tubeem tai lähetän seiskaan.

• Mutta kuvaus on tapahtunut julkisessa paikassa. Kuitenkin Lieksassa on käyty erilaisista asioista oikeutta ja sanktioita on tullut eikä mitään pientä. On huimia ja enemmän huimia olemassa.

• Tutustumassa viestinnän lainsäädäntöön luku 3 Joka vahvistaa sen asian mistä ole kirjoittanut siellä on ihan selkeää tekstiä. Joten pyydän asian huomioimaan kun joistakin ihmisistä kirjoitatte asiattomasti halventavaan sävyyn.MK

• seitsensakarainen serihfi

Tutustumassa viestinnän lainsäädäntöön luku 3 Joka vahvistaa sen asian mistä ole kirjoittanut siellä on ihan selkeää tekstiä. Joten pyydän asian huomioimaan kun joistakin ihmisistä kirjoitatte asiattomasti halventavaan sävyyn.MK

Mutta perustuslaki kumoaa sen. On KO;n päätös olemassa. Jäkäjäkä ja on ihan selkeää tekstiä. Näin siin käy kun luetaan ja ei ymmärretä. Ja kirjoitetaan eikä muisteta. Kukaan ei ole kirjoittanut aiheettomasti halventaen,Paitsi, kerronko.No toiste sitten

• seitsensakarainen serihfi kirjoitti:

Mutta perustuslaki kumoaa sen. On KO;n päätös olemassa. Jäkäjäkä ja on ihan selkeää tekstiä. Näin siin käy kun luetaan ja ei ymmärretä. Ja kirjoitetaan eikä muisteta. Kukaan ei ole kirjoittanut aiheettomasti halventaen,Paitsi, kerronko.No toiste sitten

Lailliset oikeudet ovat ihmisillä liikkua ja oleskella mutta mitä puhuit kodista niin on oikeus kotirauhaan mutta siinä kohtaakaan ei sanota että voisit kuvata ja tiirailla ihmisiä vaan pyytää poistumaan alueelta.Koskee asiantuntijaa LKm co Olisiko sitten aiheelista halventaa? "aiheettomasti halventaen" jne

• erkkikään

Lailliset oikeudet ovat ihmisillä liikkua ja oleskella mutta mitä puhuit kodista niin on oikeus kotirauhaan mutta siinä kohtaakaan ei sanota että voisit kuvata ja tiirailla ihmisiä vaan pyytää poistumaan alueelta.Koskee asiantuntijaa LKm co Olisiko sitten aiheelista halventaa? "aiheettomasti halventaen" jne

Tuosta kirjotuksesta ei selvää edes Erkki. Tuostakirjotuksesta eiotaselvääedeserkki.

• NINiNiNi

Yksinkertaisesti kaikkeahan saa kuvata kun ei vaan jää kiinni.

• Oletko yllyttäjä rikolliseen toimintaan katsoppa keskustelun ohjeet.

• mf35

Kuuleppa asiantuntija Korpinen. Opettele kome asiaa. Kirjoittamaan ymmärettävästi Ymmärtämään tekstiä mitä luet Ottamaan selvää asioista ennen kuin itseäsi asiantuntijaksi tituleeraat.

• Onko nyt sitten osat kääntyneet minä olen ollut täällä omalla nimellä enkä asiantuntija nimimerkillä. Jos et ymmärrä niin sinulla on oikeus saada tulkki, tiedätkö mitä hätäilemällä voi tehdä. Kuitenkin olen joistakin asioista ottanut selvää ja olen akuuttunut niistä mikä on sallitua ja mikä ei otsikon osalta kameravalvonta. Nyt on alkanut nyt nuo hiihtokelit ilmeisesti sinun suksia tökkimään ja taitaa olla jo nestevajaus näin maanantaina.No jospa se hellittää .

• opintojen äiti

Onko nyt sitten osat kääntyneet minä olen ollut täällä omalla nimellä enkä asiantuntija nimimerkillä. Jos et ymmärrä niin sinulla on oikeus saada tulkki, tiedätkö mitä hätäilemällä voi tehdä. Kuitenkin olen joistakin asioista ottanut selvää ja olen akuuttunut niistä mikä on sallitua ja mikä ei otsikon osalta kameravalvonta. Nyt on alkanut nyt nuo hiihtokelit ilmeisesti sinun suksia tökkimään ja taitaa olla jo nestevajaus näin maanantaina.No jospa se hellittää .

Kuuleppa asiantuntija Korpinen. Opettele kolme asiaa. Kirjoittamaan ymmärettävästi Ymmärtämään tekstiä mitä luet Ottamaan selvää asioista ennen kuin itseäsi asiantuntijaksi tituleeraat.    

• opintojen äiti kirjoitti:

Kuuleppa asiantuntija Korpinen. Opettele kolme asiaa. Kirjoittamaan ymmärettävästi Ymmärtämään tekstiä mitä luet Ottamaan selvää asioista ennen kuin itseäsi asiantuntijaksi tituleeraat.    

Kertaampa vielä myös.Täällä ei pidä yllyttää ketään rikolliseen toimintaan,eli salakatseluun eikä kuvaamiseen.se on ollut kirjoitukseni lähtökohta ja siihen tukeudun mitä lainsäädäntö antaa aihetta. En lähde kenenkään yritystoimintaa sillä sektorilla estämään viranomaiset valvovat sitten mikä on toiminnan tarkoitus. Kyllä sitä on ty suhde joiltakin päättynyt kun toinen työntekijä sai asiasta vihiä,että pukukopissa on valvontakamera siinä loppu naureskelu. Mielivaltaa voidaan harjoittaa työpaikalla jos työntekijä on orja eikä tiedä oikeuksiaan ja lampaita on ympärillä ja hukkuva tarttuu oljenkorteen ja laulaa niitä lauluja kenen leipää syö. Olen tottunut joskus toteamaan vähän ilkeästi niistä lipruilijoista.MK

• tarpeellista
        opintojen äiti kirjoitti:

aina ja monta kertaa, vaikka kuin itseään viisaana pitäisi.

• opintojen äiti

Kertaampa vielä myös.Täällä ei pidä yllyttää ketään rikolliseen toimintaan,eli salakatseluun eikä kuvaamiseen.se on ollut kirjoitukseni lähtökohta ja siihen tukeudun mitä lainsäädäntö antaa aihetta. En lähde kenenkään yritystoimintaa sillä sektorilla estämään viranomaiset valvovat sitten mikä on toiminnan tarkoitus. Kyllä sitä on ty suhde joiltakin päättynyt kun toinen työntekijä sai asiasta vihiä,että pukukopissa on valvontakamera siinä loppu naureskelu. Mielivaltaa voidaan harjoittaa työpaikalla jos työntekijä on orja eikä tiedä oikeuksiaan ja lampaita on ympärillä ja hukkuva tarttuu oljenkorteen ja laulaa niitä lauluja kenen leipää syö. Olen tottunut joskus toteamaan vähän ilkeästi niistä lipruilijoista.MK

• opintojen äiti
        opintojen äiti kirjoitti:

• Toinen tulkki

Onko nyt sitten osat kääntyneet minä olen ollut täällä omalla nimellä enkä asiantuntija nimimerkillä. Jos et ymmärrä niin sinulla on oikeus saada tulkki, tiedätkö mitä hätäilemällä voi tehdä. Kuitenkin olen joistakin asioista ottanut selvää ja olen akuuttunut niistä mikä on sallitua ja mikä ei otsikon osalta kameravalvonta. Nyt on alkanut nyt nuo hiihtokelit ilmeisesti sinun suksia tökkimään ja taitaa olla jo nestevajaus näin maanantaina.No jospa se hellittää .

"Jos et ymmärrä niin sinulla on oikeus saada tulkki, tiedätkö mitä hätäilemällä voi tehdä. Kuitenkin olen joistakin asioista ottanut selvää ja olen akuuttunut niistä mikä on sallitua ja mikä ei otsikon osalta kameravalvonta. Nyt on alkanut nyt nuo hiihtokelit ilmeisesti sinun suksia tökkimään ja taitaa olla jo nestevajaus näin maanantaina.No jospa se hellittää" Näin kirjoitit. On pitoa on luistoa Ei ongelmaa.Mennään tiistaissa ja tiedän mitä hätäilemällä on aikaan saatu. Jos luulet, että loukkaan ja voit hakea oikeutta viestiketjun katkoon erehdyt. Joten otahan asioista selvää, ja palaa ruutuun kun tiedät oikeaa tietoa. Jos tarviit apua hae Suomen kielen tulkki.    

• asukas talosta

Meille asentivat kamerat häkkivarastoon, saunaan, suihkuun ja rappukäytäviin, Ei ole ollut ilkivaltaa senjälkeen. Vejenkulutus ja yhtiösähkö putosi kahdeksan prosenttia. Niitä kameroita voi katsoo kuka tahansa asukas televisiokanavilta, Sitä vaan, että liekkö luvallista.

• Ja ihmiset osaavat elää taloyhtiössä ihan kunnolla jossa asuin ja hallitsen vielä sitä "varalaskupaikkaa" ja toukokuu on vastikkeeton kuukausi eli osataan muutenkin säästää. Aikanaan olin pj ja yhteistyö sujui ja korjaukset on tehty aikanaan eikä kovin ole ollut ylimääräisiä maksuja ja suurimman summan olen maksanut kuin muukin jolla on iso asunto. Tuo oli jonninjoutavaa höpinää kun ei mieleesi muuta tullut.Joten ole siellä suihkussa vielä kielletyn hedelmän kanssa jos se on naapurin tontilla parempaa jos kerran rajoja ei ole mitä harrastat.

• littyi

Ja ihmiset osaavat elää taloyhtiössä ihan kunnolla jossa asuin ja hallitsen vielä sitä "varalaskupaikkaa" ja toukokuu on vastikkeeton kuukausi eli osataan muutenkin säästää. Aikanaan olin pj ja yhteistyö sujui ja korjaukset on tehty aikanaan eikä kovin ole ollut ylimääräisiä maksuja ja suurimman summan olen maksanut kuin muukin jolla on iso asunto. Tuo oli jonninjoutavaa höpinää kun ei mieleesi muuta tullut.Joten ole siellä suihkussa vielä kielletyn hedelmän kanssa jos se on naapurin tontilla parempaa jos kerran rajoja ei ole mitä harrastat.

Kuis tuo nyt asiaan littyi. Kirjoittamaan ymmärettävästi Ymmärtämään tekstiä mitä luet

• littyi kirjoitti:

Kuis tuo nyt asiaan littyi. Kirjoittamaan ymmärettävästi Ymmärtämään tekstiä mitä luet

Henkilö joka totesi koko talonväen katselevan kuvaruudulta kun henkilö käy suihkussa.sairasta mielikuvitusta siihen vastasin. Sellainen toiminta ei ole lain mukaista vaan joutavaa höpinää koko kirjoitus.

• yhteisössä

Henkilö joka totesi koko talonväen katselevan kuvaruudulta kun henkilö käy suihkussa.sairasta mielikuvitusta siihen vastasin. Sellainen toiminta ei ole lain mukaista vaan joutavaa höpinää koko kirjoitus.

Yhteisötyyppisessä asumisessa kameravalvonnassa tulee ottaa huomioon yhteisön päätöksentekomenettelyä koskevat normit. Asukkaan hallinnassa olevista tiloista kuten asuinhuoneistosta, autotallista, saunasta, suihkusta, voi asukas luonnollisesti itse päättää tilaan kohdistuvan kameravalvonnan. Kun kysymys on yhtiön muiden tilojen, esimerkiksi, porraskäytävien, piha-alueiden, pyörävaraston, varastokomerotilojen kameravalvonnasta, kuuluu päätöksen tekeminen asiasta yhtiömuodosta riippuen hallitukselle tai yhtiökokoukselle.

• sentään

Kukaan yritys ei asenna yleisiin sauna- ja suihkutiloihin kameroita. Siinä on toimilupa katkolla herkästi. Mikäli tilat on asunnonhaltijan saahan sinne laittaa, vaan eipä ole sattunut kohdalle.

• siis vastasit

Hyvä kysymys?

• yhteisössä kirjoitti:

Yhteisötyyppisessä asumisessa kameravalvonnassa tulee ottaa huomioon yhteisön päätöksentekomenettelyä koskevat normit. Asukkaan hallinnassa olevista tiloista kuten asuinhuoneistosta, autotallista, saunasta, suihkusta, voi asukas luonnollisesti itse päättää tilaan kohdistuvan kameravalvonnan. Kun kysymys on yhtiön muiden tilojen, esimerkiksi, porraskäytävien, piha-alueiden, pyörävaraston, varastokomerotilojen kameravalvonnasta, kuuluu päätöksen tekeminen asiasta yhtiömuodosta riippuen hallitukselle tai yhtiökokoukselle.

Olen kuitenkin todennut,jo aikaisemmin, ettei isäntä saa kuvata ilman perheenjäsenten lupaa tallentavaa videovalvontaa vaikka omistaisi asunnon tämä on todettu jo aikaisemmin lakitekstissäMK

• sentään kirjoitti:

Kukaan yritys ei asenna yleisiin sauna- ja suihkutiloihin kameroita. Siinä on toimilupa katkolla herkästi. Mikäli tilat on asunnonhaltijan saahan sinne laittaa, vaan eipä ole sattunut kohdalle.

Mutta jos sinulla käy suihkussa tai saunassa vieraita johan on markkinat.MK

• asukaskin

• assiintuntijalle

Olen kuitenkin todennut,jo aikaisemmin, ettei isäntä saa kuvata ilman perheenjäsenten lupaa tallentavaa videovalvontaa vaikka omistaisi asunnon tämä on todettu jo aikaisemmin lakitekstissäMK

Ei oikein saanut tolkkua, kun tuo teksti oli, mitä oli.Kuvaaminen ja kameravalvonta on kaksi eri asiaa. Koitahan muistaa. Ja pidä ne erillään. Eli kotona voi kuvata kyllä aivan huoleti. Ei siihen tarvitse kysyä lupaa joka kerta ja aina. En oikein tiedä, kuinka pikkulapselta isä saa suostumuksen kuvaukseen, vaikka synnytyssairaalassa. Tai kastetilaisuudessa. Ja valvovakamerakin saa olla. Ja normaalitaloudessa kyllä kameravalvonnasta on tietoisia kaikki. Tässä asiatuntija sotkee käsitteen salakatselu ja -kuvaus.Joka on mainittu Rikoslain 24 pykälässä "muistaakseni". Et silleen. Tutustuhan jo tässä vaiheessa niihin kolmeen olennaiseen. Niissä on kyllä paljon kirjaimia ja lauseita.

• saunassa

Kyllä meillä vieraat voi käydä muulloinkin saunassa ja suihkussa. Ei odoteta markkinoita. Kuis Markulla. Lämpeneekö siun sauna vain markkinavieraille.

• hukassa on

Valvontakamerat ja Suomen laki www.kh-verkkokauppa.com on edelleen kaupan ilmoitus. Kuten koulussa opetettiin. Ei tule uskoa nettilähteisiin.Yksi plus yksi niittiä on kaksi niittiä.

• hukassa on kirjoitti:

Valvontakamerat ja Suomen laki www.kh-verkkokauppa.com on edelleen kaupan ilmoitus. Kuten koulussa opetettiin. Ei tule uskoa nettilähteisiin.Yksi plus yksi niittiä on kaksi niittiä.

Etsi hyvä ihminen tietosuojatoimiston ja eduskunnan osoite ja tiedot itsellesi laista, jottei tarvitse rautalangasta vääntää mallia kuin jollekkin aikanaan. Olen muitakin tietolähteitä maininnut ei täällä tarvitse mitään virmaa sen kummenmin tuoda julki vaan muidenkin kohdalla, jotka haluavat toimia rehellisesti on maininta lainsäädännöstä.Kyllä myöskin kuluttajalla on oikeus tietää myytävästä tuotteesta oleellinen tieto mitä saa hankkia.Oletko sitten hankimassa itsellesi toimivan tykin tai ohjuksen ?MK

• Viisas mies

Etsi hyvä ihminen tietosuojatoimiston ja eduskunnan osoite ja tiedot itsellesi laista, jottei tarvitse rautalangasta vääntää mallia kuin jollekkin aikanaan. Olen muitakin tietolähteitä maininnut ei täällä tarvitse mitään virmaa sen kummenmin tuoda julki vaan muidenkin kohdalla, jotka haluavat toimia rehellisesti on maininta lainsäädännöstä.Kyllä myöskin kuluttajalla on oikeus tietää myytävästä tuotteesta oleellinen tieto mitä saa hankkia.Oletko sitten hankimassa itsellesi toimivan tykin tai ohjuksen ?MK

Pikku hiljaa sinnuu on ohjattu oikean tiedon, oikean lukemisen, oikean kirjoittamisen jne, lähteelle. Hyvä näin. Valitettavasti maaperä ei ole otollisin luetun ymmärtämiseen. Iteppä heittäyvyt puuttelisine tietoinesi asiantuntijaksi kameravalvonnassa. Suurin osa on osottautunut luuloiksi. Et ole vieläkään selventänyt niitä kolmea oleennaista asiaa jotka tulee muistaa asiassa. Tosin. Siellä on paljon lauseita. Ja ne pitää myös ymmärtää. Mikäli haluat luovuttaa, ja johdattaa keskustelun aseteollisuuteen, niin mikäs siinä. Tai kuluttajaneuvontaan, sekin käy. Kuhan tässä vaikka vuosi jatketaan niin osannet jo lukea tekstiä ja ymmärtää mitä siinä sanotaan. Tsemppiä(:

• Pitkä veto
        Viisas mies kirjoitti:

Pikku hiljaa sinnuu on ohjattu oikean tiedon, oikean lukemisen, oikean kirjoittamisen jne, lähteelle. Hyvä näin. Valitettavasti maaperä ei ole otollisin luetun ymmärtämiseen. Iteppä heittäyvyt puuttelisine tietoinesi asiantuntijaksi kameravalvonnassa. Suurin osa on osottautunut luuloiksi. Et ole vieläkään selventänyt niitä kolmea oleennaista asiaa jotka tulee muistaa asiassa. Tosin. Siellä on paljon lauseita. Ja ne pitää myös ymmärtää. Mikäli haluat luovuttaa, ja johdattaa keskustelun aseteollisuuteen, niin mikäs siinä. Tai kuluttajaneuvontaan, sekin käy. Kuhan tässä vaikka vuosi jatketaan niin osannet jo lukea tekstiä ja ymmärtää mitä siinä sanotaan. Tsemppiä(:

Mahtaa käydä tälle ketjulle kuten muillekin, että se poistetaan. Mie en oo kyllä MK teksteistä löytänyt vieläkään oikiaa asiaa.Onko joku muu.

• saunassa kirjoitti:

Kyllä meillä vieraat voi käydä muulloinkin saunassa ja suihkussa. Ei odoteta markkinoita. Kuis Markulla. Lämpeneekö siun sauna vain markkinavieraille.

Mutten kuvaile vieraita salaa enkä saunassa. Japanilaiset vieraat saivat kokea kuitenkin suomalaisen saunan koskenlaskun päätteesi huolehdin vieraistani. Voithan tuon asian nähdä tavallasi,kyllä minä huumorin ymmärrän. Jätkä tekee näin tilit kuittaa, lauantaisin kääntää paidan nurin päin, kun kylille menee viheltäin. Toiset saunaan viideltä ja jo kuudelta putkaan, sellainen on työmiehen lauantai.

• samat

Mutten kuvaile vieraita salaa enkä saunassa. Japanilaiset vieraat saivat kokea kuitenkin suomalaisen saunan koskenlaskun päätteesi huolehdin vieraistani. Voithan tuon asian nähdä tavallasi,kyllä minä huumorin ymmärrän. Jätkä tekee näin tilit kuittaa, lauantaisin kääntää paidan nurin päin, kun kylille menee viheltäin. Toiset saunaan viideltä ja jo kuudelta putkaan, sellainen on työmiehen lauantai.

On vaan vastaamatta tehtyihin kysymyksiin. Miten tänne sis tuotua rautalankaa, että asiantuntijakin ymmärtäsi kysymyksen.

• samat kirjoitti:

On vaan vastaamatta tehtyihin kysymyksiin. Miten tänne sis tuotua rautalankaa, että asiantuntijakin ymmärtäsi kysymyksen.

Ne kolme "oleennaista" mulla kun ei ole tuota tajuntaa niin Kolme naista elämässäni Äitini josta synnyin vaimoni jonka kanssa elin ja saimme lapset joka on mullan alla ja nyt tämä morsian.siinä ne "kolme oleennaista" Mutta varsinainen asia on monasti tullut jo selvitettyä Yksityisyyden suoja työelämässä valvontakamera ja rekisterinpitäjä.Rikoslaki joka määrittää salakuuntelun ja katselun. siinä sulle.

• mutta olkoon

Ne kolme "oleennaista" mulla kun ei ole tuota tajuntaa niin Kolme naista elämässäni Äitini josta synnyin vaimoni jonka kanssa elin ja saimme lapset joka on mullan alla ja nyt tämä morsian.siinä ne "kolme oleennaista" Mutta varsinainen asia on monasti tullut jo selvitettyä Yksityisyyden suoja työelämässä valvontakamera ja rekisterinpitäjä.Rikoslaki joka määrittää salakuuntelun ja katselun. siinä sulle.

Tuolla ylempänä näkyi olevan ne kameravalvonnan kolme oikeastaan oleennaisinta asiaa. Eipä niihin ole tullut näköjään oikeaa vastinetta. Ja luulen ettei niitä tulekaan oikeassa muodossa. Joten nyt varmaan voinet kirjoittaa sen loppukaneetin. Muuten, kun katsoo täällä olevia kirjoituksiasi, niin oletko harkinnut oman sivuston perustamista.

• mutta olkoon kirjoitti:

Tuolla ylempänä näkyi olevan ne kameravalvonnan kolme oikeastaan oleennaisinta asiaa. Eipä niihin ole tullut näköjään oikeaa vastinetta. Ja luulen ettei niitä tulekaan oikeassa muodossa. Joten nyt varmaan voinet kirjoittaa sen loppukaneetin. Muuten, kun katsoo täällä olevia kirjoituksiasi, niin oletko harkinnut oman sivuston perustamista.

Myös itsellesi "kiusaajan foorumi" Olen riitävän selkeästi todennut lainsäädännön ja tietolähteet. Joten lähden talkoisiin nyt auton renkaita vaihtamaan,omaan autoon vaihdatin liikkeessä ja kun on vielä takuu voimassa, suositus on suorittaa työ ao liikkeessä Työllisti Lieksalaista yrittäjää 20 e edestä.MK

• puuttuu

Myös itsellesi "kiusaajan foorumi" Olen riitävän selkeästi todennut lainsäädännön ja tietolähteet. Joten lähden talkoisiin nyt auton renkaita vaihtamaan,omaan autoon vaihdatin liikkeessä ja kun on vielä takuu voimassa, suositus on suorittaa työ ao liikkeessä Työllisti Lieksalaista yrittäjää 20 e edestä.MK

saisitko hivenen paremman loppukaneetin tähän. Vaikka viisi riviä omaa kehua, saman verran koulutuksesta. Pari riviä kovempaa omaa kehua, Ja sitten napakka loppukirjoitus.Onnistuuko.

• puuttuu kirjoitti:

saisitko hivenen paremman loppukaneetin tähän. Vaikka viisi riviä omaa kehua, saman verran koulutuksesta. Pari riviä kovempaa omaa kehua, Ja sitten napakka loppukirjoitus.Onnistuuko.

Vi tut minä mikään viisas oo multa luvut jäi kesken aikanaan. Siellä on kirppuja luteita täitä seassa lapsia pellavapäitä.

• kerrottu

Vi tut minä mikään viisas oo multa luvut jäi kesken aikanaan. Siellä on kirppuja luteita täitä seassa lapsia pellavapäitä.

Se on totta se. Kaikki muu onkin humpuukia mitä MK kertoili.

• peilihin

Markku, ettet vaan ole itse kiusaajana näillä palstoilla?

• laki on

nuin yksinkertanen, niin miksi sitä rikotaan tässäkin kaupungissa aivan jukisesti, eli todettava on, että sallittua, mikä sallittua.

• laki on kirjoitti:

nuin yksinkertanen, niin miksi sitä rikotaan tässäkin kaupungissa aivan jukisesti, eli todettava on, että sallittua, mikä sallittua.

Älä silmä pieni katso minne vain, älä korva pieni kuule mitä vain näin laulettiin ennen pyhäkoulussa.

• peilihin kirjoitti:

Kenelle muulle henkilölle osoitetaan näin paljon suoria kysymyksiä ja aina uutta ja uutta. Jotkut on ihan vilpittömiä niin sitten mukaan tulee turmiolan tommi ja sitten on keitos pilalla kuin lasten sadussa.

• kyllä näin
        peilihin kirjoitti:

Myöntävästi tuohon tulee vastata. Silloin kun maallikko lähtee saralle, jossa viikate tylsyy, eikä osaa sitä teroittaa. Niin lopputulos on nähdynkaltainen. Selittelyä ja epämääräistä selittelyä. Tuleva vastauskin tulee olemaan omakehu kuinka minä kuusivuotiaana jo ympäri päivän niitin ja terotin. Sarat oli pitkiä ja päivät kuumia.

• kyllä näin kirjoitti:

Myöntävästi tuohon tulee vastata. Silloin kun maallikko lähtee saralle, jossa viikate tylsyy, eikä osaa sitä teroittaa. Niin lopputulos on nähdynkaltainen. Selittelyä ja epämääräistä selittelyä. Tuleva vastauskin tulee olemaan omakehu kuinka minä kuusivuotiaana jo ympäri päivän niitin ja terotin. Sarat oli pitkiä ja päivät kuumia.

Jotta millaista on sitten loppuelämä. Joskun mulla oli huono auto joka ei lähtenyt käyntiin kunkiirus oli,työkaveri totesi kyllä sulla on taivasosuus kun sulla on yhtä helevettiä tuo elämä noiden autojen kanssa. Mutta joskus olen tuumannut taidan olla taivaaseenkin varalla kun pienenmällä äänimäärällä ajettiin ohi. Mutta vakavasti ottaen mua yritettiin saada hiljaiseksi keskussairaalassa paikallispuudutuksessa annettiinko sitten niin paljon tehostetusti myrkkyä että sydän pysähty pari kertaa ja leikkaus keskeyty, jotta sekin portilla käynti on tullut tehtyä mutta mun viikate oli sinne hieman tylsä ja tehtävänä on hieman tuoda sanomaa ylösnousseesta.mk

• vidioikaa

Jotta millaista on sitten loppuelämä. Joskun mulla oli huono auto joka ei lähtenyt käyntiin kunkiirus oli,työkaveri totesi kyllä sulla on taivasosuus kun sulla on yhtä helevettiä tuo elämä noiden autojen kanssa. Mutta joskus olen tuumannut taidan olla taivaaseenkin varalla kun pienenmällä äänimäärällä ajettiin ohi. Mutta vakavasti ottaen mua yritettiin saada hiljaiseksi keskussairaalassa paikallispuudutuksessa annettiinko sitten niin paljon tehostetusti myrkkyä että sydän pysähty pari kertaa ja leikkaus keskeyty, jotta sekin portilla käynti on tullut tehtyä mutta mun viikate oli sinne hieman tylsä ja tehtävänä on hieman tuoda sanomaa ylösnousseesta.mk

Siellä oisi ollut hyvä olla tallentava kamerajärjestelmä mukana.

• vidioikaa kirjoitti:

Siellä oisi ollut hyvä olla tallentava kamerajärjestelmä mukana.

Minulla on mielessä tapahtumat, jotka ei ihan häviä eli luoja on luonut minulle tämän järjestelmän. Otan tuon asian ihan iisisti mitä totesit.MK

• kerrottu kirjoitti:

Se on totta se. Kaikki muu onkin humpuukia mitä MK kertoili.

On nuo laulut mutta hyvin kuvaa erilaisia elämänmuotoja eri aikakausilta Muuten olen ne kuullut muttei kuulu minun ohjelmistoon, joten turha on sitten,yrittää kuvata todistusaineistoa.MK

• laki on kirjoitti:

Kun ei tunneta lainsäädäntöä ja jos aikoo opastaa niin yritetään tukahduttaa. Olen asiasta koittanut aikanaan sanoa ainakin sos lautakunnassa kun asia oli esillä, sekä teklassa jossa minut pj toimesta jyrättiin muun asian yhteydessä eli lasten leikkikenttäasiassa. Markku Korpinen

• sanoo korpinen

Sano nyt hyvä asiantuntija ne kuuluisat viimeiset sanat. Palsta on vapaa. Siitähän olet tunnettu, Sitähän olet hakenut. Herra Korpinen korreloi oikein.

• löytyy

tietoa joka paikkaan. Älä ole kateellinen. Hanki itse enemmän elämänkokemusta ja tule viisaammaksi. Markku on pienen mielen asialla suurta väyryyttä vastaan.

• ole kateellinen
        löytyy kirjoitti:

tietoa joka paikkaan. Älä ole kateellinen. Hanki itse enemmän elämänkokemusta ja tule viisaammaksi. Markku on pienen mielen asialla suurta väyryyttä vastaan.

Vaihda jo kirjotusmasinaasi uusi osoite. Nyt meni uskottavuus lopulleen. Samasta osoitteesta kirjotellaan koko ajan. Katsos yllätyspito tietää.Tarvittaessa neuvotaan kuinka ip-osoite vaihdetaan, Siitä Markun tiedosta ja elämänkokemuksesta ja hänen viisaudestaan voitaisiin tehdä vitsikirja. Ja ala otsikossa mainitussa pienen mielen asiasta suurta vääryyttä vastaan voisi tunkea ne sinne missä on anaalirauhaset,Voinet katsoa joka kommentin jälkeen kuika KEPUN kannatus laskee. Ps: Kuulin Joensuun torilla, että Lieksassa on Kepun ykköstykki löytynyt Pieliseltä. Liekko Maketsu ollut pilkillä vai kos....

• Pyydän sinua ettet käytä kirjoittajan kohdalla nimeäni vaan joko omaa nimeäsi tai nimimerkkiä. Tuollainen toimiminen ei ole hyvä asia muistutan siitä.Mk

• ole kateellinen kirjoitti:

Vaihda jo kirjotusmasinaasi uusi osoite. Nyt meni uskottavuus lopulleen. Samasta osoitteesta kirjotellaan koko ajan. Katsos yllätyspito tietää.Tarvittaessa neuvotaan kuinka ip-osoite vaihdetaan, Siitä Markun tiedosta ja elämänkokemuksesta ja hänen viisaudestaan voitaisiin tehdä vitsikirja. Ja ala otsikossa mainitussa pienen mielen asiasta suurta vääryyttä vastaan voisi tunkea ne sinne missä on anaalirauhaset,Voinet katsoa joka kommentin jälkeen kuika KEPUN kannatus laskee. Ps: Kuulin Joensuun torilla, että Lieksassa on Kepun ykköstykki löytynyt Pieliseltä. Liekko Maketsu ollut pilkillä vai kos....

Paikallaan sinunkin oppia elämään hieman ihmisiksi ja alkaa kirjoittamaan sitä koirakirjaasi "anaalirauhasista" Onko henkilöllä lippahattu silmillä ja voitko kohdatessa katsoa suoraan silmiin mielestäsi vitsin arvoista ihmistä. Lieksassa varmaan on noita pilkkijöitä ja keskusta järjesti pilkkikisat ja myöskin kansanedustaja oli paikalla ja ihmisillä oli mahdollisuus näin ollen tiedustella asioista suoraan, myöskin minä keskustelin asioista ihmisten kanssa ja paikalla oli myöskin SDP edustaja joka on paljon vaikuttanut Lieksalaiseen elämänmenoon.katsos yhteisistä asioista voidaan keskustella asiallisesti eikä niihin tarvita salakatselua eikä kuuntelua.MK

• sanoo asiantuntija

Pyydän sinua ettet käytä kirjoittajan kohdalla nimeäni vaan joko omaa nimeäsi tai nimimerkkiä. Tuollainen toimiminen ei ole hyvä asia muistutan siitä.Mk

Olisi odottanut korkeastikoulutetulta huomattavasti parempaa loppukaneettia. Jotakin syvällistä lausuntoa. Pientä herrojen haukkumista, asiantuntevaa tietämysta vaikka kotirauhan piirissä tapahtuvasta valvontakameran kuvakulmasta, onko Lieksassa kunnollisia kansantaiteilijoita, kuinka lieksalaisten tulee suhtautua vappupuheeseen Lieksan torilla, arvioita voiko vappuna pälvellä pukittaa, yms pientä. Korreloihan oikein. Ja vappuna kulkueeseen, niinhän

• sanoo asiantuntija kirjoitti:

Olisi odottanut korkeastikoulutetulta huomattavasti parempaa loppukaneettia. Jotakin syvällistä lausuntoa. Pientä herrojen haukkumista, asiantuntevaa tietämysta vaikka kotirauhan piirissä tapahtuvasta valvontakameran kuvakulmasta, onko Lieksassa kunnollisia kansantaiteilijoita, kuinka lieksalaisten tulee suhtautua vappupuheeseen Lieksan torilla, arvioita voiko vappuna pälvellä pukittaa, yms pientä. Korreloihan oikein. Ja vappuna kulkueeseen, niinhän

Esiintyy lähinnä Raamatunkohdan vertailevassa tulkinnassa. ja sitähän on tapahtunut varsinkin kirjoituksieni osalta niinkuin piru lukisi raamattua otteita sieltä täältä. Minulla ei ole tarvetta sen paremmin ketään haukkua vaan todeta asiat. Mitä olen todennut vavontakameroista se ei kirjoittajalle vastaväittäjälle ole selvinnyt. Lieksassa on hyviä kansantaiteilijoita ilman luvatonta valvontakameraa ja luvallisissa esiintyy ne taiteilijat jotaka käyvät kenties pitkän taidekoulutuksen suuntaamalla harrastuksensa oikeaan suuntaan. Lieksalaiset voivat hyvällä itsetunnolla arvioida onko vappupuheet sanan säilää vai mitään rakentavaa ja otollista ja hyvää mikä pois heitettävää. Mitä tulee tuohon pälveen, niin pääsiäisen aika on mennyt. Minä kulekisn muulloinkin kun vappuna kun on tämä kulkutauti olemassa juuri taas ajoin toistatuhatta kilometriä. Mutta ken on kulkueessa ja toinen sonnan ajossa kumpaakin toimintaa olen nähnyt.Mutta minun ajatusmaailma on toisten vakaumuksen kunnioitus eikä mitenkään häirintä.MK

• Paikalliskepu

Esiintyy lähinnä Raamatunkohdan vertailevassa tulkinnassa. ja sitähän on tapahtunut varsinkin kirjoituksieni osalta niinkuin piru lukisi raamattua otteita sieltä täältä. Minulla ei ole tarvetta sen paremmin ketään haukkua vaan todeta asiat. Mitä olen todennut vavontakameroista se ei kirjoittajalle vastaväittäjälle ole selvinnyt. Lieksassa on hyviä kansantaiteilijoita ilman luvatonta valvontakameraa ja luvallisissa esiintyy ne taiteilijat jotaka käyvät kenties pitkän taidekoulutuksen suuntaamalla harrastuksensa oikeaan suuntaan. Lieksalaiset voivat hyvällä itsetunnolla arvioida onko vappupuheet sanan säilää vai mitään rakentavaa ja otollista ja hyvää mikä pois heitettävää. Mitä tulee tuohon pälveen, niin pääsiäisen aika on mennyt. Minä kulekisn muulloinkin kun vappuna kun on tämä kulkutauti olemassa juuri taas ajoin toistatuhatta kilometriä. Mutta ken on kulkueessa ja toinen sonnan ajossa kumpaakin toimintaa olen nähnyt.Mutta minun ajatusmaailma on toisten vakaumuksen kunnioitus eikä mitenkään häirintä.MK

Olisi luullut, että saamasi ohjeistuksen myötä osaisit pitää itsesi esiintuomisen hillinnässä.Mitä ilmeiseimmin ohjeet ei mene perille. Mitäs meinaat tehdä?

• Paikalliskepu kirjoitti:

Olisi luullut, että saamasi ohjeistuksen myötä osaisit pitää itsesi esiintuomisen hillinnässä.Mitä ilmeiseimmin ohjeet ei mene perille. Mitäs meinaat tehdä?

Kukaan rehellinen ihminen joka meinaa olla vielä keskustalainen ei iske mitenkään selän takaa. Ainoastaan seteliselkärankaiset nimimekin takaa ja oikeat immeiset tunnistavat koiruuden harjoittajat jotka ovat pukeutuneet lammasten viittaan ovatkin susia.

• epätietoinen tintti

Saako riistakameralla kuvata talitinttejä niiden tietämättä.

• sirkuta sinäkin.MK

• voit tehdä

Joo, asenna kamerasta kertovat kyltit jyväpussin lähelle, siten että tintit näkee ne. Ennen sitä tulee tehdä rekistöröinti-ilmoitus paikalliselle Eu-kameravalvonta-asiantuntijalle. Senjälkeen suuntaat kameran vaikka naapurin puolelle, missä rouvaväki tykkää ottaa aurinkoa.Voit kytkeä kameran myös taulutevisioon helpottaa tuotoksien tarkkailua.

• voit tehdä kirjoitti:

Joo, asenna kamerasta kertovat kyltit jyväpussin lähelle, siten että tintit näkee ne. Ennen sitä tulee tehdä rekistöröinti-ilmoitus paikalliselle Eu-kameravalvonta-asiantuntijalle. Senjälkeen suuntaat kameran vaikka naapurin puolelle, missä rouvaväki tykkää ottaa aurinkoa.Voit kytkeä kameran myös taulutevisioon helpottaa tuotoksien tarkkailua.

Lieksan lehdessä oli kirjoitus, että satamaan on asenettu myös valvontakamerat ja kysyn kenen varoin.Hyvin huomattava summa kuitenkin ja ilmeisesti kaupunki maksanut, koska lausunnon antaja oli kaupungin virkamies. Kirjoituksessa todettiin,että valvonta tapahtuu siten että kuva menee levykkeelle ja ne voidaan tarkistaa jos ilkivaltaa on tapahtunut. Tässä asiassa kysyn työpäälliköltä kuka on vastuuhenkilö ja miten muuten on tiedotus asiasta hoidettu missä on kyltit kun kyseessä on tallentava järjestelmä. Olen aikasisemmin todennut jo lainsäädännön merkityksestä miten niitä tässä tapauksessa noudatetaan. Muuten moni muu asia saa odottaa toteutumista vaikka vesihuolto, mutta nuo ökyveneet huomioidaan ennen ihmistä. Markku Korpinen

• Kamera nyt puussa

Heh heh hee . Joku pyysi kameravalvonta ketjua.

• Kiitos kun nostit asian esiin nyt sitten asia lienee selvä joten kuka on rekisterinpitäjä?
      Olen saanut ohjeet kaiken toiminnan varalta mutta haluan edetä asiallisesti kaupungin päättäjien kanssa hässäkkä ei ole hyvä asia joskus se on tarpeen asiat selvittää periaatteen vuoksi ja myydä viimeinen lehemä.MK

• maalari maalaa

Niihän tuota etenet rauhallisesti. Jos tuo on rauhallista niin mimmostahan on varsinainen toiminta. Millon nostat jutun suojateiden valkosista viivoista. Tai vääränvärisistä liikennemerkeistä.

• vantaajoki

Ohan aiheet teillä tai sulla.

• ähäs do diin

Saiko maahanmuuttaja tiedotustilaisuuden kuvata. Oli suljettu tilaisuus.

• kuuus tikkiä seläss

Kukaan rehellinen ihminen joka meinaa olla vielä keskustalainen ei iske mitenkään selän takaa.
      Nyt muuten valehtelit. Kepulainen nimenomaan tunnetaan siitä, että osaa tuikata selkään,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

• MK

Jossakin päin pohjois-karjalaa henkilö asensi noita kameroita ja tuomio tuli kun teki töitä omaan laskuun , mutta kuka sitten Lieksassa asensi nuo kamerat ?

Muuten olipa taas ihailijani asialla viikonlopulla monta jo menneisyyden kirjoitusta nostettu esiin oikein argeologi tarkoitushakuista toimintaa.
      Jokin asia todella mättää henkilöä tässä valossa.MK

• Sukusuku

Saako NAINEN kuvata kotona ilman lupaa,mitä siitä sanoo laki?
      Selvitä sekin meille herra Korpinen.
      Kyllä teillä on paljon tärkeää tietoa jota jaatte lehtien ja tämän suomi 24 kautta.
      Ihmetellä täytyy kuinka laaja ja monipuolinen teidän tietomääränne on!
      Siksi varmaan teille on selvää kaikki kaupungin- ja yleensä suomen lakiasiat,
      esimerkinä tämä kuvaus kotona sisätiloissa miespuolisilta.
      kiitos tiedoista ja kirjoittele!

• MK

Asia kuuluu aina yksityisyyden suojan piiriin salakatselu ja kuuntelu on rangaistavaa vertaan asiaa miltei siihen voitko raiskata aviopuolisosi.MK

• räkäne nauru

Tässäpä taasen herra voheltaa puppua. Jos nainen kuvaa kotona, niin kuinka se voi olla salakatselua tai kuuntelua. Senkus kuvaa niin paljo kun napa kestää.
      Kyllä tuo laintuntemuksesi ja tietosi on varsin syvältä, kaikkine vertauksineen.

• MK

En väitä sellaita jos oolette aisasya sopineet ,mutta on aivan selvää että sinulla ei ole oikeutta verkossa julkaista räysää johon et ole saanut lupaa.. senkun vaan mutta alä julkaise jos ketaatte sellaisen aviopuolisoina julkaista ja ajattelertte sillä asiaslallata tienata
      Mutta oletteko siihen valmiita näyttääksenne koko homman niksulan teeveen kautta maailmaille

• MK

Kuriillani hieman vastasin MK

• Paparats..

Kuvata saa mitä lystää julkaisu on eriasia .

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      59
      11525
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      17
      4931
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      33
      4387
    4. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      465
      2315
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2220
    6. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      286
      1754
    7. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1451
    8. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      92
      1293
    9. Ähtärin sotkut

Ähtärin kaupungin tilintarkastus tai mikä lie ollut LAITETTU SALAISEKSI. 🤔🤔🤔
      Ähtäri
      39
      1196
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1185
    Aihe