Hei! Sinä hottis punapää Lidl Konalan kassalla! Ota ihmeessä yhteyttä, voitas lähteä kävelylle tai vaikka baariin istahtaan. Olet aivan ihana, aina tulee sua tsiigailtua sillä silmällä.
lidl-konala ätät rcpt.at
Lidl Konala, punapää kassalla
22
6068
Vastaukset
- Upeita naisia Konala
Nyt siellä on kaksi tosi tosi hottista, joita ei voi olla kuolaamatta aina kun em. kaupassa käy.
Mistähän tuollaisia saisi.
Välissä oli myös yksi superhottis joka asuu tässä konalassa, mutta nyt hän ei valitettavasti enää ole töissä Lidlissä. ;(
Konalassa, Lidl
KSM:ssä on myös yksi hottis. Marian Konditorian pitkä tyttö on myös tosi jees. Joskaan ei näytä kovin usein iloiselta tai onnelliselta. Millähän hänet saisi piristymään? - sdfhsdf
älkää unelmoiko, ollaan varattuja kaikki, ei olla pettureita niiku te.
- KonalastaKotoisin
Jos siellä on joku vapaana, niin pistä sähköpostia.
Tarjoan safkat ja juomat pallogrillissä, ettei tarvii kovin pitkälle lähteä.
Mistä joku päättelee että oltaisiin pettureita?
Btw. Eka osoite on sitten spammi suojattu, joten älkää säikähtäkö "haaste" viestiä johon pitää reagoida. Alkoi tulemaan roskapostia sikana. - KonalanHerrasmies
Mitä meinaat tuolla? Mistä päättelet että tässä mistään petturuudesta olisi kyse?
- LäähHuoh
Nyt se ehkäpä kaikkein hottiksin tyyppi onkin muuttanut Konalasta Kamppiin. Masentavaa.
- Käytä_järkee
Eikö tuo olisi helpompaa sanoa ihan suoraan, eikä täällä valittaa? Eihän näitä kuitenkaan kukaan järkevä lue.
- KhrrNau!
Näin sen Kampissa töissä olevan superhottiksen Malminkartanon Alepassa, joskin ostoksilla.
Konalan Lidlin uusin hottis on about 180cm pitkä tyttö, jolla tatuoinnit selässä ja ainakin tällä hetkellä osittain vaaleaksi värjätyt hiukset. On kyllä aivan uskomaton paketti. Niin ja jos ei muuten tunnista niin on sillä vielä uskomattoman söpö kourkin.- HaliXnalle
Mulle kans yks tollanen, oiskohan tarjouksessa? ;)
- sdfghjkle
HaliXnalle kirjoitti:
Mulle kans yks tollanen, oiskohan tarjouksessa? ;)
Saksalaista laatua, Kiinassa tehty? Kiitos ei, mielummin otan suomalaisen tuotteen.
- konalan hottis :D
tervetuloa ilmoittautumaan !
- Ööhööm
Mistä sä tiedät mitä sillä on selässä? Ymmärtääkseni kaupoissa työskentelevillä on vaattett päällä...äälio
- FuGGxxx
Ööhööm kirjoitti:
Mistä sä tiedät mitä sillä on selässä? Ymmärtääkseni kaupoissa työskentelevillä on vaattett päällä...äälio
Voi sitä tehdä tuttavuutta työajan ulkopuolella. U know.
- Hum
On myös melkoisia hottiksia, hyvä maku sillä kaverilla joka noita palkkaa.
Tosin on sinne nyt erehdyksessä yksi poikakin päästetty. ;)- Homotutka
Miksi se sinua haittaa, että yksi poika töissä, koska olet kaappihomo itsekin? Tosin voihan punapääpoikakin olla hottis. Taidatte olla kaikki tyynni melkoisia kakkosmiehiä te etsijät. Luulisi rohkeuden riittävän suoraan live-flirttiin, ettei tarvitse täällä kuolata.
- saippuoisin
Sanoisin, että aika hot tyttöjä
- Anonyymi
Varsinkin eräs kaunis konalan lidlin tumma/punahiuksinen kassaneito, jonka haluaisin omakseni... Ehkä vielä joskus uskallan häntä lähestyä... Nimi alkaa kait L kirjaimella. Olet niin kaunis, etten saa sinua pois päästäni. T. Vakioasiakas.
- rakastunuttyttöön
En tiedä teistä kassan tuijottajista, mutta minun kiinnostukseni on eniten vienyt vaaleatukkainen tyttö jolla on aina turkis päällä..käy usein lidl on varmaan lähellä asuu. En ole kehdannut mennä puhumaan kun näyttää että olisi venäläinen. Tietääkö kukaan häntä ? On myös vaikea arvioida hänen ikäänsä.
- Anonyymi
Vuosikausia olen ihastunut upeaan ja niin kauniiseen puna/ruskea hiuksiseen myyjättäreen konalan lidlissä mutta olen toivottoman ujo ja minulla on myös aika varma tunne siitä että tunne on vain yksipuolinen...
- Anonyymi
Ei se nainen näitä lue. Ja tuskin edes ansaitsisit häntä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se nainen näitä lue. Ja tuskin edes ansaitsisit häntä.
Mistä niin arvelet? Voimme olla myös positiivisempia ja kannustavampia ajatuksiltamme.
Usein niin se metsä vastaa kuin sinne huudetaan, niin se taitaa vähän mennä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3026907Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652079- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151297- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71166RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541076Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288982