Laskin romukoppaan, ilmainen laskuri on täällä:
http://www.autovelho.com/
Autoverolaskuri
6
5227
Vastaukset
- Turisti2006
Suomen tulli laskee veron vastaavan
markkinahinnasta eikä ostohinnasta niin kuin
ed.laskuri.
Oikea tapa laskea vero on laskea se ostohinnasta mutta tulli haluaa saada siitäkin tuomion ennenkuin uskoo.- Autovelho
Tämä laskuri laskee kyllä täysin oikein. Se laskee suomesta ostettavien uusien autojen veron, ei tuontiautojen..
- laskutapa
Autovelho kirjoitti:
Tämä laskuri laskee kyllä täysin oikein. Se laskee suomesta ostettavien uusien autojen veron, ei tuontiautojen..
Mut mites kun EYT:N mukaan laskutapa pitäis olla molemmille sama.
- noniinsejoo
laskutapa kirjoitti:
Mut mites kun EYT:N mukaan laskutapa pitäis olla molemmille sama.
No sehän vain tarkoittaa sitten sitä, että tämä laskuri tekee kaksi asiaa samalla laskutoimituksella :) Vaimitähäh?
- ja nopeampi
Aivan turha esitellä tuollaisia laskureita joilla ei ole mitään tekemistä reaalimaailman kanssa!!!
- rolloo
mahtihan on ihan perseestä. Naurettavaa puffausta täällä muiden threadeissa. Näin pikaselta katsomiselta niin kylä tuo velho näytti hyvältä ja oli todella helppokäyttöinen. mitäs muuta siihen tarvii kun ne mitä siinä oli? eipä mitään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938028
- 403852
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021906- 241310
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321143Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,311079Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia11865Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53847Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31812Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v27762